Ma elhoztam a gépet Schulek Bélától, pár dolog ki lett rajta cserélve, amit a nagy futóműfelújításkor sajna pénzmag hiányában már nem tudtam megejteni! De ezek is meg vannak és végre már technikailag 100%-os a kicsike! És hogy mik lettek cserélve? Féltengelyek + féltengely szimmeringek + kuplung szerkezet + főtengelyszimmering + lendkerék szabályozás (nem könnyítés) + váltó olaj! De nem volt ilyen egyszerű! A felújított féltengelyekkel (26600,-), amiket vittem nem volt gond, de a török gyártmányú Valeo kuplungszettből csak a kinyomócsapágyat lehetett felhasználni, ami meg ráadásul francia gyártmány volt! A szerkezetet alapból nem rakta be Béla, mert járt már úgy hogy eltörtek a villák és szedhette szét mégegyszer! A tárcsával meg nem volt 2-es és rükverc! Ennyit a törökökről! Jól megszívtam! :-/ Úgyhogy Béla szerzett másik Valeo szerkezetet (45000,-), meg Schneider tárcsát (14629,-) és azzal már jó lett! Még szép, hiszen ez már mind olasz! ;-))
És most egy jó darabig KUSS!!!!! :-DD
Km óra állása: 102860 Miles
Régi óra szerinti km állás: 206667 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 55794 Km (34669 Miles)
155 16v-s 2.0 4 5 :) ablakemelő ablaktörlő ajusa akkusaruk alco alfa alpine alufelgen alvázfestés anti ate barum beázott béla beltéri beslő bigg birth blocking bosal bosch bosszúságok brembo caesar callipers champion chiaro chip corteco crash csere ct-215u delphi dinamit drágám ebay ebc electric elektonyos első fae fast fék fékcső féltengelyek fiaam filter filtron fk flokk fólia frap futómű gold gomba gomet grigio gtv guadrifoglio gumik gyertyacsere hankook hátra hátsó helyén helyzetjelző helyzetjelzők hifi j.deus japanparts joachim képek kerékjárat kerékjáratok kipufogó klíma koyo kulcsok kumho kuplung lambda-szonda led-es lpr luk m22x1 magnat menetjavítás mérföld mérő metallizatto minden mmc motor motul
>> SzervizAlfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-09-27