Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Szabeee2009-12-21 12:29:27 // 28149
nah ez nagyon gáz...... nekünk most a HF pakolás adta meg magát, szerncsére mostanában alig volt szétszedve a motor.... max 10szer 2 hónap alatt... de azért még egyszer nekiugrunk... remélem ezután már nyugodtan lehet használni a kocsit
pb_2009-12-21 12:18:46 // 28148
Vagyis az egész alját?)
pb_2009-12-21 12:18:15 // 28147
Nyomkodd végig a csöveket hátha +javul.
Buksi2009-12-21 11:53:55 // 28145
Meg körülötte amit lehet! ;-)
Buksi2009-12-21 11:53:26 // 28144
Persze, hogy nem gond! Csak annyi, hogy nem mutatja az olajnyomást! Én 1-2 évig jártam így, de aztán kicseréltem a gombát, mert idegesített, hogy nem mutat semmit a műszer! :-))
Kau2009-12-21 11:02:03 // 28143
Hátha ti jártatok már így...

Délelőtt mentem boltba, nem volt fűtés és gyorsan melegedett a hőfok is. Úgy gondolom sok volt a -19 fok tegnap, amit felénk mértek. (Szabad ég alatt áll a kocsi). A hűtővíz tartályban viszont mozgott a fagyálló. Befagyhatott valamelyik csőben? Ha igen, mikor olvad ki? Már 3x elérte a 90 fokot, de még mindig ugyanaz. Nemsoká meg kéne mennem kicsit messzebbre is :)
pb_2009-12-20 21:20:54 // 28142
Vagy nem.) Önmagában a kerékjárat igen kevés.
Fighter2009-12-20 20:03:36 // 28141
Köszi, remélem csak az lesz, mert az nem vészes anyagilag:-)
Ha így járok vele pár napot az nem gond?
Buksi2009-12-20 19:39:38 // 28140
Az olajnyomásmérő gomba lesz a lúdas! :-)
Fighter2009-12-20 17:33:47 // 28139
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az olajnyomás mutatója ha nullán van mi lehet a gond? Indításkor egy rövid időre 2 bárra felmegy, majd lefekszik nullára magas fordulaton is. Olajszint maximumon van, a lámpa beindításkor egyből kialszik ahogy kell.
Buksi2009-12-19 20:54:19 // 28138
Olyan ötletem már támadt, hogy fémtisztára lecsiszolni az egész kerékjáratot és üvegszállal beborítani! Na az egy örök életig tartana, meg egy napig! :-))
Longman2009-12-19 20:44:25 // 28137
nekem viszont ez még nem esett le... úgyhogy kitalálok majd vmit.. :)
Buksi2009-12-19 19:55:37 // 28136
Addigra biztos kész leszel vele! Meg is fogom nézni! ;-))
Piritu - 1.000.0002009-12-19 19:50:35 // 28135
Tiszta szerencse, hogy télen nem lehet vele járni, nem kell sietni. Egomba már szeretném ha kész lenne :-)
Buksi2009-12-19 19:45:38 // 28134
Utána viszont lesz egy nagyon patent pókod! ;-))
Piritu - 1.000.0002009-12-19 19:41:28 // 28133
Ezt csinálom már egy hónapja :-))

A mű címe: lengőkarok :-)
Buksi2009-12-19 19:11:31 // 28132
Gondolkodtam már ezen én is, de egyenlőre sikertelenül! :-(
Longman2009-12-19 18:30:30 // 28131
Ki kellene már erre találni valamit.. :)
Buksi2009-12-19 16:51:33 // 28130
Én azért azokat a rozsdafoltokat megcsiszolnám és szépen lekenném! Csak aztán tenném vissza a műanyagot! ;-))
Buksi2009-12-19 16:50:21 // 28129
Na ebben egyetértünk! :-))
Kár, hogy a 155-ben hátul nincs! :-(
GTPeti2009-12-19 14:43:11 // 28128
Ezért is szeretnék 1x egyet. :)

