Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Robi2005-05-31 15:40:40 // 5642
A legtöbb autóhoz 3-4000 Ft körül van a Remsa betét. Csak ha valami szokásostól eltérő formája van, akkor szokott drágább lenni.
Hát ja, erről beszélek én is. Miért olyan óccsó a 155-höz? Anyagban nem hiszem, hogy sok különbség lenne a kettő között.
kertecs2005-05-31 14:07:16 // 5640
Nekem a 155-be lényegesen olcsóbb a megfejtés, valami 3-4 ezer volt az eleje, nem is problémázok rajta. Mondjuk 13 azért nem mindegy...
16e Ft-ért vettem most és 13e Ft volt a Remsa. Ennyit nem ér meg a különbség.
kertecs2005-05-31 12:52:53 // 5638
Még bent van, de már nagyon rühellem. Nekem is ferrodo volt előtte, szerettem volna azt venni, de rábeszélt a ricambis, hogy "jóóó lesz az nekem".
Amúgy tudott volna rendelni anno egy fél éve, de az dupla áron lett volna, sőt a West is tudott volna hozni.
Thomika2005-05-31 12:39:30 // 5637
SN:
mikor akarod menetképessé varázsolni a Sprintet?? 2 hete említettél egy időpontot, de már sajna a feledés homályába veszett...
a2005-05-31 12:34:46 // 5636
Keresek eladó, használt, csápos emelőt, ami jó állapotban van!
2 db-ot vennék!
Ha valaki tud valamit, kérem dobjon egy emilt az itteni címemre.
a2005-05-31 12:33:23 // 5635
Nekem nagyon tetszett a sele váltó... Pláne egy relatíve erős, sportos autóban...
Amúgy tényleg érzem, hogy öregszem :) No nem fizikálisan, hanem gondolkodásra :)
Akkor Te kifogtál sok jó minőségű Remsa betétet. :)
Robi2005-05-31 12:02:07 // 5633
Én mindegyik autómban Remsa betéteket használtam/használok, és még soha nem volt bajom vele. Az első fékjeim nyikorognak fékezéskor, de azokat még nem cseréltem soha, nem tudom, milyen gyártmányúak.
Hollandiban béreltem egy Colt 1.3 automatát, az milyen sz@r volt.
Végre vki rajtam kívül aki azt mondja a Selespeed-ről, hogy nagyon állat. Te is öregszel, az én következő autómba is lesz tempomat automata selespeed váltóval. Így full hycomata lesz.
a2005-05-31 11:53:29 // 5631
Alfában még sosem próbáltam automatát.
Egy ideig volt egy offos automatám, azt nagyon rühelltem.
Meg egy ideig volt nálam egy Fiat Stilo Abarth Selespeed váltóval.
Az nagyon állat, az sokkal jobb, mint a síma automata.
Nekem nem az automata vagy robotváltó hiányzik inkább az autóimból, hanem a tempomat... Az az, amit tuti megrendelek, ha egyszer új autót veszek :) (Jó ideig még nem fenyeget :( )
Hycomata vagy hycospeed tetszik neked jobban?
Próbáltár már ilyen hyco autót?
Az nekem is, az ATE-val is megvoltam elégedve.
TSak arra akartam finoman utalni, hogy az én autómnál ilyesmi nem fordulhat elő mivel ....mata. Nagyon csöndben írom mert mindjárt jönnek a sztahanovok oszt jól lehordanak mert ilyen ....mata Alfa nem is Alfa.
zolee1452005-05-31 11:23:37 // 5625
asszem lemaradtam valamiről, szóval szabad a gazda!:) mire gondolsz?
És mit csináltál a betéttel?
Ír egy szakvéleményt a szerelő, visszaküldjük a Ricambi-nak és várjuk vissza a lóvét. Ez a betét nem ebbe az autó való, nem is értem miért ezt adtak hozzá. Ferrodot szerettem volna de az nem volt és azt mondták a remsa is ugyanolyan jó. Kinek? Ferrodo nincs Pécsett, érted Te ezt?
kertecs2005-05-31 11:16:40 // 5623
Sajnos a remsa betétekbe én is belefutottam... detto.
