Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Robi2005-04-29 18:48:27 // 4694
Ismer valaki olyan embert, aki szakért az automata váltókhoz? Lee cartársnak elkélne némi segítség. Nem vált fel egyesből a váltója. Rüki, parkolóállás, üres van, csak egyesnél nem vált följebb. Ha valaki tud megfelelő szakit, akkor ne tartsa magában!
Zséke2005-04-29 16:49:00 // 4693
Ennél jobbat nem tudtam csinálni róla. Annyira picike...
pb_2005-04-29 14:46:39 // 4692
Előfordulhat, de biztos mind2 oldalon? Vagy maga a bak lazult le.
András bácsi2005-04-29 14:40:22 // 4691
Azt megköszönném.
swan2005-04-29 13:28:12 // 4689
Mind a két oldalon egyidőben? De jó tanács megnézem.
a2005-04-29 12:50:39 // 4688
Mittomén :) Ez a Rigó utcában van, és szerintem most is ott van :)))
Robi2005-04-29 12:44:50 // 4687
Ha jól emléxem, akkor a Zichy Jenő utcában is van egy. Vagy a Király utcában. Nem emléxem pontosan, a kettő közül valamelyik. :)
pb_2005-04-29 12:41:19 // 4686
Nem kell annyira kétségbe esni. 1ször nézd + a fékbetéteket, lehet csak a rúgó tört le a betétről.
Zséke2005-04-29 12:19:23 // 4685
Igen. Ha gondolod lefotózom,hogy hogyan néz ki.
András bácsi2005-04-29 12:06:53 // 4684
A nyereg két része, meg a két ék együtt. Ha használt, akkor egymáskoz kopnak, másik darabbal lehet, hogy feszülni fog.
András bácsi2005-04-29 12:05:32 // 4683
Na, ez lehet hogy érdekelne. Nálatok lehet szerezni ilyet?
TtK2005-04-29 12:04:54 // 4682
Köszi, ezt jó tudni!
swan2005-04-29 12:01:47 // 4681
Mi az, hogy egyben?
Zséke2005-04-29 11:41:41 // 4680
Múlt héten raktam be egy 156-ba helyzetjelzőt (bajonettzáras) 4 ledes hófehéret. Állat nagyot mutatott.Igaz a 2 db 1700 ft
András bácsi2005-04-29 11:40:49 // 4679
A 33-ason általában ilyen nyereg van. Azonban bontottan nem olyan horror árú, érdemes utánanézned szerintem. Ha jól emlékezem a tiedben két ékpályán mozog a nyereg, ami csak egyben lehet cserés.
granturismo2005-04-29 11:39:40 // 4678
Szia. A XIII. kerületben a Béke úton A Frangepán és a Fáy u közötti részen a piaccal átlósan szemben van a volt Konverta gyár épülete. Abban az épületben van a Tungsram márkabolt most.
swan2005-04-29 11:32:12 // 4677
Fékporobléma: Elképzelehető, olyan, hogy úszó féknyereg. Mert rossz úton zörög. Ha megállok és egy kicsit megrúgom az első kereket halhatóan zörög. Szerelő azt mondta, hogy úszó féknyereg van rajta aminek a jellegzetessége, hogy egy stiften csúszkál. Ami ha megkopik akkor lögyög rajta és ez adja a hangot. Szerinte cserélni lehet csak a fékynerget ami nem olcsó. Engem viszont idegesít a zörgés.
