Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:40:51 // 2634
Most néztem, az eper egy darabban írja. Lehet fűrészelni?
Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:29:37 // 2633
Egyben kell cserélni, vagy van külön-külön is, mint a TS-nél?
Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:26:18 // 2632
Épp a trafót akartam kérdezni, de arra nem kellene valamilyen hibakódot dobnia?
Piritu - 1.000.0002013-01-13 18:39:25 // 2631
Mint általában, most is csak egy hibakód olvasás után lehetne bármit mondani.
Piritu - 1.000.0002013-01-13 17:54:41 // 2630
Itt le tudod tölteni a használati utasítást.
A kiolvasott adatokat a FES a saját könyvtárába menti el, utólag is lehet tanulmányozni az adatokat.
Piritu - 1.000.0002013-01-11 21:37:27 // 2629
Amúgy nem rossz ötlet. Egy komplett szet, egyben van minden. A 15 darabért meg egész elfogadható ár.
Piritu - 1.000.0002013-01-11 21:29:25 // 2628
"Keine Fehlermeldung am Bordcomputer " - végül is igazat ír, vagy a comp figyeli a belső lámpákat is? :-O
Piritu - 1.000.0002013-01-11 17:53:21 // 2627
Üdv a klubban és gratula a kocsihoz! :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 20:35:29 // 2626
Nálam a gyári lapátok hangtalanul siklanak.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:07:24 // 2625
Anno két nap után ezeket írtam a tapasztalataimról :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:06:23 // 2624
Gratula!
Tényleg más világ a 159, mint a többi. (Ezért nem értem, hogy miért kellett levenni a jelzőt a topik címéről - de ez más kérdés)
A nyomásmérőt simán ki lehet akasztani. Kell a levegő, hogy ne kormoljon.
A 156-al szemben pont ezt szeretem benne, hogy van műszer. Hidegen lehet figyelni. Meggyőződésem, hogy nekem anno a 156-nál emiatt szállt el a turbó. (A box miatt hamarabb emelte meg a turbónyomást a vezérlés.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:37:53 // 2623
Bakker, mit lehetne építeni ennyi pénzből! :-O
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:36:36 // 2622
Így van. A 156-ból úgy adtam el a rádiót, hogy a beszereléskor derült ki, hogy nem megy benne a CD. Sose használtam a 150e km alatt, kissé beporosodott.
Most is van egy 8GB-os SD és egy 4GB-os stick. Kb félévente frissítem a tartalmukat.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:34:36 // 2621
"maradok a CD,DVD fiikai adathordozóknál" - Hmm, nekem eddig nagyságrendekkel több CD/DVD halt meg, mint USB :-(
(Volt olyan CD-m, amit a nyári nagy Spider túrára írtam ki, 10 nap után hazafelé már nem ment.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:31:32 // 2620
CONTRA:
- Kissé kényelmetlen lesz a kezelése.
-"Fogadhat, elutasíthat, vagy várakoztathat hívást a gyári autórádió gombjai segítségével." erre azért kíváncsi lennék. A rádió CD-tárat vezérel, abban nincs telefonhívás opció.
- Marad a gyári hangminőség. Bármilyen fej óriási javulást hozna egy kicsivel több pénzért.
- Az aftermarketes fejen van LINE kimenet, ha később mégis a fejlesztés mellett döntesz.
- Akárhogy nézzük ez egy kényszermegoldás. Toldozás, foltozás.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:44:09 // 2619
"A Gateway Lite BT MkII a Lite 3-hoz hasonlóan egy virtuális CD tárként működik és a CD meghajtós gyári autórádiók egy 6 lemezes CD tárként látják." - ebből arra következtetek, hogy a CD-tár helyére.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:39:16 // 2618
Pont ezért javasoltam a pio-t. Annál már egy dobozban van minden.
kormányillesztő szerintem mindig kell, mert autónként más a kód, amit le kell fordítani a rádió nyelvére.
Én már vettem egyet, innentől csak a rádió felőli csatlakozót kell cserélni az adott rádióhoz. (Mondjuk most nem használom, mert a Blau rádióm nem távvezérelhető. Van rajta távvezérlő bemenet, csak nem kezd semmit a jellel.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:35:31 // 2617
kérdés ugye az ár. Amelyik videót tud, tuti más árkategória.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:47:35 // 2616
Szerintem fúrás nélkül nem úszod meg, a műanyag mögé rakható érzékelőkről nem sok jót mondott a szaki.
A Spiderre a legolcsóbbat tettem, de csak két érzékelővel.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:24:10 // 2614
- 24 bit DAC - 24 bites digital-analog átalakító, gyakorlatilag semmit jelentősége
- 3-sávos parametrikus iEQ - kölön mély-. közép- és magas hangszínszabályozási lehetőség, ahol a nem csak a szint állítható, hanem a frekvenvencia és sávszélesség is.
- easy iEQ funkció - gondolom az egyszerű kezelhetőség, általában szokott néhány előre beállított fix ix lenni a rádiókban.
- Loundness vezérlés - ki- és bekapcsolható fiziólógiai hangerőszabályozás
- HP és LP filtereke - felül- és aluláteresztő szűrő.Valószínűleg gyárilag elő van készítve az aktív többutas rendszerhez
- Subwoofer vezérlés - Valószínűleg külön mélynyomó kimenete van, aminek hangereje külön állítható.

Egyébként a "kormánytávvezérlő előkészítés" - létezik olyan bemenete, amin keresztül vezérelhető. Ide kell még egy interfész dobozocska (kb 20-25e Ft), ami a kocsi felől érkező jeleket "lefordítja" a rádió nyelvére.
"Bluetooth előkészítés" - általában ilyenkor létezik egy külső illesztő doboz (pénzért), amin keresztül lehet Bluetooth készüléket csatlakoztatni.

(Nem a JVC készülékei között keresgélnék, vannak komolyabb cégek is.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:12:20 // 2613
A tapolcai hifis szerezte, de itt is van.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:10:58 // 2612
Én nem kínlódnék vele.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:09:35 // 2611
Az 1 DIN-eset a legközelebbi autóhifi/riasztó boltos hozta. Tuti bármelyik tud 2 DIN-est adni/hozatni.
Esetleg: gugli
Piritu - 1.000.0002013-01-09 22:06:33 // 2610
Nekem 1DIN-es ment bele, így nyertem egy rekeszt is :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-09 20:31:12 // 2609
Tudom. Viszont nagyon sokszor van olyan szitu (és általában ilyenkor nincs ideje az embernek) amikor egy nyíl vagy egy szóbeli utasítás kevés. pl. sűrű városban hanyadik a kérdéses sarok, utána merre sorolja be, milyen messze van a következő kereszteződés, nincs-e menekülési lehetőség a következő sarkon, stb.
Egy ismeretlen úton meg az nagy segítség, hogy látom, hogy a következő kanyar visszafordítós szerpentinkanyar, vagy csak egy 100-a bevehető ív lesz. Ezt nem tudja kiírni, csak a térképen látni.
Piritu - 1.000.0002013-01-09 19:09:18 // 2608
Csak érdekességként említem, hogy a navi pont passzol a gyári fej helyére. Simán be lehetne oda tenni.
Piritu - 1.000.0002013-01-09 19:08:06 // 2607
Olcsóbban és egyszerűbben meglesz egy aftermarketes 2DIN-es fejjel. Meg nagy valószínűséggel sokkal jobb is lesz az eredmény.
Bár továbbra is tartom, hogy a középkonzolon lévő navi életveszélyes. Nagyon messze el kell nézni a forgalomhoz a kijelzőre.
Személy szerint egy 7"-os navit cuppantottam a szélvédőre (Bluepanther Jade), mivel elég hosszú a tartója gyakorlatilag csak a műszerfalat takarja ki.
