Nyári gumi felrakásakor vetttem észre ,hogy a két első fékcső elöregedett illetve a hoszbordás szíjam is ki van repedezve.Igy hát cserélve lettek.
-2db első fékcső
-Hosszbordás szíj(Conti)
-Fékolaj DOT4
Eltelt újabb 10 ezer km-er így hát eljött az olajcsere ideje.Szűrőkkel együtt.
Km óra állása :213000 km
Következő csere :223000 km
Történt ,hogy munkából hazafele furcsa hangokat halottam a hátsó kipufogó dob környékéről ,amint beálltam parkolóba megnéztem mi lehet a hiba hátsó dob a csonknál kettő volt törve ezért volt olyan hangja.Rendeltem hát a Paragitól típus azonos dobot.Aztán egyik nap leszedtem a régit felraktam az újat természetesen új bilincsel illetve új bakokkal.
Km állás:212500km
úgy kezdődött a történet h lett egy kis holtjátéka a kuplungnak de több tünet nem volt,aztán pár napra rá a hátramenetet nehezen vette aztán már nem is vette de a többi fokozat megvolt aztán 1 hét leforgása alatt elfogyott a többi fokozat is... teljes kuplung csere lett a vége..
Cserélve lett:
-Kinyomócsapágy
-Tárcsa
-Szerkezet
-Hidraulikus munkahenger
Márka: Sachs mindenből
Eltelt újabb 10 ezer km-er így hát eljött az olajcsere ideje plusz kapott egy motor öblítő adalékot olaj csere elött.
Km óra állása :203000 km
Következő csere :213000 km
Kigyulladt a hírhedt motor controll lámpa egyik ismerősöm kiolvasta mi lehet a hiba oka...a katalizátor utáni lambda szondát dobta hibára kitörültök majd rá 2 napra megint előjött ugyh csere lett a dologból.Így hát kapott egy új Bosch szondát a régi helyére.
Bosch szám: 0 258 006 388
Gyári szám: 46760863
Lambda:18 000 Huf
Szerelés:5000 Huf
Nem voltak túl acélosak a csomagtérajtó teleszkópok ezért cseréltem őket illetve piritu blogján láttam a hátsóajtó fellökő teleszkóp rugukat amiket ebay-on rendelt...nekem is tetszett a dolog így rendeltem én is egy párat várom ,hogy megérkezzenek...
Hátsó ajtó teleszkóp 2db: Magnetti Marelli 6500 Huf
Hátsó ajtó "fellökő rugók":ebay 23 euro
Ahogy bejöttek a hidegek akkumulátorom elkezdett gyengélkedni...tavaly is már 1x-2x töltögettem így tudtam ,hogy mandátuma az akksinak lejárt lett helyette új...
Bosch S4
60Ah
540A
Költség:23e
A történet úgy kezdődött ,hogy bejöttek a melegek olyan május körül...klíma benyom hideg semmi...jó elviszem feltöltetni.Fel is töltötték vákum próba nyomáspróba minden jó.Öröm ,hogy végre hideg van a kocsiba kb. olyan 2 napig elvittem egy klímáshoz ,hogy mi lehet a baj megállapítottuk ,hogy a magas nyomású kör feltölőszepje rossz...csere nyomáspróba vákum próba minden ok mehet bele a gáz kb 1 hétig hideg is volt majd megint elment a gáz és megint csak a meleg maradt visszavittem átnézünk mindent megint semmi jó akkor klímahűtő le megnyomatni hátha az ereszt az sem ereszt...most kicseréltek minden tömítést és szelepet remélem jó mert ezek után már csak a kompresszornál ereszthet.
Első töltés:12000 Huf
Második töltés+szelep csere:14000 Huf
Harmadik javítás:24500 HUf
Már egy ideje hallottam ,hogy kifújt a rezonátorcsőnél a kipufogó ezért ki lett cserélve
Kép:Elötte-Utánna
Költségek:
Rezonátorcső:7000 Huf
Tömítés:600 Huf
Munkadíj :nem volt