
Piritu - 1.000.0002013-02-11 19:59:00 // 2784
Piritu - 1.000.0002013-02-11 19:53:44 // 2783
Piritu - 1.000.0002013-02-11 19:37:22 // 2782
Piritu - 1.000.0002013-02-11 18:50:39 // 2781
hsz 22651
Piritu - 1.000.0002013-02-11 18:49:51 // 2780
Az érthető válasz itt van, ehhez nem kell magyarázat :-P
Piritu - 1.000.0002013-02-11 18:46:24 // 2779
No, ezért nem kellene az itteni tanácsok alapján nekiállni látatlanban :-DD
Eddig szerinted hányszor lett az Amorén leírva, hogy legalább a manual-t olvassa el a kendácsoló user?
Eddig szerinted hányszor lett az Amorén leírva, hogy legalább a manual-t olvassa el a kendácsoló user?
Piritu - 1.000.0002013-02-11 18:30:38 // 2778
"Van biza! ..." - "semmi buktatója"
Tudtam mindig, hogy sokat lehet tanulni a fórumon! :-DDD
Tudtam mindig, hogy sokat lehet tanulni a fórumon! :-DDD
Piritu - 1.000.0002013-02-11 06:59:27 // 2777
Ha hozzá mész megúszod ezt a vízpumpa filozófiát is, ő olyat pumpát tesz be, amilyet kell :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-10 19:26:19 // 2776
bocs, de a filmek után mit vártál? :-DD
Piritu - 1.000.0002013-02-10 19:05:19 // 2775
Piritu - 1.000.0002013-02-10 18:57:00 // 2774
Ott a képeken a kocsi mögött :-DD
klatty
klatty
Piritu - 1.000.0002013-02-10 18:45:34 // 2773
Tudták, hogy jövök, vártak ránk :-P
(de lehet, hogy csak puszta véletlen volt)
(de lehet, hogy csak puszta véletlen volt)
Piritu - 1.000.0002013-02-10 18:38:00 // 2772
Piritu - 1.000.0002013-02-10 15:09:39 // 2771
Valószínűleg nem nagy dolog, de ez már - mit user mondom - nem szakértelem, hanem bizalom kérdése. Nekem a 147-en a győri márkaszerviz rontotta el és motorgenerál lett belőle. A szakértelem tuti megvolt, de sz@rtak az egészre.
Én is Várpalotára vittem a vasat.
Én is Várpalotára vittem a vasat.
Piritu - 1.000.0002013-02-09 21:14:19 // 2770
A gyári csavar műanyag? :-O
Piritu - 1.000.0002013-02-09 18:44:20 // 2769
Ezekkel az infókkal kiegészítve már lehet ok is :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-09 18:14:13 // 2768
"Szóval vagy hengerfejes, vagy - jobb esetben - csak tömítés..." lehet, hogy ez már a túlmelegedés következménye :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-09 12:40:20 // 2767
Bocs, a 2,2 kétszer lett meg :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-09 12:39:31 // 2766
Piritu - 1.000.0002013-02-09 12:37:06 // 2765
Pár 159 teszt, a szieszta alatti olvasgatáshoz:
- 1,8 TBi
- 2,0 JTDm
- 2,2 JTS
- Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm - BMW 320d Touring - Honda Accord 2,2 T
- 1,8 TBi
- 2,0 JTDm
- 2,2 JTS
- Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm - BMW 320d Touring - Honda Accord 2,2 T
Piritu - 1.000.0002013-02-08 17:43:27 // 2764
Innen le tudod tölteni kocsi használatiját, abban megtalálod a 260. oldalon. :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-08 17:41:12 // 2763
Fontosabb lenne a gumiméretet tudni :-)
(Az oldaladon sem találom.)
(Az oldaladon sem találom.)
Piritu - 1.000.0002013-02-08 09:26:05 // 2762
A 2,5 V6-al az Alfában sem lenne gondod :-P
Ezek már kicsit korszerűbb, jobban kihegyezett, több "ketyerével" felvértezett motorok, innen van a több lehetséges gond is.
Évi 10.000 km-hez bőven lehet jó megoldás a benzines autó.
Az autót szerintem érdemes megnézni, a képeken jól néz ki. Viszont a kereskedés híre óvatosságra int...
Ezek már kicsit korszerűbb, jobban kihegyezett, több "ketyerével" felvértezett motorok, innen van a több lehetséges gond is.
Évi 10.000 km-hez bőven lehet jó megoldás a benzines autó.
Az autót szerintem érdemes megnézni, a képeken jól néz ki. Viszont a kereskedés híre óvatosságra int...
Piritu - 1.000.0002013-02-08 06:56:51 // 2761
Korán van még :-)
Szóval a többiek
Szóval a többiek
Piritu - 1.000.0002013-02-08 06:55:46 // 2760
Hm, a 2.0 mjettel, a magam 6,74-ével egész jól állok a többiekhez képest :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:46:38 // 2759
Anno méricskéltem, a 156SW/159 150LE/170LE párost.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:40:30 // 2758
(Tényleg jó lenne egy adatbázis a műszaki adatokról itt az Amorén.)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:39:04 // 2757
Komoly esetben kell kérni egy motorkódot, az alapján lehetne egyértelmű a dolog. Nem hinném, hogy a 163LE - 170Le különbséget érezni lehetne. Mindkettő 360Nm-t tud 1750-es fordulaton.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:25:54 // 2756
A megadott fogyi adatok alapján ez egy 163 lovas sedan :-)
(A 163 lovast is hívják ECO-nak)
(A 163 lovast is hívják ECO-nak)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:24:11 // 2755
163LE 4,3/6,6/5,1
163LE SW 4,4/6,7/5,2
163LE SW 4,4/6,7/5,2
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:20:25 // 2754
Más se stimmel, a fogyi adatok a sedanhoz tartoznak, nem az SW-hez :-(
136 LE SW 4,3/6,8/5,2
170LE SW 4,4/7,1/5,4
136LE 4,2/6,6/5,1
170LE4,3/6,9/5,3
136 LE SW 4,3/6,8/5,2
170LE SW 4,4/7,1/5,4
136LE 4,2/6,6/5,1
170LE4,3/6,9/5,3
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:15:38 // 2753
Ez a 136 lovas, annak 5,1 a gyári fogyasztás adata vegyesben, a 170 lovasé 5,3l/100km.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:09:24 // 2752
Illetve a könyve szerint létezik még egy 163 lovas változat is.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:06:08 // 2751
Mindkettő 2 lityis mjet. Az ECO 136 lovas, míg a nem eco 170.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 21:01:14 // 2750
A vezérműtengely kopáson kívül mi van még?
Piritu - 1.000.0002013-02-07 20:42:17 // 2749
Nem nagyon van itt senkinek :-(
Sőt benzines se nagyon van.
Sőt benzines se nagyon van.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 17:29:14 // 2748
Nem azért, az általad mért 70% vs 35% teljesen normális arány. A magasabb hőmérsékletű levegő több párát tud elnyelni. Ha ugyan annyi van benne a magasabb hőmérsékletű levegő relatív páratartalma alacsonyabb. ezért fele a benti. (A relatív páratartalmat mutatja a műszer).
Nyáron 3x fokban a mostani vízmennyiség többszörösét is fel tudja venni a levegő. Annyi ritkán van. (Amit ha a klíma lehűt megugrik 100%-ra, kicsapódik és kicsöpög a kocsiból a víz.)
Nyáron 3x fokban a mostani vízmennyiség többszörösét is fel tudja venni a levegő. Annyi ritkán van. (Amit ha a klíma lehűt megugrik 100%-ra, kicsapódik és kicsöpög a kocsiból a víz.)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 17:20:29 // 2747
Te nem szoktad lemosni, mielőtt minden este beállsz? :-OO
irgumburgum :-DD
irgumburgum :-DD
Piritu - 1.000.0002013-02-07 17:17:55 // 2746
Én meg örültem, hogy NEM tettek a Párducba, pedig a felszereltség része volt :-DD
Piritu - 1.000.0002013-02-07 17:11:10 // 2745
Most éppen több helyen is 90% felett van az országban. Ha ez a száraz, mennyi a nedves? :-DD
Piritu - 1.000.0002013-02-07 13:52:24 // 2744
Ha belegondolok, hogy a régi garázson csak hullámpala volt. Az sose volt nyirkos, pedig akna is volt benne.
