Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-09-28 10:36:35 // 37297
SGW a MY19-ben jött be.
Én is simán olvasom a régi ELM327 BT-vel,
PROXY-t már nem tud, arra már egy új USB-s cuccot használok.
RomeoOne2024-09-28 08:48:53 // 37296
Ez nem így van. Simán kiolvasható, csak belenyúlni nem tud. Én még a 159-hez vett BT-s ELM327 adapterrel meg a telefonos Torque Pro-val szoktam kiolvasni.
SD2024-09-28 06:33:59 // 37295
Az nem baj, és mibe fáj hogy tovább adnád e hogy még meg sem érkezett?:D
SD2024-09-28 06:22:34 // 37294
Nem hogy kényes hanem semmi info-t nem kapsz rajta.
Ha nincs az autóban SGW Bypasss, amivel eredetileg a gyár védi a vezérlő elektronikát, hogy pontosan ne férhess hozzá.
osee_selespeed2024-09-28 05:57:31 // 37293
Sziasztok!
Jól rémlett, évekkel ezelőttről, hogy a Giulia kényes a gagyi OBD adapterekre. Sima ELM327 és regisztrált Multiecuscannel ki tudom olvasni legalább a motort?
Shadin2024-09-27 22:28:45 // 37292
Sima olcsó rozsdamentes
SD2024-09-27 22:23:27 // 37291
Naaa az kirr:) MIlyen racse karbonos?:)
Shadin2024-09-27 21:34:31 // 37290
57mm be és 89mm ki
Shadin2024-09-27 21:32:44 // 37289
Az én végem már átjött a vámon, kölcsönadom, ha gondolod :-)
SD2024-09-27 20:55:13 // 37288
A pvc cső elolvadt:D
SD2024-09-27 20:54:14 // 37287
Addig agyaltam elmentem egy körre este én is a PVC tuninggal:)
Tényleg hallkabb, és a legjobb hogy csak belülről halkabb, lehet hídalatt röfögtetni, lehúzott ablakkal bőgetni:D
De ha felhúzom akkor az az irritáló brummogás megszűnt:)

Szóval kell valami vég:)
SD2024-09-27 20:50:25 // 37286
Szóval megnézted e Nürburgring-es legújabb QV kalandot:)
RomeoOne2024-09-27 19:50:31 // 37285
Váltót meg a diffit. Nyilván nem a +6% teljesítmény 7000es fordulaton, ami nagy különbséget adja. Bár a ecu-t is megírni már nem tart semeddig, gondolom, ha már a többit úgyis megcsinálják.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-27 19:39:55 // 37284
A MY21 nagyon finoman tudta előadni, szépen lehetett vele megállni. Most kicsit agresszívebb, finomabb lábmozgást igényel. Azért még meg lehet normálisan állni vele. Lehet hogy a fék szoftver is más. Nekem így most tetszik, aztán meglátom hogy kanyargós úton, vagy nagy sebességről mit mutat.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-27 19:33:29 // 37283
A Giulietta pont ilyen volt a gyári betétekkel, pedig azon sem a legnagyobb van, csak a 305mm-es. Mindent Ate-re cseréltünk, finomodott tőle sokat, nem az az ablakon kiesős végre, van modulációja.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-27 19:30:09 // 37282
Csak a váltó szoftvert módosította ha jól értem. Illetve a kerékdőlést és a féket elöl.
RomeoOne2024-09-27 17:37:30 // 37281
Olyan nagy sárga pacát rak oda, hogy ha nem nézed is látod perifériásan. Gondolom egyébként ez a lényege :D
RomeoOne2024-09-27 17:36:36 // 37280
A 2 henger hiányra nem indul az OCD? :P
RomeoOne2024-09-27 17:35:15 // 37279
Az első kerekekhez van készlet, amivel állítani lehet, így 2-3 fokkal be lehet dönteni (alapból szinte egyenesen állnak az elsők), ami sokat segít, hogy ne tolja meg az orrát. A szlovénok árulnak ilyet a szomszédban: link
De az igazi, ha a felni is szélesebb és 275-ös gumik vannak rajta.

A GTAm szoftverre annyira nem kívántam rá. Ha pályára építgeti az ember az autót, akkor biztos szignifikáns a különbség, de közúton keresni kell az alkalmat arra, hogy egyáltalán padlózni lehessen anélkül, hogy elrepülnék, szóval nem érezem szükségét.
Liquid2024-09-27 16:23:16 // 37278
A Giulia/Stelvio féke lassú mozgásnál durván fog, bólogatós de nagyobb sebességnél "normalizálódik". Legalábbis én ezt figyeltem meg.
SD2024-09-27 16:16:16 // 37277
Vagy az is lehet hogy kopik az üveg réteg hogy most a nyitott 19” felnivel használom:D
SD2024-09-27 16:15:23 // 37276
Nekem megállásnál szokott.. de vagy elnyomja a sportkipu vagy javult.
Parkolóházban hidegen indítani szerintem úgy 80dB :D
Shadin2024-09-27 15:57:26 // 37275
A MiTo féke na az a legdurvább eddig, Giu után beleülök, állandóan bólogatok benne, pedig nem is a QV hanem csak kisebb fék.
Shadin2024-09-27 15:55:38 // 37274
Csak az ocd-m :-)
Így hiányos :-)
SanyiJTD2024-09-27 15:38:26 // 37273
Nekem műszakin mondták ,hogy milyen furcsa ,hogy mennyire harap a fék, pedig állnak be pár autóval naponta... Én nem vettem észre ,hogy annyira harapna, feleségem MiTo QV-ja viszont bitang.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-27 15:35:15 // 37272
Soha nem nézem a műszerfalat amikor igazán nyomom neki, szóval nekem nem hiányzik :-)
Shadin2024-09-27 14:58:08 // 37271
Kár hogy ez a shift assistant nem megy kamu race módban :-(
Kazes☻2024-09-27 14:35:42 // 37270
A minap kezdtem el nézni... de végül kikapcsoltam... hamarabb... valahogy idegelt. :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-27 14:09:16 // 37269
RomeoOne2024-09-27 13:42:22 // 37268
Ilyen szélviharban sem kompoztam még a Balatonon, rendesen dobàlta a szél jobbra-balra a kompot. Nem is egyenesen Szántódnak indult Tihayból, hanem szinte Szárszó felé és félúton vette el a kakaót, onnan meg visszatoltak a széllökések Szàntódig 😆
Egy nő oda is jött kétségbeesve megkérdezni, hogy nem Szántódra megy ez a komp?? Mondom oda megy, de nem euklideszi geometriát használ 🤣

Sőt, a komp árában még egy kocsimosás is benne volt. Ami azt illeti, egy fürdés is, mert a nyakamba is csapott rendesen 😅
Csak kár, hogy nem volt cseppmentes a víz... de legalább organikus alapanyag volt 😂

Kazes☻2024-09-27 12:05:24 // 37267
Köszi, így már világos! 😁
Shadin2024-09-27 12:00:52 // 37266
Elnézést, dB :-(
Kazes☻2024-09-27 11:58:02 // 37265
Miért kell 2-3 darab a diffúzor mögé, ezt most nem értem. 🤔
Shadin2024-09-27 11:42:37 // 37264
Harapós fék kérdéskörhöz, olyat tapasztal valaki, hogy amikor nem sík placcon akar elindulni és fogja a hátsó fék az autót h ne guruljon akkor nyöszörög a betét a tárcsán? Olyankor is pl amikor a kocsi már D-ben kúszna, de érzéssel engeded fel a féket...
Shadin2024-09-27 11:40:11 // 37263
Case closed.

Sok(k) db-nyi halkulást értem el a hosszabbítással hidegindításnál és N1300-as fordulatokon. Így most fullgyári :-) Ha még kinjjebb hoznám a diffúzor mögé az már csak 2-3 db-t jelent, így marad kivagyi vég nélkül a jószág.

Remus mod.
Shadin2024-09-27 11:36:20 // 37262
A kis féken ua. betét mérettel picit jobban kitölti a fékszalagot.
A 310-es tárcsának az esetleges előnyét a nagyobb sugara hozza ezek szerint.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-27 11:35:24 // 37261
Erre gondoltam én is, hogy az úri közönség igénye miatt butítottak a fékbetéten. Az igazi az lenne, hogy a gyári setuppal működőképes állapotban összehasonlítani, mert full nem működő hátsó fék után egy harapós hátsó fék elég nagy kontraszt. Szerintem agresszívebb lett, de nem zavaró, csak finomabban kell pedálozni :-)
SD2024-09-27 10:48:12 // 37260
Shadin úr mi a helyzet a kipuval, én annyira keveset mentem szeptemberben hogy nem tudom csak kezdem-e megszokni amorgást, talán egy pici halkítás ráférne, egy véggel.

Főleg hogy a SS kipu nem szalámiban van vágva a vége.. jobb lenne egy szalámis cső rá:)

Hogy akkor a hanghatások pozitív irányban változtak ténylegesen markánsan?
SD2024-09-27 10:45:21 // 37259
érdekes az a harapós fék téma, mert ugye ezt fikázták a facelift előtti verziónál, amilyen betétet most vettél hogy beharap a fék városi megállásnál, lehet hogy ez is belejátszik a betét csere választásban, nem csak a réz para, viszont kb. ezért meg szétég a fék:?:D

tehát az a sokásos automatás megállás amit elvileg az FL előttiek ne, tudnak hogy ahogy ereszted vissza féket szépen kiguruljon, ne rántson egyet megállásnál
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-27 10:25:32 // 37258
Shadin, most látszik már a féken, hogy meddig koptatja a tárcsa felületet.


A bemarások hossza kb stimmel vele. Próbálom szépen bejáratni a féket, az első 20km "beágyazás" óta csak városozok, szépen kopjanak csak össze a felületek. Lassan kezd jól kinézni, elég sokáig kitartott rajta a felületkezelés. Már vagy 100km biztosan van benne, megint mentem pár országúti km-t, és lassítottam egy vészvillogósat is vele. Húúúvazze. Ez most fog mint a ződfesték. Szerintem ahogy ráharap, az agresszívebb lett mint eredetileg volt, és szépen dolgozik a hátulja. Nyilván billen előre, de még erős fékezésnél sem érzem azt az erős bólintást ami volt, és nem csikorognak a kerekek sem. Csak beleáll az aszfaltba.

Úgy érzem, hogy ennél az brake by wire rendszernél azért nem mindegy a fék setup. Kevésbé finom lélek, mint a gyári kombóval. A gyári setup finomabban kezdte a fékezést, városban könnyebb volt szépen megállni vele. Vagy csak ennyire megszoktam, hogy nincs hátsó fékem.. akkor jó régóta nem foghatott rendesen.

A megszokásról annyit, hogy az az erős ESP pofon azóta sem jött, egyszerűen azt is megszokhattam, csak a motorerő elvételig jut el.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-26 15:41:47 // 37257
Az ördög a részletekben rejlik. Nem tanul, thrillert olvas..:-)
SD2024-09-26 13:57:49 // 37256

Jött szembe két kép:)
SD2024-09-24 15:02:37 // 37255
Így van aki szeret vezetni az egy jó Giuliettával a seggét verné a földhöz...
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-24 14:22:47 // 37254
Próbáljatok ki egy manuális Giuliettát. Fölösleges bele az automata. Az 1.4 Multiair bírja a várost, a női sofőrt és mindent is....eddig hibátlanul, lekopogom. Kopp kopp. A 120 lovas is szuper, de ha kell a kraft az asszonynak, akkor multiair. Én nem tudom megunni, mókás. Megy, kanyarodik, óriásit fékez, hangja van. Van hogy csak azért nyomogatom a gázt, hogy tüsszögjön amikor elveszem XD Ezt még tudod röfögtetni, gázfröccsel visszaváltani, rendesen kiforgatni. Olyan élet van abban a kis dögben.. :-)
SD2024-09-24 13:16:45 // 37253
Amásik hogy megyünk a kölcsön Hondával mondom taposd már le előzésnél:D
De hogy ő nem akar padlót nyomni, de mondom szereti, kell neki:D

Ó mondom akkor neked QV kell mert ott ne is nyomj padlót:D
SD2024-09-24 13:06:46 // 37252
meg most az automata a Giuliettából pont kivenné a bugit nem? és egy plusz elbaxódási faktor..
SD2024-09-24 12:58:46 // 37251
Ez mennyire szép.. :O de de ház mennyi pénz ez:D
SD2024-09-24 12:50:16 // 37250
A matek úgy néz ki ha a fiat 500e megspórol 500k benzint egy évben, plusz az ehhez tartozó Giulia amortizációt.. kb. 5 év alatt visszakeresi az árát.. és egy kis gyöszre mindig lesz szükség ha cégautót kap később akkor is...

De mert elektromos hogy megfőzi a zagyunk.. meg hogy autópályára kicsi...
De mondom hányszor mész te autópályán egyedül?:D
De ha kell?:D:D:D akkor meg tud..
SD2024-09-24 12:47:06 // 37249
Fiat 500e a titkos liblingem.. de ellenkezés van hogy túl kicsit:D
De mondom akkor majd megyek biciklivel, vagy ugyan úgy beülhetünk az alfába bár mikor... de amikor nem kell csesztetni akkor pont jó lenne.

Csak az van hogy mi férfiak egy vagányságnak érezzük egy kis szarral a forgalomban:D
A nőknek ez rettegés:D
SD2024-09-24 12:45:45 // 37248
Nehéz ügy olyan embernek autót venni aki nem igazán szeret vezetni:D

De olyat mondott tegnap az autópályán, hogy ő szereti a Giuliában azt hogy:
kanyarkijáraton kicsit megsimítja a gázt és érzi hogy ott van az autó az úton :O :O :O
Egy könnyet morzsoltam el a szemem sarkában ezt én sem mondtam volna szebben.
MIndezt egy Honda HRV volánjánál, hogy ez se nem megy, se nem gyors, senem semmi amúgy tetszik neki, de az alfa jobb:D

De aki ilyet mond nem megérdemelne egy alfát?:D

De akarok én tönkremenni anyagilag?:D
Hát ha régebbi akkor manuális de neki automata kell...
Ha meg újabb:O:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.