Fórum >> Típusok >> Giulia

Rohodi Mihály2019-08-24 19:45:53 // 10618
Szia, biztosan nagyon ugyes, es jo szakember, sajnos nem ismerem, de ha ő bélyegez egy garis autó szerviz füzetébe a garancia ido alatt, azzal a garijat elveszíti az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-24 19:25:01 // 10617
Ezzel én is így voltam... Veloce volt a terv...
TtK2019-08-24 18:08:42 // 10616
ja, és a dönthető hátsó támlát mindenképp be kell ixelni az extralistán. nagyon megkönnyíti a pakolást, ha cuccolni kell
TtK2019-08-24 18:06:42 // 10615
Középen nincs isofix
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 17:41:55 // 10614
A Stelvio... ez a szívfájdalmam :-) A Stelvio mellett túl sok az érv, csak hát Júlia tetszik :-)
tdemeter2019-08-24 16:24:23 // 10612
Csak este tudom lemérni,addig türelem
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 16:14:06 // 10611
Köszönöm! Akkor az ajtó szélesség az nem vészes, igazából szélesebb is, mint a 159-é. A többi az még átgondolandó :-)
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-24 16:12:39 // 10610
Jó jó, el lehet maszkolni :) Az tény :)))
'''''2019-08-24 16:05:03 // 10609
Gondoltam leméritek és kiderül. :-)))
tdemeter2019-08-24 16:03:03 // 10608
A qv nem kisebb? Én mintha azt olvastam volna hogy erősített a futómű és emiatt kevesebb hely van, de lehet hogy tévedek
'''''2019-08-24 15:55:35 // 10607
qv-t mértem de gondolom megegyezik mind.Vagy?
'''''2019-08-24 15:54:44 // 10606
Alsó négyzet: befelé mélységben 65cm (teljes mélység 91cm)
szélesség 97cm

Sajnos a legszélesebb pont aminél be is tudsz végig tolni valamit az 97cm.
Szélesebb az ajtó de a két zsanér elvesz kb 10-10cm-t.
'''''2019-08-24 15:51:23 // 10605
Eu-s raklap méret. :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 15:46:06 // 10604
Standard térkőszélesség is jó, vagy akár rekeszérték is. Sörös.. :-D
Kazes☻2019-08-24 12:52:16 // 10603
Meg, ha van síalagút, akkor borovifenyő gerenda! ;)
:D
tdemeter2019-08-24 12:45:33 // 10602
Úgy érted, hogy hány járólap és fűtégla? 😁😁😁
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 12:33:27 // 10601
Ciao! Valaki megmérné nekem a jelölt méreteket? Mekkora lap fér el a csomagtérben, illetve milyen széles a nyílás. Köszi! :-D

Plusz kérdés, középen hátul van Isofix?
G-MANN🍀2019-08-24 08:09:32 // 10600
A bal oldali kútoszlopokat senki nem használta, így most kisebb lesz a sor 😂😂:-):-):-)
vzsiros2019-08-24 02:43:07 // 10599


D.Z. Tuning and Service
Piritu - 1.000.0002019-08-23 21:29:51 // 10598
Azt tuja valaki hogy miért került a bal oldalra a tanksapka? Giovanni nem jött rá hogy a jobb oldalon közlekedünk? (Náluk elég sok olyan kút van ahol az út szélén állva lehet tankolni.)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 20:44:06 // 10597
Mondjuk a Giuliánál se nagyon érezem a turbólyukat.
Piritu - 1.000.0002019-08-23 20:42:48 // 10596
Lehet hogy a te teóriád a jó.
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-23 20:08:14 // 10595
(Nekem is van autóm amiben nimcs dízeles turbólyuk :DDDD)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-23 19:37:59 // 10594
Szerintem annyi idő kell, míg a hajtást hidraulikusan átadja. .Aztán ha a fordulat kiegyenlítődött a 2000-ren forgó motor és az eredetileg álló másik turbina lapát között, akkor a turbina beállításával játszik, vagy összekapcsol a lock-up, onnantól érzed, hogy átmegy rendesen a nyomaték. Gondolom én :-)
A 159-nél eléggé érződik, ahogy játszik ezzel. Nagy volna a turbólyuk, úgyhogy egyszerűen kikerüli. Hagyja, hogy a motor gyorsabban forogjon fel, mintha direktben hajtaná az autót. Ilyenkor fura kuplungcsúszás szerű érzés van, de lényegében ilyenkor varázsol nyomatékot oda, ahol amúgy nincs :-D Azáltal, hogy gyorsabban hagyja a motort felpörögni, az hamarabb ér nyomatékos fordulatra, közben pedig mintha lenne egy lassító áttétel, a kimenő nyomatékot növeli. Így van az, hogy cserében a fura csúszó kuplung érzésért soha nincs dízeles turbólyuk. Sehol, semekkora. Abban a pillanatban, ha a gázpedállal lekért nyomatékot nem tudja így elővarázsolni, már vissza is kapcsolt. Szerintem ügyes dolog :-D
Piritu - 1.000.0002019-08-23 19:17:34 // 10593
A fék felengedése után valami történik, mert elég nagy késése van az indulásnak. Még az is belefér hogy a féken állva üresben van és ha elengedem akkor teszi 1-be.
Piritu - 1.000.0002019-08-23 19:15:38 // 10592
Fel van készítve gumifüstölésre :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-23 18:12:21 // 10591
Szerintem fel van erre készítve :-) Ha nyomod a féket és D-ben van, a "citrom" (wandler, ami egy turbina) hajt csak,a direkt hajtás/lock up kuplungja nincs zárva. Ahogy engeded a féket, a a citrom két turbina kereke közt áramló folyadék viszi át a hajtást, tehát direkt mechanikai kapcsolat nincs.
Ha ugyanígy álló helyzetben gázt nyomsz, forgatod a citrom egyik turbinakerekét. A féket nyomva a váltón keresztül a másik turbinakereket állásra kényszeríted. Mechanikai sérülést ez önmagában nem okoz, viszont biztosan szépen melegszik tőle a váltó"olaj". Ami egy hidraulika folyadék.
Nyilván ki lehetne nyírni, ha állnál a féken és közben 6000-ren forogna a motor. De ez ahogy Piritu is írja, nem tud megtörténni. A gázpedál villanyos már minden autóban, hiába van lenyomva a pedál, szimplán le is tilthatná az ECU. Ha nem ez történik, hanem hagyja valameddig forgatni, akkor bízzunk a tervezőkben, hogy okkal engedik 2000-ig felforogni. Nem csodálkoznék, ha jópár másodperc 2000-ren forgás után letiltaná a gázt.
'''''2019-08-23 17:25:02 // 10590
QV-nél ha nyomom a gázt és állok a féken akkor is eltekeri a kereket.Nem tartja alacsonyabb fix fordulaton.
Szabolcs 1592019-08-23 17:24:56 // 10589
ma délután ez fogadott elem csere és kész kocsi nyitott állapotban
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 12:38:59 // 10587
elbír a váltó sokkal több lovat is nem itt van a probléma...
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:28:49 // 10586
A Veloce-ban 40%-al nagyobb teljesítménnyel is tuja ugyanezt, akkor élete során két próbát csak kibír...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 12:25:10 // 10585
és ezzel lehet a legjobban kinyírni a váltót :DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:21:31 // 10584
Nem változott semmi :-DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:20:51 // 10583
Várj csak! Ott is volt ugyan ez a kiegészítő duma:
"Nem poros területek: maximális javasolt futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 6 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy a jármű nehéz üzemi körülmények közötti használata (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat): maximális javasolt
futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni."
ez meg a Giuliájé:
"maximális futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 5 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 60 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 4 évben ki kell cserélni a szíjat."
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:18:30 // 10582
No hogy pontot tudjunk tenni a rajtelektronikára kipróbálta.
"D"-ben a féken állva ha nyomok egy padlógázt szépen tartja a nyomatékcsúcson 2 ezer körül a fordulatot. A fékről lelépve indul a móka, másodjára sikerült némi guminyomot is hagyni az aszfalton.
A km órát videóra vettem azon mérve a 0-100-at 6,5 körüli értéket mértem. Szóval hozza a gyári értéket.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 12:13:54 // 10581
ezek az érdekes dolgok :DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:13:29 // 10580
120 volt a könyv szerint.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 11:29:00 // 10579
jah nagyon nehéz, a Giuliettaban mennyi volt az intervallum? 130e?
Piritu - 1.000.0002019-08-23 11:19:04 // 10578
Így van. A város a “nehéz körülmények” kategóriába esik :-P
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-23 10:30:27 // 10577
Akkor ez is ontopik maradt :D

VKG699!!! (4x156+75)2019-08-23 10:29:40 // 10576
Hát... ahogy gondolod :) Egy idő után rájön az ember, hogy nincs messze Várpalota.
G-MANN🍀2019-08-23 09:58:21 // 10575
Ohh, megelőztél a kérdéssel :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 09:52:52 // 10574
a delej giuban meg 60e-nél kellene cserélni vezérlést a sok város miatt? jól kihúzták nem mondom... bár ahogy elnézem megint a bevált kályhától indultak el szinte ugyan az a vezérlés, mint az első 1.9 JTDM-nél kis kiegészítéssel...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 09:49:56 // 10573
jah csak ha van valami garis kérdés a szakszerviz szerintem úgy elküld a búbánatba... nálam biztos nem játszik semmilyen magánszerviz amíg garis az autó és mint látszik sajnos van probléma... olajcsere meg szerencsére nem egy nagy történet bár szívesebben próbálnék ki valami mást a gyári olaj helyett....
Bazsi2019-08-23 09:05:25 // 10572
Mit jelent az, hogy "hivatalosak" lettek? Ez melyik szerviz? Melyik Zoli?
vzsiros2019-08-23 08:18:34 // 10571
Én Zoliékhoz járok, ide Soroksárra, és szerintem jól csinálják amit csinálnak. Eddig még mindent megoldottak.
Néhs kicsit feledékeny, meg nehéz felhívni, de amennyi melójuk van, nem hibáztatom érte.
+ Már hivatalosak lettek, pecsételhetnek szervízkönyvbe is!
Piritu - 1.000.0002019-08-23 08:11:25 // 10570
A Giulietta rajt programja is csak annyit csinált hogy amíg a féken álltál és padlógázt nyomták a max nyomatékos tartotta a fordulatszámot, nem hagyta szét forogni a motort.
Kócosw2019-08-23 06:54:16 // 10569
Anno mikor Thesisem volt egy elektromos jellegű hibaval bejelentkeztem, meg se neztek, meg protekcioval is csak annyit tudtak mondani hogy tudnak ajanlani egy jó szerelőt aki vállal ilyet. Igy egy privát szerelő oldotta meg a problémát.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.