Alacsony fordulaton rángat. LMM csere előtt és után is.
Gyertya csere következik.
Pár napja már hallani, hogy a kipufogócső a dob előtt kifúj.
Elég csúnya hangja van (V6-V8). Ma hazafelé egy kisebb csattanást követően felfejlődött V12-re. A cső kicsúszott a bilincsből, és eléggé rozsdás is, holnap megnézetem. Cserés lesz.
Kész lett.
Egyre nehezebben indult, volt hogy elsőre be sem indult. Szomszéddal rámértünk. Új akkumulátor kellett, másnap vettem egy Electric Power-t, 72aH, a régi 64-es volt.
Ma kicseréltettem a két első fényszórót, mindkettő el volt törve. A polaritást megint meg kellett cserélni, mert nem égtek a led-ek. Kaptak új indexizzókat is.
km: 219.734
A műszaki vizsgából kimaradt a forgalmiba való érvényesítés, valamint két fokkal jobb környezetvédelmi kategóriába ugrott, így piros plakettet kapott a rendszámra.
Ma kapott új ablaktörlőlapátokat. A régi már csíkozott és kicsit szakadt is volt már. Úgy két évet bírt.
Május 4-én lejárt a műszaki. Kicsit eltolódott a javítás, az alkatrészek beszerzése miatt.
Szóval 14-én elvittem a szervizbe az autót, és ma hoztam el.
Amit cseréltek, javítottak:
bal-jobb alsó-felső lengőkar
anyósülésben lévő fólia szakadás, a fólia helyére fix kötésű légzsák vezérlő
légzsákhibák törlése (B1, J1)
hűtővíz
motorolaj + szűrő
váltóolaj
első féktárcsák + fékbetétek
hátsó fékbetétek
klíma feltöltés, rendszerellenőrzés
műszaki vizsga
Hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, még el kell mennem az okmányirodába a rendszámmal, hogy feltegyék az új, már kék környezetvédelmi besorolású matricát.
Köszönet Erhardnak és az Autóház Budaörs-nek.
km: 218.678
A télen eltört bal hátsó kilincset ma kicseréltem.
Lecseréltettem a téli gumikat. Sajnos a nyári már elég rossz állapotban van, vennem kellett előre újakat. Használt lett, Continental Sportcontact 2. Nem a legjobb, mert iszonyatosan hangos.
Kész lett az autó. Pénteken lett megrendelve a fordulatszám jeladó, így csak ma tudták beszerelni. Az eddigi hibákat (lambda, code) már nem produkálta.
km.: 217.696