NGC - főkép

Ma kész lett az autó.
Kicserélték mindhárom izzót a klímakonzolnál, újraprogramozták, visszatették a szétcsúszott magnókábelt, megcsinálták a légzsákhibát és a szerviz biztosítékot is kicserélték. A levegőfúvás irányát is lehet már állítani (bár a magnó még nincs a helyére betolva).

Örülünk.

Tegnap a középkonzol ki- és beszerelése után egy egész sor dolog nem működött: riasztó, központizár (távirányítóról), belső világítás, magnó, hőmérő, minden indításkor nulláz a napi km. számláló, a klíma nem fúj... több nem jut eszembe.

Elvittem szervizbe, később kiderül, mi lehet a baj.

Később van...
telefonáltak, hogy egy csatlakozó szétcsúszott a magnónál, és "hatástalanított" egy szerviz biztosítékot.

Valami rafinált módon ma megint égve marad a légzsákvisszajelző. Mivel garancia volt a javításra, szaladok is vissza vele a szervizbe.
Vége.

 

Ettől- eddig bírta az első futómű. Tegnap hazamentem 20 percre. Amikor beültem, akkor már nyüszögött a jobb eleje, az összes kárpit zörög, és mindez 20 perc leforgása alatt, álló helyzetben...
Úgy látszik, hogy hiába vigyázok rá annyira, hogy kerülgetem a szarabb útszakaszokat, kerülővel megyek, nehogy át kelljen menni a sineken, stb...
Majd 250.000- nél kap megint új első futóművet, addig meg leszarás.

 

Elérkezett az idő. Megbeszéltem a vizsgaközponttal, hogy ma viszem az autót, de tegnap este hazafelé eszembe jutott, hogy égnek a légzsákvisszajelző lámpák. Na, ma reggel gyorsan kiüttettem az Autóház Budaörsben, nagyon rendesek voltak, besuvasztottak két autó közé, és töröltek négy hibát, valamint egy kábelkötegnél volt hiba, amit jelzett, cserélték, kész lett, irány a vizsga. Azt mondták, hogy az utólagos xenon nem gond, nem is volt gond. Viszont a hátsó stabilizátorrúd kapott a töréstől, mert jobbra- balra mozog, amit érezni is a kanyarokban kicsit... szóval "Hibásan alkalmas".
Örülünk.

 

Végre újra itthon az Alfa. Szép lett, bár a motorháztetőn van mit állítani, és a futómű sem a régi, és a víz is hamar melegszik, de azóta megjártuk Komárom AC09- et, és végigvigyorogtuk az utat.
A kép nem a legjobb, de akkor készült, amikor "hazatért" :)

 

Erre már nem igazán tudok mit mondani: jövő pénteken (04.17) lesz kész az autó, amikor is iskolában leszek, legutolsó konzultáció lévén, 17:00- ig. A szerelő meg 17:00- ig van nyitva. Tehát ugrott AC09 is.
Köszi rönós faszkalap!
Több, mint egy hétig tart lefényezni két lökhárítót. Elmegy az anyjába...

 

Itt az ideje pozitívan látni a dolgokat.
Megvannak az új lökösök, az új kipufogó dob. Az elsőt is megkapja holnap reggel a fényező és már lehet is dolgozni rajta, hogy pénteken elhozhassam arról a szeméttelepről.

Az első lökhárító tök új, német, a hátsó bontott, de jó állapotú. Köszönet érte ErHardnak, és hogy gyorsan megszerezte őket!

 

Mégis nyitok új postot.
Azért érdekes, hogy hiába beszélem meg a biztosítóval, hogy ha én veszem a lökhárítót, akkor a tulajdonos nevére megy a számla és nem a szerelőére. Kora délután odaadtam neki a hátsó lököst, és azzal akart elválni, hogy akkor a számlát az ő nevére... na mondom a nagy ló#.@˘szt... NEM! mondta, hogy ja, oké. :)
Hihetetlen, hogy még ilyenkor is hülyének néz, bár ez "az egyetlen, ami közös bennünk, hogy utáljuk egymást..."

 

Jelenlegi állás szerint én fizetek a biztosító helyett, mert ez a baromarcú szerelő utólag akar javítási kalkulációt írni, ha elvittem neki az alkatrészt. Nem hajlandó felvenni a kapcsolatot senkivel, és állítása szerint oldjam meg a pénzhiányt, és az én dolgom, hogy ezt nem fogja kifizetni senki nekem...
Azért majd megnézem az arcát, amikor feljelentem biztosítási csalásért, hogy törött lökhárítókat akart eladni nekem 140.000- ért és a kárt kihozta 550.000 ft- ra, ami valójában, ha korrektül nézzük a dolgokat nincs 100 sem: két lökös kb 60, bontott hátsó fenéklemez 40.

Már nem nyitok új postot...
Beszéltem a biztosítóval, kiderült, hogy az öreg semmit nem intézett: a javítási megbízást nem hozták el a budaörsi márkaszervizből, így lemondási nyilatkozatot kell írni, megindokolva, hogy miért mondunk le a szolgáltatásukról. Amit én már írtam a második kárfelvételnél, de az okosok nem vették észre, hogy én írtam alá, na mindegy... A finanszírozó cégnek egy megbízásit kell írni, hogy az öreg csinálja a kocsit, a károkozó biztosítójának egy meghatalmazást... bla- bla- bla...

Nem fog lehúzni az öreg, mert a biztosítós azt mondta, hogy saját névre kell a számla, amit majd kifizetnek, mert a drága szerelő bácsi nem hajlandó együttműködni (be is lett köpve :) ).

És tényleg, azért lett ő megbízva, hogy gyorsan kész legyen és ne nekem kelljen rohangálni a papírokkal. Na, most két hete, hogy ott van az autó, és mindent én intézek sokadszorra és helyette, mert ő csak írta a nullákat a hülye javítási kalkulációjára.