Fórum >> Típusok >> Giulia

Andrasv2021-07-15 14:47:41 // 20762
Soha nem ért el ez a nagy hifi és hangzás mánia, kimondottan rossz fülem van ehhez. Másfelől okultam a korábbi tapasztalatból és megvettem a HK hifit, mert az alap hifit sem az előző autómban sem a Giuliában nem szerettem. Elégedett is vagyok vele, a közép / magas dolgokban mintha ügyesebb lenne mint a mélyekkel, de semmi extra hanyatt esős dolgot nem érzek benne.

Giulia mellett nézegettem még Infiniti q50et, abban a Bose hangrendszert lényegesen jobbnak hallottam, annak ellenére, hogy nagyon elvolt tolva ebbe a "csak basszus legyen" csűrdöngölős irányba.

Lehet a HK nem éri meg azt a 200k összeget amivel többe kerül, mint a közepes verzió. Mondjuk a kis fém sajtreszelőt az ajtón szeretem nézegetni, meg tapizni. :D
denil12021-07-15 14:37:16 // 20761
Én vállalom, hogy a 159 talán még most is jobban tetszik 6 év után mint a Giu formája.
Valahogy maszkulinabb, egyedibb, minden szempontból férfiasabb, karakánabb.
De a súlya az borzasztó volt, gyakorlatilag ez volt az egyetlen csalódás az egész 159-ben.

Meg tudom érteni a súlyundorodat :)))
Tul.képp neked akkor meg lett írva az autód?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 12:44:34 // 20760
Nagyon jó, köszi! :-))
Piritu - 1.000.0002021-07-15 11:52:16 // 20759
Amint aktiváltam (átvételkor nem csinálta) eltűnt a menüpont.
Piritu - 1.000.0002021-07-15 11:51:42 // 20758
A szerviz se tudott épkézláb választ adni a kérdésre...
sas-1592021-07-15 11:45:28 // 20757
Tükör behajtás ellen a megfejtés, hogy a belső ajtózárás gombot megnyomod (belső kilincsnél) és azután csukod be az ajtót.
Télen én is így zárom sokszor.
Korábban itt javasolta egyik cartárs, működik.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:31:38 // 20756
Megnézem telefonon az App-ban XDD Ha emlékszek a PIn kódra :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:28:36 // 20755
Pont a holland cég oldalán olvastam, hogy volt jópár változtatás az évek alatt. Az első évjáratnál pl a 280 lovasnak még súlyra válogatták a dugattyúit. Aztán felhagytak a válogatással, egyféle motor lett, különböző sw-vel. Amikor felkerült a füstszűrő (my19?) akkor a Veloce kapott egy nagyobb turbót, mert sokkal nagyobb töltőnyomás kellett a 280+ lóerőhöz. A 2019-es padon már pont 280 lovat tudott, utcán valamiért többet, ott hozta a 300-at :-)) Aztán a 2020-as már utcán is 280 lovas lett. A 200 lóerősről csak annyi infó van, hogy 230 helyett csak 220 lóerő körül vannak az újabbak. Viszont simán lehet, hogy újra teljesen egyforma a hardver, ez volna logikus.

