Az a baj, hogy nem tudok róla egy jó képet csinálni ezzel a gagyi telefonnal, elég ócska a kamerája. A jó képeim, amik a kocsimról vannak, mind valaki más csinálta :D Szabad ég alatt, napsütésben fullra az ég kékje látszik szinte csak a kocsin, köze nincs ahhoz, amilyen valójában. De legyen itt akkor néhány:
RomeoOne2022-04-02 21:53:59 // 25312
Zselé2022-04-02 16:43:42 // 25310
G-MANN🍀2022-04-02 15:34:03 // 25309
+1 mi is nagyon jól elvagyunk (irányjelző is sok mindenben segít, sokkal toleránsabb, ha tudja, hogy mit akarok, és mintha megtanulta volna, hogy milyen vagyok 🙂)
carver2022-04-02 11:17:26 // 25308
+1, amikor reggel megyek fel a Brassón ahol jávoarszarvastesztet megszégyenítő módon parkolnak az autók (és az elsőnek rendszeresen letörik a visszapillantóját) - egyébként lakik ott egy gyönyörű fehér Brera, mindig aggódok nehogy őt találja meg valamelyik munkából késő idióta - szóval ott meg szokott szólalni, de 2,5 év alatt kb 3-szor ha befékezett (megálltam volna, de mindegyiket meg tudtam indokolni).
Mostanában egyébként mintha gyakrabban szólalna meg, az első két évben jóformán meg sem szólalt kivéve mikor amikor be is fékezett - de ha szól is fékezni továbbra sem fékez, pedig a "kínálkozó lehetőségeket és is dinamikusan és rendszeresen ki szoktam használni gázadásra, előzésre"...
Lehet hogy változtattak a szenzoron / szoftveren / választható érzékenységen a későbbi évjáratoknál?
Mostanában egyébként mintha gyakrabban szólalna meg, az első két évben jóformán meg sem szólalt kivéve mikor amikor be is fékezett - de ha szól is fékezni továbbra sem fékez, pedig a "kínálkozó lehetőségeket és is dinamikusan és rendszeresen ki szoktam használni gázadásra, előzésre"...
Lehet hogy változtattak a szenzoron / szoftveren / választható érzékenységen a későbbi évjáratoknál?
GiuliaVeloce210AT8Q42022-04-02 10:58:47 // 25307
Nem lesz népszerű hozzászólás, mindenesetre a dinamikus vezetésembe nem szól bele a FCW.
Pontosabban _nem_ a dinamikus vezetésembe szól bele.
Jó, ha egy évben 2x hallom sípolni.
Márpedig hajtom a Velocém, ami a csövön kifér. Körforgalomban, autópályán, kielőzéskor, kigyorsításkor, szerpentinen stb.
Pontosabban _nem_ a dinamikus vezetésembe szól bele.
Jó, ha egy évben 2x hallom sípolni.
Márpedig hajtom a Velocém, ami a csövön kifér. Körforgalomban, autópályán, kielőzéskor, kigyorsításkor, szerpentinen stb.
Norby2022-04-02 06:43:04 // 25305
Sziasztok, használtakról mi a vélemény? Mikre kell figyelni?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_veloce_q4_automata_plusz_panorama_plusz_vezetett_szervizkonyv_plusz-18106560
Ezt esetleg nézte valaki?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_veloce_q4_automata_plusz_panorama_plusz_vezetett_szervizkonyv_plusz-18106560
Ezt esetleg nézte valaki?
SanyiJTD2022-04-01 22:52:51 // 25304
Ahogy vesszük, Ő találta a színt, én meg teljesítettem 😁 Brutál váltja a színét , nagyon különleges 👌
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 22:16:41 // 25303
Individualban kérte az asszony?😄 Nem semmi, gratula hozzá!
SanyiJTD2022-04-01 21:33:05 // 25302
Nem. BMW Champagner Quartz :D Individualban kérhető szín.
Kazes☻2022-04-01 21:14:33 // 25301
Ügyeskedjen csak, ügyeskedjen... hajrá! :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 20:44:15 // 25300
G-MANN🍀2022-04-01 19:57:52 // 25299
Nem csodálom! Prémium! Álom! 🍀👌
Riccio Bianco2022-04-01 19:25:38 // 25298
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 19:11:09 // 25297
Bár fl előttinek tűnik, akkor még nem volt lipari.
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 19:09:35 // 25296
A Juliska pedig Lipari szürke, ugye? Az napsütésben nagyon komoly. :-)
aranytl2022-04-01 18:49:05 // 25294
G-MANN🍀2022-04-01 18:15:36 // 25292
Igen igen, ő volt AC-n, nagyon bitang ez a zöld!
G-MANN🍀2022-04-01 18:14:55 // 25291
És akinek bejött az élet! 😉👌👍
G-MANN🍀2022-04-01 18:14:16 // 25290
Járt ez már mindegyik szervizben ...🤫
denil12022-04-01 17:48:35 // 25288
denil12022-04-01 17:45:52 // 25287
Csabi2022-04-01 17:42:18 // 25286
VeloceTB2022-04-01 17:40:02 // 25285
G-mann, ez egy zöld Q?
Piros és zöld nem annyira illik egymáshoz… inkább a sárga és zöld…
Kié a zöld? Ö volt AC-n?
Piros és zöld nem annyira illik egymáshoz… inkább a sárga és zöld…
Kié a zöld? Ö volt AC-n?
Fornitore2022-04-01 17:34:18 // 25284
Kazes☻2022-04-01 17:27:08 // 25283
És ezzel a felnivel pöpec... a kis haverom is megmondta! ;)
G-MANN🍀2022-04-01 16:51:42 // 25282
G-MANN🍀2022-04-01 16:45:04 // 25281
Zöld, kék,... mindegyik álom!!🍀
SanyiJTD2022-04-01 15:51:18 // 25280
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 15:49:59 // 25279
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 15:47:45 // 25278
Jól megy a sárga Gtv a kékhez 😄👍
SanyiJTD2022-04-01 15:33:24 // 25277
VeloceTB2022-04-01 15:06:37 // 25276
Bitang ez a zöld!
Meg zöldeket!!!
Meg zöldeket!!!
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 14:51:31 // 25275
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 14:44:33 // 25274
Az előbb még nem jöttek szembe :-) Na mindegy, csak óvatosan! ;-)
Halesz2022-04-01 13:53:22 // 25271
VeloceTB2022-04-01 13:36:56 // 25270
Ez az Csabi!
Legyen képek az elmúlt 2 hétből!
Elő a fotókkal!
:-)
Csabi kezdheted!
Legyen képek az elmúlt 2 hétből!
Elő a fotókkal!
:-)
Csabi kezdheted!
G-MANN🍀2022-04-01 13:35:00 // 25269
Régen voltak fotók, dobhatnátok páran egy-egy jó képet, mindig kedvet csinál egy kis vezetéshez. :-)
Csabi2022-04-01 13:10:52 // 25268
Dehogynem az bír mindent, radar elven működik. Önmagában egy műanyag házban van. A kamera a gyenge pont. Van mikor nagyon tűző napsütésben is már írja a figyelmeztetést.
RomeoOne2022-04-01 12:48:37 // 25267
Az két szempontból sem túl jó szerintem. Még ha nem is jön szembe senki, ha kiderül, hogy fékezni kell, akkor nem csak egyenes vonalban kell egy nagy fékezést végrehajtani, de még közben vissza is kell terelni a másik sávba. A másik, meg eleve, hogy jönnek szembe. Mármint, hogy látszik, hogy mire odaérnék, hogy előzök, már rég elhaladt mellettünk, de nyilván kigyorsítani nem tudok abban a sávban.
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 12:08:11 // 25266
Szerintem lehet normálisan is dinamikusan vezetni :-) A defenzivitás lényge nem a lassan menés, sőt ha jó defenzív berögződéseid vannak, hatékonyabban tudsz haladni, az "akadályokat" vészhelyzeteket kikerülöd mielőtt megtörténik. Egyébként a leírt szituációban tedd át eleve a szembe sávba, úgy gyorsíts.
RomeoOne2022-04-01 11:30:13 // 25265
Dinamikus vezetés, ha nem is az ellentéte, de nem sok közös tulajdonságot mutat a defenzív vezetéssel szerintem :)
Általában tényleg nem zavaró, de ha már befigyelne egy kevésbé elegáns manőver, ami egyébként még simán kivitelezhető lenne, akkor már idegesítően rugdossa a féket, ahogy Zselé is mondta.
Tipikus esete mondjuk, amikor van egy egyenes útszakasz, látszik a kanyar a végén, de még van elöl egy kocsi. Látszik a tempóból, hogy kb. a kanyar előtt érném be, vissza kéne lassítanom és egy jó kanyarvétel helyett tötymörgés lenne.
Ilyenkor elkezdek gyorsítani, még jobban növelem a sebességkülönbséget köztem meg az előttem lévő között. Van egy pont, ahol el kell dönteni, hogy most átrakom a másik sávba és megelőzöm a kanyar előtt vagy beleállok a fékbe, mert észreveszem a kanyarból felbukkanó szembejövőt, vagy esetleg azt látom, hogy nem elég a sebességkülönbség és a távolság ahhoz, hogy meg tudjam előzni biztonságosan, ha közben valaki felbukkanna a kanyarban, még ha nem is látom abban a pillanatban.
Na az ilyen manővereket nem bírja az FCW rendszer, mert még mielőtt eljönne az a döntési pont, még "near" beállításnál is rúgja már a féket. Azt viszonylag jól tűri (viszonylag, mert sztem azt sem túl jól), ha nagyobb sebességkülönbséggel érkezel rá valakire, de ha gyorsulva közeledsz felé, akkor nagyon idegesen reagál.
Általában tényleg nem zavaró, de ha már befigyelne egy kevésbé elegáns manőver, ami egyébként még simán kivitelezhető lenne, akkor már idegesítően rugdossa a féket, ahogy Zselé is mondta.
Tipikus esete mondjuk, amikor van egy egyenes útszakasz, látszik a kanyar a végén, de még van elöl egy kocsi. Látszik a tempóból, hogy kb. a kanyar előtt érném be, vissza kéne lassítanom és egy jó kanyarvétel helyett tötymörgés lenne.
Ilyenkor elkezdek gyorsítani, még jobban növelem a sebességkülönbséget köztem meg az előttem lévő között. Van egy pont, ahol el kell dönteni, hogy most átrakom a másik sávba és megelőzöm a kanyar előtt vagy beleállok a fékbe, mert észreveszem a kanyarból felbukkanó szembejövőt, vagy esetleg azt látom, hogy nem elég a sebességkülönbség és a távolság ahhoz, hogy meg tudjam előzni biztonságosan, ha közben valaki felbukkanna a kanyarban, még ha nem is látom abban a pillanatban.
Na az ilyen manővereket nem bírja az FCW rendszer, mert még mielőtt eljönne az a döntési pont, még "near" beállításnál is rúgja már a féket. Azt viszonylag jól tűri (viszonylag, mert sztem azt sem túl jól), ha nagyobb sebességkülönbséggel érkezel rá valakire, de ha gyorsulva közeledsz felé, akkor nagyon idegesen reagál.
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 10:31:47 // 25264
Ha megfelelően defenzív, vagy, akkor nem :-) Legérzéketlenebb módban a sípolásig szokott nálam eljutni. Eddig egyetlen alkalommal fékezett, egy hajszállal hamarabb kezdte tiporni mint én :-) Az előttem haladó kielőzte a megállóhoz lassító buszt, majd a busz mellett meggondolta magát, és megállt... az autó simán magától is kivédte volna, ha kell.
Alapvetően nem vagyok híve ezeknek a biztonsági beavatkozásoknak, de nincs ez rosszul hangolva, nekem eddig nem okozott komolyabb kellemetlenséget a sípolásán kívül :-)
Alapvetően nem vagyok híve ezeknek a biztonsági beavatkozásoknak, de nincs ez rosszul hangolva, nekem eddig nem okozott komolyabb kellemetlenséget a sípolásán kívül :-)
Hardy2022-04-01 10:09:02 // 25263
Vagy kontakt hibás is lehet a fékláma. Nekem le volt kötve mert fóliázták és úgy vittem. Míg újra vissza nem raktam írta ezt az üzenetet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.