Egy sima olajcserének indult az egész, de aztán egy kicsit elszaladt velem a paci! :-)) Kezdődött azzal, hogy megrendeltem az Oilcom.hu oldalról a 6 lityi Selenia 20K Alfa Romeo olajat (1L/1860,- + 5L/8600,-)! 1L-el mindig többet szoktam venni, ha kell, akkor után tudjak töltögetni! Aztán megvettem az olaj- (1429,-) és levegőszűrőt (2274,-)! Kellett venem még gyertyákat is, mert az előzetes szemrevételezés alapján nagyon nem voltak jó állapotban! Fekete kormos volt az összes! Először nem igazán értettem, hogy miért, de aztán a Cartársak és a net segítségével kiderült, hogy hőértékileg nem passzolnak a mocimba! (Itt van egy kis okosság ezzel kapcsolatban!) Na f@sza, kellett nekem Brisk sportgyertya, darabja 3500ft-ért! :-(( Ezek után nekem nem kell a flanc, vettem bele a szent manual által ajánlott Champion C6YCC (929,-/db) típusú gyertyát (mivel Golden Lodge már nem kapható)! És ez még mind semmi! Az olajhűtőhöz kellett csináltatnom két csövet is, mert a régiek teljesen elöregedtek és szivárgott rajtuk az olaj! Jó! Csövek az olajszűrő bakról leköt, olajhűtő a csövekkel együtt leszed! Innentől volt "érdekes" a dolog, mert az olajhűtőről már nem tudtam leszedni a csöveket, ill. a hollandereket nem lehetett meglazítani! Na mondom nehogymá' kifogjon rajtam két db cső! Olajhűtő satuba befog és adj neki! Jah, le is szedtem mindkét csövet, csak éppen a hűtő "csöcseiről" eltűntek a menetek! Telefon Marklar-nak, hogy küldjön bontott olajhűtőt! Igen ám, de ő is levette az egyik csövet és ugyanúgy eltűnt a menet, mint nálam! A másik csövet már nem is piszkálta! Na most mi legyen?? Érden megjavíttatta az ő hűtőjét, én meg elküldtem neki az én hűtőmet cserébe a 8.000ft-os javítási költséggel együtt! :-/ Oké, olajhűtőm már van (köszi Marklar), most még csöveket kellene hozzá gyártatni! Ezt Székesfehérváron tettem meg a Hidraszer Kft.-nél! Ott még elkértek a két csőért 6.000ft-ot! A fent hagyott csövet úgy kicserélték, hogy nem szedték le a csatlakozást a hűtőről, nehogy arról is lenyalódjon a menet! Hát ennyi! Ma meg kicseréltem és összeraktam mindent! :-)
Km óra állása: 105284 Miles
Régi óra szerinti km állás: 210568 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 59695 Km (37093 Miles)
Következő olajcsere 111498 Miles óra állásnál! :-)
155 16v-s 2.0 4 5 :) ablakemelő ablaktörlő ajusa akkusaruk alco alfa alpine alufelgen alvázfestés anti ate barum beázott béla beltéri beslő bigg birth blocking bosal bosch bosszúságok brembo caesar callipers champion chiaro chip corteco crash csere ct-215u delphi dinamit drágám ebay ebc electric elektonyos első fae fast fék fékcső féltengelyek fiaam filter filtron fk flokk fólia frap futómű gold gomba gomet grigio gtv guadrifoglio gumik gyertyacsere hankook hátra hátsó helyén helyzetjelző helyzetjelzők hifi j.deus japanparts joachim képek kerékjárat kerékjáratok kipufogó klíma koyo kulcsok kumho kuplung lambda-szonda led-es lpr luk m22x1 magnat menetjavítás mérföld mérő metallizatto minden mmc motor motul
>> SzervizAlfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2010-09-04