mien ertelemben nagy szivas? :)
gondolkodom beepiteni a masik, ep katalizatort es csak gyujtom az informaciokat :) kivancsi vagyok igy dob-e hibakodot
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Kareszka19842013-03-10 20:01:28 // 43399
Imyx2013-03-10 18:44:16 // 43398
Azért legyen meleg a motor :-).
mreni2013-03-10 18:40:18 // 43397
beszakítani nem fogod,max lefordul róla a kulcs :)
van mikor sima ügy,van mikor nagy szívás :D
van mikor sima ügy,van mikor nagy szívás :D
Kareszka19842013-03-10 16:36:58 // 43396
hali.
lambdaszondat mennyire konnyu kiszedni sima villaskulcsal? tartok tole, hogy beszakitom.
lambdaszondat mennyire konnyu kiszedni sima villaskulcsal? tartok tole, hogy beszakitom.
alfa147,Gt2013-03-10 00:06:26 // 43395
Csiao Kartársak.Valaki nem emlékszik rá hogy a xeonlámpás GT-nél a futomünél lévö potinak a karja kb milyen szögben áll a vizszinteshez képest terhelés nélkül?Üdv Zoli.
Ferke2013-03-09 23:03:19 // 43394
Egy üzemanyag nyomást mindenképp jó lenne mérni...nyáron sokkal nagyobb a nyomás magában a tankban...csekkolni kéne, hogy a nyomásszabályzó szelep dolgozik-e.
Mulder2013-03-09 22:31:33 // 43393
Erre még nem gondoltam, mert több helyen tankolok.....shell soha......
BadAzz2013-03-09 22:14:54 // 43392
Ez nem egyedi eset nállad...régebben taglalták már a kollégák a 145/6 topikban. Arra már nem emlékszem találtak e rá megoldást , de mintha összefüggésbe hozták volna azzal ,hogy hol tankoltak. Egyébként egyszer-kétszer előfordult velem is nyáron melegben , hogy nem indult elsőre ,másodikra viszont pöcre. Mivel tényleg csakritkán történt meg én nem foglakoztam vele.
Mulder2013-03-09 21:52:51 // 43391
Oké. Akkor visszakalandoznék mert az alapprobléma már feledésbe merülhetett :DDDDDD
"Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi"
Én csak rátok számíthatok :P :D
"Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi"
Én csak rátok számíthatok :P :D
Trombozis2013-03-09 19:51:59 // 43390
Mintha Piritu azt irta volna, hogy az a jo, ha sziszeg... :)
andrej0312013-03-09 19:14:27 // 43389
Én se vettem észre hogy bármit is befojásolna
GTVili2013-03-09 18:56:34 // 43388
Egyébként nekem is sziszeg....de még nem tapasztaltam semmi hátrányát.
GTVili2013-03-09 18:55:36 // 43387
Mi egyszer egy öreg Merci kisteherrel jártunk így.Télen befagyott a szellőző.....kb 20km-enként meg kellett állni egy kis friss levegőre. Tanksapka le.....nagylevegő. Újabb 20-30km....
andrej0312013-03-09 18:48:10 // 43386
Na az már durva nekem nemváltozott semmit a tank csak minden tankolásnál mikor lecsavarom a záró sisakot van az a sziszegő hang
Piritu - 1.000.0002013-03-09 18:28:58 // 43385
Pontosan.
Nekem egyszer az OFF-ban eldugult a szellőztető szelep és teljesen összeszívta a tankot. 30 literes lett a 63 literes tank. Ráadásul a teteje horpadt be, alulról semmit sem lehetett látni.
Nekem egyszer az OFF-ban eldugult a szellőztető szelep és teljesen összeszívta a tankot. 30 literes lett a 63 literes tank. Ráadásul a teteje horpadt be, alulról semmit sem lehetett látni.
andrej0312013-03-09 18:26:10 // 43384
nekem minden alkalommal sziszeg mikor leveszem a zárókupakot olyan hangot ad mintamikor leeresztik a gumit
Piritu - 1.000.0002013-03-09 18:24:05 // 43383
A tankban egy kis vákum van, hogy ne legyen büdös az autó. Az normális, ha a sapka levételénél sziszeg.
Andrewxy2013-03-09 18:09:31 // 43382
Nekem most nem sikerült azt a beállítást előhoznom :(
andrej0312013-03-09 18:05:21 // 43381
megkeresem azt az autótipust ameik nekem van és ott azt a terméket ameikre szükségem van lehet az unix-tól is de az a legdrágáb vagy egyszerüen beírom a Google keresőbe az autóm tipusát és azt az alkatrész nevet ameikre szükségem van és keresgélek hol a legolcsób és legjobb
[k i z z o]2013-03-09 18:03:26 // 43380
Az EPERben van ár, ha az elején beállítottad, forintban. Ettől egy kicsit eltér az itthoni, de kiindulásnak megfelel.
Andrewxy2013-03-09 17:59:20 // 43379
vatera, grando hogyan?
andrej0312013-03-09 17:55:47 // 43378
Én az alba autó-tól szoktam vagy a grandó esetleg vatera
Andrewxy2013-03-09 17:29:30 // 43377
Sziasztok,
ha megtaláltam egy "kütyüt" ePER-ben ami kellene a géphez, azt hogyan tudom megrendelni, vagy legalább árat honnan tudok nézni?
köszi :)
ha megtaláltam egy "kütyüt" ePER-ben ami kellene a géphez, azt hogyan tudom megrendelni, vagy legalább árat honnan tudok nézni?
köszi :)
andrej0312013-03-09 17:28:26 // 43376
Így van a műanyag a jó.A fém amikor padlóig volt nyomva a pedál akkor érte el a nyomólapot így vissza se tudott jönni, az fura hogy tudott eddig menni nálam van 2 éve és pár ezer kilómétert bele raktam és csak eggyik percről a másikra megadta magát gondolom kiesett vagy szétesett amivel hézagolta az előző szerelője
andrej0312013-03-09 16:53:03 // 43373

Úgygondoltam megosztom veletek a hiba okát amire már egy ideje próbálunk rájönni,
Ugye írtam hogy egyszer csak menetközben bentmaradt a kuplung pedál és mikor szétszedtem mintha valami hiányzott volna a kinyomócsapágy és a nyomólap között ott volt egy nagy hézag cseréltem mindent és semmi,
Na nézrgrttrm képeket és mintha a műanyag csapágy magasab lenne a fémnél utánna néztem és tényleg 1cm-el
gyorsan hozattam és azóta szuper ,azt nemtom hogy oldotta meg az a barom aki előttem szerelte hogy mostanáig ment
Gabesz2013-03-09 15:37:05 // 43372
Olvasgattam, hogy a hidegen nehézkes indítás, és gázadásra leállást-durrogást okozhatja az LMM. Ma lehúztam, először beindult nélküle, akkor fel-le járt az alapjárat, majd mikor másodjára be akartam inditani, akkor már nem indult, mikor visszadugtam az LMM csatlakozóját, indult.
Nem kellene működnie lehúzott csatival is?
Nem kellene működnie lehúzott csatival is?
Mulder2013-03-09 15:18:49 // 43371
Keresztkérdés. A biztonsági szelepnek kellene bárikus nyomáson tartanaia, vagy hogy működik......? okosítsatok légyszi
Mulder2013-03-09 14:48:39 // 43370
Nem. Menet közben még soha nem állt le :D Remélem nem is fog......
Kaptam tippet a tankszellőztetőre. Sziszeg ha tankolásnál letekrem a sapkát. Az normális?
Jeladót azt jelezné a műszarfal?oder?
Kaptam tippet a tankszellőztetőre. Sziszeg ha tankolásnál letekrem a sapkát. Az normális?
Jeladót azt jelezné a műszarfal?oder?
Liquid2013-03-09 12:18:39 // 43369
szegénynek mindig volt baja
andrej0312013-03-09 07:29:34 // 43368
Telyesen igazad van
Dévid2013-03-09 00:24:09 // 43367
Végülis volt!
Gyengébb tapadású felületen csóválta a farát, mert nem jól volt beállítva a hátsó futómű. A légzsáklámpa világított, de nem kommunikált a diagnosztikai műszerrel. A biztosítéktábla fedelét levéve látszott a sok plusz kábel, még minimum egy autóra való volt benne. Tervben volt, hogy a nem oda való kábelek ki lesznek gyomlálva. :D
A lámpák lettek beállítva, más beavatkozás akkor nem történt.
Azóta a futómű be lett állítva, majdnem 2 napig élmény volt használni, aztán elfogyott az erő plusz elkezdett csörömpölni a blokk. Egy hónapig az egyik szerelőnél állt, de elhoztam, mert nem volt ott jó helye. Azóta benn áll a garázsban.
Gyengébb tapadású felületen csóválta a farát, mert nem jól volt beállítva a hátsó futómű. A légzsáklámpa világított, de nem kommunikált a diagnosztikai műszerrel. A biztosítéktábla fedelét levéve látszott a sok plusz kábel, még minimum egy autóra való volt benne. Tervben volt, hogy a nem oda való kábelek ki lesznek gyomlálva. :D
A lámpák lettek beállítva, más beavatkozás akkor nem történt.
Azóta a futómű be lett állítva, majdnem 2 napig élmény volt használni, aztán elfogyott az erő plusz elkezdett csörömpölni a blokk. Egy hónapig az egyik szerelőnél állt, de elhoztam, mert nem volt ott jó helye. Azóta benn áll a garázsban.
Csöri2013-03-08 23:38:51 // 43366
:-)
Volt akkor is valami baja.:-)))
Volt akkor is valami baja.:-)))
Dévid2013-03-08 23:00:04 // 43365
Egyszer, elgurultunk Kócossal, két kocsival, de én nem javíttattam. Akkor épp rendben volt, csak apróbb hibái voltak. :)
Dévid2013-03-08 22:55:16 // 43363
A régivel nem volt dolga. :)
Liquid2013-03-08 22:47:10 // 43362
a régi után ez igazi felüdülés lesz neki :)
Wickey2013-03-08 21:18:12 // 43361
Menet közben nem áll le?
Ha igen, akkor esetleg főtengely jeladó. TS-ekben el szokott hullani néha.
Ha igen, akkor esetleg főtengely jeladó. TS-ekben el szokott hullani néha.
Dévid2013-03-08 21:14:40 // 43360
128,5 ha ezt is elvállalja. :D
Liquid2013-03-08 20:18:18 // 43359
ez így van, nekem se nagyon kevesebb mint 100
deportivo2013-03-08 19:51:09 // 43358
A mai nap eredménye a következő:
Vezérmű tengely
Hidrotőke
Vezérlés módosító
Komplett vezérlés
Hosszbordás szíj feszítővel
Szelepfedél tömítés
Pollenszűrők
Légszűrő
Olajszűrő
Olajcsere (selenia).
Masszívan időszerű volt, és bár sok sok Deák (170.000) el ment tőlem, de megnyugtató érzés ezeken túl lenni.
Vezérmű tengely
Hidrotőke
Vezérlés módosító
Komplett vezérlés
Hosszbordás szíj feszítővel
Szelepfedél tömítés
Pollenszűrők
Légszűrő
Olajszűrő
Olajcsere (selenia).
Masszívan időszerű volt, és bár sok sok Deák (170.000) el ment tőlem, de megnyugtató érzés ezeken túl lenni.
Atika19902013-03-08 19:33:21 // 43357
Sziasztok!
Nem rég vettem egy 146-t s most át szeretném nézetetni s ami olyan azt cseréltetni is szeretném. Délegyházán lakom ehhez a településhez közel kellene egy jó szerelő műhely illetve szerelő aki jól dolgozik és megbízható. Előre is köszönöm.
Nem rég vettem egy 146-t s most át szeretném nézetetni s ami olyan azt cseréltetni is szeretném. Délegyházán lakom ehhez a településhez közel kellene egy jó szerelő műhely illetve szerelő aki jól dolgozik és megbízható. Előre is köszönöm.
Piritu - 1.000.0002013-03-08 19:33:06 // 43356
"ezt is alfa szerelő rakta össze" - nem hívnám annak, max buherakirálynak :-((
andrej0312013-03-08 19:19:02 // 43355
Ez így van mert sajna ritka az igazi szerelő. A legjob mikor a suzukinál vettem kétéve egy 146 boxert és mikor kiszedtem a szelőző rendszert mert nemzárt rendesen ,hát sima hajgumival voltak összerakva a cuccok.Azthittem lehidalok mikor megláttam, ezt is alfa szerelő rakta össze és sorra jönnek a gányolások
Piritu - 1.000.0002013-03-08 19:02:10 // 43354
Sajnos egy jó szerelőhöz "el kell menni", nem helyben van. (Nekem pl. 100 km-re.)
andrej0312013-03-08 18:28:57 // 43352
Nem sértődöm. De Szigetváron szerelőtt nemtalálsz .Mikor elvittem hogy foralja a vizett 3 helyen is a hengerfejet cserélni akarták én kicseréltem a vízpumpát és jó lett mikor kanyarba kopogott 4 helyen se jöttek rá mitörtént én kicseréltem a leng csilapitótt és jólett mikor nem ment az elakadás jelző a műszerfalat akarták kiszedni és sorolhatnám most is azért van ilyen álapotban mert alfa szerelő csinálta az előző tulajnak..Amúgy a multkori gond is megoldódott mert nem a fém csapágy kellet bele hanem a műanyag és a fémel gányolta össze a szerelő
gecsa2013-03-08 18:25:41 // 43351
mekkora kép!!!! :D:D:D
W.2013-03-08 17:06:56 // 43350
Figyi! Nem lenne "eccerűbb" egy rendes, hozzáértő szerelőhöz elvinni a vasat? Amennyi elb...ott gányolást ide beírtál az elmúlt hetekben... Zé a feléből kihozta volna a tutit, ember! Ezt nem sértő, hanem segítő szándékkal írtam...