Na most mi a jobb:
Egy QV
100%-on használva
:DDD
akkor meg olcsóbb egy QV-t megvenni most:D
De azzal nem fogsz rohangálni bevásárolni…
Megteheted, csak rajtad múlik mire használod :D
Pont a hétvégén néztem meg a
laptiming BMW M5-ös részét. Felhúzzák 700 ló fölé az amúgy "harmatgyenge" 600 (625?) lovas motort, aztán egy fél kört nem tud megtenni a pályán, mert letilt túlmelegedés miatt. Mert a tuningjóska gondos körültekintéssel tervezi meg az új szoftvert, figyelembe véve mind a 100 paramétert, amit az ECU figyel... Ja, nem. Megemeli a turbónyomást, aztán jóvan!
Persze a pirosnál így lehet, hogy lelépi a Model 3 Performance-t is, csak akkor ne higgye már azt ,hogy pályán is jó lesz :DDD
Amúgy jól elmagyarázzák Csabiék utána, hogy a pálya mennyivel nagyobb terhelés, mint akár egy komlyabb közutas menés. Mert még ha nagyot mész, akkor sem állsz folyton a gázpedálon. Pályánál meg (főleg egy BPC-n) 50%-ban legalább biztos a padlóba tolod. Én végigtoltam így 8 kört ott. Meg sem kottyant neki. Lehet, hogy gondoltak erre a felhasználásra is :D