Shadin2024-10-16 17:13:09 // 37518
kétszer nyomtam egyszerre gombot? :-D
Shadin2024-10-16 17:11:10 // 37517
A vezérlést amellett, hogy volt leírás hozzá, a magam kárán tanultam meg, de jelenleg úgy gondolom, hogy már nagyon nem tudnak újat mutatni. Már azzel előrébb voltam mindig, hogy vettem megfelelő szerszámokat hozzá, nem mellesleg azzal együtt is olcsóbb volt a művelet általában.
Shadin2024-10-16 17:11:09 // 37516
A vezérlést amellett, hogy volt leírás hozzá, a magam kárán tanultam meg, de jelenleg úgy gondolom, hogy már nagyon nem tudnak újat mutatni. Már azzel előrébb voltam mindig, hogy vettem megfelelő szerszámokat hozzá, nem mellesleg azzal együtt is olcsóbb volt a művelet általában.
SD2024-10-16 16:31:26 // 37515
Ja az elektromos művek kommandó, villanymotoron kis csigány gyerek 1 héten belül ott volt óra leolvasásra:D én nem értem betelefonált az óra hogy héé it növekmény van azt kivonult azonnal az elektroTEK?:Dik :D
SD2024-10-16 16:29:29 // 37514
Nekem most azon fáj a fejem hogy nagy várakozással voltam hogy majd mikor jutok oda hogy egyzer elmondhassam asszonynak hogy hát elkopott a giulia 17-es kereke, most akkor vegyünk rá nagyobbat ez kicsit zsebbenyúlós lesz mert a hátsó kerekek hát 100k felett vannak:P
Erre hol tartunk az ő autójára most drágább a gumi, de legalább vehetek is rá mert a téli outdated, a nyári meg 20":D:D:D ááááá
És mikor veszek magamnak gumit.. végül is ezek után.. már bármikor vehetek...:D:D:D HA marad rá..
OFF: 500km-et ment ez a gyösz 7000ft-ból:D:D:D
Erre hol tartunk az ő autójára most drágább a gumi, de legalább vehetek is rá mert a téli outdated, a nyári meg 20":D:D:D ááááá
És mikor veszek magamnak gumit.. végül is ezek után.. már bármikor vehetek...:D:D:D HA marad rá..
OFF: 500km-et ment ez a gyösz 7000ft-ból:D:D:D
Zselé2024-10-16 16:26:11 // 37513
Nekem szerintem 200 körül volt tavaly
SD2024-10-16 16:24:23 // 37512
Vagy ugyan ez hogy gyertyát a szerelő tudta, már nem is emlékszem hogy hidegen vagy meleg motornál kell cserélni hogy ne nyalja el a menetet meg ne törjön bele.. ezeket meg lehet tanulni..
Én azt mondom ha egy autó problémamentes és ezt az állapotát fent tudja tartani a márkaszervíz dráma nélkül akkor akár anyagilag is megérheti.
Ha egy autó már tákolt és márkaszervízben csilliárdokért kellene cserélni a felét hogy újra egyáltalán autónak lehessen nevezni.. akkor ott nyilván a tákolás marad..
A kettő között az van mikor valaki fillérbaszó:D És elviszi a márkaszervízes 20k-s olajcsereperiódusra, és 10k-nál meg otthon lecseréli az olajat.. De ez meg már:D:D:D
Igaz akkor legalább tuti le van cserélve...:D
Én azt mondom ha egy autó problémamentes és ezt az állapotát fent tudja tartani a márkaszervíz dráma nélkül akkor akár anyagilag is megérheti.
Ha egy autó már tákolt és márkaszervízben csilliárdokért kellene cserélni a felét hogy újra egyáltalán autónak lehessen nevezni.. akkor ott nyilván a tákolás marad..
A kettő között az van mikor valaki fillérbaszó:D És elviszi a márkaszervízes 20k-s olajcsereperiódusra, és 10k-nál meg otthon lecseréli az olajat.. De ez meg már:D:D:D
Igaz akkor legalább tuti le van cserélve...:D
RomeoOne2024-10-16 16:18:39 // 37511
Ez mondjuk a Bravo-val kapcsolatos példa volt.
RomeoOne2024-10-16 16:16:43 // 37510
Ha tényleg tudod, hogy mit kell csinálni, elolvasod a hozzá szükséges szerelői manual-t, meg meg van hozzá minden eszköz, akár bérelsz is hozzá szükséges speciális szerszámot, akkor nem jelent valódi többletet a felár. De ha csak nekiállsz cserélni olyan alapon, hogy láttál már belsőégésű motort, meg csináltál már ilyet más autón, akkor azért lyukra lehet futni.
Most hirtelen az jut eszembe amikor a filctoll a vezérlésrögzítő :)
Ugye a veztengely bordáskerekét fel kell lazítani, szíj felrakás előtt, pedig sokan nem szokták (nincs retesszel rögzítve, simán el tud fordulni a kerék), majd feszítés után lehúzni. Azért, hogy a régi szíj nyúlásából eredő vezérmű "torzulás" vissza tudjon állni alapra. Hogy ne legyen a szíjnak olyan pozíciója ahol lazább, máshol pedig szorosabb.
Utána meg nem értik, hogy miért ad huhogó hangot a szíj.
Most hirtelen az jut eszembe amikor a filctoll a vezérlésrögzítő :)
Ugye a veztengely bordáskerekét fel kell lazítani, szíj felrakás előtt, pedig sokan nem szokták (nincs retesszel rögzítve, simán el tud fordulni a kerék), majd feszítés után lehúzni. Azért, hogy a régi szíj nyúlásából eredő vezérmű "torzulás" vissza tudjon állni alapra. Hogy ne legyen a szíjnak olyan pozíciója ahol lazább, máshol pedig szorosabb.
Utána meg nem értik, hogy miért ad huhogó hangot a szíj.
SD2024-10-16 16:12:46 // 37509
De nem érted, ha egy szerelő ezzel foglalkozik évi 200 giuliát megnéz, te meg 10X idő alatt tudod elvégezni.. nem mondom hogy nem lehet..
Látod én is magamnak raktam fel a kiput, mert érdekelt. de egy szerelő hamarabb megcsinálta volna:)
Látod én is magamnak raktam fel a kiput, mert érdekelt. de egy szerelő hamarabb megcsinálta volna:)
Shadin2024-10-16 16:01:31 // 37508
Ezekben a műveletekben semmi speciális nincs, a hosszbordás cseréje a legbonyolultabb, de az sem akkora szopás mint pl a TS/JTS-en. Ne gondold hogy a 342e Forintért bármi extrát kapok. Ne ettől legyen már egy autó prémium :-(
Shadin2024-10-16 15:58:54 // 37507
Mert ki nem tudja? Le van írva a kezelésiben :-)
SD2024-10-16 15:57:06 // 37506
Mai napig megvan az élmény hogy a 155 gombokból lett szervízelve, és mindig megbízható volt. És mikor megkérdezte a szerelő hogy akkor 2000ft még a fagydugókat kicserélné.. ! Na itt kezdődik a nem semmi.. ezt a kertben nem tudom megoldani...
A márkaszervíz csak nagyon problémamentes autón éri meg gariidő után, bízom benne ha a giulia ilyen marad én nem sajnálom tőle:)
De ha specializált szaki kell majd hozzá akkor meg azt kapja:)))
Ha én leszek specializált szaki akkor meg azt:D
A márkaszervíz csak nagyon problémamentes autón éri meg gariidő után, bízom benne ha a giulia ilyen marad én nem sajnálom tőle:)
De ha specializált szaki kell majd hozzá akkor meg azt kapja:)))
Ha én leszek specializált szaki akkor meg azt:D
SD2024-10-16 15:54:48 // 37505
A 155-ön általában én cseréltem olajat, lehet eljön majd az idő hogy Giulián is megcsinálom. De szerintem akkor megbízható egy autó ha egy jó szerelőre lehet számítani, aki azt is tudja mit kell jövő évben csinálni.
RomeoOne2024-10-16 15:20:01 // 37504
Én még bekérnék Alfás nem márkaszervizből is ajánlatot. De Te amúgy is szeretsz szerelgetni, neked csak plusz, ha te végzed el ezeket rajta :D
Shadin2024-10-16 15:15:12 // 37503
Az én hozzáadott értékem a szívem és az alaposságom, egy szervizé meg nem ez...
Abszolút nincs meg a méltányolható ár/érték arány.
Abszolút nincs meg a méltányolható ár/érték arány.
SD2024-10-16 15:00:47 // 37502
Hát nekem a 24k 2 éves szervíz volt 200k fölött ami csak olaj és fékolaj, sok de legalább nem kevés:) Ha ehhez gondoskodó odafigyelés társul akkor azt mondom van hozzáadott érték egy kertben szereléshez képest.
Liquid2024-10-16 14:49:01 // 37501
ez felröhögtem :D
Shadin2024-10-16 13:13:08 // 37499
Motul v. Selenia?
😎
😎
Shadin2024-10-16 12:26:22 // 37498
Az autó nem garos, egy grillezős sörözős napon kényelmesen megoldható a kertben.
Szerintem felháborító, hogy a kétszer annyi alkatrészárra még egyszer annyi munkadíjat felszámolnak márkaszervizben :-( Ez a munka reálisan nem lehetne több mint 150k, de max. 200 :-(
Szerintem felháborító, hogy a kétszer annyi alkatrészárra még egyszer annyi munkadíjat felszámolnak márkaszervizben :-( Ez a munka reálisan nem lehetne több mint 150k, de max. 200 :-(
Shadin2024-10-16 12:22:26 // 37496
Az anyag valamivel 80 fölött megvan.
Shadin2024-10-16 12:21:26 // 37495
Olajcsere, szűrők, gyertyák, hosszbordás, fékfolyadék.
zgi5212024-10-16 11:28:34 // 37493
RomeoOne2024-10-16 11:17:18 // 37492
Mi van benne a 60k-ban? Márkaszervizben kaptad? Q-ra egy sima olajcsere + kötelezők az 250k nagyságrendje
Shadin2024-10-16 11:12:03 // 37491
Szerintetek mennyi egy 60k-s szervíz ára manapság 2.0T esetén?
Csakmert én kaptam egy 340 ezres ajánlatot amitől lehidaltam :-(
Csakmert én kaptam egy 340 ezres ajánlatot amitől lehidaltam :-(
SanyiJTD2024-10-15 20:15:52 // 37490
Így van, az oldalán van van a betöltő, szintjelző. Nem tudod túltölteni, ha akarod sem, túlcsordul mikor elég bele.
pettinke2024-10-15 20:09:05 // 37489
valóban, de a mobilodon hogyan viszed az egérkurzort a linkre? na mindegy is.
Shadin2024-10-15 15:09:34 // 37488
Nem merem 160-nal betenni a z ívbe, de élvezetesen ki lehet sederni belőle gyorsítva. Nem hioszem h merném tovább tolni.
Shadin2024-10-15 15:06:06 // 37486
Érdemes picit túltölteni?
Shadin2024-10-15 15:05:11 // 37485
Jól gondolom, hogy alul leeresztő van, feljebb meg töltő per szintjelző nyílás?
Shadin2024-10-15 15:02:01 // 37484
Figyu 140-nel a KIA Stonic is beveszi a 3-ast mindenképpen mindkét irányban :-)
Shadin2024-10-15 14:59:37 // 37483
RomeoOne2024-10-15 14:19:40 // 37482
Én ilyen hőmérsékletek mellett már nem merem feszegetni a Corsa határait. 160 már elég király lehet. Nem sodródott már kifelé?
RomeoOne2024-10-15 14:18:30 // 37481
De azt érdemes a bal alsó sarokban megnézni inkább, mior ráviszed az egér kurzort, mert félrevezető lehet a dolog, pl. így:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_multiair_veloce_automata-21181783
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_multiair_veloce_automata-21181783
Shadin2024-10-15 14:14:49 // 37480
Most arra jöttem, a leggyorsabb kanyar a 3-as, ott nincs híd dilatáció és egyenletes íve van, ma a 140 belépő és a 160 kilépő sebesség sem esett jól, a 180 egyenesen beszarás lenne :-)
pettinke2024-10-15 13:56:44 // 37479
én direkt szoktam a link szövegének magát a linket bekopizni, mert szeretem látni, mire bökök rá ...
RomeoOne2024-10-15 09:46:56 // 37478
ALFA ROMEO GIULIA 2.0T Veloce - 19 800 000. Ft
Így meg még informatív is. 4.-re csak összehozzuk Ttk-nak, hogy hogy kell linket megadni :DDD
Így meg még informatív is. 4.-re csak összehozzuk Ttk-nak, hogy hogy kell linket megadni :DDD
pettinke2024-10-15 08:33:13 // 37477
SD2024-10-14 21:32:38 // 37476
Ahha háztáji racsemód:) Dekár érte :/
De milyen vérmesen tolták, látszik a GIulia finomabb szerkezet mint ott baxassák:)
De hát küszöb, bódé, futó.. oda...
De milyen vérmesen tolták, látszik a GIulia finomabb szerkezet mint ott baxassák:)
De hát küszöb, bódé, futó.. oda...
TtK2024-10-14 21:10:01 // 37475
Ez már remélem jó:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_multiair_veloce_automata-21181783
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_multiair_veloce_automata-21181783
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-14 20:47:35 // 37474
És állítólag ez egy Veloce.. nyilván Race mód enabled.
Zselé2024-10-14 20:34:10 // 37473
Aki teheti, keresse meg a filmet és a jelenetet - majd hallgassa meg a tükröt. :D
Piritu - 1.000.0002024-10-14 20:28:52 // 37472
Fel kellene venni a "brit tudósok" megállapításai közé :-DD
RomeoOne2024-10-14 20:10:19 // 37470
Ez kb egy olyan link, mint:
D:\Képek\Kocsi\Giulia\MY21\Giulia_Montreal_green_rear.jpg
:DDD
D:\Képek\Kocsi\Giulia\MY21\Giulia_Montreal_green_rear.jpg
:DDD
Kazes☻2024-10-14 20:10:16 // 37469
Annál mindenképp... azért is figyelek, hátha ebből most tényleg lesz is valami! 😋😅
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.