Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2020-12-09 12:41:11 // 18112
Vagy ugye ha követsz valakit, akkor sem kell lekapcsolni, körbevilágítja.
És ez a technológia már full proli kocsikban is ott van. Alfa meg xenon...
RomeoOne2020-12-09 12:39:14 // 18111
Ja, csak a LED nem lekapcsol, csak kitakarja azt a részt, ahol a szembejövő van, de a többi részt úgyanúgy refi fényben látod. Az a nem mindegy: link
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-09 12:31:48 // 18110
együtt van a holttér figyelő a keresztirányúval... csak kérni kell a csomagot :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-09 12:29:57 // 18109
semmivel sem lehet jobban látni a LED-del, mint a xenonnal viszont ha az első kiég akkor komplett lámpa csere itt meg csak izzó :P
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-09 12:28:34 // 18108
igen van benne olyan :DDD Az automata fényszóró lekapcsol, ha jönnek szembe utána meg vissza... köszi tudok parkolni a tükör nem dísznek van :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-09 12:17:42 // 18107
Ezek a lomok nem nekünk kellenek. De nem veszik meg az autót ezek miatt. Kell a parasztvakítás minden szinten (és amúgy van ami tényleg hasznos is, pláne user only autósoknak). Apósom a CX-3 tapitabletjét hetekig nyomkodta, csodálta a LED fényszóróit, amivel tényleg jól lehet látni. Teljes bűvöletben volt hetekig. Mára már csak autó az is, de megvette, kifizette :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-09 12:10:20 // 18106
Az importőr. De a gyártó.. amelyik képes volt azt a hibát elkövetni, hogy az egyik külföldi újságírónak rendelt Veloce-t elfelejtették legyártani! Fél évet csúszott, csereautóval indította a cikkjét. Ciki.. És még így is elég pozitív lett a cikksorozat.
Amúgy a Consumers Report is lehúzza rendesen, ezt sosem fogja az Alfa maga mögött hagyni, a fő kérdés mindig az, hogy megbízható?

Az MY20 egy lényeges előrelépés szerintem is, de tényleg kevés a prémium szegmenshez. A szomszédom 8 millás skodájában komolyabb a fedélzeti rendszer, jobb a tolatókamera (is), és sok helyen igényesebbek az anyagok (pl műszerfal borítás), ötletes a fém dekor a fém kilinccsel belül, a szövet ülés is jó formájú. Led mátrix fényszóró, felhasználói profil választás, lcd műszeregység (konkrétan az Audi megoldása egy az egyben benne). Listaáron kilencésfél, ebből lett 8 készletes autóra.
Ehhez képest én értem a Giulia zseniális műszaki megoldásait, de az átlag vevőben annyi marad, hogy műanyag az egész, nincs meg a prémium feelingje. A színes műanyagokat és azt a szörnyű ajtópanelt pl nem tudom hogy gondolták, kisautós megoldás, és egy full felszerelt Veloceban is ezt kapod.
RomeoOne2020-12-09 12:05:01 // 18105
Van benne olyan, hogy amikor tolatsz ki egy parkolóhelyről út szélén, akkor jelez, ha jönnek a sávban és ne tolass ki elé?

LED pl. azért kell, hogy ne csak kanyarkövető legyen a lámpában, hanem ki tudja takarni a szembejövőt és ne kelljen refit lekapcsolni. Még a kanyarkövetőnél is kényelmesebb funkció, ha jönnek szembe, akkor is látod az utat és nem vakítod el a szembejövőt.

Körbe kamera meg szintén a parkoláshoz nagy segítség, padkázás meg ilyesmik...

Lehet ezek nélkül élni, ahogy sok minden más nélkül is, amit ma már alapvetőnek veszel a kocsiban és fájna a hiánya.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-09 11:49:48 // 18104
keresztforgalom figyelő van :DDD első kamera meg körbe minek? LED minek? A többi lehetne...
RomeoOne2020-12-09 11:39:02 // 18103
Nincs kapcsolat a klubokkal? Ez mondjuk nem igaz, szerintem. Minden amore-s rendezvényen ott az importőr. BMW meg Audi sem abból él, hogy mekkora jó marketingjük van, hanem a beidegződésből. Az úgy él az emberek fejében, hogy prémium autó, az Alfa meg úgy, hogy folyton lerobban.
Meg amúgy az Alfa olyan téren eléggé le van maradva, amilyen szempontokból a legtöbben prémiumautót vesznek. És ezek azok az emberek, akik használatra veszik az autót, nem passzióból. Ez a MY20 jót tett neki, de ezzel is inkább a nagyon gyengéből (prémium szinte értve) a gyenge közepesbe lépett. 2021-ben xenonozni, kaputelefonnal tolatókamerázni, nuku 360 fokos kamera, nuku kamera elöl, nincs ülésszellőztetés, nincs HUD, nincs keresztforgalom figyelő stb...
Ha akár egy VW Passatból akarna átülni valaki, az is röhögőgörcsöt kapna. Azt, hogy jó vezetni, ha nem is érdektelen, mint sokan gonodlják, de nem lehet jól kommunikálni. Jól kommunikálni az extrákat lehetne.
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-09 11:20:23 // 18102
Nyilván itt tojnak mindenre, semmi energiát nem fektetnek bele az Alfánál. Veszi aki veszi, aztán ennyi. Nincs marketing, nincs kapcsolat a klubokkal, nem igazán fektetnek energiát abba, hogy a jól megtervezett termékről elmondják, hogy miért jó ez nekem. Vagy a BMW-t, vagy az A4-es Audit nézegető bárkinek. Alfája csak annak lesz, aki nagyon szeretne, annak meg úgyis mindegy, hogy le van e fordítva a menü. Ez a hozzáállás :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-09 08:09:04 // 18101
a landrovernek még kisebb, még is tudja....
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-08 22:40:00 // 18100
Persze, sejtem :-)
RomeoOne2020-12-08 22:07:36 // 18099
Szerintem ott olyan átköltések lennének, hogy nem akarják megkockáztatni. Túl magas labda lenne sokaknak :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-08 21:45:14 // 18098
Kis piac vagyunk mi ahhoz. Viszont ha már ilyen jó rajongótábora van a márkának, kicsit jobban kihasználhatnák. Egy közzétett nyelvi fájl, és heteken belül meg lenne ingyen nekik a fordítás. Sőt, igazán nagy dobás lenne egybopen source infotainment XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-08 21:42:12 // 18097
Véletlenül Lengyelekkel is van kapcsolatom, szóval ha nagyon rápörgök, nem gond megoldani. :-) Euroban is biztos jó nekik amúgy, azt nem kell váltani sem. De egyelőre maradok nyugton még.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-08 21:23:15 // 18096
A menü is tud lengyelül ... biztos belekerült volna 20 euróba ha magyarul is tudna ...
RomeoOne2020-12-08 20:56:38 // 18095
Azt hittem azt csak USA piacra tolják. És tényleg. Biztos megadják azokat a kedvezményeket ott is, mint itt. Transferwise vagy Revoluttal meg valszeg olcsón is tudsz pénzt váltani. Megvan a megoldás :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-08 18:46:56 // 18094
Áháá.. a Lengyeleknél normálisan konfigurálható a Giulia és még k.európaiak az árak! Egy hangyányival (kb 3-4%) drágább, ha ugyanazt a Super-t rakom össze, viszont van RWD Veloce, és 200 lovasból is bővebb felszereltség választék (Base, Super, Sprint, Ti). Az nagy kérdés, hogy mi az elérhető kedvezmény. :-)
esvé2020-12-07 14:00:09 // 18093
köszi, módosítottam:)....pedig le mertem volna fogadni, hogy anno beállítottam. Ennyire öregszem vazze???;)
RomeoOne2020-12-07 13:48:09 // 18092
Autóim -> adatok szerkesztése (ceruza) -> legalul ki tudod venni a pipát a "Jelenleg is birtoklom az autót" rubrikából
esvé2020-12-07 13:19:00 // 18091
srácok, elnézést, benéztem....;)
A 2.4 már nincs meg, beleforgott a Giuliába. De még mindig fut, egyik nap épp láttam...még mindig gyönyörű...
Liquid2020-12-07 10:41:27 // 18090
na, behúztál a csőbe :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-07 09:53:33 // 18089
Rossz topicban tárgyaljuk ki, de 159 Ti! :-) Egyébként megvan még a 2.4 is?
Liquid2020-12-07 09:45:20 // 18088
gondolom 2008 :) de az már facelift
esvé2020-12-07 09:33:33 // 18087
volt már akkor TI:)
2018 októberében rendeltem az autómat, akkor már lehett rendelni TI-t
Liquid2020-12-06 20:57:57 // 18086
biztos szeret kilátni előre :)
Liquid2020-12-06 20:57:24 // 18085
na ez jó kérdés, szerintem nem volt :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-06 20:24:47 // 18084
Volt facelift előtt Ti? 😅
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-06 20:23:54 // 18083
Igen, ezt érdemes élőben látni, kipróbálni, összehasonlítani majd :-) A Ti is szerintem más a facelift és az azelőtti. :-)
G-MANN🍀2020-12-06 20:01:03 // 18082
A lányom (9) jobban szeret hátul középen ülni mint a normál bal hátsó helyen mögöttem👍😁
Liquid2020-12-06 16:12:00 // 18081
Ezt értem, amit nem értek, és a képeden szerintem el van csalva az az ülés, mert Piritu adatai szerint 10cm-rel kezdődik a púp felett, ez az érték a 159-nél 8cm. Tehát ennyivel magasabb az ülés. De az egész biztos, hogy nem kényelmes hátul középen :)
Amúgy a kollegáim szerint a TI és a mostani alfatex ülés között is ég és föld a különbség, a TI sokkal több helyet foglal, vagyis sokkal kevesebb a lábtér hátul.
Szóval szerintem nem rosszabb így messziről a Giulia, de majd meglátjuk :)
Legalább megvan a következő fix programpont, akárhol is jön össze a társaság. :)
G-MANN🍀2020-12-06 16:07:11 // 18080
Max 130-al, jól lemaradva a pályán nem vészes gondolom😂 de én azért látok már néhányat, de szerencsére csak a lökhárítón, motorháztető jól bírja. Viszont jó ez a piros, elég jól bírja, inkább csak benyomódik és nyomot hagy, nem jön le a szín. 🙏
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-06 13:04:03 // 18079
10+15=25 :-) Ekkora az bizony, csak az ülőlap van még fentebb pár centivel. Élőben is ugyanilyen ijesztően nagy. Viszont nem sokszor ültem a 159-ben hátul középen, hát... az se egy Nina Ricci vagy hogy mondják :-) Talán valamivel jobb, a térdnek van egy kis mozgástere, de kényelmesnek az se kényelmes (felnőttnek legalább is).
RomeoOne2020-12-06 12:21:41 // 18078
Egyébként, Giulia tulajok, az autó orrán mennyire jellemző a kőfelverődés? Ugye pl. a 159 motorháztetőjének eleje nagyon csúnyán össze tudott verődni. A Giulián ez mennyire érzékelhető?
Liquid2020-12-06 11:12:18 // 18077
ööö oké, csak azért firtattam, mert a képekről nézve nem látok jelentős különbséget, és régen ültem ugyan Giuliában, de nem emlékszem hogy hű de sokkal nagyobb lett volna, kardán meg ugye a 159-ben is előfordul :)
Lemértem én is: szélesebb 7cm-rem felül és 10-zel magasabb, de az ülés is magasabban van pont annyival, ugyanis nálam a trapéz alul 35, felül 15 széles, magassága pedig bő 15.
Az ülőlap legalsó része 8cm-re kezdődik a púp felett.
(Ezek nem pontos mérések, mert csak egy mérőszalag volt nálam, de nagyjából így van.)
Én ezt nem látom egetverő különbségnek, annyira semmiképp se drasztikus, mint ahogy a képeden látszik, nem méreteztél el valamit ott? Pl. Piritu adatai szerint az ülés 10cm-rel a púp felett kezdődik.
Az tény hogy a középen ülő lábának nem kényelmes az állandó , fix lábhelyzet, de ez minden autóban megvan.
A kolegám régi CRV-je volt eddig az egyetlen kivétel (amit láttam közelről), mert ott a könyöklő lebeg, alatta nincs semmi, így simán elfér a középső utas lába.
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-06 09:05:40 // 18076
10 centivel magasabb. 20x22x10 cm-es dobozt tettem oda. Még egy vékony párna kell, hogy az ülőlap is ugyanott legyen XD De kb feelingre ilyen volt a Giulia. Ha végeztünk, majd tovább adom a donozt XD
Liquid2020-12-05 21:39:58 // 18075
az felüljáró nem alagút :)
RomeoOne2020-12-05 21:33:37 // 18074
Láthatod Gyuri képén :D
Liquid2020-12-05 21:31:48 // 18073
Mennyivel nagyobb ez a kardán alagút mint a 159-é? Nincs kedvem kimenni és lemérni :)
Halesz2020-12-05 20:19:10 // 18072
A "púp" az új "hány literes a csomagtartó" :D :D
G-MANN🍀2020-12-05 20:18:23 // 18070
Uhhh, ez brutál🤩🤩🤟👏🍀😁👍
GTVZoli2020-12-05 20:09:15 // 18069
Szia! Ha megjött és működik, azonnal írj! :)
zgi5212020-12-05 19:17:35 // 18068
no pont ezert maradt otthon a lanyom utobb, egy 2x 160 km es utat nem akart bevallalni, pedig igen rugalmas, mert tizeneve tancol
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-05 18:20:46 // 18067
Kipróbáljuk. Nekem semmi különbség nincs így elsőre ha bent a doboz, vagy kiveszem.Majd közlekedünk így egy kicsit. :-)
carver2020-12-05 18:05:27 // 18065
egy Bp - Pécs viszonylatban sima ügy. A lányok szerint ha középen ülsz akkor le lehet ülni normálisan, a gond az hogy a lábad nem tud pozíciót váltani és ez hosszú úton már zavaró...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-05 18:02:50 // 18064
hm Stelvioban ezek a számok 24, 15 és 23... de itt sem férne el 3db gyerekülés szerintem vagy nagyon passzentosan, szerencsére csak 2 gyerek van meg egy kutya :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-05 17:00:26 // 18063
👍 Nagyon köszi 😄
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.