Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2,0 TS "Pók" >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2,0 TS "Pók"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
A múlt hét végén megjött a bontott garázskapu. Amíg a héten nem voltam itthon, elkezdték a beépítését a régi nyári konyhába. A falat kibontották, az áthidalókat beépítették az iparosok. Most "köt". Remélem a héten elkészül, és akkor a Pók beköltözhet. Itthon tudja a téli álmát aludni.
update 2012.12.03.
Mire hazajöttem fényképezni berakták a kaput és körbe pucolták. Annyira meglepődtem, hogy elfelejtettem fényképezni :-)
update 2012.12.08.
Beszereztem az új garázs elektromos rendszerének néhány elemét (biztosíték doboz, 3 kismegszakító, neon lámpa a plafonra, kapcsoló hozzá, egy dupla konnektor, elosztó doboz, és némi vezeték), és elkezdtem a rendszer építését. Áram már van a tiplik befúrásához, de még csak ideiglenes. Ha a tiplik bent lesznek, akkor kezdődhet a véglegesítés. A 30W-os neont is bekötöttem ideiglenesen, de elég kevéske a fénye. Még vagy 3 kéne...
Folytatás holnap.
update 2012.12.09.
Elkészült az elektromos rendszer. Van a neon a plafonon (Nem is olyan gyenge, fentről határozottan elég a fénye.), három kismegszakítónk a három fázishoz, és egy dupla konnektorunk.
Takarítás keretében 5 talicska cucc kiszállítása (fát tároltunk eddig itt) és a falak söprése.
A kályhát sajnos nem tudtam beüzemelni, mert a kürt rövid.
Ja, és lefúrtam a hengerzárat a kapuról, mert nem kaptam hozzá kulcsot. Beugrott egy új hengerzár.
A hideg idő beköszöntött. Itt az ideje a téli álomnak. A kerekeket 0,2-el túlfújtam, folyadékszintek rendben. Azaz mégse, alvás előtt – igaz csukott tetővel – még egy 40 km-es örömautókázás, csak utána tente.
Km óra állás: 158.187 km
A szezonban kb. 8.400 km-t mentünk, ebből 2.809 volt a Nagy Túra II., a második Alpok körút. Már körvonalazódik a jövő évi is a Bodensee-hez.
Szép álmokat, álmodj lobogó hajú száguldásról, csodás tájakon és kanyargós utakon!
A biztosítómtól jött egy levél, hogy az adóval együtt 29.xxx Ft lesz jövőre a díj.
Kicsit sokalltam, így nekiugrottam a netnek. Netrisk kb. ugyan ennyit dobott ki a jelenlegi biztosítómnál.
Következő lépésként a biztosítótól kértem közvetlenül ajánlatot. És lőn érdekes dolog.
22-nek némi föle jött ki az adóval együtt. Kb. 7 ezerrel kevesebb, mint a Netrisk-en.
Felét azonnal be is fizettem, pár nap múlva meg is jött az igazolás, hogy érvényes biztosításom van 2013.06.30-ig.
Hála Csöri-nek ma megérkeztek az első fék felújítási projekt alkatrészei. Egy pár vadonatúj lemez, ami a tárcsákat védi és két fékcső. A Felújító készletek már a már a múltkor érkeztek más forrásból.
Szóval a terv:
- gólyalábak festése
- fék gumialkatrészeinek cseréje
- fékcsövek cseréje
- féktárcsa takarólemezek cseréje (előtte festve is lesz. lehet, hogy ez is bronzra)
- fékek festése (szín még kérdéses, mer az új felnin keresztül már látni)
- ??
Megérkeztek a "pogácsák" előre is. (Meg az első fékhez a felújító készlet is, de az majd egy másik történet lesz.) Vastagságuk a hátsó 16 mm-el szemben most 20 mm. Az eredeti állapothoz képest ez10 mm-es szélesítést jelent.
A bal oldali felrakásával megszenvedtem, mert a féktárcsát tartó „pöckös” csavar nem jött ki. Flexel levágtam (így a tárcsa lejött), majd kifúrtam a csavart. amikor már csak a menetben lévő anyag tartotta ki tudtam vésni/tekerni. A jobb oldalival nem volt semmi gond.
update 2012.10.14.:
Ma a jó időre valótekintettel mentünk egy 110 km-es kört. Teljesen más az autó. Sokkal stabilabbnak érezni. A másik érdekes dolog, hogy mintha lágyult volna a futómű. Az úthibákon kevésbé ráz.
Két tétel volt mai menü:
1. Szétkaptam az első féket, hogy megmérjem a dugattyú átmérőjét. 48-as és 53-as átmérőhöz létezik felújító készlet. Nos, a méréseim alapján nekem ez utóbbi kell. A fékbetét/tárcsa kombó a megtett kb. 20e km-t szinte nyom nélkül tette meg.
2. Az eredeti scudetto helyett sikerült szereznem egy vadonat újat, de ezen nincs felfogatási hely a pajzsnak. A problémát egy méretre készített ferde alakú bakelit izével oldottam meg. A pajzs a bakelitbe ragasztva (+ kétoldalas ragasztó), a bakelit meg hátulról csavarokkal rögzítve a műanyaghoz.
Tegnap este már egy kicsit hideg volt a nyitott tetőhöz, úgyhogy ma visszaraktam a plexi szélfogót. Így gyakorlatilag nincs légmozgás a kocsiban, még 10 fokban is lehet nyitni a tetőt.
Az elmúlt 1.181 nap adatai:
- 24.423 km
- 2.083,91 liter tankolt üzemanyag
- 8,53 liter/100 km átlagfogyasztás
- jelenlegi óraállás: 157.623 km
Megérkezett a neten rendelt kabriós tartozék.
Már régóta fájt rá a fogam, mert ennél nagyobb marhaságot még nem hordott a hátán a Föld :-DDDD
Régóta nem néztem az akku felé, ma megtettem. Sajnos az oldalából kicsúszott a leeresztő cső, így egy kicsit nedves az egész. Anno sikerült egy kicsit túltölteni és gondolom a lötykölődés miatt némi lé kifolyt. Letörölgettem, ellenőriztem a szintet és visszaraktam mindent a helyére.
A múltkor beraktam az új scudettót, de nincs helye rajta az emblémának. Méretet vettem, holnap legyártjuk a szükséges darabot és akkor fel tudom rakni. Szerintem jobban néz ki, mint a régi.