Holnap a következő embereket kell hívnom és időpontot kell kérni! :-)
Fóliás - első oldalsó ablakra megy egy halványabb. Most még nem rakom vissza a garázsban pihenő fekete üvegeket.
Futóműves - még mindig a hátulja. Ha ő is vakarni fogja a fejét, akkor nem tudom mi lesz. A tervben van egy állítható magasságú garnitúra.
Szélvédő inast - ideje cserélni, mert már hozzám nő, hogy mindig be van repedve.
Bőrözős inast is csörgetni kéne - kormány, váltó- és kézifékszoknya...mindegy
Muszáj, mert nem haladok.
Szerintem egyenlőre ennyi. :-)
A pótféklámpába a második izzó megint nem működik. :-)
Nem készítettem képeket, mert garázsos lett volna. :-)
Lecserélődött az első "jel"...így boldogabbnak tűnik az Alfa Romeo.
A hátuljával lesz meló. De szerintem menni fog...
"Hogy érzed menni fog?" - "Menj már innen ne itt gyakorolj!"
Már csak azt a "szar" b@szott rendszámot kell megint eltüntetni...gusztustalan.
Szeretem az ilyen gyökér parasztoknak beverni a fejét...csak sajnos sunyiban dolgoznak.
:-) Egyszer úgyis meglesz.
Megérkeztek a hét elején az új emblémáim. Időm még nem volt a cserére. Első, hátsó. Szép lesz. Imádni fogom. :-)
Postával együtt 14.700 HUF a kettő.
Eddig csak elölről van kép. II KNOXX ... eltoltam a garázs elől a kocsit. :-)
Vicc az egész, meg az össze csíra, amelyik szakembernek vallja magát. :-) Csak nevetni tudok.
Kezdtük azzal, hogy a kocsival nem tudtam beállni, mert le van ültetve. OK legyen az én hibám. Ezért be kellett tolatnom a falu végéből...
Elejét nézegette, amikor a hátuljával mentem oda, hogy azzal foglalkozzon...mindegy. Szilent baja van elől. Pfff tudjuk mindig az a baja, ha új a lengőkar akkor is. Hatalmas érdeklődéssel fogadtam, hogy mi a baja a hátuljának, amikor az elejét vizslatta az inas. Közben kiderült, hogy egy picit puklis a jobb első gumim fala. Ez cserés lesz. Nah térjünk át a hátuljára...pffff ezt itt nem lehet állítani sehogy....óhe te csicska...és jött a dumával, hogy az olasz autónak szép a belseje, a japán megbízható, a német, pedig német. Na hagyjuk a fenébe az egészet. 2000-re könnyebb lett a nadrágom a nagy semmiért és sajnálják. Köszi puszi.
...nem volt nagy, csak megmozdult az Opel...utána rám tolatott.
Következő nap másik helyen ismét rám tolatott.
Nincs gond. Mosolyogtunk egy jót.
Ma már szembe parkoltam vele, de hagytam 30 centit. :-)
Egy ideje le van szedve a szelepfedél burkolat. Sajnos nem tudjuk honnan folyik az olaj.
Két "opció" lehetséges:
1. valószínű a fedél burkolat feszül annyira, hogy...csak nem (de amióta nincs fent, azóta nem látok olajat)
2. az olajbeöntő sapkája még a régi szelepfedélhez van. Elég szarul lehet le- és visszatekerni.
Teszt folyik az olaj most nem.
Hétfő: kocsi leadva ismét garanciába a szerelőhöz
Kedd: szétszedve, generátor kiugrott
Szerda: hiba meglett. Diódahíd hiba. (9.000 Ft) Munkadíj garos.
Csütörtökön jött vissza a generátor
Pénteken kocsi összerakva. Munkadíj garos.
Most már nem parázslik a töltés visszajelző. Indítás után nem aludt el a visszajelzés. 2000 fordulatnál csak elhalványodott. Töltés volt...de visszajelzés is. :-)