Tagok >> LacUS >> 75 America >> Blog
- Típus:75 America
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1988
- Színe:Matt rosso :)
Nos, miután a kábelköteg és az a szétkókányolt elektronikának hála még mindig csak beindul, de járni nem tud megelégeltem.Úgyhogy a hét elején megrendeltem a Jam Sport-tól egy full stand alone programozható computert, amivel Fastcar autója is megy.Most még a perifériák összevásárlása folyik, trafósor, injektorsor stb. aztán gyors bekábelezés és jöhet a progizás. Mellesleg csak hogy jó kedvem legyen vettem 4 17" Toora felnit a kisautónak meg egy Powerflex szilentszettet. :) Nincs mese az autónak legkésőbb aug 20.-ig menetkésznek kell lennie.
No, hát a kocsi ki lett próbálva másik kábelköteggel computerrel (itt is köszi Marek) de a történet ugyanaz, beindul össze-vissza jár, és a gyertyákon lévő benzinmennyiségből egy suzuki másfél évig jár :) Miután kezd elegem lenni, elkezdtem progizható ecut keresni merthogy akkor kiváltom az AFM-et, a buta gyújtást, meg minden ilyen szart.Meg is találtam Fastcarnál már bevált Gotech-ben amit kerestem.Neeem még nincs meg,de hamarosan.Addig is a Gotech manuálban érdekes infot kaptam az injektorban lévő lerakódásokról, amik bizony az általunk is tapasztalt tüneteket produkálják.Na úgyhogy most Jani már kivette őket, és péntekre kaptam időpontot az érdi BMS céghez időpontot az ultrahangos tisztításra.Szóval kíváncsian várom a pénteket, remélem,hogy ez kis ráfordítás már meghozza a gyümölcsét, és mehetek végre egy karikát az americával.
Lévén, hogy minden igyekezetem ellenére a makrancos asszonyság csak binárisan volt hajlandó a gázra reagálni ( alapjárat vagy padló) és miután már nagyon mehetnékem van, profi kezekbe adtam a hölgyet.Reményeim szerint Jani nemsokára használhatóvá varázsolja a gépet. :)
Először is.Éljen a magyar posta...Hála a fantasztikus magyar postának, ma végre megkaphattam az AC-t amit felárasan 4-5 napos szállítással kértem.A csomag 10-én reggel érkezett az országba és ma délután kaptam meg....Még ezt a békát lenyeli az ember, DE hogy kilopták a csatlakozókat belőle.....Rohadt szemét láda, úgyse tudja semmire használni csak ezekhez az ACkhoz jó, de cserébe én mehetek és legyártathatom saját költségemen újra azt amit kifizettem.....Felidegesítettek rendesen.Így az autóm továbbra is áll, hiába van itt az AC, hiába van szabad napom...
Nos, hát a gyertyák NGK racsingra cserélve, hidegindítószelep kapcsolón.Próba.Gyújtás,AC be3BAR nyomás megvan, 3 nyomás a hidegindítón, startgomb....éééééés dübörög a V6.:) Fasza.Hát akkor járjon...hirtelen kezd furább hangja lenni, gázra bedurrog...Na bazz.Üzemanyagnyomás márcsak 1.45-2 bar.....ééés minden tiszta benzin.Gyors leállítás szivárgás keresése.A bűnös a gyári nyomásszabályzó helyére gyártott közdarab volt, mert az egyesítőből kilépő kis csöcs túl rövidke lett, és a gumicső ha rá van húzval nem zár 100%ban....:( Na holnap megyek gyártatok új közdarabot. :)
Nya, a motor a helyén, noha nem fixen lecsavarozva,de a motortérben van.Most jön a bekötözgetés, satnya kábelek cseréje.Sikerült szert tenni egy pár potenziato vagy qv tengelyre.:) Ezek kicsit nagyobbak, ha nem is egetverő, de azért remélem valami hatása lesz.Na meg van már egy 75 motronicom, (potenziato szintén) már csak egy kábelkötegkéne, és máris "írható" lenne az ámeríííka ecu.Az igazat megvallva már nagyon be vagyok sózva, hogy mehessek vele.Remélem minden sikerült jól összerakni.Nagy ajándék lenne ha egyből indulna :)
Nah, elkészült a nyomásszabályzó kiváltó.:) Minden fasza induljon.5 -10 perc járás után egy halk szisszenés, éééés a vadiúj (médin dzsermáni) benzincső szétrepedt, a 3-4 bar körüli száguldozó benzin meg megnézte mi van a csövön kívül.....Fasza.Cső csere, most jó minden, olajcsere (mert a sok indítózástól és be nem indulástól kicsit benzines lett), minden műszer bekötve, éééés egy helyben járatás 10 perc és még mindig jár, huh mondom ennek fele sem tréfa ideje egy próbakörnek. a moci hideg, szépen elindulunk szépen jár, 3000es fordulatnál már elforgatta a kerekeket és kicsit ment keresztbe......És kb még 200m ment, aztán vmi vhol bemelegedett.....rángatás, lefulladás durrogás....Szerintem az AC lesz, mert minden más már cserélve van....Remélem legkésőbb hétfőn kezembe lesz a Walbro 255LHP-s verseny AC-m:)
Noha végülis kudarcba fulladt a teszt, mégis azt mondom hogy már ez a pár száz méter is megérte sok-sok szopást..:)
Nos hát végső elkeseredés, Hadada barátom szerelője kijött tegnap és megnézte mit szartunk el,hogy nem indul a kocsi.Az elsőre kibaszta a championokat és visszarakatta az NGK-kat,merthogy kiderült azért indult csak azokkal az autó mert azok nem voltak úgy beköpve....(Jóvanmá lehet röhögni nem vagyunk autószerelők,na ) :) Aztán konstatálta,hogy minden jó helyen van, tehát az autónak mennie kell.Mondtunk hogy oké de nem.Erre fogott 2ml benzint be a szívócsőbe oszt indítsá...Hát indítottam, és vénlány először 5 hengerrel,de beindult, majd utána szépen lassan magához tért.Kiderült,hogy a hidegindításhoz jelt adó gomba a termosztátházban nem annyira ad jelet a hidegindító szelepnek...Szóval most megyek veszek 6 új NGK-t, lecserelém a benzines olajat,és kapcsolóra kötöm a hidegindító szelepet.Remélem mostmár tényleg csak be kell járatnom....
Na hát az új mocihoz új gyertya dukált, namost ugye NGK a kircsi felkiálltással vettem 6-ot a drágábbik fajtából 2000/ stück. És ugye folyamatos 5 hengerezésem volt azóta.Tegnap visszadobtam a régieket 5Champion+1 Lodge....Láss csodát a meglett a 6. henger is..Hát faszom...komolyan.:)
Jaaa, a lényeg a kocsi beindul jár, LÉGTÖMEGMÉRŐ NÉLKÜL!!Eszem, fa***m megáll, be se kéne indulnia.Erre jár, nagyjából a fordulatot is veszi,amint LMM-et visszadugom, felpörög úgy 3000-3500ra, majd szépen lefullad....Mostakkormegmijjapöcsbajalehet??? Talán a kábelköteg mégis...
Továbbra is indítással kűzdök.Kipróbáltam más ECU-t, összesen 3 különböző légtömegmérőt és semmi.Aztán egyszercsak saját ecu+ saját LMM beindul, igaz csak 5 henger, de megy.Aztán 1 perc és leáll, indító... semmi, LMM csati lehúz, indul ismét 5 henger....LMM visszadug, leáll, azóta megint nem indul.....És mondja valaki nekem,hogy nincs lelke....