Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2025-05-08 15:12:48 // 39128
Remélem megoldódik!
denil12025-05-08 14:54:03 // 39127
Köszönöm a gyors válaszokat!

A teljes történethez hozzátartozik,h először olyan 4-5V körül volt, azzal csinálta ezeket a fura dolgokat. A legfurább,h a gyújtást sem tudtam levenni, már majdnem ott tartottam,h leveszem valamelyik pólusról a kábeleket, de aztán végül sikerült a töltés mellett legalább ennyit elérnem,h le tudtam venni ( közben folyamatosan villogott minden a műszerfalon ).

Mivel egy egyszerű automata Lidl-ös automata töltőm van, ( hasonló mint a CTEK ), ami képes regenerálni is, gondoltam hátha majd segít, de mivel 6V alatt volt a feszültség, úgy érzékelte,h ez egy 6V-os akksi és 7V után megállt.

Aztán ráálltunk egy diesel autóval, azzal fel tudtunk tolni 11V-ig, és most már a töltő is úgy érzi,h ez egy 12V-os akksi és most tölti. Megvárom,h vajon mi lesz ha teljesen feltölti, de akkor is kérdés marad,h vajon ez egy egyszeri probléma volt, vagy haldoklik az akksi.

Köszi az albumhoz a linket, hasznos :)
quash2025-05-08 14:12:24 // 39126
Nekem a szívócsövem egyik rögzítő csavarja tűnt el!
Sosem volt megbontva!
Shadin2025-05-08 14:08:39 // 39125
Én 4,5V-ról hoztam vissza az akkut a minap CTEK 5.0 Recond funkcióval, sőt az eredetit amit cseréltem okosan azt is visszahoztam az életbe.

Itt megtalálod a válaszokat:

https://photos.app.goo.gl/BBEERPSo24swdBM6A
Zselé2025-05-08 13:33:43 // 39124
Nem lenne érdemes ráengedni egy csepptöltőt 1-2 napra? Nekem volt olyan autóm, ahol a 4V-ra merített akkut is visszahozta az élők sorába és használják boldogan évek óta
denil12025-05-08 13:17:22 // 39123
Sziasztok!

2.5 hétig állt az autó vakáció miatt és ma nem indult be. Egyértelműen akksi, először csak simán tekert felet és utána elsötétült minden, utána már a következő alkalomnál nagyon csúnya relé hangok jöttek és villogott minden. Szerintem simán kisült az akksi, tegnap a riasztóm küldött is smst,h alacsony az akku feszültség ( 11.4V ), de gondoltam máig kibírja amikor menni akarok vele.

Mivel a gépkönyvben nem találtam, meg tudná valaki mondani,h milyen való bele és kell e valamit csinálni csere után? Azt tudom,h tekergetni kell a kormányt, mert jelenleg minden létező hibát kidobott, de ezen kívül valami más?
Ajánlott akksikat elfogadok, eddig sosem kellett cserélnem ( MY21-es modell ).
Benzines, Q4 Veloce.

köszönöm előre is.
zgi5212025-05-08 10:14:42 // 39122
én el nem tudom képzelni, hogy a mai minőségellenőrzés és robotmunka mellett előfordulhat rosszul meghúzott csavar. persze minden lehet, de hogy általánosítsunk, mint a 80-as években. háát..
sztem ha ilyen okozná az előbb előjött volna. inkább gondolok anyaghibára, mintsem Giovanni hibájára, aki szignózza a munkáját, visszakereshető, ha egy garis motorprobléma előáll.
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-08 10:13:06 // 39121
Rákerestem, az olajhűtő hibáját írják legtöbb helyen, konkrétan elreped. Körültekintően kell nekiállni a javításnak. Ki kell olvasni, hogy volt e túlmelegedés pl. amit az ECU tárolt. Az olaj a hűtőkörben okozhat melegedést pillanatok alatt. Egy repedésen levegőt is szívhat a hűtőkör, az pedig képes légbuborék formájában olyan helyeken beszorulni, hogy melegedést okozzon.
Szerencsés, hogy garanciában javítható, mert nem kis munka. Az olajat valahogy el kell távolítani a hűtőkörből teljesen.. Nem tudom mi a hivatalos módszer, átmosás, vagy minden cső cseréje (fűtés csövek is, termosztát is), vagy a kettő kombinációja. Remélhetőleg időben észrevetted a dolgot, és maga a motor nem sérült a kevés olaj miatt.
Sajnálom hogy így jártál, és nem megnyugató az ilyet olvasni :-(
zgi5212025-05-08 10:10:16 // 39120
ahogy említettem a Mito 2x volt veztech. kínzáson. A hajtott kerekeken látszott némi igénybevétel, de nem láttam számottevőbbnek, mint bármely más autó, más típusú gumiján.
Morfiusz Cédula2025-05-08 08:40:12 // 39119
Csak az olajfogyasztás nőtt meg, az első utántöltés után még egyáltalán nem is gyanakodtam. Inkább csak bosszantott. Volt már egy-két olyan autóm a múltban, amibe olajat kellett két olajcsere között tölteni. Amikor nem sokkal utána megint jelzett, az már gyanús volt, a második utántöltés után kezdtem el nézegetni, hogy nem folyik-e valahol láthatóan, akkor vettem észre az olajat a tartályban.
Egyébként semmi fehér füst, három henger nem volt, szépen járt. Soha nem állítottam le túl melegen. A szervízes srác is mondta a telefonban, hogy esetleg az olaj hűtő/melegítő vagy akármi.
Amiatt aggódom most, hogy az eredeti probléma egy dolog, de milyen egyéb járulékos gondokat okozhatott, hogy pl a hűtővíz olajos lett, az azért nem egy ideális hűtőközeg...
Most kicsit utánaolvastam más fórumokon, ezt a nem jó nyomatékot amivel az olasz péntek délután már nem akart sokat bajlódni. Durva, hogy a gyárban esetlegesen rosszul meghúzott pár csavar, gyakorlatilag potenciálisan gazdasági totálkárossá tudja változtatni az autódat.
SD2025-05-07 21:37:32 // 39118
és a gyilkolást hogy viseli?
tehát pl. egy pálya nap vagy az ízes kanyarodások nem darálódik jobban?

mert nekem a nyári szegény ha még EcoContact is azért csak kibírta eddig..
De a télit megette a 2 év már a végét járja, pedig azzal "csak közlekedtem" :)

szóval a téli az nekem lassan meghal, a nyári még bírja..

a 4 évszak ezen a téren mit mutat?
zgi5212025-05-07 19:26:42 // 39117
sem telen, sem nyaron nem erztem egyik auton sem a 4evszakos hatranyat.
ahogy emlitettem a Mito volt 2x vez.tech. treningen olyannyira jol szerepelt, hogy osszeiraskor eleve minusz ponttal indult, a birok itelete szerint nem pariban van a szezongumikkal hanem adott szitukban jobb is. ezt a nyari esos idoszakban en is tapasztalom, sokkal jobb a 4evszakos ,mint a nyari.

nekem ez a tapasztalatom. A Conti 4 evszakos nagyon bevalt.
Ettol mas velemenyet elfogadom a temaban, persze.
SD2025-05-07 18:47:18 // 39116
még egy érv 4 évszakos vagy nem 4 évszakos mellett..

Ha megéli a gumi nálad az 5 évet és jó mintával cseréled le akkor azt jelenti nem eleget mentél, el lehet gondolkozni a 2 szett helyett egy szetten...

Ha a gumi előbb elkopik mint tönkremenne az anyaga akkor a 4 évszakos még hamarabb fog elkopni ha 2x annyit megy..

Ha a gumit az anyaga öregedése miatt cserélsz akkor valójában a 4 évszakosnál is ez fog történni, és akkor megitn egy érv hogy végülis azt legalább az ideális szakaszában használod minél többet..
SD2025-05-07 18:35:13 // 39115
hoppá 275/35-ben pl van:D michelin... hmmm :) háde árben meg annyi mint egy jó gumi:D akkor mi az üzlet hogy ne cserélgessem, de szeretem cserélgetni:D:D:D
SD2025-05-07 18:30:48 // 39114
én is néztem négyévszakost de 285-ben nincs:D:D:D
SD2025-05-07 18:29:50 // 39113
Na ilyen volt nekem még 155-el nyári 40 fokban téligumival egy kereszteződésbe becsúsztam... nem rajtam múlt hogy maradt autóm.. ott nem játék.. de mondjuk egy szar nyárinál biztos jobb egy jó négyévszakos is:D és valóban sokat fejlődnek... tél meg már nincs.. nyár meg az van:D
SD2025-05-07 18:28:07 // 39112
Az biztos hogy nagyon elszálltak a biztosítás árak én is csak addig cascozom míg tartozás van az autón azthiszem..
SD2025-05-07 18:24:47 // 39111
Létező jelenség, ritkán de megesik és ilyenkor nem szabad menni tovább..

Lehet hengerfej tömítés is, de van egy olaj melegítő intercooler nem tudom mi az motor oldalában ahol a víz és az olajtér egy hűtővel van elválasztva nagyobb valószínűséggel az adta meg magát.

Ha hengerfej problémád van abból akkor blokk repedés és motor csere lesz, nagy esélyel..

Egyéb iránt 3 henger, fehér füst bármi volt?, Vagy csak az olajfogyasztás nőtt meg?

Ez a horror bajok egyike, nagyon jó hogy gariban előjött!!

Ez lehet attól hogy pl: giovanni nem megfelelő nyomatékkal vagy sorrenben húzta meg a HF csavarokat, és eddig bírta..

Lehet extrém hő stressztől is, kevés víz vagy nagyon melegen leállítás nem tom, de ezekre mivel garis az autó ne is válaszolj... A lényeg hogy cseréljék ki csinálják meg.

No way hogy egy 5 éves autó lenullázza magát, ettől függetlenül más márkáknál is előferdül:/
B3WiN2025-05-07 17:00:33 // 39110
Igen A0 és C1, emiatt drágább. De ebben a besorolásban én nem találtam jobb ajánlatot.
Morfiusz Cédula2025-05-07 14:46:48 // 39109
Sziasztok!

Következő esetet szeretném megosztani veletek, kíváncsi vagyok, hogy valakinek volt-e már hasonló. Két olajcsere periódus között vagyok, jelzett az autó, hogy kevés az olajszint. Előtte nem volt ilyen, kicsit bosszankodtam, hogy miért kezdte csipegetni az olajat, de ez ugye még a gyártó szerint normális lehet, úgyhogy utána töltöttem fél litert, rendben fel is ment a szintjelző fél szintre. Nem sokkal utána viszont megint jelzett, megint utána töltöttem fél litert de nem mozdult a szintjelző 5 perc üresjárat után sem, úgyhogy még fél liter ment rá. Beszéltem a szervízzel, mondták, hogy üzemmeleg olaj mellett járassam 5 percet, mert akkor frissíti a szintet. Tényleg frissült, megint fél szintre. Viszont mivel ez már bőven a normálison túli olajfogyasztás, úgyhogy elkezdtem körbenézni alaposabban a motortérben, hogy nincs-e látható folyás, és sajnos a hűtőviz tulfolyó tartályban bukkantam egy csomó olajra. Így most nem tudom használni, jövő héten trélereztetem be majd a szervízbe. Szeptemberben lesz 5 éves, most 71 ezer km van benne. Az Alfánál azt mondták, hogy elvileg a gari így él még rá.
Magyar fórumokon nem találkoztam ilyen esettel előtte, most rákerestem, USA fórumon írták, hogy több olyan eset volt, hogy a "head gasket" szar volt több autónál.
Volt valakinek hasonló esete, vagy az ismeretségi körben esetleg?
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-07 13:23:58 // 39108
Sem a spórolás nem szempont a guminál, sem a gyantás játszás igazán.
A téli havas, jeges viselkedése nulla fontosságú, mert ilyen körülmények között nem használom az autót. Annyit tudjon a gumi, hogyha mégis valahol valamiért utolér egy ilyen idő, óvatosban haza tudjam terelni. Sózott útra sem viszem ki, szóval tényleg lényegtelen. Téli gumim azért van, hogy a biztosító ne tudjon belekötni kb, ha bármi történik.
Shadin2025-05-07 13:20:56 // 39107
Tökéletes és elégséges :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-07 13:20:09 // 39106
Elöl 2.25, hátul 2.35-öt használok :-)
Shadin2025-05-07 13:04:19 // 39105
Az hogy melyikkel lehet spórolni, vagy kb. jót játszani gyantán az másodlagos kérdés kellene legyen szerintem.
Shadin2025-05-07 13:01:54 // 39104
Szerintem a 4évszakos ott bukik el, amikor vagy télen havon, vagy nyáron melegben vészfékezve kb. minden szituációban szarabbul fog megállni, mint egy jó téli, vagy jó nyári.
Shadin2025-05-07 12:54:21 // 39103
A 18"-os kétszélesbe a tökéletes guminyomás elől 2.1, hátul 2.3, 21°C-on :-)
Telepakolva +0,2 elől-hátul.
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-07 10:22:54 // 39102
Hááát.. fogalmam sincs. Idén szerintem elhasználom végleg a gyári Goodyeart, még ezt a szezont kibírja. Van időm kitalálni.
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-07 10:15:56 // 39101
Először pont vez.tech tréningen láttam valóságban működni a Crossclimate-et. Engem meggyőzött, pont azok közt a körülmények közt látványosan jól dolgozott egy 159 SW alatt. Eszméletlenül harapta a nedves körpályát, és nagyon jól szerepelt kb mindenhol, sima 17-es "kis" felniken.
A nem határon mozgó autózásban nem vagyok biztos XD Ellenben nem zavar, ha kettővel lassab a sebesség azon a bizonyos határon. A karaktere érdekel inkább. Abban egyébként a Goodyear a haverom.. A téli Vredestein oldalra iszonyatosan kapaszkodik, viszont az eleje elmászik. A Goodyear menetirányban tart keményen, oldalra viszont nem. A túlzott kanyartempó nála úgy jön ki, hogy túlfordul az autó.
RomeoOne2025-05-07 09:49:54 // 39100
De a hétköznapi, nem határokon mozgó autózásnak teljesen megfelel.

