nem banok rosszabbul a cegessel vagy a nejemevel, sot!
olykor nehezkesebb a cegautos ugyintezes mint a sajat.
zgi5212023-01-06 12:32:40 // 28342
Piritu - 1.000.0002023-01-06 12:30:17 // 28341
Volt már hogy a céges kocsi út tulaja megkeresett hogy megtudja hogy hogyan és ki használta az autót.
Odaadtam neki a tankolásos excel táblát és megnyugodott :-))
Odaadtam neki a tankolásos excel táblát és megnyugodott :-))
Piritu - 1.000.0002023-01-06 12:26:56 // 28340
Én csak a cégünk által használt bérautók sorsát látom meg amiket pl. a reptéren bérelnek a kollégák...
..ettől még lehet rózsaszín a világ :-)
..ettől még lehet rózsaszín a világ :-)
RomeoOne2023-01-06 12:16:56 // 28339
Ja, ezt már én is akartam mondani. Hogy nem is feltétlenül oylan könnyű ezeket már ilyenekkel nyírni. Mazda sem enged hidegen vadulni, hiába nyomnád. Alfában lehet pont nincs ilyen megszorítás.
zgi5212023-01-06 12:14:14 // 28338
en most egy olyan cegest hasznalok, amit telen a hideginditas utan nem tudsz tolni, hiaba nyomod. (francia dizel)
zgi5212023-01-06 12:11:24 // 28337
kikerem magamnak a kis futasu magantulajdonu Julisom neveben👍😀
zgi5212023-01-06 12:08:50 // 28336
ameddig garancialis mi baj lehet?
casco es menni kell😀
casco es menni kell😀
Zselé2023-01-06 12:05:24 // 28335
Ezt én is aláírom. Megmondom őszintén a bérelt T-Roc nem nagyon érdekelt, hideg-e vagy meleg ha siettem :) De a 159-em pl. Lease Plan-es autó volt és nagyon jó (végig, időben márkaszervízbe vitték, szép állapot, hátsó sorba nem is ült még senki :) )
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 11:54:37 // 28334
Amiket találtunk mind 1-2 éves lízinges autók. Bérautó, vagy cégautó. Magán tulajtól kis futású Giulia kb a világon nincs, pláne értelmezhető árban.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 11:52:16 // 28333
Olajcsere 15e-nként, márkaszervizben. Az ára az újhoz képest nevetséges. Vagy inkább az új árak nevetségesek :-) Meg az itthoni használt árak is. Ez bőven bőven 10m alatti kategóra és a szalon árulja ahonnan lízingelték. Ez nagy kérdés, hogy bérautóként tényleg ütik vágják e.No meg itt az egy tulajos is lízingbe veszi, szóval bérautó, csak egy bérlővel. Nehéz kügy, inkább az a fő kérdés, hogy tudnak e lényeges kárt tenni, ami 100e km távlatban megbosszulja magát? Tesóm nézi ezt az autót, nem tudtam egyértelmű tanácsot adni neki.
zgi5212023-01-06 11:40:52 // 28332
manapsag egy jo auto eladassal biztosan nem var sokat mar..😀
pettinke2023-01-06 11:35:15 // 28331
nálunk maradványértékes lízing konstrukciós a flotta.
a lízingcég inkább kivárja, míg valaki elviszi az általa kalkulált maradvány áron az autót, semmint lejjebb eressze az árat, ha nem viszik el hamar...
a lízingcég inkább kivárja, míg valaki elviszi az általa kalkulált maradvány áron az autót, semmint lejjebb eressze az árat, ha nem viszik el hamar...
zgi5212023-01-06 11:03:39 // 28330
nyilvan!
emlekeim szerint a tied is ilyen volt, megis sokaig hirdette a Pappas.
ha egy Giuliarol van szo, az valszeg nem kulcsos auto es
az eredeti kerdes erre iranyult.
emlekeim szerint a tied is ilyen volt, megis sokaig hirdette a Pappas.
ha egy Giuliarol van szo, az valszeg nem kulcsos auto es
az eredeti kerdes erre iranyult.
pettinke2023-01-06 10:50:25 // 28329
nagyon nagy különbség van a az egyedi használatra kiadott flottás autó meg a kulcsos / boltlátogatós flottás autó közt bánásmódban.
az egyedi használatra kiadott autót a személyes kocsidként fogod kezelni 4-5 évig (hacsak nem vagy egy trehány majom, de akkor a saját vételű autót sem fogod kímélni), a kulcsos / merchandize autót ütik-vágják, az nem benefit, hanem munkaeszköz.
az egyedi használatra kiadott autót a személyes kocsidként fogod kezelni 4-5 évig (hacsak nem vagy egy trehány majom, de akkor a saját vételű autót sem fogod kímélni), a kulcsos / merchandize autót ütik-vágják, az nem benefit, hanem munkaeszköz.
zgi5212023-01-06 10:04:18 // 28328
nálunk a Mito német flottás autó volt 50k -ig. szerintem előnye, hogy jobban felszerelt, mint egy rendelős autó.lentebb kifejtettem, nekem nincs rossz prekoncepcióm.. :)
zgi5212023-01-06 10:00:14 // 28327
szerintem ez nem igaz!
a bérbeadónak pontosan érdeke a garancia idő alatti pontos szervizelés.
a flottakezelőnek szintén. 20+ éve használok flottás autókat, jó tapasztalattal.
nálam a Mercarius nagyon pedáns revízió és gumicsere ügyben. (nem a Giulia)
kollégámnál előfordult, hogy +1000 km -rel vitte az autót az éves szervizre, hát óriási hápogás volt, nehezen tudott kimosakodni, pedig nem szándékos volt.
nálunk a Mito német Rent 'a car volt 50k km-ig. most tartunk 130k magasságánál és ráadásul MA. :)
én nem tartok a manageri flottás autóktól, egy demóstól, amit "újságírók/jutuberek" kapnak inkább engedném el. :)
mostanában amit a Speedzone a győri használt flottásoknál tesztel kifejezetten szépek és Göbiék is pozitívan szólnak róluk..
a bérbeadónak pontosan érdeke a garancia idő alatti pontos szervizelés.
a flottakezelőnek szintén. 20+ éve használok flottás autókat, jó tapasztalattal.
nálam a Mercarius nagyon pedáns revízió és gumicsere ügyben. (nem a Giulia)
kollégámnál előfordult, hogy +1000 km -rel vitte az autót az éves szervizre, hát óriási hápogás volt, nehezen tudott kimosakodni, pedig nem szándékos volt.
nálunk a Mito német Rent 'a car volt 50k km-ig. most tartunk 130k magasságánál és ráadásul MA. :)
én nem tartok a manageri flottás autóktól, egy demóstól, amit "újságírók/jutuberek" kapnak inkább engedném el. :)
mostanában amit a Speedzone a győri használt flottásoknál tesztel kifejezetten szépek és Göbiék is pozitívan szólnak róluk..
Fornitore2023-01-05 22:36:17 // 28326
Szerintem ez mindig attól függ mennyi az ára. 3 millával olcsóbb az újnál akkor igen 1.5-el akkor nem. Szerintem kb. valahogy így.
Piritu - 1.000.0002023-01-05 22:32:28 // 28325
Kérdés az ára...
Ha belegondolok hogy a "bérlők" vajon hányszor NEM várták meg hogy meleg legyen az olaj mielőtt tövig nyomják a pedált...
Az enyémet egyszer kapta meg a "flottafelelős" hogy elvigye a 300 méterre lévő gumishoz cserére a kocsit. A logger odafelé 95-öt, visszafelé 89-et "mért" a rendelkezésre álló 150 méter egyenes szakaszon, természetesen városban.
Gondolom a bérlők is hasonló "gondossággal" járnak el...
A másik hogy azon az első 25ezren volt-e olajcsere? A bérbeadók nem nagyon szoktak ilyesmivel foglalkozni mert az csak plusz költség.
Ha belegondolok hogy a "bérlők" vajon hányszor NEM várták meg hogy meleg legyen az olaj mielőtt tövig nyomják a pedált...
Az enyémet egyszer kapta meg a "flottafelelős" hogy elvigye a 300 méterre lévő gumishoz cserére a kocsit. A logger odafelé 95-öt, visszafelé 89-et "mért" a rendelkezésre álló 150 méter egyenes szakaszon, természetesen városban.
Gondolom a bérlők is hasonló "gondossággal" járnak el...
A másik hogy azon az első 25ezren volt-e olajcsere? A bérbeadók nem nagyon szoktak ilyesmivel foglalkozni mert az csak plusz költség.
Zselé2023-01-05 22:03:49 // 28324
Én igen, mernék.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-05 21:44:31 // 28323
Kivi vagyok a véleményetekre.
Ti mernétek ex bérautót venni? 25e km-t, egy év alatt így tettek bele, majd magánszemély még 25-öt. Van ebben plusz rizikó? Giulia Super Benzina..
Ti mernétek ex bérautót venni? 25e km-t, egy év alatt így tettek bele, majd magánszemély még 25-öt. Van ebben plusz rizikó? Giulia Super Benzina..
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-05 21:42:23 // 28322
🤫 Ipari titok a tartalma 😄
RomeoOne2023-01-05 21:36:01 // 28321
Na, és hol a kép a csomagtartóról? :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-05 20:27:25 // 28320
Ki is teszed manuálba, vagy csak beleváltasz? Egyébként a régi Ladás trükk működik, ha nincs tapadás, cementes zsák hátra aztán egyből nem csúszkál úgy.... vagy térkő 😂
Ma éppenséggel 120 kiló alu alkatrészt hoztam el, a vizes úton szokatlanul jól betapadt.
Ma éppenséggel 120 kiló alu alkatrészt hoztam el, a vizes úton szokatlanul jól betapadt.
Halesz2023-01-05 07:06:39 // 28319
És vannak még helyek:
A márciusi Tempóra már csak 5 db a 18-ból!
https://alfaamore.hu/esemenyek/aa-tempo
De gyertek a februári vezetéstechnikára is, itt még szintén akadnak helyek:
23 az alap tréningre és 15 a komplex tréningre.
https://alfaamore.hu/esemenyek/vezetestechnika7
A márciusi Tempóra már csak 5 db a 18-ból!
https://alfaamore.hu/esemenyek/aa-tempo
De gyertek a februári vezetéstechnikára is, itt még szintén akadnak helyek:
23 az alap tréningre és 15 a komplex tréningre.
https://alfaamore.hu/esemenyek/vezetestechnika7
Halesz2023-01-05 07:03:57 // 28318
Mert könnyű az autó... Manuál állásban, 2-es 3-as fokozatban sokkal megengedőbb...
G-MANN🍀2023-01-04 22:37:16 // 28317
No akkor nálad van igazán tapasztalat, ez lehet inkább irányadó 🙂
G-MANN🍀2023-01-04 22:34:14 // 28315
Nagyon jól leírtad! 🙂
Én ehhez képest csak néhány nap Super használat után írtam amit tapasztaltam, 2018(19)-ben nem volt túl pozitív, és lassan 4 év Q4 használat után amiket megéltem (2019 és 2021 Giunál). ÁLOM!
De például Halesz nagyon jól ki tudja dobálni a Super fenekét (élőben sokat néztem a hátsóját 😂) és ezzel most pont az általam korábban leírtakkal megyek szembe, de valamit tudhat Zsolti 😉
Én ehhez képest csak néhány nap Super használat után írtam amit tapasztaltam, 2018(19)-ben nem volt túl pozitív, és lassan 4 év Q4 használat után amiket megéltem (2019 és 2021 Giunál). ÁLOM!
De például Halesz nagyon jól ki tudja dobálni a Super fenekét (élőben sokat néztem a hátsóját 😂) és ezzel most pont az általam korábban leírtakkal megyek szembe, de valamit tudhat Zsolti 😉
G-MANN🍀2023-01-04 22:22:38 // 28314
Manuál, visszavált, hogy legyen fordulatszám. Szentendreire kikanyarodva, ahol 3 sávos, nagyon adja, Kápolnásnyék felől le a 7-es útra, világos csúszósabb aszfalt, gyorsító sáv is, álom, ahogy ki lehet dobni a fenekét és egész sokáig marad is. Sok idő kellett, hogy érezzem és még komfortos legyen, ne azt gondoljam, hogy árok lesz belőle.
R33Z2023-01-04 20:01:45 // 28313
~65ezret mentem Superrel (2017), halovány emlékeim szerint a kormányszögre volt különösen érzékeny a menetstabilizáló. Nagyon kellemes emlék az a kocsi még mindig. A súlyelosztása vmi fantasztikus volt, talán a legjobb szerepentinezések hozzá kötődnek (Toszkán vidéken). Nagyon éreztem azt az autót, minden helyzetben kiszámítható volt, nagyon könnyűnek érződött.
