Tagok >> Peti16V >> Giulietta 1.4 Multiar QV-Line >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4 Multiar QV-Line
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2016
- Színe:Nero Etna
A hétfői foglalózás után egész héten tűkön ülve vártam, hogy végre szombat legyen, és hazahozhassam az új szerzeményt.
Szombathelyről kellett hazahozni, és végül úgy döntöttem, hogy vonattal megyek érte, amit nem bántam meg, mert nagyon kényelmes és gyors megoldásnak bizonyult, 2 és fél óra alatt lent voltam a Keletiből, amit kocsival sem tudtam volna gyorsabban megoldani, így viszont nem kellett plusz egy sofőr.
Egyéb felmerülő költségek (nem minden erre a napra esett, de egyszerűbb így vezetni):
Carvertical: 10.300
Vonatjegy: 4.100
Autópálya-matrica: 5.100
Utalási költségek: 7.500
Göngyölített vételár: 2.927.000

Úgy döntöttem, hogy itt (főleg magamnak) végigvezetem az üzembehelyezés összes felmerülő költségét, hogy végül lássam, mennyiből is jött ki ez az elsőre jónak tűnő vétel.
A Fb Marketplace-en bukkantam az autóra. Régóta vadásztam egy fiatalabb példányra, és itt minden (motor, felszereltség, futás, ár) közel volt az elképzelésemhez, úgyhogy éreztem, hogy le kell csapnom rá. Ez egy szombati késő estén történt, telefonban “lefoglaltam” az autót, amiben segített, hogy több közös ismerősünk is volt a fb-on, így a nagy távolság ellenére mindkét fél részéről megvolt a bizalom. Hétfőn du (július 1.) már mentünk is megnézni a feleségemmel, és mivel (majdnem) minden megfelelt a hirdetésben megadottaknak, így lefoglalóztam az autót. Nem hozhattuk el azonnal, mert nem volt érvényes a műszakija, illetve kapott egy új szélvédőt a törött helyett.
Az első összeg természetesen az autó vételára, ami kis alkuval 2,9M ft volt.

2
788