TtK2005-04-29 09:35:27 // 4676
Van még Tungsram bolt? Régen a Rákóczi úton volt, de úgy tudom az megszűnt. (Tungsram? Én is tungok rád! :))) )
TtK2005-04-29 09:33:04 // 4675
Misztikus.. A mérésben ezek szerint nincs hiba.
a2005-04-29 09:22:03 // 4674
IÍgy igaz. Anno én bementem egy Tungsram boltba, vittem a kiégettet, és 200(?) Ft-ért adtak bele újat.
a2005-04-29 09:19:39 // 4673
Egszer úgyis kell. Egy idő után úgyis megadja magát végleg, de nem a tisztítások miatt...
a2005-04-29 09:18:54 // 4672
Igen.
pb_2005-04-29 08:39:38 // 4671
Én 1. +közelítésből leszedném a kereket és +nézném a fékcsövet, a féknyerget, és a féltengely gumiharangot. Aztán ha ott minden rendben van, akkor a váltó féltengely kihajtását nézném +(ott van 1 szimmering ahol, altalában ki szokta nyomni az olajat). Aztán pedig a szrevotartályból kimenő csövet venném szemügyre(itt is szeret folyni az olaj), ill. a kormányműnél az olaj csövek csatlakozásait.
András bácsi2005-04-29 07:50:18 // 4670
Ugyanez van a 166-ban is, de kapható boltban is. Bár ott is húzós ára van, kb. 1600-1700HUF. Gomboc állítólag szerzett 800-ért.
admirális2005-04-29 07:27:14 // 4669
Menni megy biztosan, csak sokkal csúnyább sárgás színe van mint a gyárinak. Az enyémben is ilyen van, mert a gyári valszeg horror összegbe kerül, de annó nekem ment úgy egy ideig a kocsi, hogy jobb oldalt gyári, bal oldalt Tungsram... Hát elég bénán nézett ki. Azóta a másik is cserélve lett.
Barni1472005-04-28 22:22:55 // 4668
Mértem tesco gazdaságossal, félprofival ( 20Mohm), és profival ( automata max 20Mohm) . Hidegen csak 0.000 mutatott a műszer, kb 50-60 foknál már 0.460-520 Kohm ot mértem , üzemmelegen pedig 220 Ohm körül. Hagytam visszahűlni és fokozatosan nőtt az ellenállás kb 750-ig. Itt feladtam 40-50 Celzius), mert itt már csak néha sikerült mutatnia értéket. Olyan mintha gondolna eggyet és nem adna jelet hébe-hóba. Holnap megint méregettem, de megnyugtatás végett biztos hogy kicserélem( cca 3500 FT) , talán végre lecsökken a fogyim.
veteranviking2005-04-28 22:06:44 // 4667
156 tulajok figyelem! Az első lámpában a helyzetjelző spec izzó.Boltban nem kapható,csak szalonban megveszed drágáért. Lámpacserémnél a villamosságis skac simán berakta a gyári 12V6W helyére a szabvány12V4W égőt.Nagy örömömre mert,a gyári izzo 2000.-huf/db. Hibátlanul mükszik:))
Paco2005-04-28 22:00:03 // 4666
Elkezd recsegni, karcosan veszi a sebességeket. De akár a váltóból folyik, akár a fékből, szóval akármi a problémája én nem mennék vele Bp-Kaposvár-Bp-t.
Rumi2005-04-28 21:51:12 // 4665
öhö jó akkor jobb ötlet hiján a váltóból folyik köv kérdés: ezzel mennyit lehet elautózni jó ha nincs a váltóban olaj szétbarmolodik nyilván de érezhető ha már nagy a gáz (pl.: jobban recseg a szokottnál v. bárhogy máshogy) vayg szép csendben alattomosan vágja tönkre? szóval rohanjak a szerelőhöz vagy megteszi még a bp kaposvár oda-vissza távot a hétvégén :-)
Paco2005-04-28 21:42:45 // 4664
Ugyanazon a folyadékrendszeren van mint a fék. Ha a fékfolyadék nem fogy akkor nem lehet az.
Paco2005-04-28 21:41:59 // 4663
A váltó? Hmmm.. A váltóból jön ki a két féltengely, és azok végén van a két első kerék :)
Rumi2005-04-28 21:27:47 // 4662
az ott van a kerék fölött- mellett- közelében valahol?
GPti(V6)2005-04-28 21:25:57 // 4661
vagy kuplung hidraulika?
Paco2005-04-28 21:17:18 // 4660
pl a váltóból
Rumi2005-04-28 21:03:11 // 4659
Segitség! nem értem! a kocsi alatt a bal első keréknél rendszeresen találok valamit. ez a valami olaj. meglehetősen nagy mennyiségben távozik a kocsiból. na most tudtommal ott csak fék olajhoz lehet köze a dolognak. igen ám,l de éjjel nappal figyelem a szervo tartályt és ott viszont nem akar esni a szint, akkor honnan fogy az olajam? na ezt nem értem
GPti(V6)2005-04-28 20:14:07 // 4658
Sziasztok.Kéne egy kis segitség a haveromnak.75 v6 3.0 kéne motor v. melyik jó bele és körülbelül quanta costa és kardánnok.Ha lehet ne a legdrágább megoldást tanácsoljátok.Elöre is köszi mindenkinek.
admirális2005-04-28 19:14:44 // 4657
Szerintetek 156-ra fel fog menni a 147 lemezfelnije?
Stee1462005-04-28 17:33:38 // 4656
Ha többször is megy a tisztítás akkor az jó hír. Nem bánnám ha nem kellene soha alapjárat mocit cserélni. :))) Mostmár lassan azt hiszem én értettem félre valamit a szerelőnél. :)))
bb182005-04-28 16:59:53 // 4655
ha a riasztó tudja a kp zárat akkor annak semmi akadálya, de ilyen immobiliser-riasztó összekötést sztem nem vállal mert csak a gondot veszi a nyakába ( tapasztalat ) inkább tetessél be egy ujat ami mindet tudja. én reggelre viszek egy corsát abba kb 35e mindenestül.
Robi2005-04-28 16:04:41 // 4654
Immobiliserhez nem szakért? A feladat egy Renault Clio lenne. A gyári távirányító infrás, az vezérli az immobilisert is. Ezzel csak annyi a baj, hogy az infra vevője mindig beszarik. Van az autóban egy riasztó is, amit rádiós távirányító kapcsol. Na erre a rádiós távirányítóra kellene átkötni a gyári immobilisert és kp zárat is. Meg tudná oldani a cimborád?
bb182005-04-28 15:57:29 // 4653
nem tudom alfában hogy van de japánokban rendszeresen tisztitottam alapjárati motort. mit mondtak miért csak egyet bir ki ?
bb182005-04-28 15:55:59 // 4652
van egy villanyász cimborám aki klimát is tölt és ért is hozzá.érdekel? meg injektor riasztó miegymás, és tisztességesen fel is van müszerezve.
pb_2005-04-28 15:07:49 // 4651
Még nem jött +, sajna.
a2005-04-28 14:49:52 // 4650
Gratula :) Nagyon jó kis útmutató :)
granturismo2005-04-28 14:47:05 // 4649
Már válaszoltam is.:-)
pb_2005-04-28 14:29:46 // 4648
Hi GT! Levelemet olvastad?
granturismo2005-04-28 14:22:18 // 4647
sziasztok A Fiat is használja ezt a befecskendező rendszert (Bosch 1.5.5) ami a TS motorokon van. Az hogy csak 1-szer tisztítható az nem állja meg a helyét erre én vagyok az élő példa kb 5x tisztítottam és utána kb fél évre mindig jó lesz. Talán annyi pontosítás, hogy pontosan az a gond ezzel a rendszerrel, hogy nincs különálló alapjárat megkerülő rendszere hanem az alapjáratot is magának a pillangószelepnek a billegtetésével szabályozza. Jelenleg már egy autógyártó sem használja ebben a formában. Az olaszok mellett az Opel használta még. Írtam egy cikket erről a kérdésről régebben. Aki már olvasta attól bocs. Link
Tom122005-04-28 13:13:07 // 4646
Akkor valamit megjegyeztek úgy mellékesen, hogy "ezt nem lehet tisztítani, csak cserélni"... Csak azt nem mondták hozzá: Mert a főnök megtiltotta. :-)
Tom122005-04-28 13:10:19 // 4645
Sejtettem...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak