Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

LacUS2010-11-26 11:01:05 // 32644
Erre gondoltam.És miután nem versenycélra épít ilyen szart az ember nem is kell,hogy versenykörülmények közt bizonyítson, bár szerintem 2 402m illene kibírnia..
Más az okés,hogy nem erre tervezték, de akkor a te értelmezésed szerint nem is lehet utólag turbósítani :) A melegedést egy nagyobb olajhűtő megoldja a motor melegedését pedig a fent említett jó programozással is lehet korrigálni.Szerintem.
mreni2010-11-26 10:48:24 // 32643
Érelmesen használva az nálda mit jelent?
Hogy nem taposod neki vagy a melegítés-hűtés-olajcserére gondolsz?
Mert ha megtölötd 1 barral a gyári motort és mész két keményet 402m-en biztos halál,egyszerűen nem erre tervezték,nem bírja a hőt és a megnövekedett nyomást a rendszer...
LacUS2010-11-26 10:44:14 // 32642
Egy jó ecu+program és ha 200000km-t nem is megy el, de viszonylag tartós is lehet, értelmesen használva.
Kareszka19842010-11-26 09:59:07 // 32640
10 perc menyország...2012-ben úgyis világvége... :D
mreni2010-11-26 09:57:07 // 32639
Nekem nem,de valaki biztos imádná:D:D
szasza(SW)2010-11-26 09:55:46 // 32638
Az ultrahangos nem ér semmit.Melóhelyen 3db megy folyamatosan.A bogarak és az egerek is tesznek rá.Nagy átvágás!
Mulder2010-11-26 09:47:38 // 32637
Nyest ellen kutyaszőrt kell rakni a motortérbe(pl. harisnyába csomagolva).
Egér ellen nem tudom....macskaszőrt?:D
Kareszka19842010-11-26 09:39:02 // 32636
tökre megérné, nem? :D
mreni2010-11-26 09:36:05 // 32635
Kizárt hogy a 2.0TS bírja az 1bar-t gyári motorbelsővel,komolyabb alakítás nélkül..
Max 10percig bírhatja:D
TDI752010-11-26 08:02:22 // 32634
Igaza van Kizzónak! Komolyabb építés nélkül nem nagyon bírják a feltöltést. Bár az igaz hogy minden szívót fel lehet tölteni, de komolyabb változtatás nélkül nem nagyon bírják a kiképzést. Egy egészen minimális feltöltést ugyan még elbírnak, de annak meg ni értelme van. Néhány plusz ló miatt ekkora macerát nem érdemes csinálni. Mondjuk egy 180 lovas motort talán fel lehet húzni 200 lóig de azt a plusz 20 lóerőt máshogyan is meg lehet oldani. De mindezekkel szemben hallottam már azt is hogy a 75 ben a 2.0 TS motor elbírja az 1 bár körüli töltést is, de ezt csak hallottam valahol, látni nem láttam.
Kareszka19842010-11-26 07:52:45 // 32633
nekem otthon van ilyen ultrahangos bizbaszom...elejében mintha jó lett volna, de mostmár megint ugyanúgy rallyznak a padláson a kis geccóók
Xixo2010-11-26 02:02:28 // 32632
Persze! :)
Xixo2010-11-26 02:01:47 // 32631
És ez vajh egér ellen is jó?
Mert ez nem nyest az tuti. :)
GTPeti2010-11-25 23:27:10 // 32630
Többek között egy ilyen. (A nagyfesz elektródákat azonban már nem használom. Nehéz őket optimálisan elhelyezni. )
KGBMAN2010-11-25 23:24:00 // 32629
pispispis...úgy érti :))))))))))
Cro1662010-11-25 23:23:07 // 32628
pisild körbe:))
Xixo2010-11-25 22:49:23 // 32627
Körbelocsolom? Ezt hogy érted?

Neked milyen riasztód van?
GTPeti2010-11-25 22:17:03 // 32626
Ha gondolod nézz rá a blogomra van témábavágó bejegyzés. Ha "körbelcsolod" (khm) az autót az elvileg sokat ér. (Nem vicc.)
Xixo2010-11-25 22:14:32 // 32625
Az kéne még! Így is eléggé gyűlölöm őket... :(

Szerintetek az ilyen ultrahangos cuccok működhetnek?
Kareszka19842010-11-25 22:01:34 // 32624
csak nehogy a légcsőben murdeljon be és hetekig szagolhatod majd a rothadó kis testét :D :D :D :D
Xixo2010-11-25 21:35:27 // 32623
Most beraktam egy mérget, remélem lesz hatása.

Én is azt hittem, hogy ha beindítom, akkor megtiplizik, de nem. És ha már így bespájzolt kajával, akkor gondolom már ott van egy ideje.
Amúgy megyek minden nap az autóval, csak nem szoktam nyitogatni az elejét. Most is csak ablakmosót töltöttem volna...
Gyozi1552010-11-25 21:29:08 // 32622
szeva!

ismerős a szitu sajnos :D
tegyél 2-3 helyre ilyen kis papírzacskóban lévő egérmérget, piros vagy kék színű gél állagú, nekem bejött!

habár nem tom mennyit használod a vasat, nekem most ki van vonatva, szal elég sokat áll, de ha mész vele sűrűn, sztem kimászik az magától..... miután leállítottad akkor mehet bele a melegre.....
Xixo2010-11-25 20:49:26 // 32621
Báááhááá!! :))

Már tisztára beleestem a kékségbe, mert vagy 4-5 dió is be lett spájzolva a motor legkülönbözőbb részeibe...

És az hagyján, hogy mennyire irtózok a szarosoktól, de ha ott még szét is rág valamit...

Mér kell ilyeneknek megtörténnie?? Mééér?? :)
Nasty2010-11-25 20:45:25 // 32620
Macskával próbáltad már kihajtani? :-)
Xixo2010-11-25 20:40:37 // 32619
Sziasztok!

Motortérbe mászott és beköltözött egér esetén mi a teendő???

(A "jókurvaannyát"-on kívül! :) )
GTPeti2010-11-24 23:24:56 // 32618
OK, 75 téren nem vagyok túlságosan képben. Viszont egyszer szeretnék egyet (esetleg GTV6-ot).
Van egy urban legend, miszerint vki a szívó Mercijére tett csigát. Semmi kompressziómegváltoztatás, stb. nem volt. Egyszerűen rátette. S a hengerfej meg erre azt mondta, hogy köszöni szépe, ő akkor most leugrik. És így is cselekedett. :)
[k i z z o]2010-11-24 23:20:20 // 32617
De sima szívóra és sem töltöttem rá, szép halála lett volna.
GTPeti2010-11-24 22:50:21 // 32616
Viszont a Te motorod mintaszerűen van felhúzva!
[k i z z o]2010-11-24 22:34:43 // 32615
A gyári TS csak ideig óráig bírja a töltést. Nyomorult szivóként is hamar beadja a a derekát ha kapja az erőt :( Tudom, vannak kivételek...

Szerintem max. 2 - 3psi arra meg elég nehéz szabályozni. Szerintem szívóra felkészített motort nem érdemes feltölteni, ha nem kap upgradet.
zee2010-11-24 16:22:44 // 32614
Sziasztok

Indultunk volna Pécsre karácsonyra vásárolni de megmakacsolta magát a vas,hibajelző kivillant,power elment mintha sima szívó dízel lenne.
Itthon kiolvastam:

P0191 - Magasnyomású ü.a. nyomásérzékelõ
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance

P0215 - Motor leállítószelep vezérlés
Engine Shutoff Solenoid Malfunction

Még a törlés előtt pihent fél órát és problémamentesen ment. Mit érdemes megnéznem?

köszi
mreni2010-11-24 13:59:35 // 32613
max 0.5 bar-t
Liquid2010-11-24 12:25:34 // 32612
esetleg kérdezd meg Őt
de szerintem nagyon nem biznisz turbósítani egy TS motort, alapból is kellően érzékeny. Mondjuk talán még az 1.6 az ami a legkevésbé problémás, de komoly ráfordítással nyersz mondjuk 50 lóerőt, megéri? inkább vegyél egy 2.0TS-t, vagy egy V6-ot, esetleg cserélj motort, még mindig olcsóbban kijössz és "megbízhatóbb" marad a gép
atesssz2010-11-24 11:51:08 // 32611
nem hinném, hogy érdemes lenne kipróbálni élesben...
MikeTheDevil2010-11-24 11:22:19 // 32610
Hali!
Lehet azt tudni,hogy az 1.6TS motor gyárilag mekkora turbó nyomást bír el dugó és hajtókar csere nélkül?
Üdv Mike
Kazes☻2010-11-23 22:55:57 // 32609
Igazán nincs miiit. :)))
RoliQ42010-11-23 22:46:53 // 32608
az lesz... :) kössssz...:)
[k i z z o]2010-11-23 22:25:51 // 32607
Szomszédban LUKban gyártanak ilyet, elég drága a sor :)
Kazes☻2010-11-23 21:57:21 // 32606
...hogy nem akármilyen vasdarab. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-23 21:38:36 // 32605
jah bár én azt sem értem mi a tököm kerül ennyibe egy 5-6kg vasdarabba ...
GTPeti2010-11-23 21:33:18 // 32604
Befogva egy CNC-be (or whatever) kb. 5 perc alat meg van. Nem is úgy gondoltam ezt a procedúrát, hogy Józsi bácsi, a Csepel művek nyugalmazott géplakatosa nekiáll reszelővel és kiskalapáccsal DMF-et felújítani. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-23 21:29:01 // 32603
sajnos ez van :( azaz nekem nem sajnos :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-23 21:27:57 // 32602
hogy a sajtolásnál szétvágják flexszel utána meg össze rakják csak a munkadíj több mint a 20-as :)
mreni2010-11-23 21:09:35 // 32601
Hali!
Valaki használt már KK/l Vag Com-ot Win7-en?:)
Kazes☻2010-11-23 21:07:31 // 32600
Alánézek, mi lehet a baj vagy akár szét is szedem. Ezt lép(n')em. :)))
GTPeti2010-11-23 21:00:56 // 32599
Ezért kérdeztem tegnap: Vajon mennyiből állna kicserélni a rugókat és a csapágyat a DMF-ben? Egy huszasból tuti kijönne.
GTPeti2010-11-23 20:59:59 // 32598
Az. Én sem újongok örömömben. És ez csak rosszab lesz.. :(((
András bácsi2010-11-23 20:59:40 // 32597
Méghozzá teljes gépmunkával és anyaggal együtt. :)
Wickey2010-11-23 20:58:14 // 32596
tulajdonképpen vicces, hogy egy dmf árából gatyába rázol egy 20 éves dízelt nemde? Kibaszott fogyasztói társadalom.
RoliQ42010-11-23 20:39:48 // 32595
Hozzáértők...

Már egy ideje küzdök egy dologgal első futóműnél kopogást hallok jobb oldalt a kopogás rossz útviszonyoknál meg pl ha kitekert kormánynál villamos síneken megyek át! ma már nagyon durván kopogott sima egyenes úton is és mikor befordultam a parkolóhelyemre azt vettem észre (jobbra fordultam) hogy lelassult az autó )fék nélkül) nem durván de észrevehetően!

na erre mit léptek?:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak