Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:40:51 // 2634
Most néztem, az eper egy darabban írja. Lehet fűrészelni?
Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:29:37 // 2633
Egyben kell cserélni, vagy van külön-külön is, mint a TS-nél?
Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:26:18 // 2632
Épp a trafót akartam kérdezni, de arra nem kellene valamilyen hibakódot dobnia?
Piritu - 1.000.0002013-01-13 18:39:25 // 2631
Mint általában, most is csak egy hibakód olvasás után lehetne bármit mondani.
Piritu - 1.000.0002013-01-13 17:54:41 // 2630
Itt le tudod tölteni a használati utasítást.
A kiolvasott adatokat a FES a saját könyvtárába menti el, utólag is lehet tanulmányozni az adatokat.
A kiolvasott adatokat a FES a saját könyvtárába menti el, utólag is lehet tanulmányozni az adatokat.
Piritu - 1.000.0002013-01-11 21:37:27 // 2629
Amúgy nem rossz ötlet. Egy komplett szet, egyben van minden. A 15 darabért meg egész elfogadható ár.
Piritu - 1.000.0002013-01-11 21:29:25 // 2628
"Keine Fehlermeldung am Bordcomputer " - végül is igazat ír, vagy a comp figyeli a belső lámpákat is? :-O
Piritu - 1.000.0002013-01-11 17:53:21 // 2627
Üdv a klubban és gratula a kocsihoz! :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 20:35:29 // 2626
Nálam a gyári lapátok hangtalanul siklanak.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:07:24 // 2625
Anno két nap után ezeket írtam a tapasztalataimról :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:06:23 // 2624
Gratula!
Tényleg más világ a 159, mint a többi. (Ezért nem értem, hogy miért kellett levenni a jelzőt a topik címéről - de ez más kérdés)
A nyomásmérőt simán ki lehet akasztani. Kell a levegő, hogy ne kormoljon.
A 156-al szemben pont ezt szeretem benne, hogy van műszer. Hidegen lehet figyelni. Meggyőződésem, hogy nekem anno a 156-nál emiatt szállt el a turbó. (A box miatt hamarabb emelte meg a turbónyomást a vezérlés.)
Tényleg más világ a 159, mint a többi. (Ezért nem értem, hogy miért kellett levenni a jelzőt a topik címéről - de ez más kérdés)
A nyomásmérőt simán ki lehet akasztani. Kell a levegő, hogy ne kormoljon.
A 156-al szemben pont ezt szeretem benne, hogy van műszer. Hidegen lehet figyelni. Meggyőződésem, hogy nekem anno a 156-nál emiatt szállt el a turbó. (A box miatt hamarabb emelte meg a turbónyomást a vezérlés.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:37:53 // 2623
Bakker, mit lehetne építeni ennyi pénzből! :-O
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:36:36 // 2622
Így van. A 156-ból úgy adtam el a rádiót, hogy a beszereléskor derült ki, hogy nem megy benne a CD. Sose használtam a 150e km alatt, kissé beporosodott.
Most is van egy 8GB-os SD és egy 4GB-os stick. Kb félévente frissítem a tartalmukat.
Most is van egy 8GB-os SD és egy 4GB-os stick. Kb félévente frissítem a tartalmukat.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:34:36 // 2621
"maradok a CD,DVD fiikai adathordozóknál" - Hmm, nekem eddig nagyságrendekkel több CD/DVD halt meg, mint USB :-(
(Volt olyan CD-m, amit a nyári nagy Spider túrára írtam ki, 10 nap után hazafelé már nem ment.)
(Volt olyan CD-m, amit a nyári nagy Spider túrára írtam ki, 10 nap után hazafelé már nem ment.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:31:32 // 2620
CONTRA:
- Kissé kényelmetlen lesz a kezelése.
-"Fogadhat, elutasíthat, vagy várakoztathat hívást a gyári autórádió gombjai segítségével." erre azért kíváncsi lennék. A rádió CD-tárat vezérel, abban nincs telefonhívás opció.
- Marad a gyári hangminőség. Bármilyen fej óriási javulást hozna egy kicsivel több pénzért.
- Az aftermarketes fejen van LINE kimenet, ha később mégis a fejlesztés mellett döntesz.
- Akárhogy nézzük ez egy kényszermegoldás. Toldozás, foltozás.
- Kissé kényelmetlen lesz a kezelése.
-"Fogadhat, elutasíthat, vagy várakoztathat hívást a gyári autórádió gombjai segítségével." erre azért kíváncsi lennék. A rádió CD-tárat vezérel, abban nincs telefonhívás opció.
- Marad a gyári hangminőség. Bármilyen fej óriási javulást hozna egy kicsivel több pénzért.
- Az aftermarketes fejen van LINE kimenet, ha később mégis a fejlesztés mellett döntesz.
- Akárhogy nézzük ez egy kényszermegoldás. Toldozás, foltozás.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:44:09 // 2619
"A Gateway Lite BT MkII a Lite 3-hoz hasonlóan egy virtuális CD tárként működik és a CD meghajtós gyári autórádiók egy 6 lemezes CD tárként látják." - ebből arra következtetek, hogy a CD-tár helyére.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:39:16 // 2618
Pont ezért javasoltam a pio-t. Annál már egy dobozban van minden.
kormányillesztő szerintem mindig kell, mert autónként más a kód, amit le kell fordítani a rádió nyelvére.
Én már vettem egyet, innentől csak a rádió felőli csatlakozót kell cserélni az adott rádióhoz. (Mondjuk most nem használom, mert a Blau rádióm nem távvezérelhető. Van rajta távvezérlő bemenet, csak nem kezd semmit a jellel.)
kormányillesztő szerintem mindig kell, mert autónként más a kód, amit le kell fordítani a rádió nyelvére.
Én már vettem egyet, innentől csak a rádió felőli csatlakozót kell cserélni az adott rádióhoz. (Mondjuk most nem használom, mert a Blau rádióm nem távvezérelhető. Van rajta távvezérlő bemenet, csak nem kezd semmit a jellel.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:35:31 // 2617
kérdés ugye az ár. Amelyik videót tud, tuti más árkategória.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:47:35 // 2616
Szerintem fúrás nélkül nem úszod meg, a műanyag mögé rakható érzékelőkről nem sok jót mondott a szaki.
A Spiderre a legolcsóbbat tettem, de csak két érzékelővel.
A Spiderre a legolcsóbbat tettem, de csak két érzékelővel.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:27:26 // 2615
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:24:10 // 2614
- 24 bit DAC - 24 bites digital-analog átalakító, gyakorlatilag semmit jelentősége
- 3-sávos parametrikus iEQ - kölön mély-. közép- és magas hangszínszabályozási lehetőség, ahol a nem csak a szint állítható, hanem a frekvenvencia és sávszélesség is.
- easy iEQ funkció - gondolom az egyszerű kezelhetőség, általában szokott néhány előre beállított fix ix lenni a rádiókban.
- Loundness vezérlés - ki- és bekapcsolható fiziólógiai hangerőszabályozás
- HP és LP filtereke - felül- és aluláteresztő szűrő.Valószínűleg gyárilag elő van készítve az aktív többutas rendszerhez
- Subwoofer vezérlés - Valószínűleg külön mélynyomó kimenete van, aminek hangereje külön állítható.
Egyébként a "kormánytávvezérlő előkészítés" - létezik olyan bemenete, amin keresztül vezérelhető. Ide kell még egy interfész dobozocska (kb 20-25e Ft), ami a kocsi felől érkező jeleket "lefordítja" a rádió nyelvére.
"Bluetooth előkészítés" - általában ilyenkor létezik egy külső illesztő doboz (pénzért), amin keresztül lehet Bluetooth készüléket csatlakoztatni.
(Nem a JVC készülékei között keresgélnék, vannak komolyabb cégek is.)
- 3-sávos parametrikus iEQ - kölön mély-. közép- és magas hangszínszabályozási lehetőség, ahol a nem csak a szint állítható, hanem a frekvenvencia és sávszélesség is.
- easy iEQ funkció - gondolom az egyszerű kezelhetőség, általában szokott néhány előre beállított fix ix lenni a rádiókban.
- Loundness vezérlés - ki- és bekapcsolható fiziólógiai hangerőszabályozás
- HP és LP filtereke - felül- és aluláteresztő szűrő.Valószínűleg gyárilag elő van készítve az aktív többutas rendszerhez
- Subwoofer vezérlés - Valószínűleg külön mélynyomó kimenete van, aminek hangereje külön állítható.
Egyébként a "kormánytávvezérlő előkészítés" - létezik olyan bemenete, amin keresztül vezérelhető. Ide kell még egy interfész dobozocska (kb 20-25e Ft), ami a kocsi felől érkező jeleket "lefordítja" a rádió nyelvére.
"Bluetooth előkészítés" - általában ilyenkor létezik egy külső illesztő doboz (pénzért), amin keresztül lehet Bluetooth készüléket csatlakoztatni.
(Nem a JVC készülékei között keresgélnék, vannak komolyabb cégek is.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:12:20 // 2613
A tapolcai hifis szerezte, de itt is van.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:10:58 // 2612
Én nem kínlódnék vele.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:09:35 // 2611
Az 1 DIN-eset a legközelebbi autóhifi/riasztó boltos hozta. Tuti bármelyik tud 2 DIN-est adni/hozatni.
Esetleg: gugli
Esetleg: gugli
Piritu - 1.000.0002013-01-09 22:06:33 // 2610
Piritu - 1.000.0002013-01-09 20:31:12 // 2609
Tudom. Viszont nagyon sokszor van olyan szitu (és általában ilyenkor nincs ideje az embernek) amikor egy nyíl vagy egy szóbeli utasítás kevés. pl. sűrű városban hanyadik a kérdéses sarok, utána merre sorolja be, milyen messze van a következő kereszteződés, nincs-e menekülési lehetőség a következő sarkon, stb.
Egy ismeretlen úton meg az nagy segítség, hogy látom, hogy a következő kanyar visszafordítós szerpentinkanyar, vagy csak egy 100-a bevehető ív lesz. Ezt nem tudja kiírni, csak a térképen látni.
Egy ismeretlen úton meg az nagy segítség, hogy látom, hogy a következő kanyar visszafordítós szerpentinkanyar, vagy csak egy 100-a bevehető ív lesz. Ezt nem tudja kiírni, csak a térképen látni.
Piritu - 1.000.0002013-01-09 19:09:18 // 2608
Csak érdekességként említem, hogy a navi pont passzol a gyári fej helyére. Simán be lehetne oda tenni.
Piritu - 1.000.0002013-01-09 19:08:06 // 2607
Olcsóbban és egyszerűbben meglesz egy aftermarketes 2DIN-es fejjel. Meg nagy valószínűséggel sokkal jobb is lesz az eredmény.
Bár továbbra is tartom, hogy a középkonzolon lévő navi életveszélyes. Nagyon messze el kell nézni a forgalomhoz a kijelzőre.
Személy szerint egy 7"-os navit cuppantottam a szélvédőre (Bluepanther Jade), mivel elég hosszú a tartója gyakorlatilag csak a műszerfalat takarja ki.

Bár továbbra is tartom, hogy a középkonzolon lévő navi életveszélyes. Nagyon messze el kell nézni a forgalomhoz a kijelzőre.
Személy szerint egy 7"-os navit cuppantottam a szélvédőre (Bluepanther Jade), mivel elég hosszú a tartója gyakorlatilag csak a műszerfalat takarja ki.

Piritu - 1.000.0002013-01-09 19:02:20 // 2606
ahhoz is :-))
Piritu - 1.000.0002013-01-09 14:57:23 // 2605
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002013-01-02 20:07:10 // 2604
A könyve szerint ilyen kell bele:
"Szintetikus, SAE 75W-85 fokozatú kenőanyag.
Meghaladja az API GL4 specifikációkat.
Minősítés: FIAT 9.55550-MZ1
TUTELA CAR MATRYX
Contractual Technical
Reference N° F108.F02"
Csereperiódust viszont nem ír :-(
100-nál én le fogom cserélni.
"Szintetikus, SAE 75W-85 fokozatú kenőanyag.
Meghaladja az API GL4 specifikációkat.
