El volt repedve a teteje. Elaforgtól rendeltem gyári újat.
A régi szívócső elrepedt a harmónikás résznél. Csöri rendelt gyári újat. Ha már szétszedtem, kitisztítottam a fojtószelepet is és géppel reseteltem is.
Ezt meg csak úgy kicseréltem, mert nem szeretem ha csíkoz és nem látok ki. Ez is gyári az Elaforgtól.
Nálam így néz ki egy 18 éves autó belseje.
Száműztem a szivargyújtót. Meguntam, hogy állandóan kiesik belőle az átalakító.
Ki lett cserélve a légszűrőházam. Az enyém el volt törve a csavarozási pontoknál, ahol a tetejét csavarozom rá a házra. Sajnos újat már nem lehet kapni, így maradt a bontott. Elég sok dolgot le kellett szerelnem, hogy fentről ki tudjam bújtatni, de sikerült. Kapott új légszűrőt is, gyárit.
Km: 172.004
Olaj: Castrol 10W60
Olajszűrő: MannFilter
Km: 171572
Mai nappal meglett a 170.000 km. Decemberben múlt 17 éves. A 170 ezerből 100-at együtt gurultuk.
Barátnőmtől kaptam még tavaly egy gyári szőnyeg garnitúrát. Majd tavasszal a helyükre kerülnek.
Még tavaly évvégén elgurultam Csörihez, hogy vessen egy pillantást a futóműre, mert nekem valami nem tetszik benne, néha kopog. Megállapította, hogy a stabrúd szilentek odavannak. Ha már ott voltam, átnézte kicsit jobban az autót. Kézifékköteleket lehetne cserélni és a kipufogó gumi felfüggesztőket. Végül került egyet az autóval, ekkor derült ki, hogy a bal hátsó kerékcsapágynak van egy kis hangja. Idén került sor az alkatrészek cseréjére.
Gyári stabrúd, SKF kerékcsapágy, utángyártott kézifékkötelek és az összes kipufogó tartó cserélve lett. Az összegben nincs benne a kerékcsapágy anyagköltség.