Berakod 4-be, nehezen jön ki? Nekem ez a szöveg környezet nem ismerős. :)
a2005-05-31 10:00:25 // 5621
Az olaj itt szerintem nem sokat segít... Szvsz szilentcsere.
a2005-05-31 09:59:08 // 5620
No akkor ez is öngyógyító típus? :DDD
(Szvsz valahol letestel a kábel)
a2005-05-31 09:57:25 // 5619
Afrászt :)
Nem látod, hogy Mussolini integet a kábelkötegek mögül? ;DDD
a2005-05-31 09:56:05 // 5618
De itt nem az ABS szempontjából szólt a kérdés :)
zolee1452005-05-31 09:48:45 // 5617
köszi. szép lassan jön egy "nagygenerál" a gépnek, és számolgatok hány hétig fogok zsíroskenyéren élni... (vagy hány hónapig)
Paco2005-05-31 09:41:11 // 5616
Lehet váltóolaj, de az is lehet hogy a váltótartó szilentjeid koptak meg, és kicsit ferdén áll a váltó, sőt még a váltórudazat is szorulhat. Én igazából ezekre tippelnék elsősorban.
zolee1452005-05-31 09:01:56 // 5614
Paco!
szerinted ha berakom 4-be a váltót, majd onnan csak viszonylag nehezen jön ki akkor az váltócsere, vagy csak egy kis váltóolaj? vagy más? előre is köszi!:)
Paco2005-05-31 08:49:40 // 5613
Nem tudom hány topikba írtad még be, de a pörgős boxerban válaszoltam neked.
TtK2005-05-31 08:17:18 // 5612
700 gramm R134a. Például innen lehet megtudni.
Más:
A hétvégén megbugfixeltem a csomagtartó rolót. Már volt gányolva, de inkább rontottak, mint javítottak rajta. Nem kevés szívás árán úgy tűnik megvan a tuti megoldás. Ha valakit érdekel szóljon.
Btw. Luigi keze száradt volna le, mikor a műanyag pöckös kitámasztásokat tervezte...
Nem kellett sasolni (egyenlőre) megjavult. Elindult az óra, majd akadozott még egy ideig oszt meggyógyult, gondolom átmenetileg.
50e km óta nincs katalizátorom mert összezuhat és nem tettem bele. Érdekes, hogy a zöld kártyát így is megkapta. :) Nem volt kamu.
A lambda szonda a 156-ban a katalizátor előtt van így semmit nem befolyásol ha nincs katalizátorod. Fogyasztás ua. viszont dinamikusabb.
Én minap dobáltam ki a 90%-os Remsa típusú kotvány betéteket. Elmelegedett, sírt és jóval kisebb volt a hatásfoka mint a Ferrodo Premium-nak.
Barni1472005-05-31 03:15:56 // 5608
Lehet hogy tuning topic-ba kellene írnom.:
Kiherélt katalizátor úgyebár növeli a teljesítményt, a nagyobb hatásfokú öblítés és kisseb ellenállás miatt. De mennyiben tudja ez a lambdaszonda mérési pontosságát és fogyasztást befolyásolni ?
Van valakinek ezirányú tapasztalata? Főleg városi fogyira lennék kiváncsi.
Robi2005-05-30 21:10:16 // 5606
Van egy ötletem a bemelegítésre. A te segítségeddel átkábelezzük a 90-est. Az én 90-esemet. Aztán a tiedet. És esetleg utána a GTV-t. :) Melyiket is? A zöldet? :PPP
Wickey2005-05-30 21:08:13 // 5605
gyúrj a gtv átvezetékelésére
:-DDDD
Robi2005-05-30 20:50:29 // 5604
Jó buli lehetett. :) Ellenségemnek se kívánnám. :)
TáDé2005-05-30 20:38:29 // 5603
Azt is, de működésre lehetett bírni a fűtőmotort is ;)
Robi2005-05-30 19:14:51 // 5602
Mit találtatok? Még mindig harcoló vietnami alakulatot? :)))
TáDé2005-05-30 18:59:06 // 5601
András bácsi2005-05-30 18:54:55 // 5600
Ez sajnos az occsó utángyártott betéteknél mindig előfordul. Sajnos javulni nem fog.
Viktor852005-05-30 18:51:04 // 5599
Hm a megégésben lehet vmi, mert egy (jó) ideig befogott kicsit a fék.
Robi2005-05-30 18:40:16 // 5598
Meg van égve a betét felülete, vagy szar a betét anyaga. Az enyém is nyikorog fékezéskor, de már hozzászoktam. :)
BFMSE2005-05-30 18:37:51 // 5597
Sziasztok!
Nem tudja vki, hogy a 146 2.0 Ti-be (96-os, manual klimas) mennyi klima gaz kell? Nem talaltam sehol feliratot, ami erre utalna.
Viktor852005-05-30 17:50:33 // 5595
Hi! Nem tudja vki, hogy mitől tud kocsi fékezés közben fütyülő,(sípoló), bántó, magas hangot kiadni? A betétek+tárcsák nincsenek elkopva, és a fékerő is 100%-os.
ThX
Én is ebben bízom majd jól megsasolom. Thx.
a2005-05-30 12:41:06 // 5593
Szerintem az órának lesz külön biztije.
Nem tudom, csak tippelek: van az órának, van a fordmérőnek és van az összes többinek együtt.
Minden esetre nagyon elcsodálkoznék, ha nem lenne külön biztosítéka az órának...