Shadin2020-08-12 10:37:20 // 16679
MiTo is utálja, indítás után ugyan úgy fuldoklik mint anno a Tibi is. És többet is zabál belőle :-(
Piritu - 1.000.0002020-08-12 10:29:56 // 16678
A kagylós (és más sima) 95-el is ugyan úgy megy a van. A V-Power volt az utolsó a gyorsulásmérés sorozatban. Minden üzemanyaggal 6,8 volt a legjobb érték.
Fornitore2020-08-12 09:37:22 // 16677
Nekem is dadog hidegen amikor beindítom és 100-as Shell-t használok.Na akkor kipróbálom én is az OMW -100 -at , megnézem akkor milyen lesz , ha változik akkor elengedem a kagylós márkát pedig mindenbe ott tankolok sok-sok éve.
Jorjie2020-08-12 09:21:24 // 16676
Shellt nekem sem szereti a 146. A GT meg szintén OMV prémiumot kap nálam, jó párost alkotnak a Föci féle "optimalizálással" :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-12 08:29:52 // 16675
Shellnél már a 2.4 óta nem tankolok, nem szerette, az 1.8TBi meg Agipos volt amíg volt, se a Shell, se az ÖMV nem játszott neki, a Stelvio meg maszek kútra jár ahol MOL van és a 100-ast is meg a 95-öst is komálja...
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-12 00:03:13 // 16674
És az normális, hogy Shell reklámot kezdett el tolni a telefonom? Pedig csak olvastam amit írtok 😄 Én Shell prémiumot tankoltam anno a jtd-be. Egyre hangosabb lett, majd Spurit kezdtem adagolni (kb 50e km-en át) , amitől halkult, végül injektor felújítás lett. De hogy a gázolaj, a spuri, vagy a 300e km miatt? Ki tudja 😀 Azóta, se spuri, se Shell, se sokat futott autó 😃 Az ifjabbak OMV prémiumot isznak, az öreg jobban szereti a simát előtöltésileg.
tirex2020-08-11 23:46:31 // 16673
Már volt téma a jó minőségű üzemanyag és az OMV prémium az egyetlen itthon ami az aminek kell lennie. A többi mol plusz egy kis saját adalék. A shell vpowertől nekem mindkét kocsi letérdelt -15ben. A sima shell szerencsésebb mint a power, ha már ott tankolok.
Lev2020-08-11 22:57:15 // 16672
Az eddigi összes autóm Shell prémiumot kapott,a Giulia erre hidegen dadogással reagált,OMV prémiumra még nem volt panasza,soha.
Start-stop: amíg jobbal becsatolom az övet, addig ballal kikapcsolom:)
Start-stop: amíg jobbal becsatolom az övet, addig ballal kikapcsolom:)
VKG231!!! (156+75)2020-08-11 21:28:35 // 16671
(93 mol kút, e21-es 315, belefagyott a benzin a benzincsőbe.)
Forsberg2020-08-11 20:56:10 // 16670
Shell az nem holland angol?
G-MANN🍀2020-08-11 20:45:01 // 16669
Helyes, figyeljen csak valaki, nálam is a lányom szól már, mert, ha garázsból állok ki, néha csak a kertkapunál jut eszembe, ahol meg leállítja, amíg kikukucskálok, hogy jön-e valaki... de már rutinná vált, indítás és kikapcs👍
Nekem a Velencei tónál furcsa ez a MOL, többször itt tankoltam... Áttérek az OMW-re, inkább otthon tankolok, ha összejön.
Nekem a Velencei tónál furcsa ez a MOL, többször itt tankoltam... Áttérek az OMW-re, inkább otthon tankolok, ha összejön.
Giuntini2020-08-11 20:44:31 // 16668
Én annak idején lassan 40 éve az 1500-as Polskimmal mindig vizes benzint kaptam. Akkor mi volt a konkurencia? ÁFOR. Sokáig, évtizedekig nem tankoltam Shell-nél. ARAL, OMV, Agip, Esso, csak Shell ne legyen. Aztán egyszer a 159-el tankoltam.V-Power Nitro dízelt, ahogy kimentem a pályára elkezdett rángatni és nem ment. Részecskeszűrő szívás de nem az volt. Aztán turbo felújítás lett a vége. Azért gyanús volt!
Shell?? Amerikai fos, hiaba a Ferrari.és az Alfa Romeo F1 partnere. Ezerszer inkább a schwehat-i nedű!!
Shell?? Amerikai fos, hiaba a Ferrari.és az Alfa Romeo F1 partnere. Ezerszer inkább a schwehat-i nedű!!
Sporter2020-08-11 20:19:26 // 16667
A Shell-el én már nagyon megjártam így még a GT-vel. Kb 40 ezer km-nél a vizes Shell-es gázolaj szétb@szta a nagynyomású szivattyúmat. Ennek kb. 8 éve, azóta még rágót se veszek náluk, pedig addig csak ott.
zümi1662020-08-11 20:02:06 // 16666
Köszi szépen, Neked is Tomi!
Mikor elhoztam Juliskát a szalonból, kérdeztem az értékesítőt, mennyi nafta van benne, esetleg eljutok-e a Kecskemét túloldalán lévő OMV-ig. Azt mondta kevés, ne kockáztassak. Így aztán mit tehettem, begurultam a szomszédban álló Shellhez, tettem bele 5 liter V-Powert, s utána televágtam 100-as Maxxmotion-al :-) Én mindig csak OMV-nél tankolok, soha semmi gond nem volt vele.
G-MANN: Igen, nekem is mindig ez a terv, de néha elfelejtem. A kiscsajom van megbízva, hogy szóljon rám, "startstoppot ki"! :-))
Mikor elhoztam Juliskát a szalonból, kérdeztem az értékesítőt, mennyi nafta van benne, esetleg eljutok-e a Kecskemét túloldalán lévő OMV-ig. Azt mondta kevés, ne kockáztassak. Így aztán mit tehettem, begurultam a szomszédban álló Shellhez, tettem bele 5 liter V-Powert, s utána televágtam 100-as Maxxmotion-al :-) Én mindig csak OMV-nél tankolok, soha semmi gond nem volt vele.
G-MANN: Igen, nekem is mindig ez a terv, de néha elfelejtem. A kiscsajom van megbízva, hogy szóljon rám, "startstoppot ki"! :-))
leopop32020-08-11 20:00:08 // 16665
Ja értem erre nem is gondoltam.
De Erhard mondta nem hogy neki chippelve van és nem vették észre nem?
Vagy lehet csak én emlékszem rosszul 😅
De Erhard mondta nem hogy neki chippelve van és nem vették észre nem?
Vagy lehet csak én emlékszem rosszul 😅
tdemeter2020-08-11 18:54:44 // 16664
Az van urak, hogy én az offossal jártam így nemrég. Szinte mindig kizárólag ugyanott és ugyanazt (shell vpower dízel) tankolok és nemrég elkezdte kiírni, hogy víz van az üzemanyag szűrőben. Emellett a start-stop gyakorlatilag megállt működni egy ideje már... Elvittem szervízbe, de nem találtak vizet benne.
Most voltam vele külföldön, sima dízelt tankoltam valahol és azóta jó..
Most voltam vele külföldön, sima dízelt tankoltam valahol és azóta jó..
RomeoOne2020-08-11 17:33:07 // 16663
Lehet tényleg ott a tartállyal van baj a kúton, víz ment bele vagy ilyesmi.
Piritu - 1.000.0002020-08-11 17:23:42 // 16662
Általában sima 95-el járok (itthon Shell és MOL) most volt először (másodszor) gondom ugyanazzal a nyállal ugyanonnan.
Piritu - 1.000.0002020-08-11 17:19:49 // 16661
A gond az csak hogy abban a pillanatban ugrik a garancia.
Minden szervizlátogatáskor online autólekérdezés van hogy minden rendben van-e a vason. Nekem is előbb dobta hogy van frissítés a DNA-ra mint kiolvasta a hibákat. Aztán a hibákat törlés előtt beküldte a szerverre...
Minden szervizlátogatáskor online autólekérdezés van hogy minden rendben van-e a vason. Nekem is előbb dobta hogy van frissítés a DNA-ra mint kiolvasta a hibákat. Aztán a hibákat törlés előtt beküldte a szerverre...
AlfaWatch2020-08-11 16:20:35 // 16660
Érdekes!
Most nyáron sokat vagyunk Tiszafüreden és én is v power 95öt raktam bele, nehezebben indult meleg motorral... sajna itt vidéken nincs maxxmotion. Pesten csak azt kap, nyáron 95 maxot, télen 0 fok körüli átlagnál már 100as maxxmotiont.
Amióta megvan csak omv megy bele. 3 kivétel volt eddig! Budaörcsi átvétele után mol 100as adalékos. 2 alkalommal shell vpóver. Pestivel nem volt gondom, igaz akkor csak 10000km körüli futas volt az autóban, most 26k körül gondolom a gyertyák nehezebben gyujtogatnak.
ZÜMI: nagy gratula a géphez! A fekete nagyon szép ezzel a felnivel, amivel rendelted!
(Mennyit gondolkozok én is, hogy veszek a Giuliát, de arra juto, hogy Pestre nagy lenne+ ebben is csak 27000km van ennyi idös korára, szóval racionalitást követve még élvezem a giuliettát)
Most nyáron sokat vagyunk Tiszafüreden és én is v power 95öt raktam bele, nehezebben indult meleg motorral... sajna itt vidéken nincs maxxmotion. Pesten csak azt kap, nyáron 95 maxot, télen 0 fok körüli átlagnál már 100as maxxmotiont.
Amióta megvan csak omv megy bele. 3 kivétel volt eddig! Budaörcsi átvétele után mol 100as adalékos. 2 alkalommal shell vpóver. Pestivel nem volt gondom, igaz akkor csak 10000km körüli futas volt az autóban, most 26k körül gondolom a gyertyák nehezebben gyujtogatnak.
ZÜMI: nagy gratula a géphez! A fekete nagyon szép ezzel a felnivel, amivel rendelted!
(Mennyit gondolkozok én is, hogy veszek a Giuliát, de arra juto, hogy Pestre nagy lenne+ ebben is csak 27000km van ennyi idös korára, szóval racionalitást követve még élvezem a giuliettát)
leopop32020-08-11 16:15:09 // 16659
Optimalizálásnál (chippelésnél) elvileg ki lehet írni a rendszerből a start/stop-ot.
Ha lenne Giuliám első dolog ez lenne amit megcsinálnék :)
Ha lenne Giuliám első dolog ez lenne amit megcsinálnék :)
zgi5212020-08-11 15:28:50 // 16658
hagyjuk, a lényeg nem igazán ment át :(
Piritu - 1.000.0002020-08-11 15:02:35 // 16657
Amúgy az se igaz hogy nem megy 30-nál többet. Tegnap simán mentem 100-al is amikor világított a lámpa. Olyan volt mintha A helyett AA-ba lett volna téve a DNA:
Piritu - 1.000.0002020-08-11 14:59:57 // 16656
Olvasd el ami bemásoltál. Egy szó sincs benne 100 méterről. Egy helyben állt.
Nagyon is elképzelhető, hogy a lambda 1-et nem tudta tartani a visszaszívott kipufogó miatt és reagált a vezérlés, az autó mozgásképes maradt.
Legalább annyira hihető hogy a csávó azt se tudta hogy mit csinál, mert ha a napellenzőn lévő feliratot se olvasta el akkor bármi kimaradhatott a történetből.
Nagyon is elképzelhető, hogy a lambda 1-et nem tudta tartani a visszaszívott kipufogó miatt és reagált a vezérlés, az autó mozgásképes maradt.
Legalább annyira hihető hogy a csávó azt se tudta hogy mit csinál, mert ha a napellenzőn lévő feliratot se olvasta el akkor bármi kimaradhatott a történetből.
zgi5212020-08-11 14:19:51 // 16655
amikor a körúton 100 méterenként leáll a start-stop, emiatt vége a dalnak? Te is megkajálod a hasbaakasztást :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-11 13:17:50 // 16654
az a legtutibb, mikor elfelejtem kikapcsolni megállok hogy berakjam R-be és tolassak erre leáll :DDD
Piritu - 1.000.0002020-08-11 12:43:23 // 16653
Néha meg kellene, akkor meg nem megy.
Pl. Megállsz egy útépítés lámpánál, észreveszed hogy valahol a lámpa alatt megy egy visszaszámláló és 5 perc van még. Ilyenkor hiába nyomod meg azt a nyomorult gombot hogy visszakapcsold a startsoppot, nem fogja leállítani a motort.
Pl. Megállsz egy útépítés lámpánál, észreveszed hogy valahol a lámpa alatt megy egy visszaszámláló és 5 perc van még. Ilyenkor hiába nyomod meg azt a nyomorult gombot hogy visszakapcsold a startsoppot, nem fogja leállítani a motort.
G-MANN🍀2020-08-11 12:19:31 // 16652
Ahogy beindítom, első, hogy start/stop ki👍🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-11 12:16:31 // 16651
jaj de csodás :))) ezért nem kell használni a felesleges funkciókat
Piritu - 1.000.0002020-08-11 12:14:52 // 16650
Akár igaz is lehet a történet.
Ha a fészbukkozó párszor újraindította volna neki is eltűnik a lámpa és tudott volna közlekedni.
Ha a fészbukkozó párszor újraindította volna neki is eltűnik a lámpa és tudott volna közlekedni.
zgi5212020-08-11 11:18:14 // 16649
itt a faceról egy hasonló sztori:
" A héten, szerdán, az egyik helyi boltból hazafelé indultam szép Giulia-mmal. Észleltem, hogy az út közepén egy helyi nyugdíjas bácsi megy! Igen! Se szét nem néz, nem ismerve se Istent, sem embert, megindul a botjával.
Fék, intek, hogy menjen akkor. Ahogy kell, őis int, hogy menjek én! Ez megismétlődött még párszor, amikor megindultam. (Jelzem, ő eközben az út kellős közepén állt!)
Persze, ekkor megindult ő is...
Megint fék, autó leláll (start/stop rendszer ilyenkor aktiválódik), bácsikát elengedem, mindenki ép, csak a vérnyomásom van az egekben, de semmi gond, indítok és haladok tovább.
Vagyis... Haladnék...
Az autó nem volt hajlandó 30km/óránál többel menni!
Hazagurultam, lehiggadtam, felhívtam a szervízt, hogy wtf?
Naés most jött a meglepetés:
Azt mondták, hogy a napellenzőt ha lehajtom, van egy matrica (amit én le akartam szedni, mert hogynézmánkiaz') azon van egy telefonszám, hívjam fel és ott segítenek nekem beszállítani az autót a szervízbe!
Tekintve, hogy tőlem 27 km-re van a szervíz, ne kockáztassam meg, hogy 30km/órával begurulok...
A költségek miatt ne aggódjak, mert EZ BENNE VAN AZ AUTÓ ALAP 4 ÉVES GARANCIÁJÁBAN, 150€-IG!!!
Hívtam, időpontot egyeztettünk másnap délután 4-re, amit be is tartottak. Jöttek, felpakolták, elvitték. Ez volt csütörtökön.
Pénteken délután hívtak az Alfa szalonból, hogy kész az autó!
A kipufogógázt visszaszívta a gyors egymás utáv való leállá és beindítástól, és ez bekapcsolt valami védelmet, hogy ne menjen tönkre a motor.
Az egész "javítás" nem került semmibe! "
" A héten, szerdán, az egyik helyi boltból hazafelé indultam szép Giulia-mmal. Észleltem, hogy az út közepén egy helyi nyugdíjas bácsi megy! Igen! Se szét nem néz, nem ismerve se Istent, sem embert, megindul a botjával.
Fék, intek, hogy menjen akkor. Ahogy kell, őis int, hogy menjek én! Ez megismétlődött még párszor, amikor megindultam. (Jelzem, ő eközben az út kellős közepén állt!)
Persze, ekkor megindult ő is...
Megint fék, autó leláll (start/stop rendszer ilyenkor aktiválódik), bácsikát elengedem, mindenki ép, csak a vérnyomásom van az egekben, de semmi gond, indítok és haladok tovább.
Vagyis... Haladnék...
Az autó nem volt hajlandó 30km/óránál többel menni!
Hazagurultam, lehiggadtam, felhívtam a szervízt, hogy wtf?
Naés most jött a meglepetés:
Azt mondták, hogy a napellenzőt ha lehajtom, van egy matrica (amit én le akartam szedni, mert hogynézmánkiaz') azon van egy telefonszám, hívjam fel és ott segítenek nekem beszállítani az autót a szervízbe!
Tekintve, hogy tőlem 27 km-re van a szervíz, ne kockáztassam meg, hogy 30km/órával begurulok...
A költségek miatt ne aggódjak, mert EZ BENNE VAN AZ AUTÓ ALAP 4 ÉVES GARANCIÁJÁBAN, 150€-IG!!!
Hívtam, időpontot egyeztettünk másnap délután 4-re, amit be is tartottak. Jöttek, felpakolták, elvitték. Ez volt csütörtökön.
Pénteken délután hívtak az Alfa szalonból, hogy kész az autó!
A kipufogógázt visszaszívta a gyors egymás utáv való leállá és beindítástól, és ez bekapcsolt valami védelmet, hogy ne menjen tönkre a motor.
Az egész "javítás" nem került semmibe! "
zgi5212020-08-11 11:14:50 // 16648
hasbaakasztás remek példája ismét, inkább mondanák nem látnak semmit :/
Piritu - 1.000.0002020-08-11 10:39:12 // 16647
Ráadásul a benzinben lévő etanol oldja a vizet.
RomeoOne2020-08-11 10:32:46 // 16646
:O
Mindig tanul az ember valamit :D
Mindig tanul az ember valamit :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-11 10:32:04 // 16645
ez nem dízel :DDD nincs vízjelző egy sima átfolyós üzemanyagszűrő lakik benne
RomeoOne2020-08-11 10:13:05 // 16644
Na jó, ezt elhiszem akkor, de ilyenkor a kocsi egyből dobni szokta a hibaüzenetet, hogy "víz az üzemanyag szűrőben".
'''''2020-08-11 10:10:48 // 16643
Van ilyen vizes benya!
Öcsém versenyquadjába csak a váz volt kialakítva benzintanknak.Az kb 3litert jelentett.Két versenyt is elbaszott ezért amíg a szerelő rájött,hogy ebben a mennyiségben 2deci víz volt.Fűnyíró traktor is ugyan akkor és ugyan úgy járt.Dadogtak össze-vissza és lefulladtak.Pedig ez Mol 100-as vagy mi volt akkor 3éve kb.
Szóval tuti,hogy van ilyen.
Öcsém versenyquadjába csak a váz volt kialakítva benzintanknak.Az kb 3litert jelentett.Két versenyt is elbaszott ezért amíg a szerelő rájött,hogy ebben a mennyiségben 2deci víz volt.Fűnyíró traktor is ugyan akkor és ugyan úgy járt.Dadogtak össze-vissza és lefulladtak.Pedig ez Mol 100-as vagy mi volt akkor 3éve kb.
Szóval tuti,hogy van ilyen.
'''''2020-08-11 10:06:38 // 16642
Na majd megnézem ma rendesen csak közben kaptam egy defektet is és most cégnél egy békával felemelve pihen.
Egyébként a spider is pont most vakult meg a balos tompítottra. :-) Összebeszéltek.
Egyébként a spider is pont most vakult meg a balos tompítottra. :-) Összebeszéltek.
RomeoOne2020-08-11 10:03:14 // 16641
Hát ez elég érdekes nekem. A kocsikban ezért van üzemanyagszűrő, ha a hengerbe eljut a ví, ott már nagyon nagy baj van. De már eleve azt nehezen képzelem el, hogy ilyen vizes üzemanyagot lehet tankolni. Még ha egyébként nem is nagyon találni racionális magyarázatot a gyújtáskimaradásra.
RomeoOne2020-08-11 09:57:04 // 16640
A 35W-osba igen.
Piritu - 1.000.0002020-08-11 09:55:24 // 16639
No, voltam a Rieglernél és megnézték Júliát.
Kezdeném azzal hogy reggelre meggyógyult az autó, eltűnt a sárga tengeralattjáró.
Gyújtáskimaradás hibaüzenetek voltak, de az összes hengernél, amit semmi műszaki dolog sem indokolt.
Arra jutottak hogy nagy valószínűséggel a pénteken tankolt V-Power lehetett vizes. A cucc a hétvégén leült a tank aljára és hétfőn reggel azt kapta fel a szivattyú és random módon a hengerek közt égéskimaradást okozott. Miután felkavarta a szivattyú a cuccot az elkeveredett és már nem okozott problémát.
Mondjuk a múltkor is ez volt, hogy a “jobbikból” tankoltam és másnap reggel jelzett be, de az anno pár mp után elmúlt elmúlt.
Szóval Júliának semmi baja, jutalmul kapott egy szoftverfrissítést a DNA kapcsolóra :-)
Kezdeném azzal hogy reggelre meggyógyult az autó, eltűnt a sárga tengeralattjáró.
Gyújtáskimaradás hibaüzenetek voltak, de az összes hengernél, amit semmi műszaki dolog sem indokolt.
Arra jutottak hogy nagy valószínűséggel a pénteken tankolt V-Power lehetett vizes. A cucc a hétvégén leült a tank aljára és hétfőn reggel azt kapta fel a szivattyú és random módon a hengerek közt égéskimaradást okozott. Miután felkavarta a szivattyú a cuccot az elkeveredett és már nem okozott problémát.
Mondjuk a múltkor is ez volt, hogy a “jobbikból” tankoltam és másnap reggel jelzett be, de az anno pár mp után elmúlt elmúlt.
Szóval Júliának semmi baja, jutalmul kapott egy szoftverfrissítést a DNA kapcsolóra :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-11 09:51:05 // 16638
szerintem a tompika sem ég... milyen izzó kell ebbe d3s?
RomeoOne2020-08-10 23:07:52 // 16637
Lehet nem az izzó égett ki, hanem a tükör mozgató szerkezet romlott el?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-10 22:41:42 // 16636
Akkor hogyan tud csak a refi elmenni?
'''''2020-08-10 22:35:29 // 16635
Az.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-10 20:38:46 // 16634
bixenon nem?
G-MANN🍀2020-08-10 20:14:36 // 16633
Na látod, jelezte 😂👍🍀
'''''2020-08-10 19:13:17 // 16632
Múlt héten kiégett az egyik refim.Gond nélkül ki lehet cserélni vagy durrog érte valami?Egyébként azt,hogy kiégett,nem jelezte semmi csak az előttem lévő alfás. :-)))
'''''2020-08-10 19:10:00 // 16631
Gratula a vashoz!Nagyon szép lett!
Piritu - 1.000.0002020-08-10 16:25:58 // 16630
Hóbortnak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.