- Típus:Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Fehér
A közösen megtett km-ek emlékei:
2015.12.02. Öt nap Júliával...
2015.12.05. Giulietta hazalátogat
Az autóval történtek a kirándulások kivételével:
Előzmények...
2015.09.14. Kutatás
2015.09.15-28. Mi legyen?
2015.09.28. Megrendelés
2015.10.05. 10:40:05 levél
2015.10.20. Téli gumik: Nokian WR D4
2015.11.02. Legyártva...
2015.11.09. Lengyelország - Tychy
2015.11.12. Giulietta teszt
2015.11.18. Úton Magyarországra
2015.11.19. Nem jött meg....
2015.11.20. Első randi :-)
2015.11.20. Téli gumi, kerekek
2015.11.21. Második randi
2015.11.25. Téli kerekek
2015.11.26. Még egyet kell aludni...
2015.11.28. Átvétel
2015.11.28. DYNAMIC non inseribile
2015.11.28. Leleplezés
2015.12.01. Kötelező matricák
2015.12.01. Rendszámozás
2015.12.02. Öt nap Júliával...
2015.12.05. Tempomat...
2015.12.08. Navi rögzítése
2015.12.16. Első olajcsere
2015.12.30. Gyári felni adatai
2015.12.31. Regenerálás
Tegnap a navit használva feltűnt, hogy nem kap töltést. A három hónapja vett töltőm hagyta el magát. A vége esett szét, a végéről leesett a biztosító fémgyűrű, kiesett a csatlakozó rugós pöcke, meg a biztosíték. Természetesen a szivargyújtóba, ahol zárlatot csinált. Egyik része az ülések mellé potyogott be, az aprólék meg szivargyújtó alsó résein a középkonzolba.
Mára maradt a megoldás.
A használatit tanulmányozva az aljazat biztosítéka a motortérben van. (Az ülésfűtésé meg a csomagtartóban, a fene érti az olaszokat - part 1.)
Csere és lám működik minden. Bár furcsa volt, hogy a könyv szerint 15A-os biztinek kellene lennie, de 20-as volt benne. (A fene érti az olaszokat - part 2.)
A motortérben kutakodva meglett egy zörgés forrása is. A motortakaró első felén lévő alu lemez zörgött, mert lötyögött a helyén. A füleket megszorítva helyreállt a rend.
- életkor: 262 nap
- km óra állás: 30.592 km
- össz. menetidő: 431,52 óra (17,98 nap!)
- átlagsebesség: 71 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.848,42 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,85 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,80 Ft/km
- átlagos napi futás: 116,76 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,86 %
Egyre feltűnőbb, hogy a Giulietta fedélzeti számítógépe "lefelé" csal. Szinte mindig kevesebbet mutat a valós értéknél. Az első diagrammon jól látható.
A másodikon megpróbáltam mindezt összefüggésbe hozni a tankolástól tankolásig mutatott átlagsebességgel. Szóval, az összefüggés nem egyértelmű.
A harmadik grafikon a tankolások közti és az össz átlagsebességet ábrázolja.
A negyedik meg azt, hogy minél gyorsabban megyünk, annál magasabb a fogyasztás...
Az ötödik grafikon a 159 mutatott-valós eltérését mutatja. A 159 a Giuliettával szemben inkább többet mutatott.
A pálmát a 156 1,9 mjet SW viszi el, ahol jó átlagban 1 literrel kevesebbet mutatott a comp. (6-os kép)
Bár a 156 1,6TS-é is szeretett kevesebbet mutatni. (7-es kép)
A 147 1,6TS viszonylag pontos volt (8. grafikon)
A 9. grafikon pedig a fenti 5 autó eltérését mutatja egyben.
Kb egy hete átcseréltük az első gumikat a hátsókkal.
Ki is lettek egyensúlyozva.
A hétvégén többször is feltűnt, hogy sima úton hupogva gurul a kocsi, mint amikor meg van ütve a felni és ovális a kerék. Pedig nem fogtunk kátyút...
Ma visszavittem a gumishoz, újra átpörgette a kerekeket. Semmi bajuk, szépen futnak. (Egyiken kicsivel odébb kellett rakni az 5 grammos súlyt.)
Mivel semmi látható oka sem volt a nem egyenletes gördülési zajnak, visszacseréltük őket. Ami eredetileg hátul volt, visszakerült hátra.
Mentem egy 10 km-es kört és semmit se hallani!
Szóval maradnak.
Beállítottuk a légnyomásokat.
Nagy valószínűséggel az elsők jóval hamarabb elkopnak a hátsóknál. Remélem jövőre még lehet kapni majd ilyen gumit.
Változott a terv. Az éjjel nagy vihar volt, reggelre a viharos szél meg is maradt. Az időjósok szerint a nap folyamán az ország közepe felé tart az eső. Ráadásul a Spiderre is ráfért volna egy takarítás, úgyhogy ő maradt itthon, mi meg a Giuliettával indultunk Siófokra.
Az eseményről csak annyit, hogy pont olyan, mint amilyennek egy Alfás találkozót el tudok képzelni.
Ja nem, több is annál, mert a sok finomság (szendvics, kávé, üdítő, jégkrém, pizza, süti) csak a ráadás.
Hazafelé átléptük a 29.000 km-t.
- életkor: 249 nap
- km óra állás: 28.578 km
- össz. menetidő: 400,92 óra (16,70 nap!)
- átlagsebesség: 71 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.739,85 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,87 Ft/km
- átlagos napi futás: 114,77 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,71 %
Ma felcseréltük az első kerekeket a hátsókkal, hogy egyenletesen kopjanak. Természetesen ki is lettek egyensúlyozva.
28.065 km
13.370 km-nél lettek felrakva, eddig 14.695 km-t tettem meg velük.