Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2,0 TS "Pók" >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2,0 TS "Pók"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
Kiszereltem a gólyalábakat és letisztítottam őket. Délelőtt megkapta az alapozást, délután pedig a sárga színt.
Ááááá, nem lesz feltűnő.
Sajna a festékes flakon az első rétegre volt csak elég, kell még venni.
Miután Sanyáék lehomokolták a féknyergeket, kaptak egy alapozó réteget. Kezd jól kinézni.
Mára a másik féknyerget szántam, de nem lett belőle semmi. Az ok egyszerű, találtam homokfúvási lehetőséget, és holnap ráér a srác. Szebb is lesz.
Ja, és vásárolgattam:
- alapozó festék (vörös),
- sárga festék,
- piros festék,
- hőálló ezüst.
Továbbá megrendeltem egy 1/2"-os 36-os fejet. Elvileg holnap itt lehet.
A szilveszteri mulatozás, és az azt követő szundikálás után kimentem a garázsba, és elkezdtük a 2013-as évet.
Könnyű programként letisztítottam az egyik féket. A drótkorong szépen tette a dolgát. A két éve felkent hőálló ezüst meglepően jól tapadt. Nem jött le sehol, rozsdásodás nem indult meg. A terv szerint piros lesz.
A csiszolt felületen, jelenleg a rozsdaoldó dolgozik...
2012.11.04. A szezon vége
2012.09.01. I. helyezés a második kategóriában
2012.08.12. Nyugat Villámtali
2012.08.04. Mediterrán Party
2012.07.28-29. Balaton túra IV.
Nagy Túra 2012
2012.07.20. Megjöttünk a Nagy Túra II-ről
2012.07.19. – 11. nap: Hazafelé
2012.07.18. – 10. nap: Lido di Jesolo
2012.07.17. – 9. nap: Irány a tenger!
2012.07.16. – 8. nap: Hágó körút
2012.07.15. – 7. nap: Lago Maggiore
2012.07.14. – 6. nap: Svájcba menet
2012.07.13. – 5. nap: Kastélyok
2012.07.12. - 4. nap: Füssen és Forggensee
2012.07.11. - 3. nap: Út Ausztrián és Németországon keresztül
2012.07.10. - 2 nap: Berchtesgaden és környéke
2012.07.09. – Nagy Túra II. - 1. nap: Út Ausztrián keresztül
2012.07.05-08. Felkészülés a Nagy Túra II-re
2012.06.17. Keszthely és Tapolca
2012.06.16. Forchtenstein vára
2012.06.02. AlfaCity
2012.05.28. Kirándulás a hegyekbe: Schöckl
2012.05.06. Tihany Panoráma Étterem Part III.
2012.03.16. 150.000 km
2012.12.29. Tisztogatás
2012.12.28. Indul a téli projekt
2012.12.20. Hazajöttünk
2012.12.01. Készül a téli szállás
2012.11.04. A szezon vége
2012.10.17. Gyűlnek az alkatrészek télire...
2012.10.07. Első nyomtáv helyreáll
2012.10.03. Scudetto
2012.10.02. Plexi szélfogó visszakerül
2012.10.01. Helyzetjelentés
2012.09.09. Akku és scudetto
2012.07.20. Helyzetjelentés
2012.07.20. Megjöttünk a Nagy Túra II-ről
2012.07.05-08. Felkészülés a Nagy Túra II-re
2012.06.29. Hátsó nyomtáv helyreáll
2012.06.09. Mindig van valami tennivaló...
2012.06.04. Új cipellők
2012.06.03. Felnipróba
2012.06.01. Ajtótömítés
2012.05.30. Felnivásárlás
2012.05.24. Szűz kulcs volt a Pókhoz!
2012.05.20. Mekkora is tank?
2012.05.04. Új klímakompresszor
2012.04.26. Klíma Part X+1
2012.04.25. Ajtópanel "Sofőrülés"
2012.04.22. Ajtópanel "Anyósülés"
2012.04.08. Kompresszor szétszerelés
2012.04.01. Tavaszi nagytakarítás
2012.03.26. Examiner rulez
2012.03.23. Olajcsere
2012.03.22. Km óra állás
2012.03.17. Hajjaj...
2012.03.16. 150.000 km
2012.03.16. Középkonzol
2012.03.10. Benzinszint kalibrálás
2012.03.09. Tartály kiürítés
2012.03.07. Légzsák hibatörlés némi nehézséggel
2012.03.07. Klímatöltés
2012.03.06. Klímakopresszor csere
2012.03.04. Bekerült a háló és waxoltunk
2012.03.02. Kis gubanc az ablakemelővel...
2012.03.02. Tetőimpregnálás
2012.03.02. Bal küszöb
2012.02.26. Jobb oldal
2012.02.26. Apró malőr
2012.02.22. Új küszöböt kaptunk
2012.02.19. Karosszériáshoz megyünk...
2012.02.19. Bontás a küszöbcseréhez
2012.02.18. Fékolaj csere és rozsda
2012.02.12. Szervóolaj csere
2012.02.05. Légszűrő csere, LED kísérlet
2012.02.01. Bevásárlás
2012.01.29. Remény...
2012.01.22. A legrosszabb rémálom valóra vált...
2012.01.22. Újra olaj a gyertyáknál
2012.01.21. Szélfogó Part IV.
2012.01.19. Szélfogó Part III.
2012.01.08. Szélfogó part II.
2012.01.06. Tetőjavítás
2012.01.05. Szélfogó projekt I. - Kalaptartó
Tekintettel arra, hogy reggel nem sikerült 36-os dugókulcsot kapnom, a mai nap a tisztogatás jegyében zajlott. Némi gázolajjal sikerült eltüntetni a féltengely gumiharang szakadás nyomait. Nem mondom, a kifröcskölt zsír nagyon jó anyag, fog rendesen.
A két évvel ezelőtti kék hemerájt festés gyakorlatilag ép, egy "sima" átfújás elég lesz. Ugyan úgy, mint a lengőkarok esetében is.
A féknyereg már más tészta. Ott nem úszom meg homokszórás nélkül.
Egyenlőre ennyi, folytatás jövőre.
A 2012-es évet lezárom.
BUÉK mindenkinek!
Elindult a téli projekt, elkezdtem szétszedni az autót, de elakadtam. Nincs 36-os dugókulcsom, hogy a tengelyanyát letekerjem. Holnap veszek egyet, remélem lesz a barkácsboltban. Szóval a tervek:
- féknyereg festés,
- gumialkatrészek cseréje a fékben,
- kerékagy festés,
- kerékcsapágyak ellenőrzése, ha kell csere,
- féltengelyek ellenőrzése, ha kell csuklócsere,
- féltengely csuklók újrazsírozása,
- fékcső csere elöl,
- féktárcsa nem kopó részeinek festése hőálló ezüsttel,
- gólyalábak festése,
- generátor átnézés, ha kell felújítás,
- indítómotor átnézése, ha kell felújítása,
- ??
Tény, hogy valami morog a jobb első kerékben. Vagy a csukló, vagy a csapágy. Az előbbi a valószínűbb, mert azon volt elszakadva a gumiharang és anno Dunaújvárosban ez viselte a motor súlyát.
Elkészült a "kisgarázs", a Pók leendő szálláshelye. Mivel ma kisütött a nap és a locspocsot felszárította az útról, hazagurultunk.
Hat hete nem volt beindítva a motor, mégis pöcc-röf. Kétszer nem fordult át a főtengely és már járt a motor.
Mivel minden kinti út fehér a sótól, a legrövidebb úton jöttünk haza.