RomeoOne2023-01-04 19:02:26 // 28312
Az autóval jött 2 alfás "babzsák" is, vagyis ezek a nedvesség szívók, amik a cipőkben is vannak, csak ez a másfél kilós méret. Abból az egyiket még mindig a kocsiban tartom, í]y sztem fel sem tűnne, ha egy pici beázás lenne :D
RomeoOne2023-01-04 18:59:45 // 28311
Ja, az nem számít mi van oda írva. Amíg az Amore shop-on megvehető, addig sztem nem telt be. De amúgy az esemény tegnapi posztja alapján még 5 hely volt.
Zselé2023-01-04 18:55:43 // 28310
Tudjátok nekem az ismert események miatt van ez a parám a beázástól. Ma állt az autó kb 3 órát egy parkolóban. Jó taknyos ködös idő lett, rá is rakódott a pára. Beraktuk a 3 gyereket, majd beültünk mi is - erre az anyós oldalon egy nagy párafolt a szélvédőn kb 30 cm majdnem teljes magasságában BELÜL! Csak ott, sehol máshol!
Ez mitől lehet? Beázik mégis/még mindig? Vagy más oka is lehet? Nem volt vizes a cipőnk, ruhánk..
Ez mitől lehet? Beázik mégis/még mindig? Vagy más oka is lehet? Nem volt vizes a cipőnk, ruhánk..
SD2023-01-04 18:28:54 // 28309
Úgy nézem az már betelt, arra még nem neveztem. Előtte lesz egy rántópados, az nekem most a kezdő:D de megnézem van-e hely a tempo-ra de a fb-on már 16 going-ot láttam szóval szerintem az teli.
RomeoOne2023-01-04 15:10:26 // 28308
Melyikre? A Tempo-ra? Arra megyek én is. Remélem nem esik le a márciusi hó, mert akkor otthon maradok :D
SD2023-01-04 13:52:46 // 28307
Lesz amúgy ez a Alfás vezetéstechnikai tréning, nem tudom betelt-e ott majd remélem lehet próbálkozni nem csak sorbanállva feladatot megoldani. Én beneveztem;))))
SD2023-01-04 13:43:10 // 28306
Nekem most az kezd kialakulni hogy kormányállást, kerék fordulatot és radart is néz egy “elrugom a kanyarban” akciónál. Én igen lightosan próbálgattam, de azt kezdem kapizsgálni hogy keresztbe állni csak gázzal nem fog, csak ha az autó tömegét sikerül megindítani, és közben átverni az eektronikát, hogy nics itt semmi látnivaló:D de onnan viszont már hiába küzd az elektronika:P ennek a másik vége a fejtetőn árokban:P szóval ezt azért elrősen elméleti alapon mondom csak:D
Az biztos hogy a super hamar elforgatja a kereket mert nem zár a difi, nagyobb kerékfordulatnál tud beleszólni a elektronikus fékkel, ott érezhetően kiegyenesíti ha teligázt nyomsz, nem a seggét dobja el.
Tehát ha játékba akarom vinni az vizes úton jobb, de alattomosan tudja tolni az orrát is, ott már szóval nagyon ki kell tapasztalni:D
Jelenlegi státuszom tapasztalat gyanánt 2,5% :D :D :D
De a móka nagyon s(z)uper;))
Tényle ki kéne ezt próbálni műgyantán mit művel:)
Az biztos hogy a super hamar elforgatja a kereket mert nem zár a difi, nagyobb kerékfordulatnál tud beleszólni a elektronikus fékkel, ott érezhetően kiegyenesíti ha teligázt nyomsz, nem a seggét dobja el.
Tehát ha játékba akarom vinni az vizes úton jobb, de alattomosan tudja tolni az orrát is, ott már szóval nagyon ki kell tapasztalni:D
Jelenlegi státuszom tapasztalat gyanánt 2,5% :D :D :D
De a móka nagyon s(z)uper;))
Tényle ki kéne ezt próbálni műgyantán mit művel:)
Zselé2023-01-04 11:39:01 // 28305
Én egy jó nagy placcon akartam megfordulni majdnem koppig tekert kormánnyal, de tempósan. Láttam, hogy nem férne el az orra - úgyhogy gáz. Tejesen száraz aszfalt volt, gyönyörűen kirakta magát és tartva a gázt kis ellenkormányzással ment az lapjával kifelé :)
Liquid2023-01-04 11:32:15 // 28304
Nem láttad a lényeget :) Q4 - elég ha csak arra gondolsz hogy soha nem forog el a kerék, szerintem csak ennyi a különbség.
Teljesen egyetértek, a Giu/Stelvio párossal az Alfa megérkezett, úgy-úgy Álom :)
Teljesen egyetértek, a Giu/Stelvio párossal az Alfa megérkezett, úgy-úgy Álom :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-04 11:30:12 // 28303
Így másfél év alatt addig jutottam, hogy teljesen inkonzisztens az ESP működése. Alapból tényleg idegesítően pofozkodik. Az autó fara viszont ettől függetlenül könnyen mozdul nagyon. Ehhez D-ben a gázpedál térkép sem elég lineáris, könnyű elvéteni azt a pontot ahol még kapaszkodik és gyorsít. Kb ez a másfél év volt arra elég, hogy nagyjából érezzem, de bármikor képes meglepni :-) Igazából a pedál map szerintem lehetne jobb.
Két opció van.
1. Pofozkodás határon belül maradni. Ez ilyen level 1000 mission, mert állandóan mást csinál. Pl. kereszteződésből kikanyarodva egy forgalmi "lyukba" simán gázzal behúzom a farát, gond nélkül megcsinálja. Ha megpróbálom átlendíteni ott-akkor másik irányba, jön a pofon. Szűk kanyarokban is van amikor nagyon játszik, van amikor pánikol. Nem tudom mitől függ. Nem nagy keresztbemenések ezek, de egyértelmű a különbség, mert néha pofon jön, néha meghagyja az élvezetet, hogy én könnyítsek a pedálon, és ellenkormányozzak.
2. Eldobni mint az állat XD Lehet kormányozni, csúszik, csak nincs kraft ilyenkor egy darabig, szóval mindenképp megtörik a lendület.
Na én ennyire jutottam vele. A legtöbb a gumin, tapadáson múlik. Én szándékosan nem akartam hogy elöl hajtson bármennyire is, nekem ez most tanulóautó ilyen szempontból. :-) 26 éve FWD autókat vezetek, pár fiatalkori ökörködésen kívül. Szóval gondoltam megtanulom nem feltenni a fára első mozdulattal a hátulkaparóst XD Majd fejlődünk együtt, ez a terv :-)
Két opció van.
1. Pofozkodás határon belül maradni. Ez ilyen level 1000 mission, mert állandóan mást csinál. Pl. kereszteződésből kikanyarodva egy forgalmi "lyukba" simán gázzal behúzom a farát, gond nélkül megcsinálja. Ha megpróbálom átlendíteni ott-akkor másik irányba, jön a pofon. Szűk kanyarokban is van amikor nagyon játszik, van amikor pánikol. Nem tudom mitől függ. Nem nagy keresztbemenések ezek, de egyértelmű a különbség, mert néha pofon jön, néha meghagyja az élvezetet, hogy én könnyítsek a pedálon, és ellenkormányozzak.
2. Eldobni mint az állat XD Lehet kormányozni, csúszik, csak nincs kraft ilyenkor egy darabig, szóval mindenképp megtörik a lendület.
Na én ennyire jutottam vele. A legtöbb a gumin, tapadáson múlik. Én szándékosan nem akartam hogy elöl hajtson bármennyire is, nekem ez most tanulóautó ilyen szempontból. :-) 26 éve FWD autókat vezetek, pár fiatalkori ökörködésen kívül. Szóval gondoltam megtanulom nem feltenni a fára első mozdulattal a hátulkaparóst XD Majd fejlődünk együtt, ez a terv :-)
denil12023-01-04 11:22:54 // 28302
És ezt hogy csinálnod?
Én néha kifejezetten akarom ezt, de ha nem full havas a terep v jeges, akkor nagyon hamar beavatkozik az elektronika és elveszi a tüzet :(
Én néha kifejezetten akarom ezt, de ha nem full havas a terep v jeges, akkor nagyon hamar beavatkozik az elektronika és elveszi a tüzet :(
denil12023-01-04 11:22:10 // 28301
Érdekes,h ezt mondod, nekem is 2.4 volt, picit húzva 500nm-ig, de sosem éreztem a fejletépést. Az egyetlen bajom pont ez volt a 159-cel,h valójában az egy cruise-olós autó, nem arra volt,h gyorsulgass vele. Persze ez főleg az én hibám volt, olyan dologra (is) akartam volna használni amire nem tervezték.
Ezért imádom a Giut. Úgyanúgy lehet vele vonulni, úgyanúgy meg lehet vele jelenni, úgyanúgy simogatja a szemet, de ha kell akkor lehet vele ökörködni is és a mérnökök fel is készítették erre az autót. Tökéletes.
Hogy is szokták itt mondani?
ÁLOM! :D
Ezért imádom a Giut. Úgyanúgy lehet vele vonulni, úgyanúgy meg lehet vele jelenni, úgyanúgy simogatja a szemet, de ha kell akkor lehet vele ökörködni is és a mérnökök fel is készítették erre az autót. Tökéletes.
Hogy is szokták itt mondani?
ÁLOM! :D
denil12023-01-04 11:19:52 // 28300
Teljesen értem amit mondasz és ez a gondolkodás ugyanúgy ott van pl. azoknál akik jártasak bizonyos harcművészetekben. Ha tudod magadról,h ott van benned a tudás és képes vagy magad megvédeni, akkor nem állsz neki feleslegesen popperkedni másokkal, mert lesz egy ünbizalmad,h képes vagy rá. Ergo nem kell keresni a bajt, de ha megtalál, akkor fogod tudni kezelni.
Ugyanez lehet nálad is. Tudod,h a Q a legtöbb helyzetből nyertesen jönne ki, ezért nincs szükgés jampiságra, mert nem igazán ellenfél, ergo az önbizalom azt mondatja,h srác menjél csak nyugodtan, ha akarnálak bármikor le tudnálak nyomni. De mivel ez a képesség ott van az autóban és benned meg az ebből jövő önbizalom, ezért már neki se mész a racsénak.
Persze mind tudjuk,h néha meg nagyon is jó elrúgni az autónak élvezni azt a pár mp gyorsulást amire az autó képes.
Ugyanez lehet nálad is. Tudod,h a Q a legtöbb helyzetből nyertesen jönne ki, ezért nincs szükgés jampiságra, mert nem igazán ellenfél, ergo az önbizalom azt mondatja,h srác menjél csak nyugodtan, ha akarnálak bármikor le tudnálak nyomni. De mivel ez a képesség ott van az autóban és benned meg az ebből jövő önbizalom, ezért már neki se mész a racsénak.
Persze mind tudjuk,h néha meg nagyon is jó elrúgni az autónak élvezni azt a pár mp gyorsulást amire az autó képes.
denil12023-01-04 11:15:35 // 28299
Biztosan van benne és nekem is néha rá kell szólni magamra,h ezt így kell.
Nem vagyok túl idős, de azért még bennem van a régi korszak amikor az volt a mondás,h ne talpald le az autót, elég ha 90%-on taposod neki, de ezekben az új elektromosan vezérelt autókban simán le kell taposni, az ECU meg úgyis intézi amit megengedtek neki a mérnökök.
Nem vagyok túl idős, de azért még bennem van a régi korszak amikor az volt a mondás,h ne talpald le az autót, elég ha 90%-on taposod neki, de ezekben az új elektromosan vezérelt autókban simán le kell taposni, az ECU meg úgyis intézi amit megengedtek neki a mérnökök.
G-MANN🍀2023-01-04 00:23:36 // 28298
Picit intenzívebben, mert túl stabil (Super inkább elektronikával stabilabb érzésre, és örül az ember, amikor sikerül, Veloce amúgy stabilabb, de, ha megvan a határ, tőbbet engedett nekem, rá kell érezni)
G-MANN🍀2023-01-04 00:20:01 // 28297
Remélem nem kell csalódnom és összejön, kb kilinccsel előre is lehet, persze nem A-ban 6.8 vagy 7.5 literrel 😉
RomeoOne2023-01-03 22:38:09 // 28294
Nincs mese, szervezni kell egy Giulia találkozót, vegyesen Veloce-kkal és Super-ekkel egy nagy parkolóban, ahol lehet forogni és végérvényesen eldönteni a kérdést :DDD
Piritu - 1.000.0002023-01-03 22:22:49 // 28293
Nekem még egyszer sem sikerült a Veloce-val eltolni a hátulját. A Superrel anno egy fél fánkot sikerült rajzolni :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.