És még mindig csak viszi a pénzt a ribanc. A korábbi teljesítmény növelésből adódóan nagyobb gyorsításoknál megcsúszott a kuplung. De nem hisztizek, én akartam. Elindulásnál és váltáskor nagyon rázott és remegett az autó, kiderült, hogy a kettőstömegű miatt. Érdekes, mert leállításkor nem volt hangja. Szóval kuplung csere. Eddig mindig ki kellett venni a motort is ehhez a művelethez, de most egy másik, professzionálisabb szerelőhöz mentem, és itt kiderült, hogy nem kell kivenni a motort. Jól sikerült a művelet, az ár is barátibb volt, úgyhogy megtartom ezt a szerelőt. :-D
Természetesen futóművet is állíttattam mindezek után. ;-)
Költségeim:
- LUK kettőstömegű (ami Valeo, mert csak a doboz volt LUK) - 179.255 HUF
- kuplungtárcsa kevlározása, megerősítése + szerkezet megerősítése - 55.000 HUF
- Sachs kinyomó csapágy - 25.850 HUF
- első stab.szilentek - 7383 HUF
- kipuff. középdob tömítés - 617 HUF
- munkadíj - 180.000 HUF
- futómű állítás - 20.000 HUF
155 16v-s 2.0 4 5 :) ablakemelő ablaktörlő ajusa akkusaruk alco alfa alpine alufelgen alvázfestés anti ate barum beázott béla beltéri beslő bigg birth blocking bosal bosch bosszúságok brembo caesar callipers champion chiaro chip corteco crash csere ct-215u delphi dinamit drágám ebay ebc electric elektonyos első fae fast fék fékcső féltengelyek fiaam filter filtron fk flokk fólia frap futómű gold gomba gomet grigio gtv guadrifoglio gumik gyertyacsere hankook hátra hátsó helyén helyzetjelző helyzetjelzők hifi j.deus japanparts joachim képek kerékjárat kerékjáratok kipufogó klíma koyo kulcsok kumho kuplung lambda-szonda led-es lpr luk m22x1 magnat menetjavítás mérföld mérő metallizatto minden mmc motor motul
>> SzervizAlfa 156 1,9 JTDm Q4 Crosswagon // 2024-11-17