"Naja! Ez igaz, de mit vegyünk figyelembe? A márkát?"
Akár a címkét is, ami rajta van.
Ettől függetlenül szerintem a tapasztalat sokat számít. (De nem a "vasárnapi autósoké", hanem akik már jó pár különböző garnitúrát elnyűttek.) Már csak ezért sem vennék új, ismeretlen gumit. Nincs tapasztalat.
Érdemes elolvasni George leírását is a gumiváltásról.
A tesztekkel is nagyon óvatosnak kell lenni, mert más méretben teljesen másképp szerepel ugyan az a gumi.
Aztán érdemes elbeszélgetni a gumissal. Miből cserél sokat idő előtt, hányan maradnak a levetett márkánál, és ki az aki úgy jön cserélni a lekopottat, hogy ilyet soha többé.
A különbségek lehet, hogy csak egyszer lesznek fontosak, de akkor nagyon... és akkor nem fog számítani, hogy óvatosan vezetsz-e, vagy sem.
Piritu - 1.000.0002013-03-19 19:07:36 // 2984
Piritu - 1.000.0002013-03-19 17:16:50 // 2983
"Komám (offos) egyszer feltett egy Vredesteint a verdájára és az első körforgalomban megfordult, hogy vegyék le azt a sz*rt. Azóta noname-t (nekünk) vesz és tökéletesen meg van vele elégedve. Ahogy designban elnéztem, talán a Hankook lowbudget márkája lehet..."
A komád véleményére nagyon nem adnék.
Azt azért illene tudnia, hogy a guminak be kell járódnia. Nemcsak az első körforgalomban, de még az első 100 km-en sem biztos, hogy működik...
A komád véleményére nagyon nem adnék.
Azt azért illene tudnia, hogy a guminak be kell járódnia. Nemcsak az első körforgalomban, de még az első 100 km-en sem biztos, hogy működik...
Piritu - 1.000.0002013-03-18 22:05:24 // 2982
Főleg az M1-es sztorid volt lehangoló :-(
Piritu - 1.000.0002013-03-18 20:50:20 // 2981
Piritu - 1.000.0002013-03-09 20:55:23 // 2980
Amikor a Spider kormányát bőröztettem kicsit körülnéztem a kárpitosnál. Hááááát, voltak csuda dolgok. Olyan bőranyagokat mutatott, hogy csak pislogtam, mint hal a szatyorban.
Ott és akkor dőlt el, hogy a Spider üléseit hozzá viszem, ha a bőr megadja magát.
Ott és akkor dőlt el, hogy a Spider üléseit hozzá viszem, ha a bőr megadja magát.
Piritu - 1.000.0002013-03-09 20:44:43 // 2979
Én nem tennék műbőrt sose a kocsiba. Ladába való.
Mondjuk én bőrfüggő vagyok, esetleg alfatex.
Mondjuk én bőrfüggő vagyok, esetleg alfatex.
Piritu - 1.000.0002013-03-08 17:24:00 // 2978
Mégis rakják sokan, mintha kötelező lenne :-DD
Piritu - 1.000.0002013-03-08 11:10:07 // 2977
Tuti van, de eddig ez a legjobb.
Piritu - 1.000.0002013-03-08 11:05:42 // 2976
"A jobb minőségű betétek hàtuljàn van egy gumilap és lemez ,azért nem nyikorog." ugyan ezt a szerepet jétsza a rézpaszta is, vagy tévedek?
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:45:56 // 2975
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:41:47 // 2974
Marad Várpalota :-DD
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:36:50 // 2973
a Párducét kellett vezetnem a gari miatt, innentől Csörihez fog járni, ha valaki majd meg akarja venni elég lesz a tudat, meg ha beszél vele :-)
A Póké meg eddig nem volt, de már csak a buli miatt is lesz :-D
A Póké meg eddig nem volt, de már csak a buli miatt is lesz :-D
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:23:08 // 2972
Tiszta sor, csak OFF műhely bélyegzőjével szerintem pont annyira mész, mint az állategészségügyi állomáséval. A legjobb esetben szakszerűtlen javítás tényét tudod bizonyítani, mert bizonyítja, hogy nem regisztrált Alfa szerviz. :-DD
Garanciára meg nem kötelez. A személyes ismeretség többet ér, ha gáz van.
