Felső lengőkar csere.
Csakis gyári!!!!!!!!!!!!!!!!!
A fasza után gyártott lengőkar 40.000 km-t bírt ki.
2012.06.20-án az autó egy nagyobb szervizen esett át. Ami cserélve lett:
Komplett vezérlés (szíjak, görgők, vízpumpa)
Generátor szabadonfutó
Jobb első csapágy
Első fékek (tárcsák, fékbetétek)
Kutyacsont
Fékolaj
Nagy köszönet két nagyon jó barátomnak: Falconak és Georgenak.
Köszi srácok!:-)
Km: 160.000




Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.
km: 155.354
2011.10.14-én bekerült az autóba egy komplett bőr szett. Fasza gyári sárga ülések, melyekben benne van az ülésfűtés és elektromos deréktámasz is.
Az első ülésen volt egy kis javítani való, de a srác nagyon szépen rendbe hozta.
Szeretném megköszönni Georgenak az rohangálást, az utánajárást az ülésekért, valamint a beszerelésért és a tisztítás, Föckösnek az ajánlást a szakemberhez, aki kijavította a hibát és Haronak a tippet a bőrápolóért.:-))






2011.09.27-én új akksi került az autóba.
Váratlanul ért, de nem volt mit tenni, cserélni kellett. Varta került bele.
2011.09.01-én az autó kapott egy full polírozást, plusz a motorteret is kipucolták.
Csillogunk, villogunk.:-)







2011.08.20-án új jel került az autóra. A régi már igen megkopott volt, így rendeltem az e-bay-ről egy jelet, melynek értéke szállítással együtt 4.500 Ft. volt.
Hajszárítóval melegítettem a régi jelet úgy 1 óra hosszáig, aminek eredményeképpen megolvadt a ragasztó és szépen ki lehetett venni a régi jelet. :-)



2011.07.29-én az autó bal hátsó ajtaját le kellett fényezni, mert valaki meghúzta, de persze tett rá nagy ívben (miért is hagyna ott egy telefonszámot???).
Szerencsére csak fényezni kellett, mert törés nem volt. De a sárülés akkora volt, hogy polírral nem lehetett kiszedni.
A lényeg, hogy az autó csillivilli most már:-))