A fiatal, brazil versenyző megy- ez már biztos. Múlt héten írta alá szerződését a BMW-vel, több részletet egyelőre nem hoztak nyilvánosságra. Pótlásáról és egyáltalán a 2007-es felállásról sincsenek még kézzel fogható információk. A brit Autosport tudni véli, hogy a Seattól valószínűleg távozó, korábbi gyári pilótával, James Thompsonnal kezdték meg a tárgyalásokat.
Antonio Baravalle egy hivatalos sajtótájékoztató keretében beszélt a 2007-es tervekről, amik nem kicsit kavarják meg az állóvizet. Gyakorlatilag ki nem mondott tény volt, hogy az Alfa jövőre már nem a 156-osokat, hanem 147-eseket fog indítani, melyeket az N.Technology fog felkészíteni. Baravalle ehhez képest legutóbb úgy nyilatkozott, hogy megmaradnak a 156-osoknál, de most már teljes gyári támogatást biztosítanak a Monica és Mauro Sipsz által vezetett gárdának.