Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Alfa GT-Csaba2012-06-13 22:26:16 // 39405
Vedd le az ajtó kárpitot és olajos sprayal fújkáld meg és meggyógyul!!!
GTPeti2012-06-13 22:26:06 // 39404
Értem. Akkor tényleg a betét anyaga lehet a probléma, ahogy a cartársak is mondták.
Fairlane2012-06-13 22:24:40 // 39403
Recsegő ajtóhatárolót lehet javítani valahogy vagy cserés?
Újban beszerezhető? Kb mipénz lehet?

A GT-be kellene, de gondolom a 156-é is ilyesmi lehet...
gecsa2012-06-13 22:20:27 // 39402
Nem allandoan,csak gyengebb fekezesnel nyikorog..nem fog,kezzel konnyen lehet tekerni a kereket,ha fel van emelve az auto..
GTPeti2012-06-13 22:10:27 // 39401
Lehet állítani, de azért sikít, mert szorulnak a kötelek és egy picit mindig fog a fék -> "felüvegesednek" a fékpofák. Pályázás után valószínüleg a felnid is meleg lesz egy picit. Nálam legalábbis így volt. Kicseréltük a köteleket és a porvédőket a nyergeknél. (A köteleket beszerelés előtt érdemes pl. láncsprayvel telefújni.)
gecsa2012-06-13 22:07:16 // 39400
Ja,azt elfelejtettem mondani,hogy szetszedeskor kicsit felcsiszoltam a beteteket,es akkor egy ideig nem csinalta..meg azt is,hogy nem mindegyik fekezesnel van ez...de 10bol 8szor tuti..

Gondoltam arra is,hogy a csuszkak vannak berohadva,es nem szorit ra rendesen,de az megcafolta,hogy fog..

A kezifekkotel sanszos lehet,mert gyengen fog a kezi...lehet azt utanallitani?
GTPeti2012-06-13 20:44:55 // 39399
Ha hátul nyikorog, akkor cserélj kézifékköteleket. Lesz változás, meglátod! :)
DieselManiaco(NagyVad)2012-06-13 20:40:21 // 39398
vagy a váll a baj vagy az új rossz minőségű fékbetét...
mreni2012-06-13 20:38:16 // 39397
valószínű minőségbeli gondok vannak a tárcsával vagy betéttel(vagy mindkettővel:))
gecsa2012-06-13 20:36:03 // 39396
pár napja elkezdett a fékem iszonyat hangosan nyikorogni,és nem tudom miért..fülre a jobb hátsó teszi..a nyikorgás fémes..szétszedtem, de semmi rendelleneset nem találtam,a fékbetétek majdnem újak,a tárcsának van egy kis válla,de nagyon minimális..csak gyengébb fékezéskor nyikorog..a fék rendesen dolgozik,lassításkor nem húz semerre az autó..nem tudom milyen minőségű a betét,de okozhatja esetleg a rossz minősége? valami tipp esetleg?
Dömpi (il dottore)2012-06-13 12:15:17 // 39395
Ha valakit érdekelne, van eladó a szervószivattyúm Alfa 159-be (sajnos feleslegesen cseréltük ki, nem az volt a bűnös). Irányár: 35 000 HUF
Dömpi (il dottore)2012-06-13 08:08:36 // 39394
Sziasztok!
Tegnap feltettem egy kérdést a 159... - topikban (HSZ 21856, 21826).
Kérem segítsen aki csak tud, eléggé sürgős lenne a válasz!...már 3 napja nem alszom az idegeségtől :(

Köszi előre is!
ChEff2012-06-11 12:44:04 // 39393
Sziasztok! Van erre vkinek vmi tanácsa?