Ellenben a szél behordta a havat a réseken :-)
Ellenben a szél behordta a havat a réseken :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 13:49:26 // 2743
Én is :-))
Kondenzvíz addig keletkezik, amíg a vas hidegebb, mint a környező levegő és kicsapódik a pára. Utána már nem csapódik ki. Sőt, ha a környező levegő páratartalma nem 100% (köd), akkor még száradni is tud.
Kondenzvíz addig keletkezik, amíg a vas hidegebb, mint a környező levegő és kicsapódik a pára. Utána már nem csapódik ki. Sőt, ha a környező levegő páratartalma nem 100% (köd), akkor még száradni is tud.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 13:14:12 // 2742
Az a fél/egy óra nem hinném hogy játszik. Szerintem sokkal többet jelent, hogy a maradék időben száradhat. Fűtetlen helyen ugyan így folyik, csak napokig. A régi garázsban a Spider néha napokig vizes volt, anélkül, hogy kimozdult volna. Most, hogy az újban néha befűtök még sose volt vizes.
"A legjobb a korrózió szempontjából: a hűvös száraz hely!" - stimmel, csak ilyet nem fogsz találni :-(
Hacsak nem ruházol be a kocsi értékének megfelelő klímát, ami először még jobban lehűti a levegőt, hogy kicsapódjon a pára, utána meg felmelegíti, hogy a relatív páratartalom alacsony maradjon. (Hűtőszekrényekben a nofrost rendszer teszi ezt)
Jelenleg a garázst a kocsi saját melege fűti fel. Az asszony OFF-ja a hatodik telét tölti ott, naponta ki/be járva. Gond nélkül.
"A legjobb a korrózió szempontjából: a hűvös száraz hely!" - stimmel, csak ilyet nem fogsz találni :-(
Hacsak nem ruházol be a kocsi értékének megfelelő klímát, ami először még jobban lehűti a levegőt, hogy kicsapódjon a pára, utána meg felmelegíti, hogy a relatív páratartalom alacsony maradjon. (Hűtőszekrényekben a nofrost rendszer teszi ezt)
Jelenleg a garázst a kocsi saját melege fűti fel. Az asszony OFF-ja a hatodik telét tölti ott, naponta ki/be járva. Gond nélkül.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 12:30:14 // 2741
"egyik axiál venti sem tud nagy levegőmennyiséget megmozgatni" - Mi azért gyártunk párat :-))
Piritu - 1.000.0002013-02-07 12:24:52 // 2740
Miért is? A felmelegített levegő szárazabb. Amint a kocsi is átvette a hőmérsékletet már ki sem csapódik a pára a vasra. Sőt, szárad.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 12:22:14 // 2739
A hideg miatt magas a páratartalom. (Ezért is van általában télen köd.) Az akna max annyit játszik, hog yott még hidegebb van.
Max fűtéssel tudod csökkenteni a relatív páratartalmat.
Max fűtéssel tudod csökkenteni a relatív páratartalmat.
Piritu - 1.000.0002013-02-05 18:53:25 // 2738
Nem a burkolathoz vezeti a kormot, ha nyitva van. Ha a burkolat alatt kormos, akkor az máshonnan jött.
Piritu - 1.000.0002013-02-05 18:52:20 // 2737
Könnyű kimérni ha szakadt. (Feltételezve, hogy olyan szerelőhöz vitted, aki ért hozzá.)
Piritu - 1.000.0002013-02-04 22:04:09 // 2735
Én amikor néztem, nulláról indult, és beállt valamilyen értékre.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.