Nálam a terv úgy is valósult meg ahogy írod. Voltak megingásaim a Veloce felé, de alapvetően én RWD autót szerettem volna és a lehető legkönnyebbet. Annyira túlsúly undoritiszem volt már, hogy fő szempont volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 11:23:17 // 20754
miért nem? én kifejezetten szeretem pl az öregség első jele, hogy nem tudom bezártam e, csak ránézek és (még) látom, hogy be van :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 11:10:57 // 20753
Soha nem szeretném hogy behajtsa XD De nem lehet kikapcsolni, hiába van benne a manualban, nincs olyan menüpont.
denil12021-07-15 11:00:36 // 20752
Megnézve egy korábbi Göbölyös erőmérőt és néhány más külföldi fórumot én azt szűrtem le ( és a teljesítménygörbék is ezt mutatják ), hogy a benzines 200 vs 280LE között csak Sw-beli különbség van. Többek között ezért is gondolkodtam anno egy sima verzión amit majd a holland (?) céggel "megpimpeltem" volna a Veloce szintjére ( plusz jóság benne, hogy a sima csak hátsókerekes így a súlya is könnyebb )
denil12021-07-15 10:58:39 // 20751
Mikor szeretnéd, hogy ne hajtsa be?
Volt egy változás a korábbi és FL verzióknál.
Az egyik behajtja a tükröt ha leállítod az autót míg a másik csak akkor hajtja be ha bezárod az autót.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 10:34:41 // 20750
Viszont. . nem tud valaki valami trükköt? Hogy ne hajtsa be a tükröt?
Nekem hiányzik a menüből a mirror folding opció.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 10:31:40 // 20749
Szerintem főleg szoftveren változtattak. A multair modulon valamit alakítottak, de kb ennyi. A turbót lenne még érdekes a my21-es veloce-val összehasonlítani. El tudom képzelni, hogy minden hardveres különbséget megszüntettek a 200 és 280-as verzió között. Eddig sem volt semmi értelme, egyfélét olcsóbb gyártani :-) Az tuti, hogy jó nagynak tűnik az a csiga.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 09:27:33 // 20748
akkor ezen nem változtattak
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 09:25:28 // 20747
Kettő. Az egyik a motoré, a másik a turbóhoz keringet.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-15 09:17:26 // 20746
Gyuri, nálad hány db vízhűtő van?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-14 20:51:12 // 20745
Van az a hangrendszer, amin a csörömpölős zene meglepne XD Mondjuk már amelyik, van amin semmi sem segít :-)
leopop32021-07-14 17:33:30 // 20744
+1 én sem
Inkább a kipuff és motorhangot szeretem hallgatni 😁😉
RomeoOne2021-07-14 15:42:32 // 20743
Ezért jó, ha az ember csörömpölős punk-rock-ot hallgat. Annak aztán tök mindegy, hogy milyen rendszeren szól :DDD
Kocsiban amúgy sem vagyok nagy zenehallgatós.
GTVili2021-07-14 14:50:10 // 20742
Ez az összes gyári "prémium" rendszerben így van.... mindegy, hogy Burmester vagy Mark Lewinson.....
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-14 11:12:54 // 20741
A hangszórókat tényleg be kell járatni :-) Minden hangszórómat, hangfalamat az irodámban, egymással szembefordítva járattam. Kb egy napig jelgenerátorral, alacsony freki, nagy kitérés :-)) Nagyon sokat változnak a paraméterei, ki lehet mérni. Hangdobozt is úgy lehet jót tervezni, ha a már bejáratott hangszórókat mérjük meg.
A Giuliában még nem játszottam vele, az autóban "mindegy, csak valami szóljon je". :-))
denil12021-07-14 09:26:42 // 20740
Bőr nekem sem lesz, de már beszéltem azzal az emberrel aki képes megcsinálni igényesen. Nagyságrendileg 5-600k az ajtók és a műszerfal bebőrözése úgy ahogy a Ti-ben van. ( plusz én kértem, hogy az Alfa logo legyen piros mint a 159-ben az üléseken )

Szerintem is szépen szól a közepes rendszer, kicsit féltem tőle de aztán pozitívan csalódtam. De azért van abban még kraft ;)
A HK biztos jó, meghallgatnám én is, de láttam külföldi fóumokon milyen hangszórólból áll és őszinte csalódás volt. Sima papírmembrános egyszerű hangszórók amik kinézetre 3Ft-ba kerültek.
leopop32021-07-13 23:38:15 // 20739
Na látod jó az az app 😁😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-13 21:18:07 // 20738
Osztom jól szól az alap is igaz beraktam egy aktív ládikát is mellé
zümi1662021-07-13 21:02:10 // 20737
Leginkább a 90-es évek dancefloor zenéit hallgatom, azt szépen tolja :-)
zümi1662021-07-13 21:00:11 // 20736
Akkor már csak a bőrt sajnálom :-)
G-MANN🍀2021-07-13 20:13:54 // 20735
Kérd meg Halász-t, biztosan megmutatja😉
Szép a rács keret, nagyon tisztán szól, de egy FCA-s autóban tesztelve sztm nem egy dinamikus basszuskirály valami, inkább klasszikus tiszta hangzás és ennyi
G-MANN🍀2021-07-13 20:09:27 // 20734
Okosan a magas mély beállítás és nagyon jó az alap is, sőt, idővel mintha jobb lenne, bejáratódik 😄😉
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-13 20:05:27 // 20733
Ja.... és most itt visszavonom, az Alfa Connect jó XD Pont az ilyen feledékeny hülyéknek való. Aki otthagyja az autót a parkolóházban, majd 10 perc múlva eszébe jut, hogy elfelejtette lezárni az autót :-)
Ez elég gyakran előfordul velem, sosem volt belőle gond, falun nem nyitogatják. Mégis megnyugtatóbb megoldás, hogy mobilról be tudom zárni.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-13 20:00:40 // 20732
A HK hifi egyértelmű, azzal jár az első ajtókon a plusz fém hangszórórács. Ha ez nincs, de a csomagtérben találsz a kalaptartóban egy ovál mélyközép hangszórót, akkor az Alfa Sound Theater nevű közepes hifi van az autóban.
Külföldi fórumokon sokan a HK-t lehúzták. Szépen szól, de túlárazott. A közepes rendszerről sok pozitív véleményt olvastam. Ezen gondolkoztam is, de pont a csomagtérben lévő hangszóró miatt hagytam, a 159-ben is nagyon bosszantóan szűkítette a csomagteret.
DrB2021-07-13 19:22:07 // 20731
Ha nem szerepel az autó leírásában, miből lehet látni, hogy a 3 rendszerből melyik van benne?
zümi1662021-07-13 19:17:23 // 20730
Nekem ez a 400W-os van a Juliskába, tök jól szól, teljesen meg vagyok vele elégedve. Korábban írtam, mennyire bánom, hogy nem kértem a bőrt a műszerfalra, meg az ajtókra, azzal együtt járt volna a 900W-os csúcs hifi... azért kíváncsi lennék, mi a különbség, remélem majd egyszer lesz rá módom meghallgatni egy olyat is.
RomeoOne2021-07-13 18:03:21 // 20729
Ennek inkább külföldi fórumokon néznék utána.
denil12021-07-13 12:58:33 // 20728
Van itt közöttünk igazán vájtfülű?
Esetleg olyan aki már hozzá is nyúlt a gyári rendszerhez?