Remélem ezzel végleg meggyőzted Gyurit, hog nem kell ez neki :D
zgi5212025-05-07 09:33:11 // 39099
Maximálisan egyetértek, támogatom a döntésed. Tavaly ilyenkor léptem meg, már nagyon vártam a cserét, de sajnos a kétszéles felnire sokáig nem volt /255 -ös méret, főleg nem Michelin.
Végül Németországból rendeltem Contit, olcsóbban és free szállítással. Akkor itthon nem volt free szállítás, kintről most is van. :)

Nos, biztosan nem való mindenkinek a 4évszakos gumi, Ferinek biztosan nem az 500+ lovas autóra. De a hétköznapi, nem határokon mozgó autózásnak teljesen megfelel. Tavasztól őszíg nekem jobban bejön, mint a ropogós run flat előző GY gyári nyárigumi, esős időben kifejezetten jobb is.

A családban 5. autó lett a Giulia, ami 4évszakost gumit kapott, tehát van tapasztalat. A nejem Fiestáján 2019 -es a Michelin első gen. CrossClimate garnitúra, ősszel fogom cserélni, mert kint áll többet és a nap megette, kirepedezik. Mintázat még rendben lenne sok autósnál. :o

A komfort, az átlagfogyasztás minden 4évszakos guminál jobb lett, mint az előző téli/nyári társaknál, a Giulia átlagfogyi rekordot is döntött az első hónapban. (4.48/100km soha előtte nem volt ennyi)

3 féle 4évszakos gumimárka fordult meg a családban, Michelin/Conti/Hankook. Utóbbi a srácok Mitoján volt, /40 méretben kicsit zajos volt, de 2x voltak Halesznél a veztech. tréningen és mindnkét alkalommal jól szerepel a gumi, sőt!