Garanciára meg nem kötelez. A személyes ismeretség többet ér, ha gáz van.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:10:03 // 2971
Nem is rossz ötlet. Csináltatok magamnak egy bélyegzőt és folytatom a pecsételést a Spider szervizkönyvében. Valami jó dumát kellene a pecsétre tenni...
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:04:03 // 2970
Az örök kérdés, hogy hol van az otthoni szerelgetés határa? Milyen kockázatot vállal be a ember.
Szerintem ő is büszke volt, hogy megoldotta a problémát :-DD
Szerintem ő is büszke volt, hogy megoldotta a problémát :-DD
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:00:32 // 2969
Én is tudok pecsételni a könyvbe. Milyen bélyegző kérsz bele? Egy óra alatt kész :-P
Piritu - 1.000.0002013-03-07 21:12:40 // 2968
Nem is beszélve arról, hogy egy jót lehet kocsikázni oda-vissza :-)
Piritu - 1.000.0002013-03-07 21:06:16 // 2967
OFF
Találtam egy érdekes dolgot a linkre kattintva kijelentkezés ügyben. A legutóbbi Dömpi linknél belépve maradtam:
Belépve marad
Míg a múltkorinál nem:
kilépős link
A különbség, hogy ez utóbbiban benne van a "www" is.
Nálatok is így van?
ON
Találtam egy érdekes dolgot a linkre kattintva kijelentkezés ügyben. A legutóbbi Dömpi linknél belépve maradtam:
Belépve marad
Míg a múltkorinál nem:
kilépős link
A különbség, hogy ez utóbbiban benne van a "www" is.
Nálatok is így van?
ON
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:50:30 // 2966
Az izzó meleg ellenállása többszöröse a hidegnek. Az a két Volt hidegen sokkal nagyobb áramkülönbséget jelent, mint melegen, ráadásul ez utóbbi jóval kisebb áramerősségnél. Eléggé furcsán hangzik, hogy egy kisebb áramingadozás többet árt, mint egy 15-20%-al magasabb csúcsáram.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:34:46 // 2965
Xenonnál még az esetleges újragyújtás miatt értem, de izzónál miért is?
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:34:07 // 2964
Lekapcsoláskor meg főleg mindegy, hogy mikor feszültségmentesíted. Mindkét esetben jó valószínűséggel a töltési feszt kapja, aztán semmit. Mi a különbség?
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:30:29 // 2963
Nem értem ebben a logikát.
Ha már járó motorra kapcsolod rá a lámpát, akkor 14-14,4 Volt körüli feszültségről indul. Ha mindig rajta van, akkor a gyújtásráadásakor 12-13-ról. Ilyenkor kevesebb áram folyik a hideg izzószálon, ami elvileg nem viseli meg annyira. Az izzószálas izzók a bekapcsolás pillanatában égnek ki, pont a kis hideg ellenállás miatti nagy áram miatt.
Arról nem is beszélve, hogy az indítás előtt kicsit megmozgatja az elektronokat az akuban, így az indítóáram már nem jön olyan hirtelen.
Ha már járó motorra kapcsolod rá a lámpát, akkor 14-14,4 Volt körüli feszültségről indul. Ha mindig rajta van, akkor a gyújtásráadásakor 12-13-ról. Ilyenkor kevesebb áram folyik a hideg izzószálon, ami elvileg nem viseli meg annyira. Az izzószálas izzók a bekapcsolás pillanatában égnek ki, pont a kis hideg ellenállás miatti nagy áram miatt.
Arról nem is beszélve, hogy az indítás előtt kicsit megmozgatja az elektronokat az akuban, így az indítóáram már nem jön olyan hirtelen.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:25:40 // 2962
Mondjam azt, hogy évekig jártam fóliás ablakkal és sose szóltak, aztán egyszer nekiálltak (mert kellett a bevétel) és egy csomó embert megvártak a parkolóban. Akkor én is leszedettem.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:23:57 // 2961
Ha már csináltad párszor, és nem most látod először, akkor lehet hogy nem bonyolult. Egyedül, elsőre nekiállni azért nagyon nagy önbizalom kell hozzá. Jobb rutinosra bízni.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 18:28:50 // 2960
Ez nem olyan dolog, amit otthon, gyakorlat nélkül megbütyköl az ember. Sok mindent megcsináltam a Pókon, de ezt nem vállaltam én se be. Menj el Várpalotára Csörihez. Azon kívül, hogy nyugodtan alhatsz utána, lesz még egy jó napod is :-)
Piritu - 1.000.0002013-03-07 18:06:45 // 2959
Sose lehetett :-(
99-óta vagyok vírusgazda, de azóta nem sikerült megbízható márkaszervizt találnom :-(
99-óta vagyok vírusgazda, de azóta nem sikerült megbízható márkaszervizt találnom :-(
Piritu - 1.000.0002013-03-07 13:32:25 // 2958
:-(
Szabad tudni melyik szervizről van szó? Csak hogy véletlenül se menjen be az ember...
A gázolajcső azért nagyon durva, mi van ha kigyullad a kocsi? :-O
Szabad tudni melyik szervizről van szó? Csak hogy véletlenül se menjen be az ember...
A gázolajcső azért nagyon durva, mi van ha kigyullad a kocsi? :-O
Piritu - 1.000.0002013-03-07 13:22:37 // 2957
Nekem pl. 10 másodperc betenni a 7"-os navit :-)

Nem egyszerű a gyárit beszerelni, ráadásul finoman szólva nem olcsó mulatság. Akkor inkább már aftermarketes, ami jóval több szolgáltatással bír. (Személy szerint jobban szeretem, ha a navi a látómezőben van, és nem kell lenézni a kijelzőjére.)
Motorban szerintem az 1,9 mjet a maga 150 lovával egy nagyon jó kompromisszum. Sok is van belőle, bevált. Ha belefér a keretbe a 2.0-t meg csak ajánlani tudom, bár relatív kevés van belőle. Néhány gyermekbetegségét kiküszöbölték az 1,9/2,4 párosnak.

Nem egyszerű a gyárit beszerelni, ráadásul finoman szólva nem olcsó mulatság. Akkor inkább már aftermarketes, ami jóval több szolgáltatással bír. (Személy szerint jobban szeretem, ha a navi a látómezőben van, és nem kell lenézni a kijelzőjére.)
Motorban szerintem az 1,9 mjet a maga 150 lovával egy nagyon jó kompromisszum. Sok is van belőle, bevált. Ha belefér a keretbe a 2.0-t meg csak ajánlani tudom, bár relatív kevés van belőle. Néhány gyermekbetegségét kiküszöbölték az 1,9/2,4 párosnak.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 07:03:37 // 2956
Csak nehogy félreértse valaki.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 07:03:11 // 2955
Meglepően jó fényük van a HB3-as lámpáknak. Kb a 156 faceliftéhoz hasonlíthatnám.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 06:48:31 // 2954
A Pókba kell HB3 a 159-be sima H7 van.
Piritu - 1.000.0002013-03-06 23:14:00 // 2953
Mióta megvan a Párduc még nem volt lekapcsolva a tompított. Így általában egy évig tartanak ki a tompítottak, ami 40-45e km.
Bár egyszer igen. Németben teszteltem pár száz km-en, hogy kevesebb nyál fogy-e ha nem ég. Nos nem tapasztaltam különbséget. Innentől lemondtam a hagyományos izzó kiváltásáról.
A Spidernél izgat inkább, mint lehetséges dizájn elem...
