Rezonátorcsővet kellett cserélni. igen meg volt már halva. Szép hangja volt a kocsinak. örültem, amikor ki lett cserélve, hogy halk lett. Utána már nem is fontolgattam a kipufogórendszert. Jó így halkan, nem kell alá semmi morgás. Amióta ültetve van a kocsi, azóta felakadok sok helyen. Ezt megint csak a rezonátorcső sinyli meg.
Alkatrész: 6000Ft
Munkdíj: 1500 Ft
Ventillátor fordulat szabályzó csere. Nem működött a ventilátorom. Levegőt nem fújt. ekkor ment el a klímagáz is.
10ezer volt a bontott alkatrész meg a munkadíj 3000 Ft.
93.000 km-rel került hozzám (óra szerint). A százas szervizre el kellett vinni, mert dadogott nagy gázadásnál. (127eFt-ba került munkadíjjal) Gyertya, görgők, szíjjak, stb. cseréje
Már azóta nem jó a klímám, amióta a ventilátor szabályzó motor vagy mi az elromlott. Régen volt. :-O
Meguntam a pálást a kocsiban, ezért szóltam egy srácnak. Azt hittem az itteni manusz, akit haver szidott. De nem ő volt. Házhoz jöttek. Megnéztek mindent feltöltötték gázzal, mert egy kanyi nem volt benne. De nem volt király, mert szuszogott és nem fújta a hideget. Azt mondták azért, mert az olaj miatt megcsúszik a szíj azon a részen. :-) A szelepfedél repedésnél oda túrta az össze olajat. De nem csúszott, mert forgatta. Füstölt is, ahogy olajos volt. :-) Parázott a két srác. Én nevettem. :-DDDD Na mindegy nem kértek pénzt, de másnap szólt a srác, hogy hoz másik gázt. Az előzött leengedték. Most nagyon zsivány. :-DD Nem szuszog és megfagyok bent. Már beteg vagyok.
9000Ft + kiszálás 1000
Kit szidjak ezzel az ötlettel? :-D
Azt hittem, hogy olyan egyszerű lesz megcsinálni, de tévedtem. Már nem emlékszem 3x vagy 4x futottam neki, mire a lökhárítót le tudtam szedni a tökéletesen belerohadt és hozzáférhetetlen csavarok miatt. :-) Tiszta vicc volt, mert már az utolsó nap szabadságot kellett kivennem, hogy megcsináljam. Akik követték a 156os topikot, azok biztos jókat nevettek rajtam. Elég sok minden történ velem a dokumentáció szerint 5 órás meló alatt. :-))) Megégett a spotlámpától az arcom, ami rámborúlt, amikor a kocsi alatt voltam. Elhasználtam másfél doboz csavarlazítót egy patent miatt, amire azt hittem hátlapfejű csavar (vagy mi a pontos neve). Erre kaptam ötletet, hogy cibáljam ki. Hát kijött, de visszamenni nem akart ezért ez eltört. :-D A lényeg ehhez nem kell nyúlni, mert csak. Amúgy nagyon tetszik a végeredmény, de amennyit szívtam vele, elgondolkoztam, hogy megérte-e. El is hiszem, hogy 94ezer a boltba, ha megveszed. Kb. ennyiért szedném szét én is. A vicc az egészben, hogy én szívtam vele csak ennyit. :-) A patent tépkedésénél a könyököm is jól bevágtam, amikor lecsúszott róla a fogó. Folyamatosan hoztam fatertől a célszerszámokat. Havertől a hőlégfúvót, amit nem tudtam használni, mert nem akart szétjönni a lámpa. A sütőbe kellett melegíteni. A jegyzet azt írja, hogy 4 perc 200 fokon. Én már a végén maxra tekertem a sütőt (ami a papírok szerint ennél a típusnál 240 fok) és úgy volt bent darabonként 18 percig. Csak ezután tudtam szétszedi. Az második lámpa szétszedése szívózott, mert az egyik oldala beszorult. Szépen beszéltem pár napig. Szétszedés, műanyagkeret fújás, száradás és az összerakás könnyen ment. Akrillal vagy sziloplaszttal ragasztottam tömítettem. Kentem mindenhova, hogy nehogy párásodjon. Ez remélem jól sikerült. A lökös felrakása és a lámpa behelyezése már gyorsan ment. Ennek örültem. Többet nem írok. Lehet keresgetni a hsz-eket a 156-os topikban. :-)))))
Maximum 1500 volt a festék a többinek (akrill és kinyomó) az árát nem tudom, mert volt itthon.
A képek nem adják ki rendesen. Élőben nagyon vagányul néz ki. Még a lámpapolír hiányzik. De majd az később lesz. Vár az egyik ajtóm egy festésre. Utána autópolírral kész lesz a lámpa is.
Biztos tudnék még írni eleget, de felesleges. :-DD Nem belekötni, hogy számítógépen fújtam. a belsőséget :-) Ja, az egyik irányjelző izzóját is beraktam a sütőbe. Baja nem lett.
A link:
http://www.xs4all.nl/~avihorse/Afbeeldingen/Project/GTA-Koplampen.pdf
Egy pár kép csak úgy. Ami tetszik.
Csak az első képhez írnék neveket
Tomy, Colos156, Trombozis
Persze az utolsón a feleségem van. :-)
A szelepfedelet kellett cserélni, mivel a bal első csavarnál el volt repedve. Nem bíztam a ragasztóban.
Szelepfedél, burkolattal (16eFt)
Munkadíj 3eFt
Idézet panza oldaláról. Leírva a csere folyamatát:
":-D Kellett nekem gumicső a kartergáz elvezetéshez. Ez volt még plusz 800 Ft körül. Az új fedélbe két helyen megy be ez a cső. A régibe meg a kettő cső egy helyre megy be. Emiatt kellett venni egy ilyen gumicsövet. Meg, ami még nem pászolt az a trafósor. Az újba a csavar helye középen nem süllyesztett és emiatt a trafósor nem megy be. Na itt a trafósor közepén flexeltünk egy négyzetet. :-))) Meg, ha jól emlékszem egy csavar nem lett betéve, mert a trafósoron ott nem volt lyuk. Szerintem ennyi. Jah megy a tömítés is peremes volt, de azt is beletettük. Szóval nem sok koplikáció volt. :-D Ja még. :-DDD A takarólemez oldalát kellett levágni jobb hátul. Nem észrevehető. A kartergáz elvezető gumicső nem tudtuk elvinni csak ott. De ezt nem lehet látni. Lehet megoldjátok ezt vágás nélkül."
15"-os gyári 147-es felnik Nokian 205/55R15-ös gumikkal (50eFt). Merwede 30mm ültető rugó (32eFt) + a lassú, hozzáértő "autószerelő" munkadíjja, aki kb egy hétig cserélte a rugókat. Nem tudom már mennyit kért el, de nem keveset a k.....
(+postaköltség a kerekeknek 9eFt)
Néhány kép a vásárlás után. Így láttam meg és így is hoztam el a ketrecből.
93.000 km-rel került hozzám (óra szerint). A százas szervizre el kellett vinni, mert dadogott nagy gázadásnál. (127eFt-ba került) Gyertya, görgők, szíjjak, stb. cseréje