Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Robi2005-01-17 14:49:28 // 1613
Ez engem is érdekelne. :)
Robi2005-01-17 14:49:00 // 1612
Szóval a váltó kapta a 12V-ot, és nem adta.
Robi2005-01-17 14:48:29 // 1611
Nem a váltó felől jövő szálon mértük a 12V-ot, hanem az elölről jövő szálon.
Azmo2005-01-17 14:48:12 // 1610
bakker, akkor hol a tekercs tápja????????
norbee2005-01-17 14:45:59 // 1609
Jóvanna, nem akarok segíteni. És? :PPPPPPPPPPP
pb_2005-01-17 14:45:26 // 1608
Az nem a tekercs tápja! Az 1 érzékelő(közelség), azon mindig van 12V-t, ha műxik a 4kerék, ha nem! Azzal, azt lehet csinálni, hogy ha széthúzod folyamatosan ég a 4x4 lámpa a műszerfalon, ha összedugod, akkor nem.
Azmo2005-01-17 14:45:11 // 1607
francokat lusta, nem akarsz segíteni :)
norbee2005-01-17 14:43:35 // 1606
Csak ötlet vót. Most fáradt vagyok kifejteni.
Azmo2005-01-17 14:42:29 // 1605
hülye, az ABSnek nemtom mi a köze a 4x4-hez! A müszerfalon lévő ABS visszajelzőre gondoltam!
norbee2005-01-17 14:40:49 // 1604
Hát ha lúd, legyen kövér. :)))
pb_2005-01-17 14:39:01 // 1603
Akkor az egész 4x4 nem fog működni.
norbee2005-01-17 14:38:58 // 1602
Ha a János megcsinálta, és most jó, akkor minden bizonnyal volt hozzá köze, hiszen ő csinálta, nem? ;)
norbee2005-01-17 14:38:14 // 1601
Méék lámpa?
Azmo2005-01-17 14:36:21 // 1600
ezt a kőrt már megfutottuk! Az ABS amikor nem ment, akkor égett a lámpa, Szamosi megcsinálta és most jó! Nem tudom hogy köze lehet-e hozzá vagy sem...
Robi2005-01-17 14:34:54 // 1599
Azmo kiszedte a középkonzolt. A váltó felett volt két kábel, ami a váltótól jött. Egy piros meg egy fekete. A feketében három ér fut, a pirosban kettő. A feketéről megállapítottuk, hogy vmi jeladónak lehet a tyúkbele. A pirosnak a két ere között mértük a 12V-ot, ráadott gyújtásnál.
norbee2005-01-17 14:33:59 // 1598
De amiatt lehet nem kapcsola P4...
Azmo2005-01-17 14:32:33 // 1597
bakker, ne idegelj már, működik az ABS!
norbee2005-01-17 14:31:06 // 1596
Letéped az ábéeskompjútert a helyéről... :)))
Azmo2005-01-17 14:30:20 // 1595
hogy iktattuk volna ki?? minek, mikor?
norbee2005-01-17 14:27:30 // 1594
Téélleg, ABS-t nem iktattátok ki?
norbee2005-01-17 14:26:12 // 1593
pb_ Akkor most fejtsem ki, hogy arra gondoltam, mely csatlakozási pontokon nőhet meg esetleg az átmeneti ellenállás annyira, hogy nem visz le rendesen 12V-t a váltóba, de erre kiderült, hogy mégis lemegy az a fesz? :))))
pb_2005-01-17 14:14:24 // 1592
Ya.
norbee2005-01-17 14:11:00 // 1591
Bakker, pb_ kötöszköcc? :)))
Azmo2005-01-17 14:10:40 // 1590
a direkt 12 V-ot nem javasolta Paco, mert lehet hogy ez azt eredményezné, hogy valamit máshol meg szétcsesz!
norbee2005-01-17 14:09:21 // 1589
Nekem aszondta, minden lehetséges pontot végigmértek. Volt a fején egy nagy vágás, mint egy rossz kalóznak, nem mertem többet kérdezni! :)))))
pb_2005-01-17 14:08:12 // 1588
Mit jelent az, hogy összes pont, mert ahhoz, hogy mindent végig mérjél a P4 rendszeren, le kell bontani az egész autó belsejét, műszerfal kompletten ki, kárpit felszed, és a motor térben is bontani kell.