Minősítés: FIAT 9.55550-MZ1
TUTELA CAR MATRYX
Contractual Technical
Reference N° F108.F02"
Csereperiódust viszont nem ír :-(
100-nál én le fogom cserélni.
Piritu - 1.000.0002013-01-02 18:31:46 // 2603
Ez nem EGY homokinetikus csuklóról beszél?
Piritu - 1.000.0002013-01-02 17:23:37 // 2602
Hmmm, a könyve mást ír: Tutela Star 700 és tutela All Star von ott. A mennyiségek is érdekesek, mert 125 mliterjével van a zsír csomagolva, az hány gramm? :-O
(A Spiderhez meg Optimol PU035 és Berutox GKN HTB van a manuáljában, de ott nincs mennyiség megadva.)
(A Spiderhez meg Optimol PU035 és Berutox GKN HTB van a manuáljában, de ott nincs mennyiség megadva.)
Piritu - 1.000.0002013-01-02 13:59:39 // 2601
A Spiderrel vagyok zsírcsere előtt, de annál sem találtam sehol adatot. Ráadásul a régi zsírfajta van megadva, ami ugye már nem nagyon van. Úgyhogy a Pók is a 159-be valókat fogja kapni.
Nagy valószínűséggel az egyik külső csukló is cserés lesz, ahhoz elvileg adnak is zsírt. Kiváncsi leszek, hogy milyet.
Nagy valószínűséggel az egyik külső csukló is cserés lesz, ahhoz elvileg adnak is zsírt. Kiváncsi leszek, hogy milyet.
Piritu - 1.000.0002013-01-02 13:09:34 // 2600
A szükséges zsír mennyiségét honnan vetted? Magyarul, mennyit tettél bele?
Piritu - 1.000.0002013-01-02 13:08:19 // 2599
0 azaz nulla km-nél jelentkezik először :-P
Piritu - 1.000.0002013-01-02 06:57:36 // 2598
Igen, cseréltem.
Piritu - 1.000.0002013-01-01 22:05:34 // 2597
Piritu - 1.000.0002012-12-30 21:48:17 // 2596
Ölvasd el a blogomat, ott talalsz meg infot.
Piritu - 1.000.0002012-12-30 21:36:55 // 2595
Nekem 2.0 van. Nagylbb turbo van rajta, nem fogy ki a szuflabol a max fordulaton sem. A dpf is kozelebb van a motorhoz, elvileg kevesebb gond lesz vele. A 170 loval gps szerin mar mentunk 236-ot :-)
Piritu - 1.000.0002012-12-29 21:33:41 // 2594
"A WR tudja a C2-t." = A P.E. tudja a C2-t.
Piritu - 1.000.0002012-12-29 21:32:57 // 2593
A Selenia WR 5W40 nem tudja a C2-es minősítést, emiatt nem igazán jó DPF-es autóba. A WR tudja a C2-t. Ha tehát nem akarod kinyírni a DPF-et célszerű lenne cserélni. (info)
Piritu - 1.000.0002012-12-29 20:13:00 // 2592
Szerintem ezt most hozták be külföldről.
Piritu - 1.000.0002012-12-29 20:08:21 // 2591
A kép alapján nem tudja a gazdi, hogy ki lehet kapcsoltatni az öv csipogóját :-DD
Piritu - 1.000.0002012-12-28 16:37:46 // 2590
A flottákban nagyon ritkán cserélik le a vasat 100ezernél...
Mi pl. 200 ezerig hajtjuk.
Mi pl. 200 ezerig hajtjuk.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 22:28:27 // 2589
Piritu - 1.000.0002012-12-27 22:09:42 // 2588
like :-)
Piritu - 1.000.0002012-12-27 21:38:27 // 2587
Mire gondolsz?
Amúgy a Párducban is mutat furcsákat. Olyan mintha fogyna az olaj (két kockányit ment lefelé), de a pálcán ott a szint.
Amúgy a Párducban is mutat furcsákat. Olyan mintha fogyna az olaj (két kockányit ment lefelé), de a pálcán ott a szint.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 21:35:00 // 2586
Holnap megsasolom.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 20:38:55 // 2585
Tudja valaki, hogy merre van a motoron az olajszint érzékelő? (Ami alapján a műszerfali kijelző megy.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.