Fórum >> Típusok >> Giulia

Peti16V2023-04-17 00:27:14 // 30326
Bár igazad lenne, de sajnos nálam megette az 1+ litert, mert a két csere között beletöltöttem. Most a csere előtt már nem bontottam ki az új flakont, pedig már félúton volt a min és max között.
Skoda: volt 160ezret futott 1.4 tsi-m, eszegette, de néhány deci ment bele két csere között. A következő már 1.5 tsi volt, ugyanígy megevett 1 litert, de az is igaz, hogy ott 30e volt a csereperiódus. És tök őszintén, egyáltalán nem zavart, mert az egy használati tárgy 😂
Liquid2023-04-16 22:38:32 // 30325
ez nagyonnagy:D
SD2023-04-16 22:29:37 // 30324
egy-kettő igényesebb forma odatéved, vagy legalább vicces:)))
de valóban nem egy magasan szántó műsör:D
SD2023-04-16 22:26:28 // 30323
az enyémet is nézem rendszeresen eddig mindig maxon:) igaz 7k alatt már volt egy olajcserém 3k-nál:)
SD2023-04-16 22:23:00 // 30322
Az is lehet hogy a radar miatt tilt be, mert ugye a radar olyankor sípol mert ajtó jobbról 5cm balról 5cm:D de valóban az automata kéziféket én bekapcsolva hagytam.
leopop32023-04-16 21:36:39 // 30321
Úgy látszik igen 🤣🤣🤣
RomeoOne2023-04-16 21:32:31 // 30320
De egy Skodát minek forgatni? Van, aki fokozni akarja a csalódottságot? :P :DDD
leopop32023-04-16 20:48:39 // 30319
Magas fordulaton jön elő :)
Piritu - 1.000.0002023-04-16 15:41:42 // 30318
Nálunk literszám veszik a kúton a Skodások...
Piritu - 1.000.0002023-04-16 15:40:48 // 30317
Nekem eddig 2 volt egyik sem eszi :-)
Piritu - 1.000.0002023-04-16 15:39:35 // 30316
eddig nem tűnt fel hogy valaki is okolna bármiért is:-DD

Pont a diskurzus miatt írom hogy az eddigi teóriák mind megdőltek. Majd ha eljut hozzám a kiszerelt és meg tudom nézni akkor lesz miből kiindulni.
leopop32023-04-16 14:24:51 // 30315
Azok is mindig ették főleg a TSi 😅
G-MANN🍀2023-04-16 13:57:09 // 30314
Céges Skoda 8ekm után 1 liter kötelezően 😁
G-MANN🍀2023-04-16 13:56:05 // 30313
Nálam a kis boxon látszik, hogy új lett. Most esküszöm jobban megy az autó a dupla szenzorcsere után. 🙂 vagy azt gondolom. Álom az autó!🍀
G-MANN🍀2023-04-16 13:51:57 // 30312
Szerintem kevesebb fogyott, mint 1 liter (bár használat kérdése is) csak nem mindegy, hogy a korábbi max hány liternél volt max. 10 ezres okajcsere periódusnál pár deci volt a difim, egyet ugrott lejjebb max alá, utána meg jött a csere és újra maxon. Szervizben mondták, hogy olaj leeresztő csavar csere mindig ajánlott, mert ott is sokaknál elcsepeg a motortér burkolatra.
G-MANN🍀2023-04-16 13:46:00 // 30311
+1 Én is tudok.
leopop32023-04-16 13:15:10 // 30310
Darkfly-t de utalom sötétbe ellenfénybe videózik a gyerek baromi igénytelen. Mondjuk a kommentekből látszik is milyen a néző közönsége 🤣
leopop32023-04-16 13:12:08 // 30309
Azért ez durva hogy az összes 2.0 Giulia eszi az olajat.
Nagyon szeretnék egy Giuliát de ilyenkor mindig elgondolkodom hogy remélem az enyém nem fogja majd 😅
leopop32023-04-16 12:34:51 // 30308
Én is 300 LE fölé húznám ha lenne Giuliám, ha majd lesz kb első dolgok között lesz 😁😉🍀
RomeoOne2023-04-16 12:14:24 // 30307
Ez beállítás kérdése lehet, mint a az automata kézifék. Nekem nem csinál ilyet. Én tudok gurulni nyitott ajtóval.
SD2023-04-16 12:07:49 // 30306
Nekem még egy másik titkos funkció került elő:)))
Ha kinyitott ajtóval D-ben lelépsz a fékről úgy átvágja P-be hogy csak úgy nézel:)))
Ez is ilyen biztonsági ügy nehogy elszabaduljon ha kiszállnál:D

Csak nekem a garázsba jelenleg úgy tudok beállni hogy megnézem az orrát, és ehhez vagy ablakot kell húznom, vagy ajtót nyitnom, párszor már benéztem, hogy na előre gurulok még pár centit:D Nem nem gurulsz, P kézifék:P:D

Supernek rend a lelke, az amerikaiakat meg csókoltaltom:D
SD2023-04-16 12:04:27 // 30305
Figy ezt most már le kell írjam, zseniálisan oldottad meg a te autód MA ügyét, és senki nem okol hogy baromi jó fogyasztásokat csináltál vele:)))
Tényleg annyi a diskurzus lényege ha erről írunk szerintem hogy mindenki azt térképezi fel hogy ez olyan lesz-e mint a 16V vezérlés módosító... vagy csak van pár szerencsétlen példány ahol porszem ment a gépezetbe.
Szóval soha többé ne vedd célzásnak, ha erről meg az eszmecsere, elegánsan oldottad meg és most van egy Veloce-d:) És a márkakereskedés is parntner volt mert bevették stb.

Peace loves, Forza Alfa:)))

A 300le super-re majd visszatérünk:D Ha aktuális lesz nálam:))
RomeoOne2023-04-16 11:19:35 // 30304
Akkor is átteszi P-be, azt hiszem, de a gyújtást nem veszi le. De már nem emlékszem pontosan. Manual-ban most nem találtam meg, de majd jön Pettinke és belinkeli, ő vágja úgyis fejből az egészet :D
Piritu - 1.000.0002023-04-16 09:31:54 // 30303
Nem hinném.
A lényeg hogy a papás használat ott mint ok kizárható :-DD
SD2023-04-16 01:03:13 // 30302
Csak nem az a ződ Super ami a Darkfly vlogon volt?:)
Mondjuk ha cserébe 300 ló akkor legalább van mire fogni:D
Piritu - 1.000.0002023-04-15 21:35:33 // 30301
Az se segít :-(
Ismerős 105-nél cserélt, pedig ő nyomja, sőt 300LE fölé tuningolva is van neki a Super...
Piritu - 1.000.0002023-04-15 21:33:21 // 30300
"Szóval most arra gyanakszom hogy az android auto bugosabb mint a szifon.." - hozzátenném hogy mióta az android auto benne van az alap androidban. Amíg Magyarországon el nem érhető plusz program volt addig sose jött elő a "box" üzenet. Sőt addig a kormányon lévő gombbal felismerte a bediktált uticélt is. Aztán jött a fejlesztés...
Lev2023-04-15 20:52:14 // 30299
Elmondásuk alapján alapján semmit:) Hátha csak valami 2019-es gyártási hiba áldozatai lettünk. Szerintem nem szabad ezen nagyon pörögni (tudom, könnyű úgy mondani hogy az enyémet még gariban kicserélték), mert ez még nem egy típushiba és rövidesen lesz kevésbé költséges megoldása a dolognak, ahogy a Giuliettáknál is lett idővel.
Peti16V2023-04-15 20:37:58 // 30298
Mármint úgy értem, hogy mindegy miben állítom le, automatikusan átteszi P-be. De ezek szerint N-nél nem. Na majd kipróbálom.
Peti16V2023-04-15 20:34:02 // 30297
Én eddig meg voltam róla győződve, hogy csak és kizárólag P-ben lehet leállítani 😲
RomeoOne2023-04-15 20:09:09 // 30296
Nem tudom, én régebben volt, hogy N-be raktam megállásnál és úgy állítottam le. Kiszálltam, bezártam, elmentem dolgomra, majd visszatérésnél láttam, hogy ég rajta minden, meg az ajtót kinyitva ott bimbammolt, hogy nincs bent a kulcs. Azóta leszoktam már erről.
SD2023-04-15 20:00:08 // 30295
süket a csöngőt:D:D: LOL
SD2023-04-15 19:59:49 // 30294
na de akik elérik 200k-t mit csinálnak máshogy ?:D
tolják neki mint vak a csöngöt, vagy mi?:D
SD2023-04-15 19:57:15 // 30293
na ez az N lehetséges de miért raktam volna N-be?:D

Én azért kötöttem össze a telefonnal mer máskor az a telefon sosem szokott rádugva leni, és ki tudja mit bolondít meg ami miatt az autó nem tud lealudni:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-15 19:07:14 // 30292
Nekem Androiddal teljesen jól működik. Néha van, hogy nem ismeri fel egyből a telefont, ha menet közben lehúzom, visszadugom. De ritka ez is. Mondjuk nagy bonyodalom nálam nincs, Waze és Spotify megy, ennyi.
Lev2023-04-15 18:12:41 // 30291
Nálam is és 10 ezrenként kap friss olajat, mégis megadta magát. Te főleg országúton és pályán használod, én inkább városban (Gyurival arra jutottunk, hogy a te 102 ezred és az én 62 ezrem üzemidőben lehet hasonló) és azt hiszem mind a ketten Seleniat használtunk.
G-MANN előző autójában ha jól emlékszem 40 ezer környékén kellett cserélni (egyébként mind a 3 autó 2019-es:) de több ismerős is eléri lassan a 200 ezret gyári MultiAir-rel, úgyhogy van itt példa mindenre:)
RomeoOne2023-04-15 16:28:39 // 30290
De a csúcs az volt mikor a mosóban leáítottam gombbal az autót és nem vette le a gyújtást… csak a motort állította le…
Szóval most arra gyanakszom hogy az android auto bugosabb mint a szifon..


Ennek mi köze az android autóhoz?

Ha kiveszed N-be és úgy állítod le, akkor a motor leáll, de a gyújtás rajta marad. Ezt régebben én is többször benéztem.
SD2023-04-15 16:15:59 // 30289
Én eddig két esetet kivéve mindig a szifont dugtam rá, a kapcsolat stabil pedig gagyi kábel, és semilyen hobajelenséget nem produkált.

A connect box-ot egyszer írta ki kúton, de több nap állás után mentem tankolni.

Most legutóbb nem volt nálam a szifon rádugtam az androidot és elég hülyeségeket csinált…
Kezdődött ott hogy valamit minden áron frissíteni akart… ez kb 5x radugom lehúzom stb sikerült.. utána a teams is bele ugatott, akkor lérdezgetett hogy válaszolok-e… :D mikor momdtam no.. akkor meg féltem hogy elküldi a hülye:D
Bénán néznek ki az ikonok, az Android auto felület lassu, és darabosan tölt be..

De a csúcs az volt mikor a mosóban leáítottam gombbal az autót és nem vette le a gyújtást… csak a motort állította le…
Szóval most arra gyanakszom hogy az android auto bugosabb mint a szifon..

Teszem hozzá a szifonok új árai… meg monnyanal le…
Piritu - 1.000.0002023-04-15 15:50:09 // 30288
Nálam mindig maxon volt a szint, mégis elszállt 102ezernél :-(
RomeoOne2023-04-15 12:11:46 // 30287
Ami érdekes, hogy hogyan sikerült összehozni a vezess.hu-nak, hogy ott legyenek, mikor totalcar, speedzone, meg nagyobb nevek a közelébe sem kerültek...

Ja, amúgy 8:24-től szó van a tetőről. Halesz, ez neekd is érdekes lehet. Aluminium tető nem pálya, de a karbon mellett játszhat az üvegtető is :D
Peti16V2023-04-15 11:02:23 // 30286
Bízom benne, hogy jobban figyelve az olajszintre ki lehet tolni az élettartamát. Meg én mostanáig sokszor hagytam a start&stopot dolgozni, mert zavar amikor percekig a lámpánál állva pöfög a károsanyag a levegőbe, de asszem mostantól leszokok erről, hátha ezzel is sikerül csökkenteni a motorolaj kokszosodását és gyorsabb elöregedését.
Amúgy szerintem az teljesen alap lenne, hogy 100e km alatt ne legyen semmilyen hiba, még a leghülyébb és legtrógerebb felhasználó esetén sem.
Peti16V2023-04-15 10:56:03 // 30285
A legutóbbi esetnél (amit itt is posztoltam múltkor) nálam több óra eltelt a hosszabb út utáni megállás és újraindulás között. Viszont az előző néhány alkalommal pont úgy történt, ahogyan nálad is.

A másik amit észrevettem, hogy nem mindegy mikor dugom rá a telefont indítás után, mert ha épp nem a megfelelő időben, akkor meghülyül. Nem ez a hiba jön elő, tehát megy a kijelző, hanem vagy a tapipad nem megy és csak a nagy tekerőgombbal tudok a menüben lépkedni (tipikusan Waze alatt) vagy épp fordítva. Ezt általában egy teló lehúzás és visszadugás meg szokta oldani, de ha nem, akkor teló újraindítás után helyrerázódik a rendszer.
SD2023-04-15 09:03:37 // 30284
Ez nem mond ellent annak hogy akku feszültség probléma..
Bár ugye utközben megállni pont fel kellene legyen töltve, de valószínüleg nem véletlen van. benne 100Ah akku..

Szóval a computer nem viseli azt hogy 9-15V között változik a töltés.. annak 12V kell és ha nincs meg megáll, és nem biztos hogy az egész, csak épp az amelyik legérzékenyebb rá de már nem tud csatlakozni...

A szervízben nekem azt mondták a DNA kapcsoló is dob be hibákat ha nem tud felcsatlakozni időben vagy hamar ki-be kapcsolod a gyújtást.

A lényeg hogy a Connect Box nem hiba hanem feautre:D
SD2023-04-15 09:00:37 // 30283
nesztek Ferrari "SUV"

Az igazság hogy suvra még nem futott össze a nyál a számban, de ez:D

MA modul, fényszóró?? Ennek a lengéscsillapítója:D:D:D Szerintem darabja 3 millió:D:D:D

Visszatérveaz MA-ra
Alapvetően amúgy egy mai autónál egy milliós javítás nem a kimaxolt szopóroller, amikor egy VW transporterben kell 4-6 millióért motor és nem néha.. De Ford Transit is 6millióért cseréli és kell is:P

Aztán beszélhetünk egy sima mezei automata javításról millióról indul, egy 500ezres autóban is...

Szóval szerintem az alap kérdés nem az hogy ha egyszer majd kell cserélni az mennyi lesz, hanem, a fő kérdé hogy ez jól tervezett tartós alkatrész ami megfelelő karbantartásokkal tartós, vagy hiába szeretgeted, max annyit lehet elérni hogy pont gari után döglik be..

És miért nehéz ezt megítélni: mert ha abból indulunk ki az Alfának nem érdeke kiadni rossz rendszert. De ugye az autók amiket csinálnak, ütik vágják, nem gondozzák, sokan 2-3 éves lízingre veszik amcsiban, a szervízek nem mindig vannak a helyzet magaslatán.. Ennyi bizonytalan tényező közt most akkior mi volt előbb a tyúk vagy a tojás... Az MA hibás, vagy egyzerűvem pár hibás darabtól eltekintve a maradék a gyalázatos karbantartás okán megy tönkre? pl olajszint... ?? És ugye akinek nem megy tönkre csak használja az nem fog postolgatni róla..
Piritu - 1.000.0002023-04-15 08:32:49 // 30282
Nekem a connect box hibát kivétel nélkül menet közbeni megállásoknál dobta. Tipikus eset hogy megyek 50-100 km-t és megállok tankolnai. Telót kiveszem mert kell a kúton utána visszaülök én mennék tovább, jön az üzi.
Ha ilyenkor újraindítom a telót eltűnik és minden működik tovább.
Szóval tuti nem akksi, inkább a kocsi rendszereinek leállása, indulása és teló bejelentkezése miatti kavarodás. Megjegyezném hogy amíg az android auto nem volt benne a rendszerben és külön programként futott ez a hiba sose jött elő.
SD2023-04-15 06:13:29 // 30281
180k-t futott MA zene füleimnek:))
Peti16V2023-04-15 00:08:33 // 30280
Megvolt az olajcsere és a hibát is elhárították, újra úgy megy az autó, mint az álom 😉
Elvileg ugyanazt a kipuff szenzort cserélték, mint G-MANN autójában, legalábbis ezt rendelték be hozzá és reggel mikor leadtam még ezt beszéltük meg, de délután egy másik ügyintézőtől vettem át, aki csak a munkalapról sorolta fel a javításokat, így végül nem derült ki 100%-ban pontosan, hogy végül mi lett kicserélve. A kis box a motortérben koszos-poros, érintetlen, uh ha az biztos nem… Hétfőn kifaggatom őket.
Ezen felül kapott új első fékbetétet, és amiért pirospont jár nekik, kérés nélkül cserélték a fékfolyadékot is.

Reggel kérdeztem, hogy mi a helyzet a MA hibákkal, mire kell vigyázni és mire lehet számítani. Állítólag nagyon kevés ilyen hiba jelentkezett náluk, pedig van 180-at futott autó is a flottájukban, eddig problémamentesen. Annyit javasoltak megelőzésként, hogy az olajszint mindig a max közelében legyen. Nekem most a csereperiódus alatt (14e km) megevett kicsivel több, mint 1 litert, uh erre érdemes gyakran ránézni. Ez nem prémium, főleg ezzel a hülye olajszint kalibrációval 🙁

Ja: a Connect Box hibára azt mondták, hogy akkor dobálja be, ha 70% alá megy az akku töltöttsége. Uh hétvégén ráakasztom a töltőt.
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-14 23:53:05 // 30279
A puristák Porschét vesznek, az se baj, ha valami restomod darab. Egy Singer pl. :-)
Liquid2023-04-14 22:59:11 // 30278
2014-től (F80), az M3 is turbo és automata :)
aranytl2023-04-14 21:11:28 // 30277
Ezek szerint a TV difi programozása dönt, hogy viselkedik az autó mert mechanikailag egy nyitott difinek felel meg. Olyan értelemben nem zár mint egy torsen, viszont tudja tartani az 50-50-et a motorokkal.
Kérdés csak az, mikor kell 50-50? Játékhoz kell, amikor kilinccsel előre akarsz kanyarodni :D
A BMW-kben ezt a programot lehet változtatni, a Q-nál meg eldöntötték helyetted mi a jó.
A puristák már akkor elfordultak, amikor meghallották hogy turbo és automata váltó :) inkább vesznek M3-at, amit hangolgatnak és jól odacsapják kanyarban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.