Halesz2021-04-09 16:13:54 // 19747
Ez is vicc amúgy, hogy a Superhez ilyet már nem lehet rendelni, mikor régen lehetett...
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-09 16:06:25 // 19746
Ez érdekelt, igen :-) A felni egyébként szerintem is gyönyörű! :-)
Halesz2021-04-09 16:04:56 // 19745
Csak felirat sajnos. Bár a hagyományos értelemben véve Q2, hiszen hátul hajt, a Q4 meg összkerék. :)
De nincs benne a részlegesen önzáró differenciálmű, ha ezt kérdezed :)
De nincs benne a részlegesen önzáró differenciálmű, ha ezt kérdezed :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-09 15:55:07 // 19744
Akkor hadd kérdezzek bele.. a Q2 csak felirat, vagy extra tartalom is van mögötte? ;-)
Halesz2021-04-09 15:18:27 // 19743
Giuntini2021-04-09 14:17:35 // 19742
Igen, igazad van, 59 felni! Ez nagyon érdekes! Az 59-en nekem ez a felni bejött, itt meg a Giulián valahogy számomra nem adja ki! Az is igaz, hogy 59-ben a felhozatal nagyobb része sw! Valahogy a Giuliàn nem jön át! Nagyon érdekes művészeti ág a formatervezőé! Egy felni formája legalább olyan fontos mint a kilincsé. Elronthatja az összképet.
leopop32021-04-09 13:17:28 // 19741
Ez nem a Stelvio felnije, ez 59 és Brera felnije. De persze értem szerintem is kéne a Stelvio kereket Giuliához is adni.
leopop32021-04-09 13:15:36 // 19740
Igen engem is inkább a Ti felni miatt izgat a dolog mert akkor elvileg azt is rá lehet tenni:)
Giuntini2021-04-09 10:31:03 // 19739
Nekem ez a patkó felni a kisebb autókon tetszik. Egy csomagtartós szedánon, egy klasszikus építésűn szerintem kevésbé mutat jól. A MiTo-n például a legjobb! Ez csak egy vélemény....
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-09 10:25:59 // 19738
Nem túl valószínű hogy befektetésnek jó, de még ez az idő is eljöhet :-) Bár ha megtartod 40 évig, még be is jöhet XD
Egyébként egyre többektől hallom azt, hogy tartanak a további áremelésektől, a sebességkorlátozótól és társaitól, a belsőégésű motorok kivezetésétől. A családban, barátaim közt soha ennyien nem vettek új autót mint most az elmúlt egy évben. MIntha a flottás kereslet csökkenése mellett a magánvásárlók "betáraznának".
Egyébként egyre többektől hallom azt, hogy tartanak a további áremelésektől, a sebességkorlátozótól és társaitól, a belsőégésű motorok kivezetésétől. A családban, barátaim közt soha ennyien nem vettek új autót mint most az elmúlt egy évben. MIntha a flottás kereslet csökkenése mellett a magánvásárlók "betáraznának".
RomeoOne2021-04-09 08:40:01 // 19737
Nekem tetszik így. Kár, hogy ezt a patkó felnit gyárilag csak a Stelvio-ra adják. Nekem meg pont a Giulia 19"-es 5 karikás felnije, ami nem mozgat meg bennem semmit ,miközben mindenki azért van oda.
Liquid2021-04-09 08:39:37 // 19736
A TI felnire én is kíváncsi lennék, de valszeg az se állna neki annyira jól mint a "gyári" felnik. Ez a patkós sose tetszett :) Ha már pap és papné, inkább a lánya :)
leopop32021-04-09 08:11:01 // 19735
Jaja
Giuntini2021-04-09 07:49:19 // 19734
Így a Giulián nekem sem.
Piritu - 1.000.0002021-04-09 07:08:45 // 19733
Nekem mondjuk sose tetszett ez a felni, hát kinek a pap kinek a papné...
leopop32021-04-09 00:44:27 // 19732
carver2021-04-08 21:44:11 // 19730
ha hozzárakjuk az 1 millás emelést meg az inflációt még a végén kiderül hogy befektetésnek is jó volt ;) De legalábbis a kontrollingnak már meg tudom magyarázni miért Alfát kellett venni, eddig lepattantam azzal hogy az élvezeti értéket is tüntessük fel a könyvelésben.
Ja várj az nem is jó, mert az nem csökken :D
Ja várj az nem is jó, mert az nem csökken :D
RomeoOne2021-04-08 20:21:18 // 19729
Nagyon szép autó, nem gyakori színösszeállítás így, szerintem :)
GiuliaVeloce210AT8Q42021-04-08 18:36:01 // 19728
Liquid2021-04-08 18:15:43 // 19727
Üdv! 7 gyerek? Nem nyomod gyengén, respect! :)
Liquid2021-04-08 18:13:45 // 19726
Nem divat és csodavárás kérdése hanem a realitásé :)
A 2017-18-as benzines akkor 10-11-ért eladott gépek most 8 felett vannak. Igaz közben volt egy jelentős emelkedés az új árakban. Nem tudom mikortól és mennyi flottás benzines Giulia poroszkál az utakon. Akkor lesz némi csökkenés amikor azok kifutnak.
A dízeleket újban is nagyon olcsón meg lehetett venni, a dízelhiszti miatt. Plusz azokkal kezdték az eladásokat, ezért nyilván azokból van több és olcsóbb.
A 2017-18-as benzines akkor 10-11-ért eladott gépek most 8 felett vannak. Igaz közben volt egy jelentős emelkedés az új árakban. Nem tudom mikortól és mennyi flottás benzines Giulia poroszkál az utakon. Akkor lesz némi csökkenés amikor azok kifutnak.
A dízeleket újban is nagyon olcsón meg lehetett venni, a dízelhiszti miatt. Plusz azokkal kezdték az eladásokat, ezért nyilván azokból van több és olcsóbb.
bence172021-04-08 18:10:17 // 19725
sziasztok! Na végre hozzá tudok szólni, kb. 1 éve olvasgatom a fórumot, de Alfa Romeo híján nem voltam tag.
Most már két hetes a paripám! :) Ha tehetném egyfolytában benne ülnék és autóznék, de sajnos folyton tankolni kell! :)
Mondjuk nem ez tart vissza, hanem az idő tényező, abból nem sokkal rendelkezem. 2 céget vezetek és 7 gyermekem van, szóval sok idő nem marad alfázni!
Viszont szuper a kocsi, szuper a márka, nagyon szeretem, forza Alfa Romeo!
Most már két hetes a paripám! :) Ha tehetném egyfolytában benne ülnék és autóznék, de sajnos folyton tankolni kell! :)
Mondjuk nem ez tart vissza, hanem az idő tényező, abból nem sokkal rendelkezem. 2 céget vezetek és 7 gyermekem van, szóval sok idő nem marad alfázni!
Viszont szuper a kocsi, szuper a márka, nagyon szeretem, forza Alfa Romeo!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-08 15:03:45 // 19724
Az mind dízel. A dízellel tudsz jól kijönni használtan. Az nagyrészt flottás lízing végén leadott autó, van belőle valamennyi kínálat is, igen hasonló (jellemzően alacsony) felszereltséggel, plusz a dízelsége, letörik az árat. Benzinest 9m körül találsz, és kint sem olcsóbb, mert sokkal magasabbról esik az ára. Én mernék fogadást kötni arra a grafinkonra :-)
A 159-nél is így volt amúgy (lásd TBi), de ha megnézed az 1.4 Giulietták árát, az sem igazán fogott még padlót. Pedig abból még adtak is el értelmes darabszámban, tehát jön a külföldi lelakott lom is. 10 évesen simán tudják az újkori árnak a 30%-át reálértéken a normális darabok. Ezért is gondolom az egyik legjobb értékálló vételnek a kifutó Giuliettát. 2011-ben is 6.5 milla volt kb, most is. Az azért komoly. Ugyanis ez emberek simán elfelejtik, hogy 2011-ben 6.5m annyit ért, mint ma 8 milla!
És ez fog ahhoz is vezetni, hogy nem akar majd könnyen 5 alá esni a benzines Giulia. Tíz év múlva saccolhatunk úgy, hogy kb 7 milló fog annyit érni, mint ma 5.
A 159-nél is így volt amúgy (lásd TBi), de ha megnézed az 1.4 Giulietták árát, az sem igazán fogott még padlót. Pedig abból még adtak is el értelmes darabszámban, tehát jön a külföldi lelakott lom is. 10 évesen simán tudják az újkori árnak a 30%-át reálértéken a normális darabok. Ezért is gondolom az egyik legjobb értékálló vételnek a kifutó Giuliettát. 2011-ben is 6.5 milla volt kb, most is. Az azért komoly. Ugyanis ez emberek simán elfelejtik, hogy 2011-ben 6.5m annyit ért, mint ma 8 milla!