Azmo2005-01-17 14:04:28 // 1587
akkor mi a kérdés:)
pb_2005-01-17 14:04:07 // 1586
Ha rám hallagattok direktbe adtok neki 12V-t Akksi, vezeték, kábel végre rádug(ami a váltóból kijön). De mikor csinálnátok ezt a dolgot?
norbee2005-01-17 13:58:17 // 1585
Bombázók Mit és hol mértetek egyáltalán? Paco aszondta, megnéztétek az össze lehetséges pontot, csak a váltó belseje maradt ki.
beeep1462005-01-17 13:42:47 // 1584
:-)) sorry
gabi332005-01-17 13:41:23 // 1583
bocsi! :)
Azmo2005-01-17 13:40:27 // 1582
na fejezzétek be ezt! Tessék figyelni és észre fogjátok venni, ha privát üzitek jött! :)
gabi332005-01-17 13:39:40 // 1581
Beeep146! Privát üzi!!!
beeep1462005-01-17 13:36:22 // 1580
Köszi! Rápróbálok.
beeep1462005-01-17 13:35:02 // 1579
Sorry, a dupláért, azt hittem átsiklottatok felette... :-)) gabi33! privát üzi!!!
ingegnere2005-01-17 13:32:58 // 1578
Engem kéne felhívnod!;-)
gabi332005-01-17 13:32:02 // 1577
Houston hívja beeeeeeeeeeeeeeeep146-ot!!!
Azmo2005-01-17 13:30:44 // 1576
igen, rendben, simán! De akkor már a kezemben kéne hogy legyen a nyelest.csapágy és a jó elektromágnes, szal felkészülve a bombázásra! De mondjuk ezt meg lehet ejteni bármikor!
Robi2005-01-17 13:28:20 // 1575
az izzó nem év = az izzó nem ég :)
Robi2005-01-17 13:27:07 // 1574
Azon gondolkodom, hogy érdemes lenne megmérni azt a 12V-ot terheléssel is. Magyarul rá kellene kötni egy izzót, és úgy megmérni. Könnyen lehet, hogy valahol szar a kontakt. Attól még a multiméter 12V-ot mutat, mert szinte nincs áramfelvétele. Ellenben ha ráterhelsz egy izzóval, akkor a kontakt nagy ellenállása miatt leesik a feszültség. Ilyenkor az izzó nem év, vagy csak parázslik. Talán meg kellene még játszani, mielőtt lebombázzuk a váltódat.
Kazes☻2005-01-17 13:25:32 // 1573
Vagy csak feszül, mert egy kicsit elmozdult. Az enyémmel is volt egyszer ilyen baj. Lelazítottam , egy kicsit igazítottam rajta és visszahúztam. Azóta jó.
gabi332005-01-17 13:24:29 // 1572
Ma este szívesen megnézem. :)
Robi2005-01-17 13:23:17 // 1571
Hát az nekem sajnos nem az igazi. Transaxle-nél amúgy is egy kritikus pont a váltó, inkább megvenném a szintetikust.
brien2005-01-17 13:21:52 // 1570
Jah, a váltóolajra visszatérve Tutela SAE80-90W GL5+ viszkozitású...szal' nem synth :(
Robi2005-01-17 13:20:56 // 1569
Ezt már írtad egyszer. Fogalmam sincs. De a puding próbája az evés.
beeep1462005-01-17 13:19:27 // 1568
Üdv! Van egy olyan gondom, hogy indításnál súrlódó hangot ad az indítómotor. Beindul rendesen, de "súrol". A szerelőm szerint annyi a baja, hogy ki kellene pucolni. valóban ennyi, vagy jelezhet ez mást is? 146 1.6 TS
brien2005-01-17 13:16:47 // 1567
Ezúton is b**** szájba a k**** a****..... A maszkon lévő jelet alulról fogja két kis pici "rugós" fémalátét, szal' vagy felnyitja a motorháztetőt vagy viszi az egész maszkot....ezt azért tudom, mert én nemrég cseréltem. A hátulja is orvosolható elvileg, nem kell az egész zárat cserélni,de ahhoz még nem nyúltam...
Azmo2005-01-17 13:03:47 // 1566
nem kellett....nemtom múltkor miért jöttek ki fura adatok, most rámértünk és normál 12v volt a kábelbe, kicsi csökkenéssel, ami normális! Mail ment!
pb_2005-01-17 13:01:21 // 1565
Adtatok direktbe 12V-t? Nem az lesz a rossz, hanem vszínű az ABS-al lesz a gond. Ha érdekel bővebben a dolog keress + mélben.
Robi2005-01-17 13:00:14 // 1564
Nem kell felhívni, ma este megyek hozzá a kuplunggal. Ha benevezek a váltóra, akkor az orrom előtt újítja fel. Fog egy jó váltót, fog 4 db 5-ös szinkront, és beteszi az 1, 2, 3, 4-es szinkronok helyére. Oszt összerakja. Ha lenne rá pénzem, nem gondolkoznék egy percig sem. A kéttrácsás kuplunghoz a munkahenger+tengelycsonk együtt 10 rugó szerinted reális?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak