Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 19:02:48 // 12416
erre a találkozóra nem leszek kíváncsi ...
Halesz2019-11-26 16:46:15 // 12415
Inkább ez legyen majd 2034-ben, mint:

- Külön parkoló a 30 évnél öregebb 159-eseknek és a 15 éves Giuliáknak.
- Kiállítási területünkön kimelt helyen mutatjuk be a legfiatalabb Alfa Romeókat! A legfiatalabb Alfa forgalmiját bemutató vendégünket külön díjazzuk!

Ha minden jól megy, az AlfaCity34 rendezvényen ott lesz az utolsó Magyarországon eladott Tonale! Ngyon durva, 9 éves és csak 100 ezer km van benne! Mint emlékeztek, 2025-ben adták el az utolsó Tonalét az országban (abban az évben zárt be az itthoni importőr), 2026-ban az olasz belpiacon még lehetett kapni a típust, de csak nagyon keveset. Remélhetőleg olasz barátaink tréleren elhoznak egyet mutatóba!)
RomeoOne2019-11-26 16:30:31 // 12414
Hagyjuk... :)
tdemeter2019-11-26 15:47:05 // 12413
Ezek szerint mindenki egy szerencsétlen aki sikeresebb nálunk:) Értem én, itt a baj gyerekek, ezért járunk itt ahol, ezért ilyen ez az ország.

Mondjátok együtt hangosan, hogy dögöljön meg mindenki akinek jobb nálunk, vagy aki okosabb, sikeresebb, meg az is dögöljön akinek jobban megy, vagy jókor volt jó helyen, jó időben. Meg az is aki nyert a lottón. Azt is mondjátok hangosan, hogy ez mind a szánalmas sorosista összeesküvés aminek a célja csak, hogy minket, autó tulajdonosokat jól kifosszanak, és hogy szétkeressék magukat rajtunk:) Ha jó sokat mondjátok, akkor majd elhiszi valaki előbb utóbb és akkor onnantól már igaz is lesz.

Egyébként ez pont olyan, mint amit a fiamnak is szoktam mondani: Én elhiszem, hogy tanultál, de csak az számít, hogy hányast kaptál a suliban, az, hogy ez most igaz-e vagy sem, az mindegy is.

Szerintem mennyetek ki az utcára és nézzetek majd szét kicsit. Nézzétek meg hány db magyar autó márkát láttok, hány magyar repülőt, hány magyar vonatot, hány magyar elektronikai világcéget.

Én elhiszem nektek, hogy a németek ne lennének így vagy úgy genyók a világ többi népének kárára, de azt, hogy ne lenne sikeres nép, na azt nekem senki se mondja, mert az hazugság.

Hajrá, szép jövő vár ránk, gratulálok!
droberto2019-11-26 15:38:38 // 12412
A nap és szélenergiával való áramtermelést sütheted, ha nem nem tudod tárolni az energiát. Az energia átalakítás meg ugye veszteségekkel jár.
Termelői oldalról 2x kell beépítened a villamos kapacitást. Egyszer a megujulóval, egyszer meg a mindig termelni tudóval.
Sok áll zöld hülye. :)

Én belső égésű motorok EU-s basztatásán húzom fel így magamat mint te.

Remélem 1x számon lehet ezeket a politikusokat kérni. Tönkre teszik a bolygónkat.

Bár nézve azt, hogy Merkel asszonyt hogy támogatja a népe, igazán meglepődök és elkeseredek... ;(
droberto2019-11-26 15:30:12 // 12411
Ez nagyonon jó nevettem. :)
droberto2019-11-26 15:29:50 // 12410
Dolgoztam többféle népséggel.
A német az egyik legrosszabb, ha valami sz@r van.
El nem ismerné soha hogy elb@szta.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 15:02:57 // 12409
mit értek el... ahhoz képest, hogy ők volt a főgecik területet alig vesztettek, amcsi megtolta őket némi kessel, meg nem volt kommunizmus 40 évig ... nagy teljesítmény jah .. sajnos a német bagázst, mint az egész EU-t az orránál fogva irányítják, az Angolokat szépen kivezették belőle, most az autóiparát gyalázzák le, a menekülteket telepítik be stb, stb és ez kinek jó? Nem nehéz kitalálni...
Liquid2019-11-26 14:49:08 // 12408
"de nézzük már meg mit értek el hozzánk képest a háború óta."
Mondjuk úgy hogy a szerencsés oldalán voltak a vasfüggönynek...:)
Elon meg kamuzik, mint egy jó marketinges, all-the-time
RomeoOne2019-11-26 14:44:51 // 12407
Mit értek el? Az euróval maguk alá hajtottak mindenkit. Ezáltala a gazdasági teljesítményük ellenére van egy relatíve gyenge valutájuk, tehát a periféria euróval rendelkező országokkal fizettetik meg a gazdasági teljesítményükkel járó költségeket. De ezt már tényleg nem fejtem ki, olvass utána.
És nyugodtan lehet őket ostobának nevezni energetikai kérdésekben. Csak az ezzel járó kockázatot meg negatívumokat is próbálják áttolni másokra, többek között ránk. Hát kösz, de inkább nem.
Amit Elon csinált az ausztráloknál, az parasztvakítás. Egy 100MW/130 MWh-s tároló szerinted mire elég, akár magyarországi viszonylatban is, ahol a csúcs teljesítményigény közelíti a 7000MW-ot, de a völgyi sem megy 2500 alá...
Nem véletlen, hogy nem épülnek sorra ezek. Marketingfogás csak a Teslának, de nem megoldás.
tdemeter2019-11-26 14:12:00 // 12406
Szerintem ne húzd fel magad ezen, tök felesleges. Másrészt, a németeket nem ostobáznám le szívesen, biztos, hogy vannak hibáik, de nézzük már meg mit értek el hozzánk képest a háború óta.... Már elnézést, de volna mit tanulnunk tőlük.
Harmadrészt köszi a részletes magyarázatot, én magam is villamos szakember vagyok:)
Egyébként, ha jól tudom Elon barátunk épp ilyen nem létező villamosenergia tárolókat épített Ausztráliában, hogy az általad felvázolt problémákat megoldja.
Ha neki sikerült, másnak is fog. Reméljük.
RomeoOne2019-11-26 14:00:01 // 12405
Elmagyarázom gyorsan. A lényeg, hogy a villamosenergia-rendszer úgy működik, hogy mindig annyit kell termelni, amennyi a fogyasztás. Erre vannak a rendszerirányítók, akik forró dróton vannak az erőművekkel és amint változik a fogyasztás, már telefonálnak is oda, hogy most csökkentsék vagy növeljék a termelést. Már amelyik képes ilyen gyors teljesítményváltoztatásra.
Ugye a németeknek van egy rakás nem szabályozható termelője (nap és szél), ami még hozzátesz a problémához, mert nem csak a fogyasztói ingadozást kell kompenzálni, de még ezt is figyelembe kell venni. Átvonul egy felhő az ország felett és egy óra alatt 10 GW-ot esik, majd még abban az órában vissza is nő a villanytermelés. A rendszerirányító közben meg vért hugyozik, hogy ne omoljon össze a villamos-energia rendszer.
A szénerőműveket járatják, hogy ha a megújuló kiesik, akkor ezzel pótolják. Igen ám, csak hogy szénerőművet nem állítasz le, meg indítasz be egy gombnyomással. Felfűtés kell meg minden szar. Tehát ha fúj a szél és süt a nap, azok akkor is füstölnek, mert ha hirtelen jön egy felhő, vagy szélcsend, akkor azoknak menniük kell, különben bedől minden.
Ezért nem tudják csökkenteni a németek a CO2 kibocsátásukat.
És ezért van az, hogy túltermelés van áramból. Amikor jók az időjárási körülmények, akkor spot piacon negatívba mennek az áramárak, mert már nem tudják hova rakni az áramot és fizetnek is azért, hogy vigyék, csak ne omoljon össze a rendszer. A totál segghülye zöldek meg ennek örülnek, de ez nem egy örömteli dolog, ez egy kib.szott válságtünet!
Meg nehogy azt higgye bárki is, hogy a kisfogyasztóknak ezzel bármi is olcsóbb lesz. Németországban a lakossági áramár a világ egyik legmagasabbja, mert a fogyasztókkal fizettetik ezt meg. 3x annyit fizetnek ott az áramért, mint mi. Az ipar helyett is a lakosság fizet, mert ha ezeket a költségeket ráterhelnék az iparra, akkor "volt, nincs" német versenyképesség.
És gondold el, amikor negatív az áramár, akkor le lehet csapni rá, beindítod a nagyfogyasztókat, amire szükség sem lenne, csak járatod feleslegesen, és még fizetnek is neked ezért. Energiapazarlás a környezettudatosság jegyében. Ez a zöld Németország.
Egyébként meg ilyenkor Németország a sok felesleges áramát áttolja a határkeresztező kapacitásokon és exportálja a problémáját, szétszivatva a szomszédos országok rendszerirányítóit is. Nem hiába mondták már nekik a Benelux államok, meg a lengyelek is, hogy egyszer le fogják vágni a határkeresztező vezetékeket, ha ezt csinálják velük és egyék meg, amit főztek.
Erre a megoldás az lehetne, ha lenne ipari mértékű áramtárolás. De nincs. És nincs is kilátásban semmi. Az, hogy az akku technológia fejlődik, az ilyen szintű áramtárolás tekintetében teljesen irreleváns.
Tudnám még mondani, de azzal kezdtem, hogy rövid leszek, legyen elég ennyi, mert már így is megint felidegesítettem magam ezeken a köcsögökön. Ha minden ember tudná azt, amit mi itt a szakmában, nem lenne itt németekre mutogatás, hogy ott a példa. Legfeljebb azért, hogy a hasukat fogva röhögjenek rajtuk. Az ostoba németek sem "Kernkraft, nein danke-"znének, hanem építenék ezerrel az atomot.
És most még velünk akarják megfizettetni a saját ostobaságukat. K.rvára felbasz...

Szóval, tdmeter, emiatt gondolhatod, hogy kavar van a témában, mert a németek hazudnak ezerrel, pedig a helyzet teljesen világos mindenkinek, aki ért hozzá...
TtK2019-11-26 13:35:44 // 12404
Sőt, a visconti verdét se látom..
TtK2019-11-26 13:33:48 // 12403
Én nem látom..
Veloce, vagy Veloce TI lehet 280 lovas, de mind a kettő Allradantrieb..
pettinke2019-11-26 13:27:40 // 12402
a német site már hagy.
tdemeter2019-11-26 13:10:12 // 12401
Egyébként én ezt nem teljesen értem amúgy. Máskor meg azt mondják, hogy a németeknél annyi az egyedi, házi erőmű, hogy nem tudják hová tenni a wattokat....
Szerintem mindenki kavar ebben a témában
tdemeter2019-11-26 13:08:45 // 12400
ÓÓÓÓ bammeg, akkor jókor vettem a vasat... Továbbá azt is jelenti, hogy tovább tartja majd az árát...
Nemsemmi
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 13:06:50 // 12399
itthon még jobb a helyzet talán tavaly volt az áram hiszti mikor nyáron mindenki bekapcsolta a klímát ... mi lenne ha forgalomban lenne 3-400e elektronyos pluszban? leolvadna Paksegy meg a kettő is ha vóna :DDD
TtK2019-11-26 12:46:54 // 12398
Nem hagy 280 lovas hátsókerekest konfigurálni..
RomeoOne2019-11-26 12:34:05 // 12397
Már öt évvel ezelőtt is mondták a német ipari szereplők, hogy ennek nagyon nem lesz jó vége. 2016-ban a német kormány is elismerte, hogy nem tudják tartani a kitűzött klímacélokat - de az ehhez tartozó cikket inkább nem is linkelem, mert a magyarázatból tiszta az ostobaság vagy a szándékos hazugság. És továbbra is csak dől a bullshit a zöld Németországról, ami ma inkább a világ legnagyobb vicce.

Egyetlen ország van, ami 100 g/kWh CO2 kibocsátást tud hegyek és vízenergia nélkül. Ez pedig Franciaország, ahol a villany közel 3/4-e atomból jön. Minden értelmes szakmai szervezet megmondta, élükön a Nemzetközi Energia Ügynökséggel, hogy nincs klímavédelem atom nélkül. Sőt...

Ha ez nem lenne elég, most kiderült, hogy a németek még a közös klímaalapból is le akarják nyúlni a pénzeket.
A "zöld" fordulatukkal rengeteg pénzt elégetve semmi érdemi csökkenést nem értek el a CO2 kibocsátásukban. Megújuló dotálására évente közel két Paks2-nyi pénzt költenek el (több, mint 20 milliárd €-t), miközben ki akarják vezetni az igazi megoldást nyújtó atomerőműveket. Most pedig a hibájukat nem beismerik, hanem lenyúlják a másoknak szánt pénzeket...

Ezen a képmutatáson határtalanul fel tudom magam húzni, úgyhogy el is engedem ezt a témát. Még hogy ezekre kéne példaként tekinteni...
zgi5212019-11-26 12:00:32 // 12396
Jó lesz ez, Jürgen sem az Euro5 dízeljével, sem az új iD.3 -al nem tud majd munkába menni reggel.
RomeoOne2019-11-26 11:53:43 // 12395
A németeknél már régóta nagy a baj, csak takargatják jobbra-balra. De amikor már minden oldalon folyik ki a szar, akkor már nem tudják merre dönteni a bilit, hogy még tovább bírja kicsit.
zgi5212019-11-26 11:47:05 // 12394
ezekre a hangokra is érdmes odafigyelni : "2021-től korlátoznák Németországban a privát wallboxok áramfelvételét csúcsidőben, hogy szavatolni tudják a stabil áramellátást minden időszakban."
G-MANN🍀2019-11-26 10:26:05 // 12392
na konfiguráltam én is... :-) 20 millió lett egy Veloce némi extrával
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 10:17:26 // 12391
majd 15 év múlva mikor szerveződik az elektronyos Alfa tali a következő feltételekkel: érkezés péntek vagy szombat esetleg vasárnap, benzines aggregátort hozzon valaki, gyorsulási versen elmarad a megfelelő töltőoszlopok hiánya miatt, tó körüli konvojozás 40-nel, ki tud 5kwh-ból többet elmenni :))))
G-MANN🍀2019-11-26 10:15:42 // 12390
ez ne felejtsük majd el más esetekben sem, hogy a valóság sokszor más :-) :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 10:08:41 // 12389
ma mesélte a kollégám apósa valami autófényező festékekkel foglalkozó német cég bp-i munkahelyén technikus megjött a német főnök a Tesla X-szel, vitte őket pár örömkörre 700 nyiha, milyet gyorsul aztán indult tovább Kecskemétre, majd visszafordult, mert nem volt elég a delej :DDDDDDD
Liquid2019-11-26 09:38:49 // 12388
A fene tudja mi lesz ebből, azért a német se agyatlan, hogy szopassa magát és 2 nap alatt érjen oda az autobahnon ahova eddig csak 5 óra volt. A kisautók viszont ezzel valszeg el fognak tűnni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:30:59 // 12387
meg így már vonzóbb az ára ződnek persze ... mit tesz a csóróbb ország lakója, még több régi, használt autó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:29:28 // 12386
ez egy kurva nagy lobby szerintem... nem megy a ződautó eladás miért is menne mikor dupla kb, az akku ára esett 30-40%-ot érdekes az autóké nem ... mivel lehet felpörgetni az eladást, árcsökkentéssel de akkor hol az extra profit, gyorsan büntessük meg a belső égésű autókat amit a gyár fizet ki, aki ráterheli a fogyasztóra ... káposzta is maradt a kecske is jól lakott :DDD
Liquid2019-11-26 09:26:11 // 12385
Meg fogja...egyik gyártó se hülye hogy EUR ezreket bukjon a profitjából.
RomeoOne2019-11-26 09:18:31 // 12384
Hát rohadt kíváncsi leszek. Azért az a 15% körüli áremelés elég durva lenne. A végén kiderül, hogy tényleg eszement módon megdobja az árakat ez a co2 kvóta dolog....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:03:05 // 12383
itthon sem sokkal olcsóbb ....
RomeoOne2019-11-26 08:53:44 // 12382
A konfigurátor egy dolog, a valóság meg egy másik :)
tdemeter2019-11-26 08:52:26 // 12381
Kicsit játszottam vele én is. Visconti verdébe nem tudsz piros ülést rakni, ügyeltek rá
RomeoOne2019-11-26 08:51:03 // 12380
Mondjuk a franc tudja az olaszok mit csinálnak. A múltkor Emil is listázta, hogy a Quattroroute szerint a Giula kb. a legdrágább, itthon meg kb. minden más drágább volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 08:25:12 // 12379
a saját Stelviom majd 60e euró ... na itt nem hogy le fognak menni a használt autó árak inkább fel...
RomeoOne2019-11-26 08:17:50 // 12378
Az olasz konfigurátor már elérhető:
https://www.alfaromeo.it/configuratore/
G-MANN🍀2019-11-25 23:31:41 // 12377
Szépséges, mint a Giulietta QV-d!! Gratulálok!! Jó választás 👍👍😁😁😁:-):-):-)
tdemeter2019-11-25 22:03:28 // 12376
Akkor lassan utolérsz... Nem semmi
Piritu - 1.000.0002019-11-25 21:56:56 // 12375
Jó 8 mindenkinek :-)
Piritu - 1.000.0002019-11-25 21:53:57 // 12374
Ma átléptük a 13ezret Júliával. A jövő héten szerdán viszem a 15ezres szervizre.
A héten még lesz egy 1800km-es túra :-)
Nasuto2019-11-25 17:36:42 // 12373

Areseben az Alfa Romeo múzeum előcsarnokában ;)
Kazes☻2019-11-25 14:32:46 // 12372
És az a zászló?! ;)
Shadin2019-11-25 14:25:40 // 12371
A kisebbik gyerek nyúlt meg annyira, hogy élhetetlen lett a hátsó bak számára.
Don Gombóc2019-11-25 11:24:20 // 12370
Ez az oldalfalas felirat hogy került oda? Buznyák érzékeny kijelző.
Don Gombóc2019-11-25 11:22:23 // 12369
Na ez az! Mindenki nyugodjon le, mert pro és kontra, mindenkinek igaza volt. 🏁0ldalfalas
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-25 10:28:12 // 12368
az a legnagyobb baj, hogy nehéz elengedni egy TI 59-et, ismerős az érzés :))) Most is ha bele ülök, minden ott van ahol kell...
RomeoOne2019-11-25 09:58:05 // 12367
Nem baj, legalább van egy kis élet. Meg mindig csurran-cseppen valami új információ :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.