Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Kazes☻2012-05-22 23:10:44 // 39155
"ha normálisan használom akkor nincs semmi gond vele. " - akkor tedd azt! :)
Public Enemy2012-05-22 23:08:26 // 39153
Megégtek a szelepfészkek szvsz....
RoliQ42012-05-22 22:27:30 // 39152
nah gyerekek. Segíthetne valaki.
Még mindig azt csinálja az autó, hogy ha lepadlózom elveszti a fordulatszámot (0 ra leesik) aztán elengedem a gázt és megyek tovább... ha normálisan használom akkor nincs semmi gond vele. Ma mondjuk megkergettem kicsit... utána elvesztette az alapjáratot is.. 1000 és 1500 között ugrált majd leállítottam újra indítottam és miden jó volt. Már egyszerűen nem tudom mi lehet... szerelő is látta... a kompjúter se ír semmi hibát, hőmérséklet érzékelő ki lett cserélve mert az rosszul mért, de nem javult meg. MAP szenzor se rossz.. Esetleg valakinek valami ötlet v hátha találkozott valaki hasonlóval...
Tom_Tom842012-05-22 21:42:50 // 39151
front right light system faliure ezt írja ki mióta kiégett az égő
Piritu - 1.000.0002012-05-22 21:34:57 // 39150
Azt írja ki, hogy jobb első helyzetjelző hiba? (Régen volt 147-em, de emlékeim szerint csak azt írta ki, hogy izzóhiba)
Tom_Tom842012-05-22 21:29:14 // 39149
Gyári izzó van benne, egyszerre lett cserélve mindkét oldalon, és a jobb oldalon megmaradt a hiba!
GTPeti2012-05-22 21:25:35 // 39148
Bocs, de nem neked válaszoltam. :)

Nálad multiméterrel + egy izzóval v. izzónak megfelelő 5W-os ellenállással kéne egy kicsit keresgélni.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 21:24:46 // 39147
Nem cseréltél benne izzót? Ha nem a gyári 6 Wattost teszed bele kiabál. (A normál izzó 5W-os)
Tom_Tom842012-05-22 21:15:29 // 39146
Köszi! Megpróbálom!
GTPeti2012-05-22 21:12:45 // 39145
Mindenképpen ki kéne szedni a lámpát és úgy megvizsgálni. Lehet, hogy sikerül felfedezni a hibát, pl. a motor orsóján lévő "anya" törését. De valószínüleg szét kell szedni hozzá. Bár műteni kell, de szerintem javítható.
Tom_Tom842012-05-22 21:12:44 // 39144
Sziasztok!
valaki tudna nekem abban segíteni, hogy a jobb első helyzetjelzőm folyamatosan hibát ír ki! Az izzó tuti jó benne....! Szervizbe vigyem vagy van valami ötletetek rá mit kell ilyenkor csinálni?

Köszi!
hg6idn2012-05-22 21:10:10 // 39143
Szép estét!
Tudja valaki, mennyi a normális levegő fogyasztása kb 20 Celsiuson, alapjáraton egy 2003, 2,0 JTS motornak? FES-sel nézve nálam 20 Kg/h körüli értéket mutat.
Köszi!
( eLearnba nem találtam infót róla :( )
Hellomilo2012-05-22 21:09:04 // 39142
Sziasztok. Tudtok e valamit tanácsolni nekem. A gt-m most úgy gondolta hogy kicsit bebandzsít mert a bal oldali lámpájának a magasság állító funkcióra érzéketlen.... A kérdés hogy ha tompítottra teszem a világítását egy kerregő motor hang szivárog ki az égő testből, de csak a bal oldaliból ami rossz helyre vetíti ki a fényét. A jobb tök halk és jól működik. Belenéztünk a lámpa mögé de az emelő szerkezet ami mozgatja a magasság állítást nem csinál semmit sem és mintha kissé másképp helyezkedne el mint a jobb oldali jól működő egység...

