RomeoOne2024-11-20 08:26:49 // 37863
Valami nagyobb katarzist vártam. Pl. hogy a pillanat hevében bementél és vettél egy újat :DDD
G-MANN🍀2024-11-19 23:15:27 // 37861
És milyen jól néz ki most is! ÁLOM!😊
Peti16V2024-11-19 21:57:25 // 37860
Peti16V2024-11-19 21:50:43 // 37859
Ez van rajta gyárilag. Amikor cseréltem, összenéztem őket és az utolsó jelölésig egyeztek.
G-MANN🍀2024-11-19 20:12:34 // 37858
Gyári sem olyan durva, itt 12.300,-
szöveg...https://fiatalkatreszek.hu/termek/Ablakt%C3%B6rl%C5%91+k%C3%A9szlet/55184
szöveg...https://fiatalkatreszek.hu/termek/Ablakt%C3%B6rl%C5%91+k%C3%A9szlet/55184
zgi5212024-11-19 16:24:04 // 37856
Giu:
ablaktorlo 625/450
Bosch A318S
ablaktorlo 625/450
Bosch A318S
SD2024-11-19 14:40:19 // 37855
160k-nál repül a cápa:D
Zselé2024-11-19 12:56:43 // 37854
Most nézem, hogy az Aerotwin-ből lett volna 625mm-es, csak az nem volt raktáron...
Na, legközelebb ezt is fogom tudni!
Na, legközelebb ezt is fogom tudni!
Zselé2024-11-19 12:01:17 // 37853
Vettem Bosch-t. Igaz, csak az "ECO" változat volt, de jó a csatlakozója, és szépen töröl, 10e Ft volt a két lapát.
Viszont a Giulia bal oldali lapátja 62,5cm, az ilyen aftermarket lapátok meg vagy 60 vagy 65cm-sek. Vettem 60-ast, nehogy összeakadjanak a lapátok.
Ez által arra lettem figyelmes, hogy keletkezik a szélvédő közepén alul egy pici "cápauszony", ami koszosan marad... ez eddig fel se tűnt, hogy nem volt ilyen, most meg van.
Innentől az autóm egy kókány sufnituning bontószökevény lett... :D
Viszont a Giulia bal oldali lapátja 62,5cm, az ilyen aftermarket lapátok meg vagy 60 vagy 65cm-sek. Vettem 60-ast, nehogy összeakadjanak a lapátok.
Ez által arra lettem figyelmes, hogy keletkezik a szélvédő közepén alul egy pici "cápauszony", ami koszosan marad... ez eddig fel se tűnt, hogy nem volt ilyen, most meg van.
Innentől az autóm egy kókány sufnituning bontószökevény lett... :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-19 09:10:38 // 37852
Az SWF márka nekem bevált a Giuliettán, tartós, jó, szépen töröl négy év után is.
Ha nem butítottak azóta a minőségen, akkor merem javasolni.
Ha nem butítottak azóta a minőségen, akkor merem javasolni.
Zselé2024-11-19 08:36:18 // 37851
Sziasztok, úgy látom 82k nál már elengedem a gyári ablaktörlők kezét. Lehet ezt cserélni jó minőségű aftermarket, pl. Bosch lapátokra? Van valami bukfenc a cserénél?
SD2024-11-18 18:48:32 // 37850
A körpálya körbe beton, csak vizes volt, hát biz csúszott:)
A műgyanta az semmi tapadást nem produkált az csak bohóckodni jó.
Pont arra hogy megvárd míg újra betont fogsz:D
Asszem egyszer sikerült elektonikával D-ben betonon 180-at fordunom:D
Na ezen én is meglepődtem:D
A műgyanta az semmi tapadást nem produkált az csak bohóckodni jó.
Pont arra hogy megvárd míg újra betont fogsz:D
Asszem egyszer sikerült elektonikával D-ben betonon 180-at fordunom:D
Na ezen én is meglepődtem:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-18 18:11:32 // 37849
Ebben nem hiszek :-) Mármint a garantált beforgásban.
A lendületből vagy hirtelen gázra keresztbe rakásnak nulla értelme van. Olyankor lényegében az egyik hátsó kerék áll, ahogy dolgozik az elektronika. Érezni ahogy gyűri maga alá a gumit, futóművet, kellemetlen érzés ahogy radíroz oldalra. Az értelmetlen kerékforgásban inkább hiszek XD
Ha simán gyors akarok lenni, arra a D tökéletes, jókor avatkozik be, és nem zavar ha nem muszáj.