Szóval Gyuri bátran lépd meg, azt fogod bánni, hogy nem előbb tetted. :)
Hajrá.
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 19:46:46 // 39098
Ez tök szárazon csinálja.. és ha elég gyors a kormány mozdulat, akkor annyra szép 😄 Nagyon bírom, hogy nem határon csúsztatom, hanem szinte inkább lassan kanyarodok, és az a lassú ív megy át slide-ba. Nem tempóból, hanem nyomatékból.
SD2025-05-06 19:42:45 // 39097
ez elég sok, A0-ról indulsz? Nekem B10 C6 valami 170 vagy mennyi kötelezővel együtt és én is allianz.. 240 volt első évben utána fel akarták vinni 270-re akkor vittem át a bonus-t utána megint fel akarták vinni 290-re és végül most újrakötöttem így ment le...
SD2025-05-06 18:56:49 // 39096
Nekem is sikerült esőben rendesen tanpályás ellenkormányzódan kirakni a seggét:D
SD2025-05-06 18:43:02 // 39095
Hogy mire alapozom hogy simán lehet akár az is amit ír :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 18:42:20 // 39094
Rá való gumi van rajta :-) Sőt ez a gyárija, ezzel adták. Most is kanyarodtunk egyet az előbb. Gyors kanyar se volt, csak megrúgtam a végét, hogy forduljon. Nagyon szépre sikerült 😄
Nekem nem kell megjelenős, takarékos utazós és téli. Egyszerűen alig megy télen az autó. Nyári kell, amit fenn hagyhatok télre, legálisan, kibír 3-4 szezont, és ha rugdosom megy keresztbe. 🤣
Szóval négyévszakos..Ennyi.
B3WiN2025-05-06 18:41:55 // 39093
Én az Allianz-nál kötöttem cascot, évi 370k viszont fix 250e az önrész, nincs százalék. Az oldaluk nem mutatja ezt az opciót, de ha felhívod őket, akkor az üzletkötő így köti.
SD2025-05-06 18:38:59 // 39092
Azt a nemjóját:D

Na nézegetem a fékeket vannak kisebb górbülések odabaxódások.. még lesz vele dolgom.
Ez a távolról szállítás nem evidens hogy sikeres, most inkább szerencsém volt hogy egyáltalán megjótt:D

De valami szórakozás kell:D egy jó MCA fejlesztésű 6Q motor:D
Es akkor lepődnél meg ha megjónne és tényleg MCA 6Q kitelik tőlük hogy volt valahol párszáz mérnók és fogd meg a söröm megcsinálták tarcsiba:D
SD2025-05-06 18:29:50 // 39091
Nekem is vannak új gumi élmények.

A téli aláírom 2 szezont ment és szinte kuka.. bizonyos körülmények közt egyenesen gyorsítani is para vele, nem hogy kanyarodni:D

Nem uccsó sorban megnéztem a 10” hátsóra ha egyszer vennék télit alig van.. és ja ha 2 évig jó akor az nem egy hosszútávú befektetés..

Felraltam a nyári ECO contact-ot és sokkal jobb lett az autó, érezhetően kevés a gumi alá de megszokható, utazni meg zseniális..

Le reset-eteltem a fogyit a pályán.. 150-170 és 6,5 a fogyasztás.. sok
Volt a nyomás 2.7-2.8 érdekes, hogy úgy szépen fut de hamarabb csúszik.
2.4 hidegen lenne a jó ami melegem beáll 2.5-re áll be..

Most abba az irányban gondolkozok hogy ideálisan lenne:
- nyári utazós talarékos gumma
- pályázós bohóckodós
- megjelenős vigyázós:)
-téli:D

De ki akar mindem hétvégén cserélni:D

A 4 évszakos erre az autóra sztem meredek, tobbet fogyasztana és nem tapadna. Én szerintem vegyél rá való gumit ha megteheted meet azza lesz jó!
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 16:58:19 // 39090
Ezzel a két gumival kb megtanultam bármelyikkel bármilyen időben jót autózni. A téli hamarabb engedi el az elejét, kb időjárástól függetlenül. A téli 0 fokban nem tapad, a nyári 20 fokban. Ez egy vicc szerintem. Biztos vagyok benne, hogy egy jó négyévszakos ennél kiszámíthatóbb tapadást ad. A mindenhol szar is jobb, mint ez, hogy mindegyik garnitúra arra nem jó, amire kéne 😅
RomeoOne2025-05-06 16:49:03 // 39089
Nem támogatom a megközelítést :D

Egy 4 évszakos is max 2 évig jó, tapasztalatból mondom. Igazán jó az első évben lesz. Gumikat nem kell cserélned, cserébe sosem lesz jó. Lehet nyárival is megvannak a feltételek, amikor igazán jó, de azzal legalább meg lehet találni azt az állapotot. Esetleg lehet olyan nyárit keresni, amivel szélesebb az a paramétertartomány, ahol jó.

Nem kell köridőt mérni ahhoz, hogy érezd, hogy ezzel nem tudsz olyat autózni, amit tudna a gép. Én inkább nem bánom, ha átlagos körülmények között nem olyan jó, ha cserébe brutáljó, amikor elgurul a gyógyszer. Múlthét pénteken is úgy elkentem a száját a legendás Tevel-Bátaszék szakaszon, hogy meg-megúszott már alattam a gép. A végére már nagyon ráéreztem a gázzal fordításra :D És R-ben nem nyúlt bele a VDC :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 16:37:10 // 39088
Bezony. A V8 és a 6Q hogy jött össze, nem tudom, de kivi lennék mit szállítanának ki ha megrendelném :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 16:36:34 // 39087
Felrakattam tegnap a nyári garnitúrát, és ugyan a nyomás még nincs beállítva és a 2.5 nagyon sok ebbe a gumiba, a hirtelen konklúzióm megint az, hogy a szituációk 90%-ára nekem egy négyévszakos sokkal jobb megoldás lenne, mint ez a hülye cserebere és a sosem jó tapadás. Erősen a kipróbálás felé hajlok, mégpedig a nyárik helyett, talonban tartva a téli garnitúrát még.
MIért? A téli gumikból szépen kimegy valami adalék az évek során, és egyszerűen nem tudják a kezdeti tapadásuknak az árnyékát sem pár évesen. Ezt a gumis megerősítette, azt mondta, "ezek manapság ilyenek". Magyarul felejtős az, hogy 8-9 évre veszek egy téli garnitúrát, nem fog tapadni.
Vicces módon azonban ahogy kisüt a nap, aszfaltba ragad a téli, és 20 fokban feltűnően kevésbé pörög ki, kevésbé csúszkál, mint a nyári gumik. Amit valahogy sehogy sem tartok normálisnak :-)
A nyárim ami elvileg sportos gumi szuper felhasználói véleményekkel...mikor jó? Amikor iszonyat mód megmelegítem, és agyalom mint a hülye. Tehát nagyon ritkán. Illetve nyilván nyáron autópályán szépen felmelegszik és dolgozik ahogy kell. 150-nel egyenesen..
Szóval erre az évi 10e km-re szerintem egy garnitúra kétszéles Crossclimate lesz a Godyear garnitúra utóda, és azt 4 év alatt el is használom nullára. Nem fogok sírni, ha 2 tizeddel rosszabb köridőm lesz Kakucson, mert amúgy sem mértem pontosan XD
RomeoOne2025-05-06 16:34:23 // 39086
Ráadásul V8-as! :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 16:25:38 // 39085
Giulietta 6Q motor, látod XD
Kazes☻2025-05-06 13:49:17 // 39084
No és nem lenne igaza?! ;)
RomeoOne2025-05-06 13:19:39 // 39083
Ahogy a művelt amerikai mondaná: - Yo, what the fuck?🤨

SD2025-05-05 13:47:43 // 39082
ahha biztos vagyok benne hogy valami java script van elírva, vagy a server nem készíti el a linket.. :D akkor ezt az app off ?:D mondjuk eddig is annyira volt jó hogy néha megnéztem mennyi a méter:D
Piritu - 1.000.0002025-05-05 12:37:58 // 39081
Már egy éve küzdök ezzel, nincs megoldás :-(
A levélben nem jó a link, nem vezet sehová…
A múltkor az értékesítővel küzdöttünk hogy helyrehozzuk a kapcsolatot de nem jött össze….
Annyit értünk el hogy legalább a térképfrissítéshez szóló hozzáférést sikerült elindítani…
SD2025-05-05 12:07:20 // 39080
Az Alfa Romeo commect app bejelentkezést kert telefon csere után, mivel fogalmam sincs milyen jelszót adtam meg, kértem emailt.

Jött email, és benne a link nem csinál semmit:D

Valakinek ötlete?
SD2025-05-05 10:48:16 // 39079
Ez jöhet, mielőtt a Giulia meg lett volna, pont ezen filóztam hogy kibelezni egy régit és megelektronosítani, hát 2 mrd és meg is van:)

Jöhet:D Fapados van belőle?:D

Egyáb iránt hogy használhatja az alfa logo-t?
Egy évet sem dolgozott az Alfánál..

Hmm
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.