Szükségem lenne a 6x9"-es nagyovál paramétereire ami a közepes hangrendszerben van.
Esetleg hátha valaki már szétszedte vagy van infója a teljesítményéről.

Azt tudom,h az FL után bejött az alap és a HK közé egy 400W-os rendszer is, ami egyébként egészen jól szól, de az erősítő elbírna többet is szerintem, ezért lehet kicserélném az ovált egy Focalra.

Ha jól látom a specifikációkból akkor az erősítő nem teljesen 400W-os de ez jelen esetben nem (annyira) számít:

30A x 14.4V = 432W
Egy D osztályú erősítőt feltételezve 10% veszteséggel ez kb. 390W
denil12021-07-13 09:52:27 // 20727
Egy tévedés :DD
Kazes☻2021-07-12 23:30:30 // 20726
Zsííííír...osdeszi! :)))
Csabi2021-07-11 20:05:56 // 20723
Igazad lehet... :)
Csabi2021-07-11 20:01:51 // 20722
Nálam is így derült ki, az utasom panaszkodott, hogy nem fújja a levegőt. És én is hibára gondltam egyből...aztán meglett.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-11 20:01:35 // 20721
Nálunk Boribon volt a nyerő az átkosban 🤣
RomeoOne2021-07-11 19:52:14 // 20720
Nem vezettetek elég Ferrari-t, ha ez újdonság :P :DDDD
RomeoOne2021-07-11 19:51:50 // 20719
Hát nem olvastál Micimackót? :D

Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-11 19:03:26 // 20718
Mi az az A? 🤣😎🤣
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-11 18:49:43 // 20717
Városban én is N-ben kezdem mindig, elég lenne oda, aztán csak beleszaladok abba, hogy remeg a tükör, alacsony fordulatról akar gyorsítani.
Ma használtam felváltva a Giuliettával, és ami egyből feltűnik, hogy jobb a gázreakció. D-ben pedig elkapja az ideg, és jön a "szétszedlek, megeszlek". Lényegében nem lehet kultúráltan közlekedni vele, állandóan csinálja a fesztivált, és baromi jó hangja is van hozzá.
A Giulia ennél jóval visszafogottabbra van hangolva. D-ben viszont kerek az élmény, ott a gázreakció, és a váltás gyorsasága is helyre kerül. Olyan szépen röffen vissza egyet, hogy már csak azért érdemes visszakapcsolni :-)
denil12021-07-11 18:04:30 // 20716
Erdekes, ugyanezt gondolom en is.
Kiprobaltam A-ban,h fokozatosan szokjam az autot. Elvoltam vele varosban de kisse halott volt. N-ben mar jobb, de D-ben volt az az erzes,h na az auto es en is elek :)

Biztos vagyok benne,h leprogramoztak ugy az elektronikat,h a kifejezetten szenvedos alacsony fordulatos valtasokat is birja, de valahogy nekem sem esik jol.
Nem vettem eszre ilyen rovid ido alatt amiket mondtal,h melyik modban hol valt el, de azt hiszem az A-t teljesen elfelejten es a varosi lesz az N, egyebkent meg D.
Volt ujabb sport Bravom 150 lovas Tjet, nagyon szerettem. Abban volt egy sportgomb ami hasonlo dolgokat tudott mint a Julisban.
Igazabol 2-3 honap mulva bekapcsolatam es onnan vegig amig nalam volt abban is hagytam. Szerintem a Julisban is a kezdeti ismerkedes utan vegig D-ben fogom hasznalni. Ott erik ossze minden technika es ott jon ki igazan az elmenyfaktor is.

Az meg,h kimeletlenul 6500-ig elengedi a valto, az fulig ero mosoly az arcomon :))
denil12021-07-11 18:00:01 // 20715
Ugye-ugye?
Tenyleg nem eszreveheto. Egyszeruen megy az auto es nem akar megallni a mutatoja :))
denil12021-07-11 17:59:13 // 20714
Megkerdeztem Istvant a Pappasnal,h hogyan lesz kiallitva az auto, mert az Alfa oromet szivesen megosztom, oszinten nem sajnalom de ettol meg nem szeretnem ha napi 100 ember ulne be es tapogatna szet mindent, plane veletlen “jajj ezt megkarcoltam, jajj ezt lerugtam” eseteket.

Megnyugtatott,h valojaban nem lesz kiallitva az auto csak azzal mennek prezentalni a Pappst de a parkoloban fog allni csukva.
Igy mar azert jobban alszom :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-11 16:15:30 // 20713
Nem rossz a 200 ló sem de ez így más játékos, igazi Alfa feeling
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.