Ha mozgatni akarom a farát gázzal, azt viszont ki kell belőle küzdeni. Nem drift mutatványokról van szó, csak finom kis csúszásokról, amit annyira szépen tudna. És úgy kell kiimádkozni belőle :-(
Ma már sikerült eljutni addig, hogy az elektronika beavatkozási pontjának pöccre eltaláltam a határát. Lendületes kanyar közepén finoman megtoltam a farát, és mire eszmélt volna, már elvettem a gázt. De épp csak annyira, hogy már lépjek is vissza. Egész jól kiadta.
Egyébként műgyantán fölösleges is próbálkozni, az annyira csúszik, pláne ha nyári kerék volt fent, hogy extrém finom érzékkel kéne a gázt adni neki.
A lendületből vagy hirtelen gázra keresztbe rakásnak nulla értelme van. Olyankor lényegében az egyik hátsó kerék áll, ahogy dolgozik az elektronika. Érezni ahogy gyűri maga alá a gumit, futóművet, kellemetlen érzés ahogy radíroz oldalra. Az értelmetlen kerékforgásban inkább hiszek XD
Ha simán gyors akarok lenni, arra a D tökéletes, jókor avatkozik be, és nem zavar ha nem muszáj.
Ha mozgatni akarom a farát gázzal, azt viszont ki kell belőle küzdeni. Nem drift mutatványokról van szó, csak finom kis csúszásokról, amit annyira szépen tudna. És úgy kell kiimádkozni belőle :-(
Ma már sikerült eljutni addig, hogy az elektronika beavatkozási pontjának pöccre eltaláltam a határát. Lendületes kanyar közepén finoman megtoltam a farát, és mire eszmélt volna, már elvettem a gázt. De épp csak annyira, hogy már lépjek is vissza. Egész jól kiadta.
Egyébként műgyantán fölösleges is próbálkozni, az annyira csúszik, pláne ha nyári kerék volt fent, hogy extrém finom érzékkel kéne a gázt adni neki.
SD2024-11-18 14:49:03 // 37848
Szóval én közűton nem is merem így meglófítani:D de a pályán amit művel a gép, lehet már emlékezett:D
SD2024-11-18 14:31:25 // 37847
D-ben hagytam és rendesen 4 kerékkel olalra közlekedtem megint.. Bármikor kereszbe lehet tenni lendületből, vagy hirtelen gázzal.
A körpályán megint kikapcsoltam a mindent is, igazából azt veszem észre, hogy az elektronika akkor veszi el a gázt amikor már tényleg értelmetlenlül csak forogna a kerék, azon kívül szinte mindent megcsiálhatsz D-ben is.
Elektronika nélkül meg garantált a beforgás:D
A körpályán megint kikapcsoltam a mindent is, igazából azt veszem észre, hogy az elektronika akkor veszi el a gázt amikor már tényleg értelmetlenlül csak forogna a kerék, azon kívül szinte mindent megcsiálhatsz D-ben is.
Elektronika nélkül meg garantált a beforgás:D
SD2024-11-18 14:28:28 // 37846
Mondtam asszonynak hogy majd nem baj ha utólérem a körpályán, erre én keresztben, meg beforogva elektronika nélkül. Ezek uán megkaptam hogy ő várt rám:D:D:D
Jó én csak akkor fékeztem mikor közeledett a bódé:D
Arról kéne felvétel:D
Jó én csak akkor fékeztem mikor közeledett a bódé:D
Arról kéne felvétel:D
Halesz2024-11-17 10:27:42 // 37845
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-15 20:19:48 // 37843
Az akku leszedés szerintem mindent kikapcsol. Ezt sem tudom csak érzés alapján, és nyilván egy esős hűvös napon kellett ezt is kipróbálni. Na úgy sem kezes sem elegáns nem volt 😅 Viszont N-ben ragadt a váltó, szóval az össz élmény nem győzött meg. D-ben sokkal szebben mozog, csak nehéz az esp reakción belül maradni. Van egy cipőm amivel egészen jól tudom tenni-venni. Másik cipőben már nem megy, nagyon kocka esp pofozkodás a vége.
SD2024-11-15 18:38:42 // 37842
Nem akarom elvagánykodni az autó egészségét nem érné meg..
Viszont érdekel mit mutat az autó elektronika nélkül..
Majd jól betojok az első piruette , azt jó lesz az elektronikával:D
Amúgy D-ben keveset szól bele, ha hergeled utána még kevesebbet:)))
Viszont érdekel mit mutat az autó elektronika nélkül..
Majd jól betojok az első piruette , azt jó lesz az elektronikával:D
Amúgy D-ben keveset szól bele, ha hergeled utána még kevesebbet:)))
SD2024-11-15 18:35:00 // 37841
Én havon próbáltam az akku leszedőst, érzésre 80/20 a futómű javára. Amikor az elektronika megfogja akkor már tényleg meg kell fogni.
Betonon a körpályán próbáltam be is forogtam:D de addig nagyon kezes volt.
Hosszúívű gyorsabb kanyarokban ha nem lenne, akkor lenne baj:D
Betonon a körpályán próbáltam be is forogtam:D de addig nagyon kezes volt.
Hosszúívű gyorsabb kanyarokban ha nem lenne, akkor lenne baj:D
zgi5212024-11-15 18:07:58 // 37840
más user pedig fizet a krómért.. :) egyébként jó mind2 formában..
Shadin2024-11-15 17:15:58 // 37839
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-15 16:57:33 // 37838
Nekem meg már a gyerekek szakértettek bele ma hazafelé. Miszerint "megint beletiltott" XDD
Én nagyon élvezem amilyen szépen lehet mozgatni. Nagyon kiváncsi lennék, hogy ehhez használja az e difit, vagy anélkül képes rá? És race módban vajon mennyire lehet kontroll alatt tartani ezt a mozgást, vagy egyáltalán tudja e ugyanezt. Szerintem eszméletlen elegáns módon lehet szinte egyhelyben fordítani. Semmi csikorgás, nyikorgás, erölködés. Kanyarodok, és elfordul az autó a közepe körül, szinte helyből. Nme csak úgy csapja a seggét mint egy lada XD
Nem tudom mennyit tud futóműből, és hozzá tesz e elektronikából. Kakucson is végig a szűk kanyarokban megvolt az az érzet, hogy de hogyapicsábacsinálja?
Én nagyon élvezem amilyen szépen lehet mozgatni. Nagyon kiváncsi lennék, hogy ehhez használja az e difit, vagy anélkül képes rá? És race módban vajon mennyire lehet kontroll alatt tartani ezt a mozgást, vagy egyáltalán tudja e ugyanezt. Szerintem eszméletlen elegáns módon lehet szinte egyhelyben fordítani. Semmi csikorgás, nyikorgás, erölködés. Kanyarodok, és elfordul az autó a közepe körül, szinte helyből. Nme csak úgy csapja a seggét mint egy lada XD
Nem tudom mennyit tud futóműből, és hozzá tesz e elektronikából. Kakucson is végig a szűk kanyarokban megvolt az az érzet, hogy de hogyapicsábacsinálja?
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-15 16:43:55 // 37837
Sajna kimarad, sűrű a program a hétvégén. A 159-cel voltam utoljára, a Giuliának mindig találok izgalmasabb dolgokat XD Pedig tudom hogy hasznos.
Shadin2024-11-15 16:11:18 // 37836
Én a múltkorin öreg nyárival voltam, ha nincs tapadás, mindegy hogy Racsében vagy másban mész :-)
SD2024-11-15 14:17:11 // 37835
nyárival megyek és gondolkozok hogy ESP off kéne ezt most abszolválni:D
SD2024-11-15 14:16:31 // 37834
Na jön még valaki Vezetéstechnika tréningre holnap?:)
08.30 – Találkozó a Hungaroring főbejáratánál, instruktori bevezetéssel érkezés a Tanpálya területére
08.30-09.00 – Regisztráció, felelősségvállalási nyilatkozatok kitöltése
09.00-09.30 – Pályák és biztonsági szabályok ismertetése, pályákra felállás. A csoport 4 csapatra oszlik, amelyek körforgásban mennek végig a pályákon. Használt pályák: rántópados pálya, szlalompálya, körpálya, lejtő- és hegymeneti pálya
09.30-10.10 – Vészfékezés és 1. gyakorlat
10.15-10.45 – 2. gyakorlat
10.45-11.00 – szünet
11.00-11.30 – 3. gyakorlat
11.30-12.00 – 4. gyakorlat
12.00 – Zárás, instruktori felvezetéssel közös távozás
08.30 – Találkozó a Hungaroring főbejáratánál, instruktori bevezetéssel érkezés a Tanpálya területére
08.30-09.00 – Regisztráció, felelősségvállalási nyilatkozatok kitöltése
09.00-09.30 – Pályák és biztonsági szabályok ismertetése, pályákra felállás. A csoport 4 csapatra oszlik, amelyek körforgásban mennek végig a pályákon. Használt pályák: rántópados pálya, szlalompálya, körpálya, lejtő- és hegymeneti pálya
09.30-10.10 – Vészfékezés és 1. gyakorlat
10.15-10.45 – 2. gyakorlat
10.45-11.00 – szünet
11.00-11.30 – 3. gyakorlat
11.30-12.00 – 4. gyakorlat
12.00 – Zárás, instruktori felvezetéssel közös távozás
Shadin2024-11-15 13:18:09 // 37833
Hát ehhez már nem értek, de ki sem szeretném próbálni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-15 13:12:44 // 37832
A másik ami miatt gyanítom hogy az elsd működik, az ez a videó .
Sima nyitott difivel ilyet össze lehetne hozni?
Sima nyitott difivel ilyet össze lehetne hozni?
Shadin2024-11-15 13:10:17 // 37831
Nem hiszem h Race módban kellene hóangyalkákat rajzolni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-15 13:09:12 // 37830
Az eLSD nekem kérdéses. Logikus lenne ha működne, mert pl hóból kimászni jobb ha van. Kéne hogy legyen olyan mód, ahol a kerék ki tud pörögni és közben fékkel összezárja a két oldalt..A Giulietta D-ben ezt pl simán megcsinálja, és hasznos is volt a vizes, füves sáros domboldalon. Egy hátsókerekesnél még fontosabb ez szerintem.
Shadin2024-11-15 08:16:03 // 37828
Fék és pedál N-ben marad, difi meg open kell legyen nem, különben mi értelme?
SD2024-11-15 01:53:58 // 37827
Racse módnál holntartunk?
Továbbra is:
- motor váltó N módban
-ediff off?
Tehát egy picit lomhább open diff van R-ben eza tudomány mai állása szerint amax.
Kb. Mint azakkusaru reset?
Továbbra is:
- motor váltó N módban
-ediff off?
Tehát egy picit lomhább open diff van R-ben eza tudomány mai állása szerint amax.
Kb. Mint azakkusaru reset?
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-14 18:36:50 // 37826
Négyesben...a rutin beszél belőlem. Ennek a négyes az kb 6-os XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-14 18:36:00 // 37825
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-14 18:35:44 // 37824
Én is megtaláltam az eTunerses bejegyzést.
[img1]
Ott látszik, hogy MY21-nél simán elveszi a gázt 4000 fölött. Mondjuk ez a mérés nekem nem teljesen oké, de az részlet kérdés. A lényeg, hogy a gázpedál állás manipulálva van a 21-es modellben. A turbónyomás 1.2Bar. Szerintem 1.4-ig az felvihető, az előgyújtás korrekciójával, a gázpedál végig max-ra és ennyi. Esetleg ha nyomaték limiter fogja, azt feljebb kell piszkálni. Nekem érdekes az is, hogy 0.9 a max lambda, ennyi erővel 1 is lehetne. Vagy 1.1 XD A 280 ló sima liba, :-)
Kéne csinálni szebb, nagyobb felbontású mérést, mondjuk 4-esben autópályán, és onnan visszafejthető minden.
És kéne egy Damos file is.
[img1]
Ott látszik, hogy MY21-nél simán elveszi a gázt 4000 fölött. Mondjuk ez a mérés nekem nem teljesen oké, de az részlet kérdés. A lényeg, hogy a gázpedál állás manipulálva van a 21-es modellben. A turbónyomás 1.2Bar. Szerintem 1.4-ig az felvihető, az előgyújtás korrekciójával, a gázpedál végig max-ra és ennyi. Esetleg ha nyomaték limiter fogja, azt feljebb kell piszkálni. Nekem érdekes az is, hogy 0.9 a max lambda, ennyi erővel 1 is lehetne. Vagy 1.1 XD A 280 ló sima liba, :-)
Kéne csinálni szebb, nagyobb felbontású mérést, mondjuk 4-esben autópályán, és onnan visszafejthető minden.
És kéne egy Damos file is.
Shadin2024-11-14 18:31:37 // 37823
Pesten csinálják, beszéltem velük, ill. csadó Bencét (is) kereshetjük Etuners témában.
Emlékeim szerint 450EUR az Etuners és ~550EUR körül a Squadra talán.
Emlékeim szerint 450EUR az Etuners és ~550EUR körül a Squadra talán.
SD2024-11-14 17:50:26 // 37822
Etuners-nek van Squadra telepítési joga magyarországon.
De van Etuners chip is 300-315 lóra mojndja.
És tud bele még extrákat rakni, start/stop kilövése, stb.
De van Etuners chip is 300-315 lóra mojndja.
És tud bele még extrákat rakni, start/stop kilövése, stb.
Piritu - 1.000.0002024-11-14 10:21:53 // 37821
Giuseppe-t kérdezd meg!
Shadin2024-11-14 09:41:48 // 37820
Én csak tervezem, beszéltem a Squadra tuningosokkal kint, ill. két céggel itthon, LAChip és Ecotuning. A MY19-tól, ami nekem is van, GPF-es az autó, kivették az első dobot és variáltak a turbóval is. Senki nem javasolja 280 fölé, de sztem hátsó keréken az is jó.
Miután ez a motor kizárólag szoftveresen van butítva, így a motornak sztem pont jó, ha visszakapja ami neki jár. LAChip ~130, Eco ~160, ebben a mérések is benne vannak. LAChip tud váltót is írni, ha az Alfa OBD-n keresztül hozzáfér az SW-hez.
Ugyanezen szériás Veloce-k is kevesebbet tudnak gyárilag padon, mint pl. a 2017-esek.
Szóval egy szép 280 padon az pont jó lenne. Én meg merném kozkáztatni, hogy inkább a LE lenne az érdekes és nem a Nm-t nyomni a csillagos égig, alacsonyabb fordulaton a nyomaték tök elég, fordulaton veszik el az erő szerintem.
Miután ez a motor kizárólag szoftveresen van butítva, így a motornak sztem pont jó, ha visszakapja ami neki jár. LAChip ~130, Eco ~160, ebben a mérések is benne vannak. LAChip tud váltót is írni, ha az Alfa OBD-n keresztül hozzáfér az SW-hez.
Ugyanezen szériás Veloce-k is kevesebbet tudnak gyárilag padon, mint pl. a 2017-esek.
Szóval egy szép 280 padon az pont jó lenne. Én meg merném kozkáztatni, hogy inkább a LE lenne az érdekes és nem a Nm-t nyomni a csillagos égig, alacsonyabb fordulaton a nyomaték tök elég, fordulaton veszik el az erő szerintem.
grandios2024-11-13 22:52:09 // 37819
Sziasztok, van egy 2021es Giulia Super 200LE rwd-m és lenne hozzá tiszta szoftveres tuning kb 280-300 LE-re. Van valakinek ilyen, tapasztalata, elönye, hátránya? Köszi
SD2024-11-13 18:24:03 // 37818
Hmm de ha fólia, akkor hogy védi a belső részeket vagy hol van vége?
Nem lehet hogy egy vastag lakk réteg ami fóliaként válik le ha megmakkan?
Nem lehet hogy egy vastag lakk réteg ami fóliaként válik le ha megmakkan?
SD2024-11-13 18:22:57 // 37816
jaaa nem vetted le a védő fóliát róla?:D
quash2024-11-13 16:34:11 // 37815
Ez nem biztos hogy lakk! Sokkal vastagabb, és van egy kicsi pereme is.
Érezhetően is fólia szerű, + így is hivatkozott rá pl. festékboltos is.
Érezhetően is fólia szerű, + így is hivatkozott rá pl. festékboltos is.
SD2024-11-13 16:33:39 // 37814
Nekem még a nyári van fent a játszós P-Zero, erre 3-asban autópályán eltekeri a mai nyálkás időben :D:D:D 100 körül:D:D:D ez nem teljesen biztonságos igy:D
De a hétvégi vezetéstechnikai teréning előtt nem akarom levenni még:D
De a hétvégi vezetéstechnikai teréning előtt nem akarom levenni még:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.