És ez fog ahhoz is vezetni, hogy nem akar majd könnyen 5 alá esni a benzines Giulia. Tíz év múlva saccolhatunk úgy, hogy kb 7 milló fog annyit érni, mint ma 5.
samu1262021-04-08 15:02:48 // 19723
Sokallok 10 milliót egy autóra, de tudva hogy ez az utolsó benzines "csodaszedán" úgy belefér, akár még sokat is érhet nyugdíjas koromra :)
Ha meg kifutja alattam magát (10 évig tuti, akkor ha 4-5 éves korában veszem), akkor meg át tudok ülni céges közlekedőedénybe, de nem azért van jogsim és 159-em hogy egyetlen és utolsó saját autóm egy dízel 159 legyen, kell egy benzintemető is :D
Ha meg kifutja alattam magát (10 évig tuti, akkor ha 4-5 éves korában veszem), akkor meg át tudok ülni céges közlekedőedénybe, de nem azért van jogsim és 159-em hogy egyetlen és utolsó saját autóm egy dízel 159 legyen, kell egy benzintemető is :D
Attis2021-04-08 14:33:17 // 19722
Értem én, hogy most a benzines lett a divat, de azért csodákat nem kell várni. Ahogy lesz néhány sérült darab, majd azokat hozzák szépen befelé a honfitársaink és "kijavítva" jóárasítva lesznek eladva. Mellesleg amit most hirdetnek újként 11 millióért, szinte kizárt hogy 7 év múlva 6-7 milliót fog érni.
RomeoOne2021-04-08 14:06:16 // 19721
Benzinesekről volt szó :)
Attis2021-04-08 14:05:26 // 19720
Bár csak igazad lenne, de a hahu-n már ma is ott figyelnek 5,3 milliótól magyar rendszámmal a Giuliák. 7 millióig jelenleg is 15 darab van fent az oldalon (Ez több mint a fele az összesen 27 darab használtnak, amit jelenleg hirdetnek). Legyen igazad, de félek, hogy úgy járunk mint a 159-el amiből szó szerint mindent IS behoztak/behoznak. :(
Liquid2021-04-08 13:48:47 // 19719
Ilyesmire gyúrtam én is hiú reményekkel, de rájöttem, hogy magasabbra kell emelni a fájdalomküszöböt :)
samu1262021-04-08 13:21:06 // 19718
Akkor 2030-ra talán már tudok venni 6-7 millióért egy MY20-as Giulia Veloce-t ? :D
Liquid2021-04-08 11:55:18 // 19717
Jelenleg kb. semmilyen sincsen, de ha van az is 8 felett. Ami nem csoda tekintve, hogy folyamatosan emelkedik az új ára nem kicsit.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-08 11:43:45 // 19716
Összeraktam gyorsban egy szemléltetőt az értékvesztésről. 2018-as benzines Giulia Super van a példában, mert annak már látszik hogy most mi az az összeg amiért kb gazdát cserélnek a használtak. A kék a magyarországon vett és eladott autó, a narancs a bárhol máshol az Eu-ban, drágábban vett. Eleve nem rossz az értéktartása, egy év után 80%-ról indulna a görbe. Viszont mivel mi olcsóban vehetjük meg, kiemelkedő, 90% körüli értéke van még egy év múlva is. A 2021-es adat a hazai eladási ár, ami azért nagyjából egyezik az Autoscoutos árakkal, szóval összeér a két görbe.
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00403/00403627t.png)
A benzines autók amúgy is elkezdték a dízelbalhé óta egyre jobban tartani az árukat hosszabb távon is. 10 év alatt 40%-ra esik az érték, amit ha átszámolunk akkori reálértékre (sacc/kb), akkor 10 év alatt értékvesztésen elmegy kb. 70%-a az újkori árnak. Ez egyébként elég jónak mondható. Ha igazam van, és figyelembe vesszük a forint gyengülését, akkor a Vályi Pista féle 5 millás Giulia még 2028-ban sem jön el, inkább 6-7 között lesz az.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00403/00403627t.png)
A benzines autók amúgy is elkezdték a dízelbalhé óta egyre jobban tartani az árukat hosszabb távon is. 10 év alatt 40%-ra esik az érték, amit ha átszámolunk akkori reálértékre (sacc/kb), akkor 10 év alatt értékvesztésen elmegy kb. 70%-a az újkori árnak. Ez egyébként elég jónak mondható. Ha igazam van, és figyelembe vesszük a forint gyengülését, akkor a Vályi Pista féle 5 millás Giulia még 2028-ban sem jön el, inkább 6-7 között lesz az.
AlfaWatch2021-04-07 22:07:58 // 19715
Nálam hideg aszfalton kicsit pattogósabb, de nehezen lehet megcsúsztatni valóban. Hétvégén körforgóban nálam a határt elérte a gumi, igaz 2.ban kicsit keményebben bántam vele és szűkebbre vettem a fordulót, igaz az enyém alatt nem annyira komoly a futómű és a többi.
