Mutasd

>> Szerviz2023-06-02

Gumicserénél észrevették hogy a bal első gumiharang kívűl a féltengelynél elfáradt. Aztán néha fekvőrendőr vagy rosszabb útnál előjött a Giulia betegség. A kézifék vezeték. Addig fajult a dolog hogy egyszer csak nem tudtam kiállni a garázsból. De hála a nagy lyukas felninek megrángattam a madzagot és megjavult.
Csőri orvosolta de mondtam rendeljen újakat. Gumiharang is cserélve.
Aztán előjött a másik Giulia betegség, amihez hozzájárult egy térdműtét és egy kis garázs kombinációja is. Illetve felgyorsította a gumikéder megsemmisülését az első ajtónál. Ez is cserélve.

 
>> Szerviz2023-04-19

Végre elkészült. A lámpa lett cserélve bal oldalon meg a lökhárító. A győri szervizben a kár felvevő nagyon segítőkész. Végre fekete a pajzsom. Aztán ennyi. Miután visszajött és a sokadik ember jegyezte meg hogy ezt a szint biztos valami színvak fújta gondoltam saját pénzből újra fényeztetem. Mondjuk hozzá tartozik hogy ezt a szint szinte lehetetlen eltalálni. Ennek ellenére Veszprémben egy német konszern márkaszervizibe meg tudták oldani. Én a győriek helyébe oda járnék fényeztetni. A lökhárító szétszedésével nem volt sok gond mert magától szétesett. Most legalább rendesen össze lett rakva. 1.8 millió volt a javítás, a lámpa több mint félmillió.

 
>> Esemény2023-03-09

Miután felrakták a hátsó szárnyat kikanyarodtam mentem pár métert és a következő kanyarban láttam hogy az előttem levő autó áll hogy elengedje a szemből jövő csuklós buszt. Megálltam mögötte aztán mögöttem is megálltak. Az előttem levő autó annyira megijedt mikor átjött a busz a savjába hogy minden ok nélkül neki állt tolatni. Hátra menni nem tudtam a dudát hiába nyomtam a tolatóradar ami az autójába volt hiába síbolt ő csak csak jött míg el nem akadt az autóm elejébe. Hála ég elég erős az eleje. Élek nem mentek el csak a lökhárító és lámpa sérült. Illetve egy gyári konstrukciós kis hiba mit az egyik hűtő teteje sérült meg. Az autót leadtam Győrbe a Carnet nél hogy gyári technológiával legyen javítva.

 
>> Tuning és extra2023-03-07

Felkerült a hátsó szárny. Sajnos pár métert ment csak az autó aztán belém tolatott az út közepén egy Duster. De a szárny nagyon tetszik.

 
>> Esemény2023-03-07

Rendszeresen járunk a Fiúkkal tréningre. Gondoltam kipróbálom kicsit a Giuliát is. Remekül sikerült. Mi lettünk a leggyorsabbak.

 
>> Tuning és extra2023-02-11

A csomagtartóba sokszor sok mindent viszek. Régebben háló volt benne de itt nincs hozzá akasztó. Így megrendelésre került az összes kiegészítő ami a csomagtartóba elérhető. 4 háló rögzítő és a kampó felülre. A csavarokat felesleges gyárikat venni főleg hogy nincs kis kiszerelésben. Aki ilyent szeretne utólag nézze meg hogy megvan e a helye. Nem minden autóban van kiépítve. Jobb oldalt elől óvatosan vágni mert nekem ott ment vezeték amit kicsit arrébb kellett húzni. A kicsi és nagy dobozokba ugyanaz van ugyanaz a cikkszám. Hogy miért kicsi és miért nagyobb ne kérdezzétek.

 
>> Tuning és extra2023-02-03

Múlt héten gyártottak le hétfőn feladták és már meg is érkezett. Hihetetlenül könnyű pár gramm az egész. Gyorsan fel is próbáltam tökéletesen illeszkedik. Már csak fel kell ragasztani.

 
>> Tuning és extra2023-02-01

Meg lett rendelve a Stile Italia-tól egy hátsó szárny. Sokáig gondolkodtam hogy QV Style legyen vagy valami egyedi. A QV is tetszik de nem nagyon van jó minőség. A gyári meg elég drága meg fúrni kell hozzá. Így az utóbbi mellett döntöttem. Ebből jóval kevesebb van. Igazi karbon. Sajnos nálunk nem forgalmazzák. Így írtam a gyártónak messengeren. Nagyon rugalmasak és így olcsóbb is lett. Lehet a következő az első toldat lesz. A képek még az ő oldalukról vannak. ( https://www.facebook.com/stileitalia ) Ha fenn lesz jönnek az enyémről is.

 
>> Szerviz2023-01-26

Beszerelésre kerültek a relék. Kb 15 perc volt. Ez is pipa.

 
>> Tuning és extra2023-01-22

Idáig csak sima tempomat volt de kis befektetéssel fel lehet okosítani. Így megrendeltem a kormánykapcsolót és beszerelésre meg aktiválásra került. Még ismerkedem vele. De idáig nagyon tetszik.