Ami zavar hogy kerregő hangot ad ki ha tompítottra teszem a világítást bal oldalon.
Nem egy helyre esik a jobb és a bal világítása. ...(nem egy szintre)
Tipp hogy esetleg a szakemberen kívül mi a megoldás még?
GTPeti2012-05-22 19:09:38 // 39141
"a 145-ről beszélünk!" Jól van, bennem ez még nem tudatosult. :)
Nálam Wickey=156JTD (meg egy GTV).
B)
alfarosso2012-05-22 18:07:32 // 39140
Szasztok!
Nem tudjátok,hogy 156 Selespeeden miért nem megy a hűtő ventillátor 2-es fokozat?Dirrektben,1-esen megy.Van valami érzékelője?Köszönöm előre is a segítséget.
Wickey2012-05-22 10:16:00 // 39139
Nade az én autóm (a 145-ről beszélünk!) öregebb, mint a Pentium MMX, biztos hogy van benne mindenféle eszcájg? Én komolyan elcsodálkoztam a lenti feature list-en is. Aszittem két relé meg három nyomás, hő meg egyéb kapcsoló max. aszt csókolom. :-)
FRC2012-05-22 08:26:07 // 39138
Olaj rendben van mert pont a hétvégén ellenőriztem. Selenia Gold-ot használok amióta nálam van. Egyébként én is a Turbóra gyanakszom.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-22 07:13:07 // 39137
szerencsére elég jól megy az Alba dolog nem is piszkálom őket :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-22 07:11:43 // 39136
így van valami ott van a legjobb áron vagy valami csak ott van de ez vice-versa játék ...szerintem ők többet visznek :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-22 07:08:13 // 39135
már mondtam hogy a kínai nem érdekel normális minőség jöhet 5e/db ...
Vigla2012-05-22 06:58:57 // 39134
Igyekszik az ember! Egyébként is milyen gazdája lennék,ha eltiltanám attól amit szeret.:-)
Fairlane2012-05-22 00:00:49 // 39133
Jóestét :)

GT Coupe elektromos ablak lelkivilágához ért valaki?

Lent maradt a jobbos üvegem, belemerültem könyékig, jelenleg ez a szitu:
- balos ablak jól megy.
- jobbos ablak ajtónyitáskor leenged egy centit, csukáskor nem emel vissza.
- jobbos ablak gombbal működtetése esetleges, ha megy is morgolódik, erőlködik a motor.
- ha nyitás után megnyomom a jobbos üveget lefele és becsukom az ajtót akkor viszont visszamászik a helyére.

Bővebben leírva a blogban itt...
pb_2012-05-21 22:56:20 // 39132
Nézd + Áki citromját, vagy mi a fax az, az képes városba kruzólva is 160al menni.DD
Piritu - 1.000.0002012-05-21 22:49:52 // 39131
Rá kell dugni a számítógépet és a kiolvasott hibából már nagy valószínűséggel ki lehet találni a problémát. Anélkül minden csak találgatás.
Ferke2012-05-21 22:23:23 // 39130
Vicces, de jó ideje az unix nyer,ha jól számolom,belépőszintű kedvezménnyel(30%) 15 pénz a wrd....érdekes:-)
Tamás1462012-05-21 22:22:40 // 39129
Üdv ! Érdeklőnék hogy hogy a barátom 166 2.0TB alfáját vezettem és menet közbe egyszer csak kigyulatt a az injektor vissza jelző lámpácska.Valami elektronikai baja lehet vagy egyszerűen csak az injektorba lehet valami gikszer ..? Kérlek titeket aki nagy 166 és találkozott már ilyen fajta hibával írjon rám Köszönet..Tomi
Piritu - 1.000.0002012-05-21 22:22:20 // 39128
Te poéngyilkos :-)
GTPeti2012-05-21 22:20:12 // 39127
Namost tekintve, hogy a 3.4.1 óta a FES egy nyamvadt VAGCom kábellel szépen beszélget a klímakezelőddel, én élnék is ezzel a lehetőséggel. S van benne actuator test, meg minden ami szem-szájnak ingere. :)
DieselManiaco(NagyVad)2012-05-21 22:19:05 // 39126
az hogy pék vagy nem kizáró ok:D
Wickey2012-05-21 22:16:06 // 39125
őszintén? Pék vagyok nem értek hozzá. Ezt is csak úgy vadásztam össze, hogy leszedtem a kapcsolási rajzát a klímának. Oszt úgy döntöttem, hogy inkább kerítek egy villanyászt. :)
Wickey2012-05-21 22:15:09 // 39124
Gyerekek, olyan szívtelenek vagytok, senki nem árulta még el andrejnek hogy Erhardé konkrétan az Alba Alkatrész mint olyan? Vagy most lelőttem egy olyan poént amit MÉG nem kellett volna? :-)
Amúgy biztos vásárol a Unixnál is, miért is ne tenné, ha egyszer ott a legolcsóbb valami pl. múltkor én is a Unixnál vettem a Selenia WRD-t, mert ők nyertél meg a villámtendert (Elaforg, Alba, Unix: "Csókolom kis kezét körömtől hónaljig, 156jtdhez kéne kisszervízszett, gázolajszűrő, olajszűrő, levegőszűrő, és olaj. MOST. Polcról. Egy óra múlva."). Oszt a Unix nyert.
DieselManiaco(NagyVad)2012-05-21 22:10:21 // 39123
Szomorú tények...az enyém is óra szerint 170-et megy,2000 alatt spórolós,aztán picit sietős,az enyém sem kapar,nem is akarom:D
Adagolóról tudsz nekem információkkal szolgálni? padlógázérzékelő? mit tudsz még róla? neten nemsoksemmit találtam..
Wickey2012-05-21 22:09:27 // 39122
fene tudja. Felnyomhatott kartergázzal olajat, benyomhatta a turbó kompresszor oldalára a nagy nyomású még hideg olajat. Igazán biztosat akkor fognak neked mondani, ha megbontják a motort. Azt meg szerintem ENNYIÉRT még csak nem kéne. :-)
Olajszint nem túl magas? Minősége is rendben van? Ha igen és igen, nagy gond csak nem lehet.
Wickey2012-05-21 22:03:43 // 39121
most leginkább a klímával szopok, elektronika. A visszajelző LED világít, de áramot nem ad a kompresszornak. Tehát lehet motorhőmérséklet jeladó, valamelyik relé a kettőből, biztosíték, fordulatszámjeladó, "padlógáz"érzékelő az adagolón, nyomáskapcsoló, akármi. Ja, a kompresszorvezérlő elektronikáról nem beszélve.

Motorikusan meg annyi, hogy nem csikorog a kerék elinduláskor.

De tényleg: egyesben alig akar meglódulni, plusz 2000RPM alatt ritka vérszegény. 2.5kRPM-től, ha már van töltőnyomás, megy mint a veszedelem. Igaz, akkor is inkább max. 70-75 lóerősnek tippelném, és nem 90-nek. (Végsebességre: lezárt versenypályán eddig úgy óra szerint 170-180-at mentem vele, az GPS szerint 163-170, ide még nem naptárral kellett mérni a gyorsulását, a legeslegvége kábé GPS szerint 180 körül lehet, szóval kábé tényleg 75 lóerős). Nem egy JTD, na. :)
Wickey2012-05-21 21:59:14 // 39120
nemtom, valahol ott Würtzburg környékén, de sosem emlékszem, hogy ELŐTTE vagy UTÁNA, de azt tudom, hogy MINDIG pont ahhoz a kúthoz sikerül beesnem. :)
Vikking 3112012-05-21 21:55:29 // 39119
Nagyon helyes!!! :D De ha már kidobod, légy oly kedves, hogy a címemre küldöd... :D
Wickey2012-05-21 21:54:16 // 39118
dobom is ki a Americát meg a gtv6-ot, oszt veszek egy állat 1.4-es versenygépet, max. elgázosítom és fillérekből fogom kiakasztani a telepített trafikat az M1-esen :-)))))))))
GTPeti2012-05-21 21:53:59 // 39117
Az holvanaz Schwäbisch Hall-nál? B)
DieselManiaco(NagyVad)2012-05-21 21:53:37 // 39116
mi a problem a 145 TD-vel?:D 3csík?:D az jogos:D
mreni2012-05-21 21:51:20 // 39115
akkor valószínű az üzemanyag lesz a "ludas" meg ugyebár nincs is két egyforma autó :)
Wickey2012-05-21 21:48:08 // 39114
három fő plusz csomagok stimmel.
És mivel Frankfurt után volt, ezért a totál üresre fogyasztott tankot német (ARAL, valahogy mindig ugyanodáig tudok elmenni, 880km-re) gázolajjal telelökve, és kábé háromnegyed tankkal (tehát a magyar nyálnak az emléke is eltávozott, mintegy hetven perc, 15 liter és 200km után)
Somci2012-05-21 21:46:15 // 39113
A fűnyírómotoros MiTo-m tolatáskor megcsikorgatja a hátsó kerekeket: az ellenkező irányba :-D
Wickey2012-05-21 21:45:02 // 39112
Akkor talán érdemes elkotorni Pestig a Konrád Petihez. Közel 20 éve csak autóklímákkal foglalkozik.
mreni2012-05-21 21:44:51 // 39111
magyar gázolajjal? :D

3an ültünk benne,de ha egyedül vagyok akkor is ennyit tud kb

egy 6. elférne még :)
Wickey2012-05-21 21:42:04 // 39110
hmm.. GPS szerint én 209-et is kicsavartam belőle a germánoknál. Viszont nem esküszöm meg, hogy nem volt lejtő... :-))))
Wickey2012-05-21 21:39:59 // 39109
hát bazeg ott akkor komoly gondok vannak, én a döglött 145 1.9TD-vel is húzok legalább két fekete csíkot az aszfaltba induláskor. Ha nem differál le az egyik elsőkerék, akkor hármat. :-)))))))))))
Wickey2012-05-21 21:38:37 // 39108
OMFG. :)
Vissza is kötöm az EGR-t a 156-on hadd kormozza tele a motort meg a turbót meg a jóistentudja még micsodát. :-)
Vikking 3112012-05-21 21:36:13 // 39107
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
pb_2012-05-21 21:26:40 // 39106
Pedig akadnak ilyenek, sőt nem is kevesen.) +vezetni könnyen lehet bárkit.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak