RomeoOne2024-11-04 16:46:33 // 37715
Ez nem ennyire bonyolult, inkább csak te bonyolítod túl :D
SD2024-11-04 16:36:33 // 37714
Ami nekem feltűnő hogy valóban a nyomaték elosztás maga az egész autó, nagyon okos.
Lehet szentségtörés de Tesla-t vezetve az fogalmazódott meg bennem hogy miért nem minden autó ilyen már:D
Viszont visszaülve a Giuliába nem a kőkorszaki érzés hanem a ultimate feeling ami fogad, amit nagyon hosszan szeretnék még megeőrizni..
Tesla-val ez az állandó matek valami borzasztó, a hány km, a hány kW, a brutto akku nettoa, és annak a degradált százalékát váltsd fejben kw-ra közben keress töltő pontot amit a mefelelő app-ban ellenőrzizz hogy menyi lesz ft/kW ami AC vagy DC ami most akkor mi a jó neki mi a nem:D:D:D akksi töltés finomhangolása app-ból hogy addigra legyen kész mikor indulsz mert akkor bele tudod alkudni a töltésbe a felfűtést is:D:D:D
Ez valami kegyetlen, tényleg olyan excel megy a fejemben:D:D:D
Meg fog erősödni a számolókám:D:D:D
Ja és erre jön még rá a km alapú casco, annak a pontszámozása meg a villanyszámla átalányba hogy akkor az mennyi legyen.. ez így egy hónap alatt:D:D:D
Ezzel szemben mikor beűlök a Giuliába:
- hány pötty üzemanyagunk van?
- hány pötty az olajhőfok?:D
Manuál aztán had szóljon:D
Azért így megélni ezt a modern és elképesztő világot, és közben benne élsz a régen minden jobb volt -ban még:D:D:D De úgy hogy azok már simán hardveresen mennek amit ugyan így ha valakinek elmagyarázol alfásként a fejét fogja:D:D:D
Mert ugye mit számolsz fejben csak már észre sem veszed:
- a megfelelő üzemanyag kút és benzin
- a gumihőmérséklet van-e nincs-e
- a nyomás, és időjárás
- mikor melegedett be épp a motor, mikor meleg már a hajtás is?:D
- ne felejtsem rátenni a klímát is azért menetenként egyszer legalább, de lehetőleg mikor már meleg a motor..:D
- mmmm nem tom:D
Lehet szentségtörés de Tesla-t vezetve az fogalmazódott meg bennem hogy miért nem minden autó ilyen már:D
Viszont visszaülve a Giuliába nem a kőkorszaki érzés hanem a ultimate feeling ami fogad, amit nagyon hosszan szeretnék még megeőrizni..
Tesla-val ez az állandó matek valami borzasztó, a hány km, a hány kW, a brutto akku nettoa, és annak a degradált százalékát váltsd fejben kw-ra közben keress töltő pontot amit a mefelelő app-ban ellenőrzizz hogy menyi lesz ft/kW ami AC vagy DC ami most akkor mi a jó neki mi a nem:D:D:D akksi töltés finomhangolása app-ból hogy addigra legyen kész mikor indulsz mert akkor bele tudod alkudni a töltésbe a felfűtést is:D:D:D
Ez valami kegyetlen, tényleg olyan excel megy a fejemben:D:D:D
Meg fog erősödni a számolókám:D:D:D
Ja és erre jön még rá a km alapú casco, annak a pontszámozása meg a villanyszámla átalányba hogy akkor az mennyi legyen.. ez így egy hónap alatt:D:D:D
Ezzel szemben mikor beűlök a Giuliába:
- hány pötty üzemanyagunk van?
- hány pötty az olajhőfok?:D
Manuál aztán had szóljon:D
Azért így megélni ezt a modern és elképesztő világot, és közben benne élsz a régen minden jobb volt -ban még:D:D:D De úgy hogy azok már simán hardveresen mennek amit ugyan így ha valakinek elmagyarázol alfásként a fejét fogja:D:D:D
Mert ugye mit számolsz fejben csak már észre sem veszed:
- a megfelelő üzemanyag kút és benzin
- a gumihőmérséklet van-e nincs-e
- a nyomás, és időjárás
- mikor melegedett be épp a motor, mikor meleg már a hajtás is?:D
- ne felejtsem rátenni a klímát is azért menetenként egyszer legalább, de lehetőleg mikor már meleg a motor..:D
- mmmm nem tom:D
Kazes☻2024-11-04 16:36:20 // 37713
Szuper! XD
Akkor még nézz be erőforrásba... ;)
Akkor még nézz be erőforrásba... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-04 15:47:21 // 37712
Zöld átállás, zöld jövő, hqaasonló zöldségek... pont a Giulia ne lenne zöld? XD Különben is megfigyeltem, hogy a Giulettával állandóan pirosat kapok lámpánál, ezzel meg zöldet. XDDD
Kazes☻2024-11-04 15:45:56 // 37711
Jól... csak hol a verda... túl sok a zűd... :P
XD
XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-04 15:44:03 // 37710
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-04 15:36:57 // 37709
Nem tom.. kétmotorost próbáltam, ment mint a dög. Utána tényleg csak kiabált a Giulia XDD Viszont hamar elmúlt az érzés, másnap már jól ment a Giulia megint. A kormányzás tényleg gyors a Model 3-ban is, de kevésbé intuitív. Inkább "csak" gyors, nem ennyire mittudomén..intim? A fék katasztrófa volt, azzal nem tudnék együtt élni. Fékezéskor iszonyatosan érződött a nagy tömeg. Összességében egy átlag autónál bőven izgalmasabb, jól és nagyon könnyen vezethető cucc. A gázreakciója zseni, azt bármibe elfogadnám. A villany világ egyetlen csábító ereje számomra az az instant reakció. Szomorú nem lennék vele, de boldog a Giuliával vagyok :-))
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-04 15:31:46 // 37708
Anno amikor először ültem egy Alfettában, akkor csodálkoztam rá, hogy az Alfaság az eredetileg valószínűleg egy sokkal finomabb dolog mint amit a 90-es években és utána megismerhettünk. Az az autó halk volt és kényelmes, sokkal jobb mint akkor a 146-om. Számomra hogy úgy mondjam Alfettább így a Giulia hogy ne a Masert eröltessem :-)
Amennyire ellenszenves Neked egy finomabb, elegánsabb viselkedésű autó, én pont annyira nőttem ki az aszfalttól 2 centire kínlódásból. A 159-nél gyűlöltem meg végképp... utálatos volt, komolyan. Mint egy 150 kilós macával jégtáncolni..túrabakancsban XD De legalább szép volt, és nem fújta a szél.
Érzem hogy ellenszenves neked a Giulia, az újak még jobban. Ez ilyen. Ha megutálsz valamit valamiért, sose lépsz túl rajta. Csak azt kívánom, hogy azt a gyűlölet cunamit ne kapd a nyakadba amit én a 159-ért kaptam. És hogy az autód legyen végül olyan, ahogy Neked tetszik.
A beszélgetés szerintm rég elment szubjektívbe, és már csak arról szól, hogy kinek mi tetszik.
Amennyire ellenszenves Neked egy finomabb, elegánsabb viselkedésű autó, én pont annyira nőttem ki az aszfalttól 2 centire kínlódásból. A 159-nél gyűlöltem meg végképp... utálatos volt, komolyan. Mint egy 150 kilós macával jégtáncolni..túrabakancsban XD De legalább szép volt, és nem fújta a szél.
Érzem hogy ellenszenves neked a Giulia, az újak még jobban. Ez ilyen. Ha megutálsz valamit valamiért, sose lépsz túl rajta. Csak azt kívánom, hogy azt a gyűlölet cunamit ne kapd a nyakadba amit én a 159-ért kaptam. És hogy az autód legyen végül olyan, ahogy Neked tetszik.
A beszélgetés szerintm rég elment szubjektívbe, és már csak arról szól, hogy kinek mi tetszik.
SD2024-11-04 15:19:22 // 37707
Emlékszem '17-ben a féket szidták.. most az jó, akkor most a váltót szidja:D
ÉS úgy hogy ugyan ez a váltó hány autóban van??:D:D:D
És miért van így hangolva.. na miért??? EU...
A hülyegyerek olvasott autotradert hármat is aztán már újságíró lett:D
Atyaég...
ÉS úgy hogy ugyan ez a váltó hány autóban van??:D:D:D
És miért van így hangolva.. na miért??? EU...
A hülyegyerek olvasott autotradert hármat is aztán már újságíró lett:D
Atyaég...
SD2024-11-04 15:16:41 // 37706
Nekem nincs az az érzés hogy nem megy a Giulia a Tesla-hoz képest.
A Giulia könnyebb, és hangosabb:))) Mélyebben ülsz benne..
Nekem a szövet béllel egy szinttel alatta van inkább.
Nyilván az 500 lovas az harapósabb, de nem is ahhoz kell hasonlítani:)
A könnyebbség kanyarban főként... :)
Inkább az hogy a Tesla Model 3 kormány is nagyon direkt, és dobja a hátulját ha nyomkodod, de nem nyomkodod...
Berakod Chill-be és jön megy.. aki nyomkodni akarja szerintem pont az értelmér veszi el.
Pont az a jó benne hogy semmi okod nyomkodni.. De ha kell ott van az erő.
Az Alfa folyamatoasan heccel:D Ránt, röfög, morög, csattog:))) Ja 100 körül kéne még egy kis kragt, majd azt is egyszer:)))
A Giulia könnyebb, és hangosabb:))) Mélyebben ülsz benne..
Nekem a szövet béllel egy szinttel alatta van inkább.
Nyilván az 500 lovas az harapósabb, de nem is ahhoz kell hasonlítani:)
A könnyebbség kanyarban főként... :)
Inkább az hogy a Tesla Model 3 kormány is nagyon direkt, és dobja a hátulját ha nyomkodod, de nem nyomkodod...
Berakod Chill-be és jön megy.. aki nyomkodni akarja szerintem pont az értelmér veszi el.
Pont az a jó benne hogy semmi okod nyomkodni.. De ha kell ott van az erő.
Az Alfa folyamatoasan heccel:D Ránt, röfög, morög, csattog:))) Ja 100 körül kéne még egy kis kragt, majd azt is egyszer:)))
Shadin2024-11-04 14:45:45 // 37705
Nekem most hogy megkapta a 2017-es előszériás rugóit, úgy gondolom megérkeztünk.
Én a fejlődést olcsósításnak vélem picit, maradva a rugóknál, míg 16-18 között külön rugója volt a Veloce-nek és a Supernek, addig (a tévedés jogát fenntartva) és azt nyomoztam ki, hogy 19-től ua. megy mindkettőbe, persze azonos motor esetén, és majd áll, ahogy áll.
Nekem, ha ezzel komfortot akartak növelni, akkor nagyon nem tetszik az irány, szarul is nézett ki, meg himbálózott is. Ezeket a rugókat teszik bele btw a magas Veloce-kbe is, mert sokkal jobban néz ki ill. jobban viselkedik. Az egy más tészta, hogy a két cm ültetés miatt esetleg jobban oda kell figyelni a terepre.
Ez is ízlés, csak az én véleményem tudom elmondani, az új kardán/középkonzol szerintem amellett hogy egy őskáosz lett a letisztult korábbi helyett, pont ugyan annyira használhatatlan pl. pakolás szempontjából. És még a telefont is elmelegíti az egyetlen értelmes innováció, a vez. nélk. töltés.
Az egyelten fejlődés talán az új HU, de olyan szinten megszoktam a nem tapis verziót, hogy annak sem érzem semmi hiányát.
Ebben az autóban, ill. a fejemben az van, hogy mint autó törekedtek a tökéletes műszaki megoldásra ami a vezetést teszi elvezetessé és ami meg van mellette körítés az az akkori kor/piacnak történő minimális megfelelés. Nem gondoltam volna hogy ez a baromság igazolható lesz amikor beleültem az autóba, de ez van. Minimális multimédia, vezetéstámogatás, 25W-os xenon, hátsó ajtók nem nyílnak érintésre, miért is nem (?) minimalista design kívül-belül és minden a vezetésről szól. Én megértettem mostanra, h miről szól ez az autó.
Ami biztos, hogy Race módban (meg egyébként is) sjanos nekem kevés ez a 200 LE, haragszom rájuk, hogy lebutítanak egy motort ilyen szinten.
Számos területen mást vártam ettől az autótól azon időszak alatt amíg csak vágytam rá, picit olyan lehet ez mint egy nőre vágyni majd megkapni, hosszú volt az összeszokás, egy évbe telt mire megszoktuk egymást.
Én a fejlődést olcsósításnak vélem picit, maradva a rugóknál, míg 16-18 között külön rugója volt a Veloce-nek és a Supernek, addig (a tévedés jogát fenntartva) és azt nyomoztam ki, hogy 19-től ua. megy mindkettőbe, persze azonos motor esetén, és majd áll, ahogy áll.
Nekem, ha ezzel komfortot akartak növelni, akkor nagyon nem tetszik az irány, szarul is nézett ki, meg himbálózott is. Ezeket a rugókat teszik bele btw a magas Veloce-kbe is, mert sokkal jobban néz ki ill. jobban viselkedik. Az egy más tészta, hogy a két cm ültetés miatt esetleg jobban oda kell figyelni a terepre.
Ez is ízlés, csak az én véleményem tudom elmondani, az új kardán/középkonzol szerintem amellett hogy egy őskáosz lett a letisztult korábbi helyett, pont ugyan annyira használhatatlan pl. pakolás szempontjából. És még a telefont is elmelegíti az egyetlen értelmes innováció, a vez. nélk. töltés.
Az egyelten fejlődés talán az új HU, de olyan szinten megszoktam a nem tapis verziót, hogy annak sem érzem semmi hiányát.
Ebben az autóban, ill. a fejemben az van, hogy mint autó törekedtek a tökéletes műszaki megoldásra ami a vezetést teszi elvezetessé és ami meg van mellette körítés az az akkori kor/piacnak történő minimális megfelelés. Nem gondoltam volna hogy ez a baromság igazolható lesz amikor beleültem az autóba, de ez van. Minimális multimédia, vezetéstámogatás, 25W-os xenon, hátsó ajtók nem nyílnak érintésre, miért is nem (?) minimalista design kívül-belül és minden a vezetésről szól. Én megértettem mostanra, h miről szól ez az autó.
Ami biztos, hogy Race módban (meg egyébként is) sjanos nekem kevés ez a 200 LE, haragszom rájuk, hogy lebutítanak egy motort ilyen szinten.
Számos területen mást vártam ettől az autótól azon időszak alatt amíg csak vágytam rá, picit olyan lehet ez mint egy nőre vágyni majd megkapni, hosszú volt az összeszokás, egy évbe telt mire megszoktuk egymást.
Shadin2024-11-04 14:26:10 // 37704
'17-'18 lehetett az az évjárat, ami még közelebb volt a megálmodotthoz, az utáni módosításokat meg már a piaci meg környezeti nyomás hozta. Sokáig fenn volt egy autó a hahu-n, elrettentésként tartottam a garázsba, '21-es, vagy '22-es volt, de a belsejének a harmóniája (szerintem) valami ocsmány volt, midegy is lett volna az anyagok minősége, soha nem vettem volna meg. Talán az fl.-es fekete szövet vagy félbőr ülések, piros (!) ajtókárpittal és piros cérnával varrt satöbbi, hát annak ténye is már gáz volt szerintem hogy ezt össze lehett kattogni így. Az ízlés persze szubjektív, így nem zárom ki hogy az is tesshet valakinek.
Nekem az évjárat és a km. ill. az AA döntötte el ennek megvételét, de pont nem bántam volna, ha még nem a GPF-es verzió. Eleve 2017-18-ast kerestem, de így alakult. Persze azt nem tudtam, hogy a MY19-ben mi más változott még, de nem is volt érdekes, mert nem volt összehasonlítási alapom. Ami biztos, hogy a részecskeszűrő miatt sokkal rosszabb lett az autó, de így szoktam bele, ez van. Nem is baj, ha nem fogják tudni feljebb húzni mint 280 LE :-)
S-Maxból ültem át a Deguba. Az S-Max a Sony Premium HiFi mellé járó extra zajszigeteléssel volt szerelve, mindenhol extra zajszigetelő párna, tűzfal, kerékjáratok, meg a belső kárpitozás is, no meg dupla ragasztott üvegek körbe. Az a dízel sokkal halkabb volt mint ez a benzines, de pont ez volt az amit nagyon nem bántam és még a kipufogón is hangosítottam, hogy legyen már valami hangja. (Még így sincs sehol a GT-hez képest, sem motor, sem kipufogó fronton).
Nekem az évjárat és a km. ill. az AA döntötte el ennek megvételét, de pont nem bántam volna, ha még nem a GPF-es verzió. Eleve 2017-18-ast kerestem, de így alakult. Persze azt nem tudtam, hogy a MY19-ben mi más változott még, de nem is volt érdekes, mert nem volt összehasonlítási alapom. Ami biztos, hogy a részecskeszűrő miatt sokkal rosszabb lett az autó, de így szoktam bele, ez van. Nem is baj, ha nem fogják tudni feljebb húzni mint 280 LE :-)
S-Maxból ültem át a Deguba. Az S-Max a Sony Premium HiFi mellé járó extra zajszigeteléssel volt szerelve, mindenhol extra zajszigetelő párna, tűzfal, kerékjáratok, meg a belső kárpitozás is, no meg dupla ragasztott üvegek körbe. Az a dízel sokkal halkabb volt mint ez a benzines, de pont ez volt az amit nagyon nem bántam és még a kipufogón is hangosítottam, hogy legyen már valami hangja. (Még így sincs sehol a GT-hez képest, sem motor, sem kipufogó fronton).
RomeoOne2024-11-04 14:04:23 // 37703
Kifelé is halkítottak fokozatosan, de nem nagy mértékben azért. A belső hangszigeteléssel viszont nagyot csökkent a hanghatás belül.
Bár úgy tudom, hogy a legújabbak már kifelé is halkak. Elég csak megnézni mi történ szegény Ferrari F80 hangjával az EU-s szabályzások miatt....
Bár úgy tudom, hogy a legújabbak már kifelé is halkak. Elég csak megnézni mi történ szegény Ferrari F80 hangjával az EU-s szabályzások miatt....
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-04 13:52:36 // 37702
A minőségérzetre gondolok. Biztos ez is szubjekív, nekem egyértelmű a különbség. Halkabb, és minőségibb az összhatás. Biztos épp jó szériát fogtam ki, nálam még elöl-hátul van kilincs világítás is. A hátsó futómű két általam próbált fl előtti, viszonylag korai dízelnél is másképp volt hangolva, mint az enyémen. Olyan régi Alfás jelleggel, keresztbordán olyat ütött, hogy csak figyeltem.
Amit először próbáltam dízelt, az egyik bajom pont az volt, hogy nem tetszett a beltér. A 159 egyszerűen magasan verte, mintha egy olcsó autóba ültem volna át. A fl utáninál ezt nem éreztem már, amikor először láttam közelről ráncfelvarrt belsőt, az indította el újra az agyalást, ez már jobban tetszett. Szerintem nagy a különbség, de elhiszem, hogy másnak nem számít ennyire, vagy fel sem tűnik. Én heteket töltöttem a belterek nézegetésével, mert a Fl-es full feketével is volt bajom, de a barna műanyagal is XD
Nekem egy áldás hogy eszméletlen halk. Öcsém autója sokkal jobban behozta a motorhangot és szerintem szélzajosabb is volt. Lehet ezt sem hallja más ennyire, engem zavart. Számomra jó irányban módosítottak, a minőségérzet, zajszint sokkal jobb. Szerintem a rugózási komfort is javult, de tudom, hogy Te inkább rázkódsz, csak ne billegjen XD
Amit először próbáltam dízelt, az egyik bajom pont az volt, hogy nem tetszett a beltér. A 159 egyszerűen magasan verte, mintha egy olcsó autóba ültem volna át. A fl utáninál ezt nem éreztem már, amikor először láttam közelről ráncfelvarrt belsőt, az indította el újra az agyalást, ez már jobban tetszett. Szerintem nagy a különbség, de elhiszem, hogy másnak nem számít ennyire, vagy fel sem tűnik. Én heteket töltöttem a belterek nézegetésével, mert a Fl-es full feketével is volt bajom, de a barna műanyagal is XD
Nekem egy áldás hogy eszméletlen halk. Öcsém autója sokkal jobban behozta a motorhangot és szerintem szélzajosabb is volt. Lehet ezt sem hallja más ennyire, engem zavart. Számomra jó irányban módosítottak, a minőségérzet, zajszint sokkal jobb. Szerintem a rugózási komfort is javult, de tudom, hogy Te inkább rázkódsz, csak ne billegjen XD
Kazes☻2024-11-04 13:51:02 // 37701
Egy Q ordítson is, vagy sikítson, mint egy ... ;)
RomeoOne2024-11-04 13:38:55 // 37700
Az autók folyamatosan változtak az évek alatt, nem csak a jobban beharangozott facelift-szerűségekkel.Egyik ok az EU-s emissziós előírások, a másik a vásárlói visszajelzések. De mindkettő a "nyers"-ségét finomította. Ettől függetlenül az első széria (mint ahogy mindenhol máshol is) még csak béta-teszt volt.
Talán 2018 lehet az az évjárat, ahol még ez eredeti tervezői szándék még nagyon érződött és már a gyermekbetegségek javítása is elért egy olyan fokot, ami már elfogadható. A Q esetén talán 2019 (is). A 2.0T addigra már kapott részecskeszűrőt, de a Q csak a MY20-tól. Arra már nem emléskzem pontosan, hogy mikor kapta meg a Q a direkt befecskendezés helyett a kombinált nyomócsöves és direkt befecsit, lehet már 2019-ben.
De ugye folyamatosak voltak a panaszok a pattogó hangra kitekert keréknél, a nem elégséges zajszigetelésre, stb, olyan dolgokra, amiket prémium tulajdonságnak tartanak, de az autó élményfaktorát csökkentik.
A kormányzás is sokkal idegesebb volt régebben. Emiatt mondták nagyon közvetlennek, de vegyes volt a fogadtatása anno sajtós körökben is. Nagyon túl volt szervózva, könnyű volt és ahogy mondod is, egyenesfutáshoz is folyton bele kellett nyúlni.
Aki szerette az nagyon szerette, de ne mmindenkinek jött be. Viszont, miután elvették, akkor meg arra panaszkodtak sokan.
Nemrég a Q-s csoportban is kérdezte valaki, hogy átült egy régebi modellből, és szerinte az újnak baj van a kormányával, holtjátéka van középen... Nincs annak semmi baja, csak máshogy van konfigurálva, mint a régiek.
Másrészről meg folyamatosan kapta azokat az extrákat, amitől kényelmesebb, élhetőbb, "prémiumabb" autó lett.
Egyéni preferencia kérdése, hogy kinek hogy jön be. Én mondjuk a hangszigetelést biztos úgy kérném, mnit régen. Jöhetnének a vékonyabb üvegek meg a kevesebb hangelnyelő, aztán könnyebb is lenne az autó meg nagyobb élményt adna belül is, ahogy ordít.
Talán 2018 lehet az az évjárat, ahol még ez eredeti tervezői szándék még nagyon érződött és már a gyermekbetegségek javítása is elért egy olyan fokot, ami már elfogadható. A Q esetén talán 2019 (is). A 2.0T addigra már kapott részecskeszűrőt, de a Q csak a MY20-tól. Arra már nem emléskzem pontosan, hogy mikor kapta meg a Q a direkt befecskendezés helyett a kombinált nyomócsöves és direkt befecsit, lehet már 2019-ben.
De ugye folyamatosak voltak a panaszok a pattogó hangra kitekert keréknél, a nem elégséges zajszigetelésre, stb, olyan dolgokra, amiket prémium tulajdonságnak tartanak, de az autó élményfaktorát csökkentik.
A kormányzás is sokkal idegesebb volt régebben. Emiatt mondták nagyon közvetlennek, de vegyes volt a fogadtatása anno sajtós körökben is. Nagyon túl volt szervózva, könnyű volt és ahogy mondod is, egyenesfutáshoz is folyton bele kellett nyúlni.
Aki szerette az nagyon szerette, de ne mmindenkinek jött be. Viszont, miután elvették, akkor meg arra panaszkodtak sokan.
Nemrég a Q-s csoportban is kérdezte valaki, hogy átült egy régebi modellből, és szerinte az újnak baj van a kormányával, holtjátéka van középen... Nincs annak semmi baja, csak máshogy van konfigurálva, mint a régiek.
Másrészről meg folyamatosan kapta azokat az extrákat, amitől kényelmesebb, élhetőbb, "prémiumabb" autó lett.
Egyéni preferencia kérdése, hogy kinek hogy jön be. Én mondjuk a hangszigetelést biztos úgy kérném, mnit régen. Jöhetnének a vékonyabb üvegek meg a kevesebb hangelnyelő, aztán könnyebb is lenne az autó meg nagyobb élményt adna belül is, ahogy ordít.
Shadin2024-11-04 10:19:16 // 37699
Állítom, hogy mint autó, a MY17-es kell legyen a legjobb és amiket utána variáltak rajta az mindenki szerint inkább csak rontott rajta.
A minőségibb beltérhez nem tudok hozzászólni, mert mióta Alfás vagyok soha nem volt releváns számomra, hogy a számomra tetsző design mivel van összerakva.
Szvsz az összes eddigi Alfám minőségérzeténél jobb a Giulia-é, ezen túl, hogy van-e bőr a váltón, vagy vastagabb-e a kormány, az nem érdekel.
Amennyiben a gyengébb hangszigetelés miatt hallottam jobban a motor nem igazán szép orgánumát korábban és ez miatt kellett kipufogót cserélnem, azt nem bánom, így együtt már Alfás az érzet :-)
A minőségibb beltérhez nem tudok hozzászólni, mert mióta Alfás vagyok soha nem volt releváns számomra, hogy a számomra tetsző design mivel van összerakva.
Szvsz az összes eddigi Alfám minőségérzeténél jobb a Giulia-é, ezen túl, hogy van-e bőr a váltón, vagy vastagabb-e a kormány, az nem érdekel.
Amennyiben a gyengébb hangszigetelés miatt hallottam jobban a motor nem igazán szép orgánumát korábban és ez miatt kellett kipufogót cserélnem, azt nem bánom, így együtt már Alfás az érzet :-)
Shadin2024-11-04 09:53:04 // 37698
Én 17-es és 19-es autókat vezettem, ill. Lev kartársét ami 22-es, de azt csak egy picit vezettem és sötétben, a belső minőség így nem jött át, de Levente is "panaszkodott", hogy egy csomó minden el lett már az újon butítva. Pl. tedálok per taposó fémesítése már részleges, a kölső kilincyvilágítás már csak az elsőkön van. Az én 19-esemhez hasonlítva sok minőségi eltérést nem tapasztaltam, vezetni ugyan olyan érzés volt mint a sajátomat, talán picit "lomhább" volt a pedál, de padlónál nem volt már jelentősége. Kormány hasonló, alsó fordulatszám hasonló, arra nem emlékszem, hogy N-ben vitorlázott-e már.
