Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-25 17:41:34 // 20899
Jah emléxem először az i3? volt az isten, mert az volt ingyé
Liquid2021-07-25 16:11:05 // 20898
az :) Illetve tegyük hozzá, hozzá, hogy fizetett hobbit :) Ha kirúgná a teszla és holnaptól az AMG pénzelné, akkor semmi se lenne jobb mint a biturbo V8 :)
Giuntini2021-07-25 14:27:12 // 20897
Elbeszéltünk egymás mellett! Egy szóval nem említettem, hogy városban nincs helye! Egy 500e ideális városban, főleg ha olyan garázsod van, ahol tölteni is tudod...
De az nem normáli - és ebben remélem egyetértünk - autópályán a Teslával 110-el letekert ablakkal menni, a 30 millió+ autóval.
Ajanlom megnézni az Autogram szombati adását, kompetens ember myilatkozik a témáról, akit nekem AC-n tavaly Tünde bemutatott, és Giulia QV-je van.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-25 11:57:25 // 20896
Ma véletlenül A(ltató) módba kapcsoltam az autót, rosszfelé fordítottam a gombot. Esküszöm jobb ez is mint az N. Alacsony fordulatokat kezd használni, hasonlóan mint az N, csak sokkal szebben működik. Nem erölteti 1300-ról nyomatékból, hanem vagy kis gázzal épp gyorsít, vagy visszavált. Végtelenül finoman működik. A váltó is szinte észrevétlen lesz, a motorhang eltűnik, puhán siklik az egész autó. Teljesen meglepett, mert az A olyan "minek" mód a legtöbb Alfás számára. Nekem tetszik, nagyon összeszedetten, nagyon finoman adja elő, eltűnnek a hangok, ingerek, és könnyeden csendben suhan, és megmarad az autó könnyed, természetes vezethetősége, szinte nem kell figyelni rá, azt csinálja, mit várnék. Hazáig így jöttem, egyszer sem támadt ingerem kézzel beleváltani. Szerintem fogom használni ezt a módot is, városban közlekedni egész pihentető vele így, igazi elegánsan gurulós mód.
Kócosw2021-07-25 06:16:53 // 20895
"OFF"meg persze ha varosban laksz es nem hagyod el.vitathatatlan.A nagy modern nyugat nemetorszagaban történt eset példázza legjobban.Az ottani zöld part egyik politikusa kisirt maganak egy teslat majd hogy ő azzal megmenti az összes jegesmedvét.A nemsokkal kesőbb mar belsőégésűvel ment ,mert szerinte az ő felhasználási modelljéhez nem passzol az a fajta autó.ON
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 22:23:53 // 20894
Én nem tervezek addig élni 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-24 20:50:07 // 20893
Majd csak figyelj! Van rá egy tízesem😄
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 20:03:33 // 20892
Max az hozna áttörést de az sem jön el mostanában nem illik a fogyasztói társadalomba 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-24 19:54:48 // 20891
Hogy is fogalmazzam..a villanyban tényleg benne van a lehetőség egy környezetkímélőbb pazarlásra. Az látszik, hogy egyre csak több autó kell, mert lábon már nem közlekedik az ember. Ezzel saját magunk okozzuk a dugókat, és füstölünk az egymás orra alá. Ha az emberek egy része villanyba ül, máris kivittük a szennyezés egy részét, és helyet adtunk a csökkentésnek. Ettől a lényeg nem változik, az ember lábon nem jár, ül a guruló kabinjában és önzőzik tovább XD A változást majd meghozza, ha elérhetetlen lesz az egyéni közlekedés. Erősen erre tartunk...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 19:25:04 // 20890
Jah értem városba vegyek egy külön autót, azért ne legyünk már ennyire naivak, annak mennyi a plusz környezetterhelése 10 milláért?
denil12021-07-24 16:37:09 // 20889
Azért ne legyünk már ilyen szemellenzősek.
Városokban a villanyautóknak ( főleg ha a méretük is megmarad kompaktnak ) igenis megvan a helye.
Giuntini2021-07-24 11:46:05 // 20888
Az egy barom! Én nem tudom, de a villanyagyúak nem tudnak számolni???
Az egész "kész atverés show"! 0 emisszió! Lítium akksik legyártása a legnagyobb környezetszennyezés! Mellette az elektromos autók életciklusuk végén történő megsemmisítése sehol a világon nem megoldott! 12 millióért kvázi egy új Giuliát veszel, és azzal körbeautózód a világot!
Balatonon egyik ismerősöm vett egy Teslát. Kő gazdag az ipse, több gyógyszertára van. Csak egyszer volt lent a Teslával, azóta is a nagy Range Rover dízellel jár.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 08:17:11 // 20887
Az a handrás egy gonosz kis hobbit neki a vellany az eggyűrű, ettől ő meg együgyű ...szánalmas kis bzi 😁
zgi5212021-07-23 20:15:28 // 20886
autout, orszagut: 190 km utan, atlag 5.6 es meg kozel 800 kili a dizelben 😀
handras kardjaba dol sztem 😀
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-23 11:24:22 // 20885
Zöld autóhoz zöld kábel :
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-23 08:48:27 // 20884
jah kb 70-nel csordogál még előzni sem előz... öreganyám tempóban még jó, hogy nem 14 :DDDDD
Zolibácsi2021-07-23 07:14:18 // 20883
Azért van az éremnek másik oldala is.
Stelvio qv fogyasztás
stelvio qv fogyasztás
Ha nem bohóckodik vele az ember egész jól fogyaszt
RomeoOne2021-07-22 10:58:06 // 20880
Legkirályabb film :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-22 10:53:38 // 20879
vagy szenilisebb lettél és azt hiszed bátrabb vagy meg gyorsabb :D emlékek VS valóság
Piritu - 1.000.0002021-07-22 09:32:52 // 20878
No megpróbáltam reggel.
A többieket figyelembe véve azt kell hogy mondjam hogy én lettem bátrabb az elmúlt 10ezren, nem aa gumi lett rosszabb :-)))
szelod92021-07-22 09:08:17 // 20877
Azért a Turán Frici kicsit másféle Hankookkal megy, mint az utcai keverékek. A marketinget pedig nyilván magával kell hordozza, különböző üzleti érdekek miatt is...
tirex2021-07-22 07:53:28 // 20876
Hankook, ha Turán Fricinek jó akkor neked is jó lesz sztem!:))))
Piritu - 1.000.0002021-07-21 22:02:04 // 20874
Az eső nem ügy, ott nem vagyok elég bátor :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-21 21:53:54 // 20873
Nekem bejött a Vredestein, sokfélét próbáltam, mind meggyőző volt. És általában halk gumik. A Giuliettáról most dobtam le a Goodyeart, Ultrac ment a helyére. Halkabb, komfortosabb és tapad is úgy mint az Efficientgrip. A Giulián is ez lesz, a Goodyear Eagle baromi hangos gumi.
DrB2021-07-21 20:06:29 // 20872
Anno a 159-en (2,4-es) a Hankook Ventus S1 evo2-t használtam, 2 szettet is. Akkori ADAC tesztek alapján döntöttem mellette. Nekem bejött.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 19:40:19 // 20871
A sok pacihoz mindenképpen prémium gumit szeretnék
tirex2021-07-21 17:09:32 // 20870
Én Kumho ecsta-t használok már pár éve, ár-értékben szerintem a legjobb. Sokat autópályázok,nagy tempónál esőben is fajin.
Kócosw2021-07-21 16:38:16 // 20869
Ahelyett hogy edzeni mentél volna végre és feldobni egy kis tömeget 😂
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 15:28:42 // 20868
annak nincs tesztje SUV-hoz... érdekes eredmények...klikk volt maxxis gumim régen taiwani cég, de a hankook elég jól szerepel
RomeoOne2021-07-21 15:10:42 // 20867
Én Vredestein-en gondolkoznék még el a helyedben, ha nem akarsz Michelin-t. Nem tudom milyen méret kell, de Ultrac Satin vagy Ultrac Vorti jó lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 13:22:27 // 20866
itthon sokszor van 30 fok felett és ez a legdrágább gumi szinte... akkor nem köll ...kipróbálom a dunaújvárosi evo2-őt :DDD
Piritu - 1.000.0002021-07-21 12:41:54 // 20865
"Giulietta sem tudja a bal-féket" - anno csak meg akartam vasalni így a féket mosás után, még hibaüzenetet is kaptam :-DD
Piritu - 1.000.0002021-07-21 12:38:47 // 20864
Szerintem inkább a hőmérséklettel függ össze, mindig 30+ fokban indult el az autó. Ha holnap hűvösebb lesz megpróbálom a kedvenc körforgalmamat.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-21 12:30:14 // 20863
Persze, és épp fékezés közben kéne visszaváltani, lehetőleg gázfröccsel. :-) Vagy épp visszaváltasz, majd balláb láb fék, hogy a gázt is tudd nyomni :-) Ezt Kazessal pont beszéltük tegnap, már a Giulietta sem tudja a bal-féket, elveszi a gázt és csak bebólint. Ezek jó dolgok voltak azért, egy részük már sosem lesz. Persze a versenysportban sem fetétlenül.
A váltófülek egyébként tökéletesek, én szeretem az automatát is, pláne ezt így. Precíz, gyors és kifinomult. Mint az autó összes reakciója. Nem gondoltam, hogy mai modern, csendes, steril autó még fog ilyen élményt nyújtani. A modernségre és sterilségre is van igényem, az élményre is, és valahogy összelegózták :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 11:58:25 // 20862
hát nekem 1 évig volt faja most már óvatosan kell forszírozni... de jó hogy megosztottad akkor végül is tökmind1 milyen gumit veszek rá pedig pilot sport4-et akartam de ahhoz drága, hogy 1 évig legyen tökéletes
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 11:53:52 // 20860
ezt most úgy írtad, mint ha itt mindenki megélhetési versenyző lenne vagy drogfutár vagy csak szállító :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 11:51:37 // 20859
akkor olyan, mint a Pirelli az idő múlásával gyengül a tapadás
RomeoOne2021-07-21 11:45:56 // 20858
Hát igen...

Mondjuk sztem a kanyar bejáraton már abban a sebességben kell lenned, amivel ki fogsz tudni gyorsítani. Tehát, nagyjából mielőtt el kezded fordítani a kormányt, már vissza kell váltanod.

Ezért sem tartom relevánsnak azt az érvelést a kormányra rögzített váltófülek mellett, miszerint, akkor kitekert kormánynál is eléred és tudsz váltani, mert ha te kitekert kormánynál váltasz, akkor már rég elrontottad.
Ezért is tökéletes a Giulia nagy aluminium lapátja, ami a kormányoszlopra van rögzítve. Pont elég nagy ahhoz, hogy még elérd olyan kormányszögeknél, ahol váltogatni kell. Ha meg már ott akarsz váltani, ahol nem éred el, hát akkor rosszkor akarsz váltani...
Piritu - 1.000.0002021-07-21 11:45:38 // 20857
Ha már kanyar :-)
Kérdésem lenne a Michelin Pilot Sport 4 ZP használókhoz. Csak én érzem úgy hogy a 30 fok felett már ne tapad úgy mint 15-20 fokban?
Egyre többször tudom sodródtatni az autót körforgalomban, kanyarban.
..vagy csak egyre bátrabb vagyok?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-21 11:23:17 // 20856
Bonyolítsam? Érkezel egy gyors kanyarhoz 250-ről, kihasználod a teljes fékerőt, közben elbillented az autód egyensúlyát, csökkented a tapadást, így végül lassabban tudsz átmenni a kanyaron, mintha finomabb fékezéssel csináltad volna, vagy ha nagy fék szükséges, a végén lazítottál volna a pedálerőn. Ha meg rendes autóval csinálja az ember, ahol van egy csomó pedál és nincs ABS, akkor aztán lehet írni az elméletet.. Amikor 4 kerékre próbálsz figyelni nagy fékezés mellett, hogy ne csússzon meg (nagyon), pont annyit visszaengedni, modulálgatni, hogy egyensúlyban is maradjon az autó, a sebesség is annyi legyen hogy el is forduljon, és még esetleg közben egy váltás is kéne, hogy mire kifelé kell spurizni a kanyarból ott legyen a kraft, akkor azt leginkább érezni kell. És nyilván sokat gyakorolni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:57:10 // 20855
kimaradt a leggyorsabban és a legrövidebb idő alatt de a leggyorsabban magába fogalja :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:56:14 // 20854
nincs 310 ló lehet azért nem megy :DDD
RomeoOne2021-07-21 10:46:26 // 20853
310 lóval? Nehogy már ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:45:16 // 20852
már a 3. mondatnál hibádzik nem tudok menni szerintem 250-nel :)))
denil12021-07-21 10:43:18 // 20851
Ha már szóba került a fékezés meg versenypálya stb.
Esetleg valamikor szeptember vége felé, októberben amikor még 20 fok van, lenne kedvünk kimenni valamelyik gyakorló pályára kimenni?

Ez lehet akár egy Euroring, vagy egy kifejezetten gyakorló pálya pl. a Drivingcamp.
RomeoOne2021-07-21 10:35:50 // 20850
Hát pont, hogy ennél többet akartam mondani. :D

Tegyük fel, hogy 150-el tudod bevenni a kanyart. Te jössz mondjuk 250-el előtte, ha kihasználod a teljes fékerőt, akkor mondjuk 2,5 mp alatt lassítasz 250-ről 150-re, tehát a kanyar előtt 2,5 mp-el még 250-el hajthatsz. Ha óvatosabban fékezel, akkor kell mondjuk 4 mp a 250->150-hez, tehát kevesebb ideig mész nagy sebességgel, ergo időt vesztesz. Pedig mindkét esetben a legnagyobb sebességgel mész át a kanyaron.

Remélem így érthető a példa, persze a valóságban nem konstans sebességgel mész előtte, csak nem akartam tovább bonyolítani, de a lényeg ugyanaz. Tovább tudsz gyorsítano az előző kanyar után, így magasabb sebességet érsz el és gyorsabb leszel, ha a végén fékezel nagyobbat, mint ha hamarabb kezdesz fékezni kisebb erővel (feltéve, hogy ugyanazt a (maximális) kanyarsebességet éred el a végére mindkét módon).

De igaza van Gyurinak, hogy ez nem feltétlenül a legélvezetesebb módja a vezetésnek, csak a leggyorsabb :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.