Tommi2021-04-07 15:58:11 // 19714
Multiair, de ennek utólag már nincs jelentősége, 2 éve nincs nálam az autó :) Az egy Bonalume "plug and play" kütyü volt.
Golyszi2021-04-07 11:28:41 // 19713
1.4 mellik? Multiair vagy T-jet. T-jetet is 2 féle képp lehetett megcsinálni. a Multiairhoz pedig elég volt egy adapter, ha jól emlékszem a turbo csonkjához kellett hozzárakni.
Szerintem a 2.0thoz is ez az adapteres megoldás van.
Szerintem a 2.0thoz is ez az adapteres megoldás van.
Tommi2021-04-07 11:07:42 // 19712
Urak, a véleményetekre/tapasztalatotokra lennék kíváncsi :)
A Giuliettámban (1.4 turbó) volt egy diszkrét lefújószelep, amit nagyon szerettem és a Stelviohoz is keresgéltem, de túl sok volt az információ input :) Átszámítva pár ezer forinttól 200 euroig elég sokmindent találtam, de nem igazán tudtam kiigazodni a bőség zavarában. Van valaki. aki tett fel a 2.0 motorra lefújót és ha igen, melyiket és mik a tapasztalatai vele? Érdemes, nem érdemes, ha igen, akkor milyet? Ha valakinek van információja/tapasztalata, kérem ne tartsa magában :)
A Giuliettámban (1.4 turbó) volt egy diszkrét lefújószelep, amit nagyon szerettem és a Stelviohoz is keresgéltem, de túl sok volt az információ input :) Átszámítva pár ezer forinttól 200 euroig elég sokmindent találtam, de nem igazán tudtam kiigazodni a bőség zavarában. Van valaki. aki tett fel a 2.0 motorra lefújót és ha igen, melyiket és mik a tapasztalatai vele? Érdemes, nem érdemes, ha igen, akkor milyet? Ha valakinek van információja/tapasztalata, kérem ne tartsa magában :)
Piritu - 1.000.0002021-04-07 11:02:34 // 19711
Ma reggel mínusz 3-ban jöttem vele, a körforgalomban most se mertem annyival menni hogy megcsússzon :-)
Piritu - 1.000.0002021-04-07 11:00:45 // 19710
Mert lehet hogy egy szervizes se ment még E6D-s benzines autóval annyit hogy feltűnjön neki hogy másképp viselkedik mint a Lada :-)
Kazes☻2021-04-07 10:05:30 // 19708
mr_oven2021-04-07 09:13:02 // 19707
Ismét köszönöm a választ Piritu !
Azt viszont nem értem, hogy két szervizből erre a kérdésre egy sem tud válaszolni.
A válasz, rátesszük a diagnosztikára.
Azt viszont nem értem, hogy két szervizből erre a kérdésre egy sem tud válaszolni.
A válasz, rátesszük a diagnosztikára.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 22:11:58 // 19706
:-)
Piritu - 1.000.0002021-04-06 22:10:54 // 19705
A légfelesleg miatt. Terhelésen nem adhat hozzá levegőt, mert nem gyulladna meg a keverék, a dieselnél azért lehet mert az állandóan légfelesleggel üzemel.
Tapasztalatom szerint felesleges belenyúlni a váltóba, nem lesz jobb a helyzet.
Szabadonfutóba csak "A"-ban kapcsol az enyém, minden más állásban van kapcsolat a motor és a kerék között.
Tapasztalatom szerint felesleges belenyúlni a váltóba, nem lesz jobb a helyzet.
Szabadonfutóba csak "A"-ban kapcsol az enyém, minden más állásban van kapcsolat a motor és a kerék között.
AlfaWatch2021-04-06 21:45:42 // 19704
Szia. 3 hete én is rátettem a PS4-et, szerintem is félelmetesen jók, nálam a 2. szezont kezdik. A téli Dunlop WP5 után mennyei.
mr_oven2021-04-06 20:47:19 // 19703
Kösz a gyors választ, de miért nem akkor égeti a szűrőt mikor egyébként is kap benzint. Miért akkor mikor elengedem a gázt ? Ahogy nő a fordulat lejőn lefelé úgy emelkedik a fogyasztásmérőn az érték. Ez néha meglepetésszerű meglódulással is jár lejtő irányába. Sík terepen ez kb 5 l. Ha 2-esig visszateszem , akkor kilódul 10 fölé is. Ha átvált szabadonfutóba, akkor 2-2,5 l ekkor a fordulat 800. Ez utóbbi még normális is.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 20:31:54 // 19702
Ha hidegindítás után meghallgatod a hangját akkor is keményebb, mert akkor fűti fel a szűrőt. Ilyen a hangja hosszú motorféknél is.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 20:30:21 // 19701
Üdv a részecskeszűrős benzinmotorok világában!
A motor szűrőt folyamatosan égeti. Az első 3 km-en még hideg a szűrő, nem kell neki az égetéshez a benzin. Amint meleg motorféknél "éget" a plusz benzinnel. Ha hosszú a motorfékes szakasz - nálam pl a Großglocknerről lefelé jövet - még több benzint kell adnia, mert nincs terhelés és különben teljesen kihűl a szűrő. Ilyenkor olyan a hangja mint a dieselnek regeneráláskor és bőven 10 liter felett mutat.
Az ősöreg TS motorral az ember hegynek lefelé visszakapja a felfelé elégetett többletet, itt nem...
A motor szűrőt folyamatosan égeti. Az első 3 km-en még hideg a szűrő, nem kell neki az égetéshez a benzin. Amint meleg motorféknél "éget" a plusz benzinnel. Ha hosszú a motorfékes szakasz - nálam pl a Großglocknerről lefelé jövet - még több benzint kell adnia, mert nincs terhelés és különben teljesen kihűl a szűrő. Ilyenkor olyan a hangja mint a dieselnek regeneráláskor és bőven 10 liter felett mutat.
Az ősöreg TS motorral az ember hegynek lefelé visszakapja a felfelé elégetett többletet, itt nem...
mr_oven2021-04-06 20:18:37 // 19700
Sziasztok ! Giuliám 1 hónapos lett. Nekem furán viselkedik már első perctől a váltó, ezért kérdezém milyen tapasztalataitok vannak.
Hideg indítás után kb 3 km-ig van motorfék és 0-ba megy a pillanatnyi fogyasztásmérő gáz elvételkor. kb. 3km után gáz elvételkor már nem megy le a fogyasztásmérő 0-ra és visszaváltogatásnál egész 2.-ig és 2000 folötti fordulaton egész 10l-ig is kimegy a pillanatnyi fogyasztásmérő és nincs igazi motorfék hatás. Különösen furcsa mikor ez lejtőn lefelé torténik. Folyamatos fékezés mellett 5-10 l pillanatnyi fogyasztás .
Minden benzines ZF 8HP- így viselkedik ?
Hideg indítás után kb 3 km-ig van motorfék és 0-ba megy a pillanatnyi fogyasztásmérő gáz elvételkor. kb. 3km után gáz elvételkor már nem megy le a fogyasztásmérő 0-ra és visszaváltogatásnál egész 2.-ig és 2000 folötti fordulaton egész 10l-ig is kimegy a pillanatnyi fogyasztásmérő és nincs igazi motorfék hatás. Különösen furcsa mikor ez lejtőn lefelé torténik. Folyamatos fékezés mellett 5-10 l pillanatnyi fogyasztás .
Minden benzines ZF 8HP- így viselkedik ?
Halesz2021-04-06 20:10:38 // 19699
Összességében ez mindenkinek jobb hosszú távon.
carver2021-04-06 17:36:40 // 19698
a piac az ahol adnak vesznek dolgokat. Ahol csak árulnak az a kiállítás :) A járvány nyilván betett a piacnak, de szerintem előtte sem tömte volna be egy nepper a család száját csak Giulia eladásokból...
Az emelés miatt simán elgondolkodok hogy 1-2 évvel tovább megtartsam a kocsit mert egyrészt tartja az árát, másrészt nem kapok nagyon mást ha újat vennék, azt is drágábban... Ettől nem fog felpörögni a piac még akkor sem ha feléledne a kereslet.
Persze az AR-nek ennél nagyobb baja is van de nézd meg a BMW-t hova tolta fel a lepukkant bömösök használt piaca, azok közül a tulajok közül sokan egyszer majd újat vesznek. Ez ugyanaz mind az illegális windows, ha egyetemista korodban letöltötted akkor egyszer majd meg is veszed...
Az emelés miatt simán elgondolkodok hogy 1-2 évvel tovább megtartsam a kocsit mert egyrészt tartja az árát, másrészt nem kapok nagyon mást ha újat vennék, azt is drágábban... Ettől nem fog felpörögni a piac még akkor sem ha feléledne a kereslet.
Persze az AR-nek ennél nagyobb baja is van de nézd meg a BMW-t hova tolta fel a lepukkant bömösök használt piaca, azok közül a tulajok közül sokan egyszer majd újat vesznek. Ez ugyanaz mind az illegális windows, ha egyetemista korodban letöltötted akkor egyszer majd meg is veszed...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
514