Mondjuk még manapság sem sajnálják az anyagot Giovanniék, elég csak megnézni a kövér 8szeműeket. :)
Piritu - 1.000.0002009-12-19 14:40:25 // 28127
GTVili mesélte mikor nála jártam, hogy bontás közben szembesült azzal hogy legalább egy mázsát ki lehetne bányászni a GTV-ből anélkül hogy hiányozna. Akkoriban még nem sajnálták belőle az anyagot :-))
...és akkor ő még nem is szembesült a 20 kilós vasdarabbal a jobb hátulján a kocsinak :-)
Piritu - 1.000.0002009-12-19 14:33:10 // 28126
Igazat kell hogy adjak!
Lejött és mögötte minden úgy néz ki, mint amikor 12 évvel ezelőtt felrakták :-)

A másikat le se szedem:-)
Hari2009-12-19 14:22:08 // 28125
Szerintem is nagyon sok az a 120e ! ...egyébként meg pont erre találták ki az Immokiller nevezetű progit. Soha többé ne keljen az immoddal vacakolni! :-) .....igaz igy bármilyen másolt kulccsal indítható a vas! :-(
(A ECU - val megtanitható bármijen illesztő pin kodja, aztán a kulcsok illesztése. )
Én is most küzdöttem egy 147-essel. Állandóan vacakolt, ha úgy tetszett neki akkor nem indult. aztán meg pöcc! Két tárolt hiba : - 1. immo értelmezhetetlen jel. - 2. a főtengely forgásérzékelő.
A tulaj meguszta cakk-pakk 50 forintból. :-)
GTPeti2009-12-19 14:20:18 // 28124
Hatalmas piros pont az Alfának, hogy nem ezen spórolt. A dobbetét aranyat ér. (Még ha nehezen is jön ki. :)
Buksi2009-12-19 13:40:24 // 28123
A 155-ből is elég nehezen jön ki! Próbáld meg a belső felét húzni lefelé, vagy erőteljesebben rángasd meg! Nem fog eltörni! A peremnél tuti, hogy nem fog kijönni! :-)
Piritu - 1.000.0002009-12-19 13:35:05 // 28122
Szedte már ki valaki GTV/Spider-ből a dobbetétet? Az összes csavart kiszedtem, ahogy a manual írja, de magát a műanyagot nem bírom kiszedni. Minden oldalon útban van valami. A hátsó részt már sikerült kiszednem (jobb kép), de nem jutok tovább. Mozog az egész a helyén, de a peremekből nem tudom kiakasztani :-(
Mi a trükkje?
Tommy sk2009-12-18 19:07:26 // 28121
okés, sajnos ma nem volt rá idüm, de holnap kiprobálom, és ezek utánn neked megjavult??? és az injektor hiba?
"Száguldosrác"2009-12-18 16:14:31 // 28120
Nem tudom,tény 40pénzért komplett zárral mindennel lett volna,csak féltem megvenni pont azért mert ha valamiert kellene a pin kod mit csinálok mert sehol nem tudják kiolvasni ezt onnan tudom hogy a cimbimnek nincs kod kártyája és egyszerüen nem tudják kiolvasni ugy hogy garantálják azt hogy nem basszák el mert az epromját kikellene hozzá venni és abbol kiolvasni ami igaz.
András bácsi2009-12-18 16:04:31 // 28119
Igen, de ennyiért kapsz vezérlővel együtt komplett szettet is. A jó szakik meg simán kiütik az immót, vagy felismertetik egymással a különböző cuccot.
"Száguldosrác"2009-12-18 16:00:59 // 28118
Az az igazság hogy végig hívtam az összes olasz autóval foglalkozó szervizt aki esetleg tudott volna ilyet szerezni és mindenho 120ezer felett mondták az árát!!! szoval ez volt a legolcsobb,és mindegyik azt mondta hogy csak akkor vegyek bontottat ha 100%-ra tudom az alvázszámát annak amiből kiszedték!!!mert nem elég ha a pin kodot tudom mert ha igy járok akkor nem lehet után rendelni a boxot!!
"Száguldosrác"2009-12-18 15:56:58 // 28117
Szia nekem 3 hét volt mire megjött de nem jót küldtek,elbaszták az alvázszámom 1 karaktert kihagytak és ezáltal nem az én pin kodomat töltötték rá a gyárban a boxra igy megint várhatok 2-3 hetet
Selmak2009-12-18 15:43:15 // 28116
Lessz karácsonyra Atóm?