Elengedte magát az anyós ülés előtti légzsák takaró fedél. Felül eltörtek a fülek alul pedig a patentek. Mit lehet ezzel kezdeni, mert sem leragasztani nem akarom sem pedig lógni hagyni. Van erre valami ötletetek?
Cserélhető-e ez egyáltalán? Azt néztem, hogy mintha ez egyben lenne, vagyis volt a műszerfallal, vagy tévedek?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-11 12:27:21 // 39392
szerintem meg evolúciós zsákutca a 156 felső lengőkar konstrukciója, 59-nél ilyen nincs pl...
Tentacle2012-06-11 12:23:36 // 39391
És a forgalmazók is ! :)
Tentacle2012-06-11 12:22:55 // 39390
Ennek így kell lennie, különben éhenhalnának az alkatrészgyártók ...
Kócosw2012-06-11 12:21:56 // 39389
köszi a tippeket!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-11 12:17:45 // 39388
nem fikáztam le csak az sem jobb mint a hasonló kategóriás lengőkar az a baj hogy felső lengőkarban nem tudok neked mondani atombiztos megoldást mindegyik tönkre megy sajnos
Tentacle2012-06-11 12:15:12 // 39387
A Moog-ot amúgy is lefikáztad, tehát meg kell venni a gyárit. Mennyi kedvezményt adsz ? ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-11 12:14:26 // 39386
Én meg TRW-t ha már gyári de a Moog-ot ne hasonlítsd a gyárihoz, almát körtéhez
Tentacle2012-06-11 12:12:35 // 39385
Gyári vs Moog-ról volt szó. Ha gyárit vennék, azt valószínű nálad venném ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-11 12:08:13 // 39384
csak hogy hozzá szólhassak felső lengőkarról ment az eszme csere hol látsz felső Moog lengőkart nálunk? én nem találom :)
meg egy kis matek az általad említett cégnél 26e mondjuk adjanak neked 50% kedvezményt akkor az ugye 13e nálunk a hasonló minőségű 1 százassal olcsóbb igaz nem sok de olcsóbb...
hát ilyen az alaktrészbiznisz
Tentacle2012-06-11 11:50:51 // 39383
Nem a kedvezményt számoltam én sem, hanem a "fogyasztói árat", és ha az albaalkatresz.hu-n található árból levonok 30%-t, akkor is olcsóbbra jön nekem a Moog, amennyiért megkapom.
De igen, ilyen ez az alkatrész biznisz, az egyszerű embert/szerelőt könnyen elvarázsolja a sok %, és az árat nem igen nézi már, ezért is tud így működni ez a rendszer.
mreni2012-06-11 11:42:43 // 39382
Elsőre trafóra,gyertyára gyujtókábelre tippelnék,cserélgessétek meg őket sorban(amit lehet),és kiderül ha az a baj.
Kócosw2012-06-11 11:38:15 // 39381
Hali sracok ,egy ismerösöm nez egy 147-et, van valakinek esetleg tippje arra hogy mi lehet az oka annak,hogy az 1.6 TS-nel csak 3 henger jär?
Köszi elöre is!
GTPeti2012-06-10 15:20:18 // 39380
Nem az számít, hogy mennyi kedvezményt kapsz, hanem, hogy mennyi az az ár, amit fizetned kell. Német webshopokban vettem mostanában egy-két alkatrészt (kuplungalkatrészek az Uno-hoz), kérlekszépen messze jobb árakon, mint akár a Unixbárdinál 30%-kal. Viszont jól hangzik, hogy "30%". B)
'''''2012-06-10 13:06:25 // 39379
Dízel topikban a válasz. :-)
Attika012012-06-10 12:53:59 // 39378
Az nekem is sz@arakodott, megoldottam gázlámpával :)) Elég nagy pákához a hőelvonás és hirtelen ez volt kéznél:)) 2-éve jó. :D
Skodra2012-06-10 11:27:57 // 39377
Sziasztok! Szerintetek diesel autóba érdemes gázgyorsító dobot beépíteni,esetleg használ valaki??
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-10 09:31:15 // 39376
biztos nem druszámnak most hullott szét 2 hónap után
Tentacle2012-06-10 08:28:32 // 39374
Nem tudom mennyi kedvezményt ad nekem Erhard, de ha mondjuk 30%-t, akkor még erősen a moog áll nyerésre :)
GTPeti2012-06-09 21:38:07 // 39373
Amikor én néztem, a Moog-ok 30%-os Unix kedvezménnyel is drágábbak voltak, mint a gyáriak a fehérvári dealernél. :) De ez pár éve volt. És lehet, hogy te többet kapsz. B)
Amúgy lehet, hogy a Moog-ok is jók, nem mondtam, hogy nem!
Tentacle2012-06-09 21:34:09 // 39372
Csak egy tipp volt, nincs (még) tapasztalatom a 156-tal :-) Nekem mondjuk sztem a Moog lenne az olcsóbb ;-)
GTPeti2012-06-09 21:30:40 // 39371
Nálunk, a 156-nál hosszú évek tapasztalata, hogy felsőből a gyári a legtartósabb. És jó helyen véve (E242) olcsóbb, mint a Moog.
Tentacle2012-06-09 21:28:51 // 39370
Próbáld ki a Moog-ot, az Ocapnál biztosan jobb. Pont a héten olvastam egy régi cikket a gömbfejekről, abban is leírták, hogy a régi zsíìrban mozgó fém-a-fémen megoldás túl jó volt, ezért kitalálták a műanyag perselyest...
GTPeti2012-06-09 18:34:15 // 39369
Nekem is el volt égve...
(Meg a venti csatlakozója sem az a kimondott ipari minőség. Főleg, hogy nem vízmentes...)
mreni2012-06-09 18:28:51 // 39368
....ha belövöm a klímát,akkor megy lejjebb a vízhőfok :)
mreni2012-06-09 18:27:07 // 39367
jah meg ideje lenne előtét ellenállást cserélni,mert nem megy az 1. fokozat,csak ha belövöm a klímát :)
mreni2012-06-09 18:21:56 // 39366
majd visszaviszem neki,hétfőn úgyis megyek arra :D bár a vízhűtőt,klímahűtőt mindenképp kitakarítom

köszi mindenkinek :)
GTPeti2012-06-09 17:48:54 // 39365
Remek! B)

Hozzátenném, hogy "A" Nagykőrösi úti klímás, simán kicserélte volna a párologtatószelepet, amihez a kpl. műszerfalat ki kellett volna venni. Hozzájuk soha többet...
Alfa GT-Csaba2012-06-09 17:48:25 // 39364
Nem 2 centiről gondoltam :-)!!
Totti2012-06-09 17:46:14 // 39363
Nálunk is ugyan ez volt tavaly nyáron! Nyár vége felé gondoltam én is erre hogy sok benne szánom bánom de én a nagy világba engedtem ki egy kis gázt a rendszerből és azóta köszöni szépen jól működik!
Wickey2012-06-09 17:44:30 // 39362
MÉG VÉLETLENÜL SE!

A port kifújni kompresszorral a lamellák közül, majd bogároldót és/vagy Brigéciolt neki, majd simán leslagolni. A nagynyomású elhajlítja a lamellákat, oszt utána baszhatod a klímahűtőd. Na, PONT utána jön a 40 fokban álló helyzetben 10-20 másodpercenként ki-be kapcsolgató kompresszor: túlmelegszik a klímahűtő, mert a ventillátor az összevissza elbaszódott lamellák miatt nem tudja lehűteni rendesen.
GTPeti2012-06-09 17:17:43 // 39361
A lamellákat nem félted? :)
(Az én klímásom szerint a slag jobb erre. De ez csak egy vélemény.)
GTPeti2012-06-09 17:16:49 // 39360
"A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer..."

Nekem ugyanez volt.

Túl lett töltve. A második klímás meggyőződése, hogy ezekbe valamivel kevesebb kell, mint a gyári mennyiség. Akkor nem kapcsolgat össze-vissza.
Alfa GT-Csaba2012-06-09 17:11:45 // 39359
nagynyomásúval mosd ki a klima hűtőt!Az enyém is azt csinálta anno,ki lett mosva azóta jó!
mreni2012-06-09 17:06:37 // 39358
Srácok!

A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer...

relét kicserélem majd,hátha csak annyi a gond+befújkálom a csatiját

más tipp?
Wickey2012-06-09 17:04:45 // 39357
az mondjuk érdekelne, hogy csinálják, hogy a gömbfejek szopósodnak mindig ki. Szilentet bezzeg lehet cserélni, árulják is külön, de két kezemen kell már számolnom, hány hibátlan szilentes de szar gömbfejes alsó és felső lengőkart dobáltam ki.
Wickey2012-06-09 17:02:53 // 39356
nekem mega GYÁRI alsók gömbfejei hullottak szét 8ezer kilométer alatt. Soha többet nem veszek gyári lengőkart az elaforgnál, megveszem hatodáron a fos utángyártottat, 8ezret azok is elmennek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak