Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-02-04 22:02:42 // 2734
Ha elkezdik, akkor a Pók nem nagyon fog magyar benzint kapni. Legfeljebb többet megyünk a sógorékhoz kirándulni a magyar célpontok helyett. Bár az út minősége miatt is indokolt arrafelé menni :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-04 22:01:03 // 2733
Javaslom a blogomat a Párducról :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-04 21:59:58 // 2732
Kettőnek :-P
(Meg van egy nem aktív tagnak is.)
Piritu - 1.000.0002013-02-04 21:15:34 // 2731
Ezért kell gyorsabban menni :-P
(Viszont nem árt tudni, hogy milyen kocsival lehet "kikezdeni". pl. V8 AMG-vel felesleges leállni, ilyenkor maradhat a tempomat 160-on.)
Piritu - 1.000.0002013-02-04 21:01:27 // 2730
Nem hinném, hogy csak 2T, a színe és az állaga is más.
Piritu - 1.000.0002013-02-04 20:58:02 // 2729
Én pár éve vettem egy CTEK töltőt. Jó cucc. Már megmentett két akksit a kidobástól. A kerti traktorét már két évvel hosszabbította meg. Ilyenkor télen a Spideré van rajta felváltva a trakeszéval. (Meg néha az asszony OFF-ja egy-egy hétvégére.)
Piritu - 1.000.0002013-02-04 20:52:18 // 2728
A német autópályán nem árt néha megmutatni az OFF-oknak, hogy hová tegyék magukat :-DD
Piritu - 1.000.0002013-02-04 17:42:30 // 2727
A vépúderben tényleg "van valami". Még anno a 156-al kb. 10e km 130-as autópályázás után kitévedtem németbe. Megküldtem a Vasat, de nem akart 2k fölé menni. Hazajöttem, go a szervizbe. Megerősítettek, hogy tényleg nem megy 2k fölé (vajon Győr környékén hol próbálták ki?), de semmi baját sem találtak. Jobb híján bepróbálkoztam egy teletank vépúderrel. Az út közeben újra németbe vitt, és láss csudát. Egyszer csak elindult a vas és újra hozta a régi formáját. Azóta minden negyedik-ötödik alkalommal ilyet kap.
Piritu - 1.000.0002013-02-04 06:55:06 // 2726
Ha a féket nyomod, akkor kell...
Piritu - 1.000.0002013-02-03 21:40:29 // 2725
Jó éjt mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-03 19:31:07 // 2724
Nekem eleve kiesnek a kis maszek kutak, az áruházak kútjai és a "kis", egy-két oszlopos kutak. Túl sok rossz tapasztalatom volt velük. A legutóbbi esetem, azóta a fenti elvek élnek.
Piritu - 1.000.0002013-02-02 21:56:04 // 2723
Ma is érdekes volt a 8-as. Mindenki 60-70-el ment, pedig csak esett :-))
Piritu - 1.000.0002013-02-02 21:45:26 // 2722
A 159 futóműve helyből stabilabb, mint bármelyik eddigi autómé volt. Ehhez jön még nálad 4x4 és a nagykerék :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-02 21:31:16 // 2721
Nekem meg az tűnt fel, hogy nem mindegy mennyire vizes az út. A víz mennyiségével arányos a fogyasztás növekedése is. Veszprém-Celldömölk a 8-ason nyugodt tempóval, tempomattal száraz időben 5,4-5,7 átlaggal, vizes úton 6,0-6,5, ma a szakadó esőben 7,0. Ezek szerint ennyi vizet mozgatnak meg a kerekek.
Piritu - 1.000.0002013-02-02 20:06:15 // 2720
Hát nyáron, napközben még nem tűnt fel, hogy fűtene :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-02 19:15:01 // 2719
Nem lehet, hogy csak "negatív" élményre vágyott, ami után még nagyobb élmény visszaülni az Alfába? :-P
OFF
Azért az az OT-s tényleg klassz lehet.
ON
Piritu - 1.000.0002013-02-02 12:45:04 // 2717
A Párduc megint nagyon alakított, igazi olasz vas :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-01 17:53:31 // 2716
Manapság már megörül az ember, ha egy hongkongi vagy maláj cuccot tud venni :-DDD
Piritu - 1.000.0002013-02-01 17:51:08 // 2715
Valószínűleg azért, mert a vételárba még ez is belefér :-))
Piritu - 1.000.0002013-02-01 17:50:13 // 2714
Nincs, csak akkor, ha egy független labor vizsgálatát kéri a vevő.
Piritu - 1.000.0002013-01-31 22:10:26 // 2713
A bolgár kátyúra? Ami mind a négy gumit hazavágta?
Annyira egyértelmű volt a dolog, hogy be sem próbálkoztam :-(
(Napi szinten utasítok én is vissza vevőreklamációt csapágysérülés miatt. Ha kérik nagyon egyszerűen bizonyítható, és akkor még a vizsgálat árát is ráverhetjük a vevőre, ami kb 2.000 Euro.)
Piritu - 1.000.0002013-01-31 21:51:15 // 2712
A hátsó tuti cserélhető, nekem már megvolt.
Nagyon valószínű, hogy az első is cserélhető, a Spideren az is megvolt.
Piritu - 1.000.0002013-01-31 21:21:05 // 2711
...és ennyi pénzért akár rádiót is lehet venni :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-31 21:19:44 // 2710
Hmmm, ennyit a távgyógyítás értelméről :-DDD
Piritu - 1.000.0002013-01-30 19:41:23 // 2709
Két számláló van, az egyiket látod a szerviz menüben, ez a 30ezres. A másikat nem, az az olajcsere számláló. Csak FES-el olvasható.
Piritu - 1.000.0002013-01-30 19:39:10 // 2708
Jó lenne tisztázni, hogy nullázták-e. Ha "nullázták", akkor a max. (nálam 35 ezerről) állásról kezd visszafelé számolni. A számolás üteme az üzemi körülményektől függ. Extrém esetben jóval rövidebb is lehet. tehát, ha volt nullázva, akkor én sürgősen cserélném. Ha nem, akkor meg kicsit később, mert 24 havonta ajánlja a gyár.
Az olajcsere számláló független a szervizintervallum számlálótól.
Piritu - 1.000.0002013-01-27 18:05:53 // 2707
Sok minden jó lenne, de örüljünk, hogy legalább ez van :-(
Piritu - 1.000.0002013-01-27 17:56:39 // 2706
Erre nem is gondoltam. A link ott van az "Előzmény" sorban! Köszi!
Piritu - 1.000.0002013-01-27 17:42:51 // 2705
Az ilyen hsz-hez ugró linket hogy csinálod?
Piritu - 1.000.0002013-01-27 11:05:34 // 2704
Bocs, nem rólad beszéltem :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-27 11:02:22 // 2703
Ezzel egyetértek, de hasból akkor sem lehet kijelenteni, hogy ez nem gyári kerék.
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:57:35 // 2702
Ez egy 2011-es katalógus:
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:53:57 // 2701
Nem az egyetlen eset, hogy a gyári méretek nem váltóméretei egymásnak. pl. a Spideré sem.
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:50:40 // 2700
Nem olajról van szó, hanem arról, hogy gyárilag milyen gumiméretekkel adták a 159-et, és igenis adták 205/55x16-al :-P
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:05:34 // 2698
Gyári méret az is :-P
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:02:21 // 2697
Az ilyen viselkedést az önigazolás részének fogom fel. Valahogy meg kell győznie magát a belül megszólaló hang ellenében, hogy igenis ő jobbat vett.
(A múlt héten pár német kollégával futottam össze, ők kiszálltak a 3 egyen Passátból és titokban - hogy ne vegyem észre - lesegettek be az Alfába.)
Piritu - 1.000.0002013-01-27 09:59:24 // 2696
""...a gyári NEM mindig feltétlenül a legjobb"" - mindig is ezt mondtam, és azt is, hogy az legalább nagy tömegben, sok-sok km-en keresztül bizonyított. Van vele tapasztalat, nem lehet mellényúlni. Főleg nem "filléres" alkatrészek esetében.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:38:02 // 2695
Jó éjt mindenkinek, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:33:04 // 2694
Ne is mondd! A Spidernél több napot dobtam a keresgélésre. Mondanom sem kell, két egybevágó infó sehol sem volt, a Xado reklámokat leszámítva. Külföldi oldalakon még olajjal is kevertették volna a zsírt. Lesz belőle blog is, de még nagyon hosszú, rövidíteni kell.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:30:01 // 2693
Nem tudom, igazából a német/osztrák viszonylatban teszteltem. Ott minden egy kicsit jobban működik, mégis :-(
Mondjuk ott jelezte a hosszabb távú útépítéseket is, de csak akkor terelt, ha olyan infó jött, hogy dugó van.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:27:48 // 2692
" leírják, hogy melyik szabvány alapján mérnek." - mégis több százat vettek az 1200 Wattosnak mondott 17 Wattosból :-P
Mit tud kezdeni egy átlag user egy szabványszámmal? Semmit. (Arról nem is beszélve, hogy a szabványok aktuális változatai "fizetősek", nem férhetők hozzá. A DIN 45500-as HiFi szabványt sem találtam meg.) Nagy szám legyen ráírva, mert azzal lehet villantani este a parkolóban.
"Szűrőt meg mi alapján tudsz venni?" - Szerintem semmi alapján, ezért nem látom értelmét az okoskodásnak. Beteszem a gyárit, oszt jó napot. Az tesztelve van.
Mit akarunk? A kormos elmegy jó párszázezret így is, esetleg meghosszabbítjuk még 50 ezerrel? Vagy egy rossz döntéssel megrövidítjük a kétszeresével? Egy sok-sok változós egyenlet az autó, esélyünk sincs minden paramétert figyelembe venni. A gyárak sem véletlenül futnak pár millió km-t a tesztautókkal, mielőtt piacra dobják őket.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 22:54:56 // 2691
"vagy csak az alkatrész a fontos?" - három éve van meg a Pók. Azóta "tanulom" az alkatrészeket, de még mindig van egy csomó, amiről nem is hallottam, hogy van. Hány alkatrészből áll egy autó? Tíz-húszezer? Kinek van erre energiája?
Piritu - 1.000.0002013-01-26 22:51:45 // 2690
Sok esetben esélyed sincs "meghallgatni". Maradjunk csak a légszűrőnél. Akkor tudsz TÉNYEK alapján dönteni, ha kipróbálod, hogy ezzel a szűrővel (mondjuk) 350ezret megy el a motor, a másikkal (mondjuk) csak 280-at. Ez ugye eleve lehetetlen :-DD
Piritu - 1.000.0002013-01-26 22:48:53 // 2689
Ebből is rogyás nélkül fogyott 230 ezer km-nyi. Ráadásul a gyári csereciklussal.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 22:45:17 // 2688
Én sem okvetlenül (lásd Spider kerékcsapágy), de mindenre kipróbált (és itt a hangsúly) megoldást adnak, nem kell napokig keresgélni és esetleg rossz infók alapján dönteni. A neten található infók jelentős része erősen megkérdőjelezhető (lásd Erhard infói ma), netán pont olyan dolgokra nem adnak infót, ami az adott esetben fontos lenne. (Honnan tudom ebben az esetben, hogy mi a fontos?)
Piritu - 1.000.0002013-01-26 22:31:36 // 2687
Több tucat gyári szűrőt fogyasztottam el az elmúlt majd misi km alatt. Egy sem rogyott meg. Ilyen tecnoizét eszembe se jutna venni.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 22:27:57 // 2686
Attól függ. Akiket ismerek, azok nem.
Akikhez meg a haverok hordják a LowCost miatt, ott úgyis mindegy, mert a user nem fizeti meg az esetleges 5Ft többletet.
Bár ebben a szakmában sem art a folyamatos továbbtanulás.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 22:25:29 // 2685
Kívül miért is kellene? A levegőt befelé szívja a motor, arra fog "megrogyni" a papír. Kifelé nem.
A Spider Ricamblin dupla rács van:
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.