Nagy durranás lesz. :)
Witya2009-12-18 15:38:01 // 28115
Tudjátok-e mennyi idő beszerezni egy új immot?
Lessz karácsonyra Atóm?
Witya2009-12-18 15:07:28 // 28114
Sziasztok!
Nekem is a héten Bekakált az immóm már a második szerelőnél van,remélem olcsóbban megúszom a procedet.
Mégcsak most látom hány verzió van a hiba okát illetően basszzzzz
tomcsi1462009-12-18 11:33:23 // 28113
Praktikerben lehet kapni kifejezetten üveghez való tubusos ragasztót. Nem is túl drága és hőtűrő. Elvileg...
Én lámpabúrát ragasztottam vele anno és bírta. Pedig a halogén biztosan melegítette!
"Száguldosrác"2009-12-18 10:38:04 // 28111
Nem tudom igazából mert nekem ma rakják be az új immo boxot mert meghalt de konkrétan nem tudják megmondani mért halt meg,csak azt hogy mi halt meg benne de mitől azt nem röhej!Röpke 85ezer+munkadíj.Mindenesetre a rámenő csatikat szétszedtem megtakarítottam a sarukat,összenyomtam egy picit hogy biztos kontaktja legyen.
"Száguldosrác"2009-12-18 10:34:01 // 28110
A WD-40 is csak ideglenes megoldás! nekem a motorvezérlőre csatlakoztatott kábelköteg ami a gyertyákhoz,injektorokhoz,jeladókhoz megy annak a nagy fő csatija minden hónapban ha nem is minden hónapban de olajcserekor befujkudtam minden csatit a motortérben és ennek ellenére megette az oxid a csatit,jelenség rángatott a motor,ennyi erre kezdtem el átnézni a csatikat.
András bácsi2009-12-18 10:31:36 // 28109
Inkább az használt neki, hogy megpiszkáltad. Valószínű, hogy a tekercs szála, vagy annak rögzítése sérült, esetleg a transzponderbe való csatlakozása.
"Száguldosrác"2009-12-18 10:27:18 // 28108
Ez egy igen jó kérdés és a válaszom nem tudom!! talán aki megtervezte az tudja!nekem ez bevált sokszor,de sokszor elégvolt csak megmozgatni és jó lett.
András bácsi2009-12-18 10:20:30 // 28107
Ha egy elektromágneses elven műkődő transzpondert/kiolvasótekercset fújkod az ember szilikonnal, attól mitől javul meg?
Otto2009-12-18 10:19:39 // 28106
Szilikon nem ér semmit a vevő karikának.
Bejött a párás fagyos idő, lehetőség szerint minden csatlakozót, relét szét kell húzni WD40-el megfújni mert oxidos lehet.
Engem az akkumulátorsarúra csavarozott immo "+" szálja szívatott meg, mert rozsdás volt a csavar ami átment a sarun és néha érintkezett, néha nem. Mire rájöttem a turpisságra kicseréltem a vezérlő köteget is. Nem voltam ideges...
"Száguldosrác"2009-12-18 10:15:02 // 28105
Kétoldalas ragasztószalag nem a szivacsos fajta hanem a papírvékony fajta tesókban lehet kapni a festék ecset osztályon :D ez átadja a meleget és megtartja,pillanatragasztót nem ajánlom mert az hirtelen meghúzhat ja és eltörik az üveg.
"Száguldosrác"2009-12-18 10:09:52 // 28104
ez itt a karika ami a záron van rajta!!!!ezt fújd be szilikonspray-el majd töröld át a karika részét.
Buksi2009-12-18 09:59:01 // 28103
akkor nem tudom! Valami pillanatragasztó? Azt elég vékony rétegben fel lehet vinni! :-)
Maxwell2009-12-18 09:56:46 // 28102
Off-os verdáról van szó. Itt a tükör mögötti lap van fűtve. Fontos lenne, hogy jó legyen a hőátadás. Mivel szokták ezt megoldani a szakik?
Buksi2009-12-18 09:54:37 // 28101
Kétoldalú ragasztóval! :-)
A 155-nél legalább is azzal volt + kis fülecskékkel van rápattintva a motorra! :-)
Maxwell2009-12-18 09:48:44 // 28100
Sziasztok!

Tippet szeretnék kérni. Mivel érdemes egy fűthető tükörnél a tükörlapot felragasztani a mögötte lévő műanyagra?

Köszi!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak