A szelepfedél tömítés elfáradt, engedte az olajat, cseréltem. Viktor Reinz lett. Cseréltem a gyertyákat is, ugyanúgy NGK BCP7ET került bele, ami volt is benne. Az olajnyomásmérő gomba már elég régen behalt, így azt is cseréltem. :-)
Költségeim:
- Victor Reinz szelepfedél tömítés: 13784 HUF
- NGK gyújtógyertya: 1635 HUF/db
- FAE olajnyomásmérő gomba: 15123 HUF
Történt, hogy hosszú úton voltunk és klíma mellett arra lettem figyelmes, hogy melegszik a vizem. Nagyon meglepődtem és megijedtem, de szerencsére menet közben visszahűlt üzemi hőfokra, viszont városban eléggé melegedett, ill. majdnem forrt is már. Mint kiderült nem ment a hűtőventim sem klímával, sem anélkül. Amint hazaértünk elkezdtem kutatni, hogy mi lehet a bibi. Odáig jutottam, hogy a relék és biztosítékok mind rendben voltak, a hűtőventinek adtam direktben áramot, hál' Istennek működik. Akkor mi lehet a nyűgje? Elvittem autóvillamosságishoz és kiderült, hogy a ventillátor kapcsoló kakkant meg. Hívtam is egyből vm(NagyVad) kollegát és megrendeltem a kapcsolót (4800,-). Még aznap meg is kaptam (ezúton is köszönöm neki a gyors ügyintézést) és másnap ki is cseréltük. Azóta ismét jól működik a rendszer, megy mindkét fokozata a ventinek klímával és anélkül is. :-)