Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2021-10-04 15:30:52 // 22376
Két háromgyerekes Giuliás biztosan van itt :-) MInden azon múlik, hogy széltére hogyan férnek el hátul. Egy gyereküléssel teljesen vállalható. Sajnos az Isofix miatt a gyerekülés nagyon középre tolódik, emiatt ha mindenki beköti magát hátul, a középen ülőnek keskeny hely marad a gyerekülés és a túloldali övcsat között. Ennek ellenére nálunk működik a dolog, a kisebbik lányom panaszmentesen elfér középen. Érdekes módon a hatalmas kardánalagútra nem panaszkodott eddig senki.
Irracionális, vagy nem, de nekem az a tapasztalatom, hogy a soküléses, nagycsaládos sztereotip megoldások nagyon jók térérzet szempontjából, plusz ész nélkül lehet lomolni beléjük. Ez meg egy utazóautó, ami kényelmes. Ha befér a nép, és az összes cuccuk betetriseződött hátra, akkor kényelmesebb az ülés, a rugózás, jobb az útfekvés, jobb benne utazni. És nem kevéssel kevesebbet kell benne ülni XD Nekünk pont ez jött be nagyon a Giuliában, hogy vezetési élményben is többet ad, mint az elődei, és kényelemben is messze felülmúlja őket. Zajszigetelésben, rugózási komforban, kasznimerevségben, mindenben.
Piritu - 1.000.0002021-10-04 15:00:54 // 22375
A Giulia blogomban találsz költségeket is.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-04 14:46:19 // 22374
Néha jó lenne kikapcsolni, de az esetek többségében jóvanazúgy. :-)
Szerencsére problémám az nincs, nekem ez így jó.
RomeoOne2021-10-04 12:51:44 // 22373
Nekem más bajom nincs, csak, hogy hangja legyen. De így, hogy Race-ben sincs folyton nyitva a kipuff, így nem nagyon tetszik. Nekem csak annyi kéne, hogy ott nyitva legyen mindig, mint régen.
aranytl2021-10-04 12:43:33 // 22372
Race módban úgy tudom nincs korlátozás. Nekem tetszik amúgy ez az okos sperr, ezért is könnyű szépen vezetni. Persze ez azzal is jár, hogy nem teljesen te irányítasz.
A chip tuning felé vezet az út sajnos. Valahogy csak kibírjuk azt az 5 évet :)
A squadra kínál felhasználóbarát ecu programot. Az euro6 miatti nyűgöket is ki lehet iktatni.
RomeoOne2021-10-04 12:16:47 // 22371
Na jó, de inkább te is választanád azt, hogy az esp-t off-ba lehessen tenni :)

Az én problémám az, hogy így a '21-es modellévvel, (vagy fene tudja, hogy már a MY20-nál is így volt-e), már Race-ben sem nyitja a kipufogón a vákuumszelepet, csak alapjáraton. Utána, ha elindulsz vele, már ott is csak 3500 felett, mint D-ben. Nincs az, hogy gurulsz 2000-3000 köztti forulaton szép nagy morgással. Csak akkor szól, ha nyomod neki. Van, aki csak simán leköti a vákuumcsövet és kiékeli a szelepet, hogy mindig nyitva legyen. Én inkább rátölteném a régi progit, hogy R-ben mindenhol nyitva legyen. Csak még nem jártam utána, hogy ilyet lehet-e.
Zselé2021-10-04 12:11:04 // 22370
Sziasztok!

Úgy állnak a csillagok, hogyha jósolni lehet, jövő év elején nyugdíjba küldeném szegény öreg 159-esemet, és szeretnék egy Giuliába huppanni. Sokat gondolkodtam, melyik lenne a jó választás. Három gyerekes apukaként már maga a kasztni is irracionális, úgyhogy arra jutottam, hogy tök mindegy :D Tehát a képlet jelenleg egy 280 lovas, benzines Veloce felé mutat.

Az lenne a kérdésem, van köztünk, aki ezt a változatot hajtja? Ha jól érzékelem, a legtöbb a 200LE benzines, illetve diesel példányokból van.

Még egy kérdés: a kötelező szerviz költségek hogy alakulnak? Tudom, akinek majomra van, legyen banánra is, de kb. 10 éve volt utoljára új, garanciális, szakszervizbe hordandó autóm. Ma már biztos nem is köszönnek annyiért, amennyi akkor volt egy olajcsere egy Fiaton :))

Illetve mennyit kell várni mostanában, ha nem készletes lenne a modell? Mi a tapasztalat?

Bízom benne, hogy hamarosan cartársak leszünk!
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-04 10:00:47 // 22369
Szerintem logikus. Az esp elég erősen avatkozik be, ha meg lehet előzni azzal, hogy annyi nyomatékot enged amit még le is tud tenni, akkor nincs szükség a drasztikus pofozkodásra, szépen bekanyarodik. Én úgy vettem észre, hogy ez az autó (a 200 lovas) abszolút erről szól. Nem a versenypályát akarja megváltani, hanem bárhol ahol eszedbe jut, nagyon finoman megy.
Számomra a laptiming ezért sem igazán mérvadó. Egy versenypályás köridőnek nulla köze van az autó valós használhatóságához. Pályára a kőkemény futóművű nagyon erős autó kell. Nekem a kemény futóműből elég volt a 159 Ti tanulságnak. Nem rossz, csak nem arra mész amerre akarsz. Hanem amerre még el tudsz XD
A Giulia meg.. állat. Nagyon jó. Kinézel egy bármilyen 1244323552 sz. utat és nem veszed észre, hogy mennyire rossz úton mész. Kimozogja, megoldja. Nem bólogat, nem hánykódik, csak megy, mintha mi sem volna természetesebb. Tegnap kompoztunk is. Csak úgy. Felment, lejött XDD Bármikor választanám ezt egy sper vagy egy keményebb futómű helyett :-)
RomeoOne2021-10-04 09:08:52 // 22368
Mondjuk, egy első kerekesnél még érthetőbb is a dolog, bár akkor már inkább raktak volna abba is egy önzáró diffit, ha már sportos autó. Hogy egy hátsó kerekesnél miért kell ez, az számomra érthetetlenebb.
Sperr nélkül persze az sem menne túl szépen nagy gázra kanyarban, de hogy még elektronikusan el is veszik az erejét azon túl, hogy nem engedi megcsúszni az már nagyon.... polkorrekt :)
(bár lehet, hogy ez ugyanaz a feature, azért érzi carver, hogy nem adja le az erőt, mert már csúszna és visszafogja az ECU)
leopop32021-10-03 23:15:27 // 22367
Pontosan, pedig álom egy autó
Forsberg2021-10-03 22:35:56 // 22366
Igen, ezért kap azóta is hideget meleget a szerencsétlen Abarth 500-as a laptimingban. :)
RomeoOne2021-10-03 22:32:21 // 22365
Nem akarlak elkeseríteni, de ez nem egy olyan dolog, amit pozitívumként fog kiemelni egy tesztelő, ha észreveszi :)
carver2021-10-03 21:54:41 // 22364
hihetetlen milyen finomságok vannak ebben az autóban. Pl csak akkor engedi rá a teljes erőt gyorsításnál amikor egyenesbe kerül a kormány... Csúcstechnológia amit eddig pl egyetlen tesztelő sem vett észre....
G-MANN🍀2021-10-03 20:30:01 // 22363
👍🍀
aranytl2021-10-03 11:10:25 // 22362
Egy újabb elismerő videó a németektől
aranytl2021-10-03 10:59:10 // 22361
Egy újabb elismerő videó a href='https://youtu.be/nnIL_7YSY1A' target='_blank'>németektől
leopop32021-10-03 09:15:52 // 22360
Akkor gondolom ezért nyomják így fék nélkül ezt a borzalmas stílust :/
denil12021-10-02 21:55:20 // 22359
Karotta már legalább fél éve nincs vezetői pozícióban, van is róla vlog és örül is neki.
carver2021-10-02 19:51:27 // 22358
akkor ezért, fordított sorrendben kell olvasni a posztokat :)
carver2021-10-02 19:36:58 // 22357
jól érezted, simán húz még 225-nél is, nem az erővel van a gond, meg is lepődtem mikor nem gyorsult tovább (nekem 235 rémlik). Bár az első splittert nem véletlenül tették rá a Q-ra, 200 fölött már könnyebb az eleje - igaz 230-nél a Q splittere is zár aszem...
leopop32021-10-02 07:55:55 // 22356
Sajnos az is igaz :/
Liquid2021-10-02 00:20:56 // 22355
a Karotta azért szólta volna le mert nem villanyos
leopop32021-10-01 23:36:58 // 22354
Totálgáz lett sajna már a totalcar pedig kiskoromban imádtam őket :/
Elolvastam a cikket, konkrétan aki ilyet leír fingja nincs semmiről, és az a hangnem.
Ha a főnöke lennék akkor mondanám hogy holnaptól nem kell jönni. Karotta mi a faszomat csinál nem olvassa el ezeket pubikálás előtt?
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-01 20:32:15 // 22353
Színhelyes parkolás:


Még a féknyereg is tökvirág színű :D
DrB2021-10-01 16:04:36 // 22352
Köszi! Ahogy látom, nincs sajnos 18"-nál nagyobban.
Forsberg2021-10-01 16:02:32 // 22351
És mondja ezt egy szívó Dacia Lodgy volánja mögül...
G-MANN🍀2021-10-01 15:58:18 // 22349
Most ilyen felnit vennék télre, ha nem lenne meg a 19-es Performance. Imádom ezt a sport fazont.🙂
G-MANN🍀2021-10-01 15:55:10 // 22348
Igen, olvastam, gáz az az áthúzott balek kifejezés, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy mindet megvették.
De valaki mindig érzi magában az erőt, hogy így és ő minősítsen, hiszen ő a tárgyilagos valaki. 😉
DrB2021-10-01 15:49:16 // 22347
Mi ennek a felninek a neve, tudja valaki?
Liquid2021-10-01 15:20:49 // 22346
Így van, egy fogalmatlan villany-gittegyletté degradálódtak. Meg kell nézni a Csikós video-ját a GTA-ról.
VKG699!!! (4x156+75)2021-10-01 14:33:20 // 22345
Ugyanmár, a Winkler szintje alatt van ez a bagázs jócskán. Pedig ő tényleg nem ért az autókhoz, csak viszonylag jól ír...

Elképesztő ez a cikk, bezzeg az amg black series felára megéri, ugye? Vagy a 25 milliós 1.5ös háromhengeres jaguár hibrid suv... vagy a 17 milliós 2.0 trédéi a3... menjenek a faszomba. Oda.
tdemeter2021-10-01 13:25:23 // 22344
Alkatrészhiány?
Voltam tegnap egy Suzuki szalonban és láttam egy vitarát amiben nem volt központi fejegység :) Úgy gyártja a cég és adja át neked, hogy no audio. Később ha megérkezik, akkor belerakják:) Itt tartunk most. Elképesztő...
RomeoOne2021-10-01 13:24:20 // 22343
Ja, ez most tényleg elég gázra sikerült tőlük. Winkler elment, de a szellemét van, aki továbbvigye
Giuntini2021-10-01 13:15:05 // 22342
Elolvastad ezt a cikket?? Ez az Andróczy gyerek semmit sem ért a GTA történetből. Leírja hogy a balekok vették meg. Én tiszteltetem ezt a setét újságírót! Nem csoda hogy Csikósék leléptek ettől a totálkáros csapattól!
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-01 13:06:26 // 22341
Nem, ez a fabetétes, bőrműszerfalas luxus csomaghoz van. Ilyet sem lehet már rendelni egy ideje, szerintem készletes autó lehetett valahol külföldön.
RomeoOne2021-10-01 12:53:47 // 22340
Ez simán csak a Super ülés, nem?
G-MANN🍀2021-10-01 12:41:56 // 22339
:-) Giulia GTA-t
G-MANN🍀2021-10-01 12:41:34 // 22338
G-MANN🍀2021-10-01 12:37:07 // 22337
Viszont szuper szín kombináció 🙂
G-MANN🍀2021-10-01 12:35:53 // 22336
Új Giulia Veloce.
Nem sport ülés, nincs combtámasz és lyukacsos bőr, csak bordázott varrás.
Érdekes, ilyen barna bőr ülést eddig nem láttam.
zgi5212021-10-01 11:25:40 // 22335
persze egy-egy alkalom nem gond biztosan. a rendszeres resetelgetésre gondolok.
a párhuzamos táplálás azért jó, mert nem ürülnek ki bizonyos tárolók, nem felejt el testreszabott dolgokat..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-01 10:43:10 // 22334
nálam még egyik autónál sem okozott gondot a teljes áramtalanítás ... kap az akku egy cella zárlatot ott is lemegy a fesz akár 2V-ra vagy nullára is nem hinném, hogy ez bármi gondot okozna viszont pl elektromos alkatrész cserekor meg kell a teljes áramtalanítás szóval nem értem ezt az álláspontot
zgi5212021-10-01 10:36:17 // 22333
valszeg a táp reset idejétől is függ. mindenesetre nem tesz jót a fesz. vesztés semminek. a videóban is tanácsolja az öreg, párhuzamosan tegyünk rá másik akksit cserekor, ha lehet. persze akkor nincs táp reset. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-01 08:47:27 // 22332
nekem csak a kormány miatt reklamált az ablakok elvoltak...
zgi5212021-10-01 07:45:29 // 22331
en a negativot vennem le tobb okbol is.. pl azon van gyorsoldo..

a saru levetel elott ha ment a motor a leallitas utan varni kell par percet a “mentesek” miatt

csere utan csak a start gomb pedal nelkul , majd leallit es ujra mar pedallal indit

asszem az ablak vegpontokat ujra kell tanitani

csomagtartot veletlen se csapd le ha mem dontheto az ules!!

vidi is van
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-01 07:22:39 // 22330
Bakker leveszed az akku pozitív saruját 5 percre..nem fog történni semmi, majd a kormánymű panaszkodik de mész egy kört és öntanul mindent...
GiuliaVeloce210AT8Q42021-09-30 22:35:14 // 22329
Szia

Igen, ezt írja a service bulletin is. Saját magam nem merek hozzányúlni (nem szakmám). Nem tudom mire kéne figyelni (katód, anód oldali megszakítás), illetve mivel jár az újra feszültség alá helyezés után (lehet, semmi), vagy mik lehetnek az esetleges rossz kimenetelek egy ilyen művelet után. (hogy reagálja le az autó elektronikája stb)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-30 21:48:46 // 22328
Teljes áramtalanítás pár percre?
GiuliaVeloce210AT8Q42021-09-30 21:38:49 // 22327
Sziasztok!

Sajnos ismét előjött nálam - a többeknél már jól ismert - "Black Friday hiba".




Gépkönyvet néztem, de nem ír külön biztosítékot a cluster TFT re.

Volt már ez a jelenség kb 1-2 éve, akkor 1-2 nap után magától "megjavult", viszont most már 4. napja semmi.

Kecskeméten azt mondják, eddig egyszer találkoztak ezzel új autónál, gariban cserélték az óracsoportot.

Kelet-Pestnél emailben ma rákérdeztem, még válok válaszra.

Találtam közben a jelenségre FCA Service Bulletin-t:

Instrument Panel Cluster (IPC)

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjqrpK3-6HzAhXH_KQKHWCPA88QFnoECAIQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.giuliaforums.com%2Fattachments%2F08-066-19-ipc-updates-pdf.96697%2F&usg=AOvVaw2B46H05VVbnllFLBWd1z00

Mit lehet tenni? Nektek volt ilyen? Mi lett végül?

Köszi!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.