Anno mikor az NSS kék tesztautóval menegettem, annál tűnt az fel, hogy a kormányt állandóan matatni kellett, hogy az eutó egyenesen menjen, szerintem szóvá is tettem anno. Lehetne nagyobb a visszatérítő erő, de nekem most ezzel nincs bajom.
Nem tudom mire gondolsz a Mazeratisággal, de tegnap elment mellettem Bence és hát annak a interiörje miztosan nem érdkelne annyira mint a hangja, akár kevesebb szigeteléssel is. Kipróbálnám mitől finomabb érzetű egy újabb autó, hacsak nem attól, hogy újabb.
Anno mikor az NSS kék tesztautóval menegettem, annál tűnt az fel, hogy a kormányt állandóan matatni kellett, hogy az eutó egyenesen menjen, szerintem szóvá is tettem anno. Lehetne nagyobb a visszatérítő erő, de nekem most ezzel nincs bajom.
Nem tudom mire gondolsz a Mazeratisággal, de tegnap elment mellettem Bence és hát annak a interiörje miztosan nem érdkelne annyira mint a hangja, akár kevesebb szigeteléssel is. Kipróbálnám mitől finomabb érzetű egy újabb autó, hacsak nem attól, hogy újabb.
Shadin2024-11-04 09:42:04 // 37697
https://idiagnostics.co.uk/product/25
G-MANN🍀2024-11-03 20:46:22 // 37696
Összefuthatunk egyszer, kipróbálhatod.😊
G-MANN🍀2024-11-03 20:45:00 // 37695
Pont ezt gondolom én is.😁
Teljesen másról ír mindenki minden váltás után.
2017, 2019, 2021, 2023
Halesz 2018 Supere szuper!
Az én 2019 Veloce-m nekem még prémium sebes volt váltó alapján.
(Esetleg csak kormány és váltókar FL jó lenne sztm látványra, így a 2021-et vezetve)
2021 Veloce Ti viszont sokkal jobb anyagminőségre sztm, Álom váltókar, kormány és ülések és hangszigetelés, N-ben nekem gyengus, de D-ben pont Álom!
2023 az írások alapján megint változott.
Teljesen másról ír mindenki minden váltás után.
2017, 2019, 2021, 2023
Halesz 2018 Supere szuper!
Az én 2019 Veloce-m nekem még prémium sebes volt váltó alapján.
(Esetleg csak kormány és váltókar FL jó lenne sztm látványra, így a 2021-et vezetve)
2021 Veloce Ti viszont sokkal jobb anyagminőségre sztm, Álom váltókar, kormány és ülések és hangszigetelés, N-ben nekem gyengus, de D-ben pont Álom!
2023 az írások alapján megint változott.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-03 18:23:31 // 37694
Biztos. Utólag sajnálom, hogy tesómét nem próbáltam ki rendesen. Így inkább dízeles tapasztalatom gyűlt az elmúlt években. A belsőt is érintő ráncfelvarrás előtti autók érzete számomra régiesebb. Ezek a MY21 előttiek. A beltér pedig nem különbözik olyan drasztikusan, mégis egy régebbi autó érzet. A hangszigetelés is teljesen más, ez is belejátszik az összhatásba. Az enyém sokkal halkabb mindegyiknél amit próbáltam, és finomabb szerkezetnek érződik. A kormányzás is különbözik kicsit. A legelső dízel automata amit vezettem, már-már túl könnyű kormányzású volt, alacsony tempón kb összevissza mentem vele. Öcsém egyik fő problémája is ez volt a 2017-es 200 lovassal, hogy autópályán állandóan kormányozni kell. Nálam ez a jelenség abszolút nincs, határozottabb az egyenesfutása. Kanyarban egyébként hasonló mindben az élmény a különböző kormányreakciók ellenére. Lehetséges, hogy nem hardveres a különbség, csak más a rásegítés programja.
A MY21 váltó végáttétele is hosszabb, így valószínűleg értelmesebb a 8 fokozat is, nem tűnik annyra feleslegesen sűrűnek.
Eddig ahányat próbáltam, mind kicsit (vagy nagyon) más autó volt. Fel is rótták az Alfának, hogy a fl-el elveszett az Alfaságból, de én valahol azt érzem, hogy ezt Maseratiságra cserélték. Csöppet sem lett butább autó, viszont finomabb érzetű az igen.
Én meg azt pont nem bánom. :-)
A MY21 váltó végáttétele is hosszabb, így valószínűleg értelmesebb a 8 fokozat is, nem tűnik annyra feleslegesen sűrűnek.
Eddig ahányat próbáltam, mind kicsit (vagy nagyon) más autó volt. Fel is rótták az Alfának, hogy a fl-el elveszett az Alfaságból, de én valahol azt érzem, hogy ezt Maseratiságra cserélték. Csöppet sem lett butább autó, viszont finomabb érzetű az igen.
Én meg azt pont nem bánom. :-)
Liquid2024-11-03 18:05:41 // 37693
köszi, megnézem mi van nekik... (kábel kell csak magában, adapterből mind megvan)
Shadin2024-11-03 15:49:50 // 37692
Shadin2024-11-03 15:48:27 // 37691
Nagyon kipróbálnám már egyszer a generációkat. Kiváncsi lennék rá, mert simán lehet h más autókról alkotunk véleményt :-)
Liquid2024-11-03 12:31:10 // 37690
Van bevált forrás ELM327-re? Megmurdált sajnos (még ebayes volt kb. 15 éves) van egy újabb ebayes is de az sose működött rendesen. Milyen vegyek és főleg honnan? USB-s kell.
G-MANN🍀2024-11-02 22:49:40 // 37689
Teljesen más a 2019 és a 2021 N gázreakció.
Most már felejtem a 19 N-t, és már megszoktam a 21 D-t😉
Most már felejtem a 19 N-t, és már megszoktam a 21 D-t😉
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 19:08:27 // 37688
Hát oké, ez egy Gt3 :-) Impresszív. MInt mindene annak az autónak.
Bárhol elindulhatsz egy olyannal, a pályaversenytől a hillclimbig, mindenhol helytáll az a technika.
Bárhol elindulhatsz egy olyannal, a pályaversenytől a hillclimbig, mindenhol helytáll az a technika.
Shadin2024-11-02 18:57:20 // 37687
Tuti más, mert nekem van Racse módom is a váltóban.
RomeoOne2024-11-02 18:53:31 // 37686
"Kicsit" gyorsabb :DDD Konkrétan 4 sebességet ejt, míg a sima 1-et :D
De jóval komplikáltabb és drágább is és ügyes programozással az egykuplungos váltó is elég gyors tud lenni egy közúti autóba. A BMW is visszatért az DCT-ről a simára F->G széria váltásnál.
De jóval komplikáltabb és drágább is és ügyes programozással az egykuplungos váltó is elég gyors tud lenni egy közúti autóba. A BMW is visszatért az DCT-ről a simára F->G széria váltásnál.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 18:20:59 // 37685
Nekem ezzel sincs bajom, a két fokozat vissza kicsit lassab, de függ a pedál taposás lendületétől is. Ha hirtelen betiprom a padlóba, akkor ijedtében hirtelen visszaváltja az összeset 😅
Szerintem ez a váltó minden csak nem lassú. Egy dupla kuplungos egy fokozat váltásnál a felépítése miatt lesz gyorsabb. Műszaki szempontból viszont bármikor inkább a hagyományos automatát választanám a dsg ellenében.
Szerintem ez a váltó minden csak nem lassú. Egy dupla kuplungos egy fokozat váltásnál a felépítése miatt lesz gyorsabb. Műszaki szempontból viszont bármikor inkább a hagyományos automatát választanám a dsg ellenében.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 18:09:57 // 37684
Ilyen nekem egész biztos nincs, tuti más a szoftver.
Shadin2024-11-02 17:46:21 // 37683
A visszaváltás a PS/DSG duplakuplungos esetén is gyorsabb szerintem. GTI-ben és a buszban is ezt éreztem.
Shadin2024-11-02 16:35:40 // 37682
Ilyen finom mozgásokra is használom az A-t.
Shadin2024-11-02 16:34:59 // 37681
Akkor tényleg más autóról beszélünk :-)
Nekem N-ben minimális pedálnyomásra is már repülőrajtot tol, nagyon kell finomkodnom vele, hogy pl. pakolásnál, vagy mondjuk a futóművesnél finoman tudjam arrébbtenni az autót. Ránézek a pedálra és lódul :-(
Nekem N-ben minimális pedálnyomásra is már repülőrajtot tol, nagyon kell finomkodnom vele, hogy pl. pakolásnál, vagy mondjuk a futóművesnél finoman tudjam arrébbtenni az autót. Ránézek a pedálra és lódul :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 16:15:24 // 37680
Szerintem ízlés kérdése is. Mindig utáltam a lomha gázpedált, ahol nagyokat kell mozdítani. Viszont pl a Giulietta D módja nekem is sok. Az tényleg a pedálút elejére összesűrít mindent, nehéz elindulni vele, és a moduláláshoz is már nagyon finoman kell topogni rajta. Azzal minden elindulás egy rally hegyi felfutó rajtjához hasonlít, ha akarom, ha nem :-) Full felesleges mód, nem lehet közlekedni vele. A fiam imádja, állandóan átkapcsolja nekem, mert olyankor tapadásról szó sem lehet, kipörög, leforog a motor, ránt ide, ránt oda. Van egy feelingje, csak előre nem megy XD
A Giulia 2.0 N módja sem rossz, elvezetem abban is, mert valóban jól modulálható. Viszont D-ben nekem jobb reakció érzetet ad, kb egyensúlyban a fékpedál érzékenységgel. Egyáltalán nem tűnik túlérzékenynek sem, és hirtelen átmenet sincs. Nincs az a nagyon megy, aztán meg hiába taposom le a pedált érzet. Ugyanakor az sem, hogy óvatosan nyomom és nagyon megindul.. na azt rühellem. Szóval passzolom miről beszéltek :-) Igazából a gázpedál programozása N-ben és D-ben is nagyon rendben van, mert egyikben sincs drasztikus érzékenység váltás, jó az átmenet, és a gázpedálút teljes tartománya használható.
A Giulia 2.0 N módja sem rossz, elvezetem abban is, mert valóban jól modulálható. Viszont D-ben nekem jobb reakció érzetet ad, kb egyensúlyban a fékpedál érzékenységgel. Egyáltalán nem tűnik túlérzékenynek sem, és hirtelen átmenet sincs. Nincs az a nagyon megy, aztán meg hiába taposom le a pedált érzet. Ugyanakor az sem, hogy óvatosan nyomom és nagyon megindul.. na azt rühellem. Szóval passzolom miről beszéltek :-) Igazából a gázpedál programozása N-ben és D-ben is nagyon rendben van, mert egyikben sincs drasztikus érzékenység váltás, jó az átmenet, és a gázpedálút teljes tartománya használható.
RomeoOne2024-11-02 14:44:24 // 37679
Ez így van, D-ben körülbelül az első 50%-on van igazi különbség, annál tovább már csak a kick-down hoz lényeges különbséget. Az N sokkal jobban adagolható lenne, csak ha az ember megszokja az egyiket, akkor nehéz átállni a másikra. Ez olyan, mintha a módváltoztatással változna a kormányáttétel is.
Begyakoroltad mekkorákat kell tekerni a kormányon, hogy bizonyos szögű kanyaroknál, vagy csúszó autó korrigálásánál hova kell mozdítani, erre átteszed másik módba és megváltozik... Rövid úton leesne az útról a sofőr. Kétféle pedálbeállítás sem jó ebből a szempontból. Pedig, ha D-ben, R-ben is olyan lenne, csak át kéne állni arra, hogy nagyobbakat kell taposni rajta, nem csak lábujjheggyel pöckölni, de ha már megszokná az ember, finomabb kezelésre adna lehetőséget.
Begyakoroltad mekkorákat kell tekerni a kormányon, hogy bizonyos szögű kanyaroknál, vagy csúszó autó korrigálásánál hova kell mozdítani, erre átteszed másik módba és megváltozik... Rövid úton leesne az útról a sofőr. Kétféle pedálbeállítás sem jó ebből a szempontból. Pedig, ha D-ben, R-ben is olyan lenne, csak át kéne állni arra, hogy nagyobbakat kell taposni rajta, nem csak lábujjheggyel pöckölni, de ha már megszokná az ember, finomabb kezelésre adna lehetőséget.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 13:12:55 // 37678
Tényleg kíváncsi lennék, hogy az autónk vagy az ízlésünk különbözik ennyire. :-) Amiket írsz, mintha más autó lenne. D-ben simán modulálom a csúszást gázzal. Rengeteget programoztam pedál map-et, a lineáris sose volt jó. Nekem ez D-ben jó. Az N is megszokható, az sem rossz .
Macky2024-11-02 12:41:14 // 37677
Sziasztok! FELNITISZTÍTÓ-FÉKBETÉT
A múltkor sokat írtatok fékbetétekről, tárcsákról. Egy volt DTM versenyző , most Mercedes-AMG szervizes hívja fel a figyelmet az alábbi videóban (ha a német nem megy, röviden) a felnitisztítók fékre gyakorolt káros hatására. Sokan csinálják a mosóban, jó vastagon befújni a felnit még a behajtás előtt. A folyadék bejut a betét és a tárcsa közé és marja a fékbetétet. Pontosan a kopó fékport marja ki. Ezért is szokott visítani a fék
https://www.youtube.com/watch?v=dy8pnEuAg6s
A múltkor sokat írtatok fékbetétekről, tárcsákról. Egy volt DTM versenyző , most Mercedes-AMG szervizes hívja fel a figyelmet az alábbi videóban (ha a német nem megy, röviden) a felnitisztítók fékre gyakorolt káros hatására. Sokan csinálják a mosóban, jó vastagon befújni a felnit még a behajtás előtt. A folyadék bejut a betét és a tárcsa közé és marja a fékbetétet. Pontosan a kopó fékport marja ki. Ezért is szokott visítani a fék
https://www.youtube.com/watch?v=dy8pnEuAg6s
Shadin2024-11-02 12:26:23 // 37676
Pont a pedál miatt nem szeretem D-ben használni Tesco-ba járós (normál) forgalmi helyzetekben, pláne, mert az enyémben még mindig rángatózik valami terhelés elvételnél.
Ez a legfőbb oka nálam az A-nak, mert ha finoman veszem el a gázt, akkor el tudom kerülni, h berántson. Ez N-ben és D-ben esélytelen. Mondjuk D-ben magasabb fordulaton nem ennyira játszik ez a szindróma, de ha be akarom mutatni a jelenséget akkor mindegyik módban meg tudom rángatni a kardánt, de még kéziben is. Ez mondjuk engem cefetül zavar. Átprogramoztatnám a váltót is simán ha oda merném adni itthon bárkinek is. Tehettek bele akármennyi mérnökórát a programozásba én más koncepció alapján csináltam volna. Vagy felejtsük el a híres DNA módokat, mert rohadtul felesleges az alsó két mód, vagy tették volna mindhármat rendesen használhatóvá. Az azért nonszensz, hogy csak kéziben és csak D-ben tud egy autó magához méltóan működni.
Ez a legfőbb oka nálam az A-nak, mert ha finoman veszem el a gázt, akkor el tudom kerülni, h berántson. Ez N-ben és D-ben esélytelen. Mondjuk D-ben magasabb fordulaton nem ennyira játszik ez a szindróma, de ha be akarom mutatni a jelenséget akkor mindegyik módban meg tudom rángatni a kardánt, de még kéziben is. Ez mondjuk engem cefetül zavar. Átprogramoztatnám a váltót is simán ha oda merném adni itthon bárkinek is. Tehettek bele akármennyi mérnökórát a programozásba én más koncepció alapján csináltam volna. Vagy felejtsük el a híres DNA módokat, mert rohadtul felesleges az alsó két mód, vagy tették volna mindhármat rendesen használhatóvá. Az azért nonszensz, hogy csak kéziben és csak D-ben tud egy autó magához méltóan működni.
Shadin2024-11-02 12:17:54 // 37675
Ha csak D-ben használod akkor persze h gyengébb az alsó kettő. A pedál nekem bőven elég mindig N-ben mint amikor az R fel van konfolva. Szerintem D-ben már elveszi azt a lehetőséget, hogy Te nyomj akkorát egy lineáris potin, amekkorát éppen akarsz. Korábban pedál booster-rel sem volt ilyen érzékeny egy pedál, teljesen felesleges. Minden futottamk még autón azt szidom, hogy a pedál elejének a max. 15%-a használható, mert felette már csak a maradék pár % throttle marad csak a 85% pedálútra. Én a korábbi dízelekből is kiprogramozta(tta)m ezt, majd én eldöntöm mekkorát nyomok, ne már az érzéseimre hassanak egy átverős programozással, mert szerintem itt is ez a helyzet, csak már kombinálják a "kivett" teljesítménnyel/nyomatékkal, a váltó kapcsolási karakterisztikájával, ill. a kormányszervó erősségével. Még a Squadra-sok is leírták, hogy köszi, szerintük az N-es pedáltérkép tökéletes és ahhoz nem is nyúlnak ha R módot programoznak fel a tuningjuk mellé.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 11:51:22 // 37674
Akkor lehet a lábunk is különbözik, én N-ben már kicsit tompának érzem a gázt.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 11:49:45 // 37673
Ez tök fura, mert mintha egy másik autóról beszélnél. Az A, N módokat nem tudom, ignoráltam. D-ben viszont 4e-től szépen megy, érdemes is forgatni. A motor "géphangja" is kb 5000-tól jön meg rendesen. Nem tudom, hogy a MY19 és MY21 különbözik ennyire, vagy a lábunk? D-ben teljesen lefedi a csendes gurulástól az agyatlan menésig a palettát, hiányérzet nélkül. A váltás lassúságát sem érzem igazán, letalpalva kettőt vált vissza. Rövidebb idő alatt mint más automaták amiket próbáltam. A két fokozat váltás lassabb neki mint az egy, az érezhető. Ha előre tudod hogy menni kell, bele kell váltani kézzel.
Totál nem érzem hogy ennél erősebb autó kéne közútra. Szinte biztos vagyok benne, hogy más program fut a MY21-en. Erre utaló infót is találtam az e-tuners Fb oldalán is valamikor régebben. Eszerint a MY21-en csak a gázpedál térkép van lebutítva, vagyis egy Veloce program fut rajta aminek nem tudsz soha padlógázt nyomni. Be is volt téve a gázpedál map képe, szóval valószínűleg igaz. Elég favágó detune, szó se róla..:-)
Az tuti, hogy a szenvedést én nem érzem. Ha nyomom, megy, és 4e fölött is húz. Sőt, pálya tempón valami 170-nél történik, mert onnan jobban megy. Nem tudom miért.
Erős a gyanúm, hogy az egyforma technikák alatt kb évente más a szoftver.
Totál nem érzem hogy ennél erősebb autó kéne közútra. Szinte biztos vagyok benne, hogy más program fut a MY21-en. Erre utaló infót is találtam az e-tuners Fb oldalán is valamikor régebben. Eszerint a MY21-en csak a gázpedál térkép van lebutítva, vagyis egy Veloce program fut rajta aminek nem tudsz soha padlógázt nyomni. Be is volt téve a gázpedál map képe, szóval valószínűleg igaz. Elég favágó detune, szó se róla..:-)
Az tuti, hogy a szenvedést én nem érzem. Ha nyomom, megy, és 4e fölött is húz. Sőt, pálya tempón valami 170-nél történik, mert onnan jobban megy. Nem tudom miért.
Erős a gyanúm, hogy az egyforma technikák alatt kb évente más a szoftver.
Shadin2024-11-02 11:48:00 // 37672
Tötymödgős forgalomban én leváltok A-ra, mert jobban kezelhető a gázpedál. Nekem a D, de még az N pedáltéképe is feleslegesen ideges. Gondolom 25 EUR cent lett volna még egy menű, mint pl. Golf GTI-ben, hogy a váltó, a pedál, a kormány, és ahol lehet a futómű is egymástól föggetlenül egy csúszkával állítható legyen általam, ahogy nekem tetszik.
zgi5212024-11-02 11:41:44 // 37671
erdekes a dizel valtohangolasat jobban eltalaltak vagy a kornyezetvedelmi normak nem sulytottak annyira, mert a hetkoznapokban, varosban boven eleg az N, persze az alom itt is a D. az A -t meg gyakorlatilag nem hasznaltam.🫣
Shadin2024-11-02 11:23:44 // 37670
Szvsz a váltó hétköznapi használatban A és N módokban valóban inkább a "szar" felé hajlik. Állandóan nem lehet neki nyomni, hogy kijöjjön belőle az agyonprogramozás eredménye. A programozás nagyobb része a környezetvédelemre irányult szerintem és rohadtul zavaró az eredmény. Mint automata váltó számomra megbukott, sima autópályán használható, túrázáskor totálisan használhatatlan volt, kéziben meg kell a francnak 8 sebesség, mert lenne az autóban erő egy jó 5 v. 6 sebességes "sima" váltóhoz.
Off-os autó Toyota hibrid hajtáslánccal utálatosan viselkedik amikor nyomsz neki egy kövéret, elkezd búgni, majd gyorsul, fordulatszám majdnem állandó.
Na én ugyanezt érzem a Giu-nál, pályatempó, előzés, padlógáz, és mi történik?
X idő (szerintem sok) múlva, ha nagyon nagyot nyomtál a pedálon, akkor magas fordulaton elkezdene menni, pont ott ahol pl. az én 200 pacisom pont kevés, és minimális fordulatszámváltozások közepette csak üvölt, váltogat és rohadtul nem úgy megy ahogy szerintem kellene neki. Bár ez feltehetőleg betudható annak az idióta döntésnek, hogy az amúgy 300 LE-re tervezett motor teljesítményének a harmadát elvették. A benzines 200 lovas motor mont úgy viselkedik ment a dízel, 4000 giri fölé teljesen felesleges pörgetni mert csak szenved :-(
ui.:
Szeretem imádom, ha célszerszámként tekintek rá...
Ha már úgyis szarolasz és a presztizse a béka feneke alatt van és csak mi, az elvakultak vesszük meg, akkor inkább egy céleszközt kellett volna belőle csinálniuk anno, többet adtak volna el, ha fel merik vállalni úgy igazán a Cuore Sportivo-t, csináltak volna belőle SW-t, és nem az amerikai piac seggét akarták volna vele törölgetni irreális elvárások közepedte. Haragszom rájuk, mert egy tökéletes koncepciót tudtak több ponton elbaszni olyan indodkkal amit maguk sem hittek el igazán :-(
Off-os autó Toyota hibrid hajtáslánccal utálatosan viselkedik amikor nyomsz neki egy kövéret, elkezd búgni, majd gyorsul, fordulatszám majdnem állandó.
Na én ugyanezt érzem a Giu-nál, pályatempó, előzés, padlógáz, és mi történik?
X idő (szerintem sok) múlva, ha nagyon nagyot nyomtál a pedálon, akkor magas fordulaton elkezdene menni, pont ott ahol pl. az én 200 pacisom pont kevés, és minimális fordulatszámváltozások közepette csak üvölt, váltogat és rohadtul nem úgy megy ahogy szerintem kellene neki. Bár ez feltehetőleg betudható annak az idióta döntésnek, hogy az amúgy 300 LE-re tervezett motor teljesítményének a harmadát elvették. A benzines 200 lovas motor mont úgy viselkedik ment a dízel, 4000 giri fölé teljesen felesleges pörgetni mert csak szenved :-(
ui.:
Szeretem imádom, ha célszerszámként tekintek rá...
Ha már úgyis szarolasz és a presztizse a béka feneke alatt van és csak mi, az elvakultak vesszük meg, akkor inkább egy céleszközt kellett volna belőle csinálniuk anno, többet adtak volna el, ha fel merik vállalni úgy igazán a Cuore Sportivo-t, csináltak volna belőle SW-t, és nem az amerikai piac seggét akarták volna vele törölgetni irreális elvárások közepedte. Haragszom rájuk, mert egy tökéletes koncepciót tudtak több ponton elbaszni olyan indodkkal amit maguk sem hittek el igazán :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 11:20:34 // 37669
Szerintem sokunk problémája hasonló. :-) Nálam több lehetséges verzió van.
Az alap koncepció, hogy a Giulietta marad amíg problémamentesen üzemel. Az a biztos pont, eddig rászolgált a bizalomra. A Giulia is marad még, viszont cégben van. Eddig is szívtam a fogam a cégautóadó és egyéb terhek miatt. 26-tól infláció követő lesz ez az adónem is, nem valószínű hogy cégautót fenn fogok tartani, utálom az inkorrekt dolgokat.. Úgyhogy ez a céldátum. Esélyes, hogy a Giuliának menni kell, de örülnék ha mégsem így lenne végül. Biztos hogy fájni fog nagyon ha el kell adnom, és tuti biztos hogy semmiféle új autó nem fog érdekelni. Vagy cégre egy 5 év OT vizsgával rendelkező bármi, és ott rohadjon meg a cégautóadó, vagy elképzelhető, hogy semmi. Egyszerűen átállunk egy autóra.
Az alap koncepció, hogy a Giulietta marad amíg problémamentesen üzemel. Az a biztos pont, eddig rászolgált a bizalomra. A Giulia is marad még, viszont cégben van. Eddig is szívtam a fogam a cégautóadó és egyéb terhek miatt. 26-tól infláció követő lesz ez az adónem is, nem valószínű hogy cégautót fenn fogok tartani, utálom az inkorrekt dolgokat.. Úgyhogy ez a céldátum. Esélyes, hogy a Giuliának menni kell, de örülnék ha mégsem így lenne végül. Biztos hogy fájni fog nagyon ha el kell adnom, és tuti biztos hogy semmiféle új autó nem fog érdekelni. Vagy cégre egy 5 év OT vizsgával rendelkező bármi, és ott rohadjon meg a cégautóadó, vagy elképzelhető, hogy semmi. Egyszerűen átállunk egy autóra.
Shadin2024-11-02 11:00:41 // 37668
Az Abarth 600e "hangja" amikor keveredik az inverter nyígásával, hát az valami durván undi :-(
Shadin2024-11-02 10:56:53 // 37667
Az S22 is csak 15W-os vezetéknélküli töltést tud, képzeld, ha többet tudna :-)
Ha kikapcsold a telón a vez. nélküli gyorstöltést, akkor jobb lesz a helyzet.
Ha kikapcsold a telón a vez. nélküli gyorstöltést, akkor jobb lesz a helyzet.
Shadin2024-11-02 10:54:43 // 37666
Jelenleg én arra jutottam, hogy miután normális áron eladni sem is lehet az autót, meg nem is nagyon akarom, hosszútávra rendezkedek be vele. Új autók nem izgatnak, ebben a kategóriában, meg amennyit megyek vele a zelektromos sem játszik. Ha eladnám, max. visszaülnék jelenleg egy S-Maxba :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.