Piritu - 1.000.0002013-01-09 19:02:20 // 2606
ahhoz is :-))
Piritu - 1.000.0002013-01-09 14:57:23 // 2605
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002013-01-02 20:07:10 // 2604
A könyve szerint ilyen kell bele:

"Szintetikus, SAE 75W-85 fokozatú kenőanyag.
Meghaladja az API GL4 specifikációkat.
Minősítés: FIAT 9.55550-MZ1
TUTELA CAR MATRYX
Contractual Technical
Reference N° F108.F02"
Csereperiódust viszont nem ír :-(
100-nál én le fogom cserélni.
Piritu - 1.000.0002013-01-02 18:31:46 // 2603
Ez nem EGY homokinetikus csuklóról beszél?
Piritu - 1.000.0002013-01-02 17:23:37 // 2602
Hmmm, a könyve mást ír: Tutela Star 700 és tutela All Star von ott. A mennyiségek is érdekesek, mert 125 mliterjével van a zsír csomagolva, az hány gramm? :-O
(A Spiderhez meg Optimol PU035 és Berutox GKN HTB van a manuáljában, de ott nincs mennyiség megadva.)
Piritu - 1.000.0002013-01-02 13:59:39 // 2601
A Spiderrel vagyok zsírcsere előtt, de annál sem találtam sehol adatot. Ráadásul a régi zsírfajta van megadva, ami ugye már nem nagyon van. Úgyhogy a Pók is a 159-be valókat fogja kapni.
Nagy valószínűséggel az egyik külső csukló is cserés lesz, ahhoz elvileg adnak is zsírt. Kiváncsi leszek, hogy milyet.
Piritu - 1.000.0002013-01-02 13:09:34 // 2600
A szükséges zsír mennyiségét honnan vetted? Magyarul, mennyit tettél bele?
Piritu - 1.000.0002013-01-02 13:08:19 // 2599
0 azaz nulla km-nél jelentkezik először :-P
Piritu - 1.000.0002013-01-02 06:57:36 // 2598
Igen, cseréltem.
Piritu - 1.000.0002013-01-01 22:05:34 // 2597
Hasonlóan nézett ki a Spider tárcsája is. Mondjuk azt előtte németben használták, ahol sóznak rendesen...
Piritu - 1.000.0002012-12-30 21:48:17 // 2596
Ölvasd el a blogomat, ott talalsz meg infot.
Piritu - 1.000.0002012-12-30 21:36:55 // 2595
Nekem 2.0 van. Nagylbb turbo van rajta, nem fogy ki a szuflabol a max fordulaton sem. A dpf is kozelebb van a motorhoz, elvileg kevesebb gond lesz vele. A 170 loval gps szerin mar mentunk 236-ot :-)
Piritu - 1.000.0002012-12-29 21:33:41 // 2594
"A WR tudja a C2-t." = A P.E. tudja a C2-t.
Piritu - 1.000.0002012-12-29 21:32:57 // 2593
A Selenia WR 5W40 nem tudja a C2-es minősítést, emiatt nem igazán jó DPF-es autóba. A WR tudja a C2-t. Ha tehát nem akarod kinyírni a DPF-et célszerű lenne cserélni. (info)
Piritu - 1.000.0002012-12-29 20:13:00 // 2592
Szerintem ezt most hozták be külföldről.
Piritu - 1.000.0002012-12-29 20:08:21 // 2591
A kép alapján nem tudja a gazdi, hogy ki lehet kapcsoltatni az öv csipogóját :-DD
Piritu - 1.000.0002012-12-28 16:37:46 // 2590
A flottákban nagyon ritkán cserélik le a vasat 100ezernél...
Mi pl. 200 ezerig hajtjuk.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 22:28:27 // 2589
Jó éjt mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002012-12-27 21:38:27 // 2587
Mire gondolsz?
Amúgy a Párducban is mutat furcsákat. Olyan mintha fogyna az olaj (két kockányit ment lefelé), de a pálcán ott a szint.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 20:38:55 // 2585
Tudja valaki, hogy merre van a motoron az olajszint érzékelő? (Ami alapján a műszerfali kijelző megy.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.