Bár egyszer igen. Németben teszteltem pár száz km-en, hogy kevesebb nyál fogy-e ha nem ég. Nos nem tapasztaltam különbséget. Innentől lemondtam a hagyományos izzó kiváltásáról.
A Spidernél izgat inkább, mint lehetséges dizájn elem...
Piritu - 1.000.0002013-03-06 22:49:40 // 2952
Mennyire legális egy ilyen utólagos cucc? Mivel egyre több van, nem kezdenek-e el a sünök vadászni rá?
(Mondjuk nem raknék soha a kocsimra.)
(Mondjuk nem raknék soha a kocsimra.)
Piritu - 1.000.0002013-03-05 23:14:36 // 2951
6,5 cm - nyert! :-)
(Még az ujjam befér fölé.)
(Még az ujjam befér fölé.)
Piritu - 1.000.0002013-03-05 23:00:54 // 2950
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:45:57 // 2949
Ja, és van aki még ezen 4 centit ültet :-P
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:45:28 // 2948
Látszik, hogy nem ültetek még Spiderben :-DDD
Terheletlenül van 7 centi alatta, ha egyedül beülök, az már a max terhelés 40%-a, legalább mínusz egy centi.
Terheletlenül van 7 centi alatta, ha egyedül beülök, az már a max terhelés 40%-a, legalább mínusz egy centi.
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:21:48 // 2947
Ötlet még lenne, de nem sokra mész vele. Elsőre ki kellene olvasni, hogy nincs-e hibaüzenet. Onnan már el lehetne indulni.
De lehet egy jobban sikerült tankolás eredménye is :-(
De lehet egy jobban sikerült tankolás eredménye is :-(
Piritu - 1.000.0002013-03-04 18:25:32 // 2946
Ráadásul a legfiatalabbak is már kettő évesek :-(((
Piritu - 1.000.0002013-03-03 22:50:47 // 2945
Akkor furcsa a dolog, mert én is.
Piritu - 1.000.0002013-03-03 22:49:53 // 2944
Nem, mindenkinél így van. Az oldal ilyen :-(
Piritu - 1.000.0002013-03-03 15:10:49 // 2943
Milyen böngészőt használsz?
Piritu - 1.000.0002013-03-03 14:53:42 // 2942
Akkor ugyan az a helyzet :-(
Piritu - 1.000.0002013-03-03 13:33:30 // 2941
Ha Dömpi linkjére kattintok, és megnyílik az új lap, én ott már többet nem vagyok bejelentkezve az Amoréra. Nálatok is így van?
(Ahogy eddig észrevettem, elvileg csak Dömpi marad belépve, mert az ő oldalára visz a link.)
(Ahogy eddig észrevettem, elvileg csak Dömpi marad belépve, mert az ő oldalára visz a link.)
Piritu - 1.000.0002013-03-03 13:28:15 // 2940
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002013-03-03 13:16:18 // 2939
Alkoholt én is használok már vagy 30 éve, de amikor virtuális meghajtót csináltam ennek a nyomorultnak jutott eszembe először a neve.
Piritu - 1.000.0002013-03-03 13:14:44 // 2938
Előtte szólj. Elviszem a gépet is és megírjuk ott.
Piritu - 1.000.0002013-03-03 13:09:23 // 2937
Nem a frissességről van szó. A 159 bizony egy új korszakot hozott az Alfa életében. Minőségi ugrás a korábbi modellekhez képest. A "maciarcok" ilyet nem hoztak, azok csak egyszerűen újabb típusok.
Piritu - 1.000.0002013-03-03 13:05:35 // 2936
Azt csináltam én is, aztán két napig pucoltam a gépet a démon által kéretlenül feltelepített szeméttől. A firefoxból is alig tudtam kidobni a keresőjét.
Piritu - 1.000.0002013-03-03 08:28:15 // 2935
eLEARn a szerelési útmutató. Guliba beírva (eLearn alfa 159 download) dob ki egy csomót. Ki kell írni CD-re és már fut is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.