Munkából haza már nem indult a kocsi. Aksim lemerült. Vettem bele másikat. Ami benne volt már volt néhányszor bikázva. Idén már 1x. Többet nem akartam. Azt vártam mikor hal meg. :-) Pont reggel meséltem egy srácnak, hogy nem sok van hátra. Ennyit bírt. 5 év plusz előző életét nem tudom.
Ha jól emlékszem ZAP márka. Garanciára nem emlékszem, pedig mondta a boltos. :-) Rajta van az a lényeg.
Felkerültek a téli kerekek. Mondjuk ma 18 fok van. Majd kiderül.
Lancia Speedline '89es évjáratú felnik.
A kupakok még hiányoznak középről.
Lement vagy 57ezer kilométer és már nyüszögött a vízpumpa. Vízpumpa, vezérműszíj, feszítője és vezetője lett cserélve.
Munkadíj 10 pénz.
(147.860 km)
Ma megérkezett a vezérlés szettem a vízpumpával. Jövő héten csere. Remélem addig még bírja. :-/ Félek, már nagyon sivít. :-) Szerelőt is váltok ezzel.
Ismét kicseréltem az első üvegeket, mert tegnap megcsináltak 10.000 Ft helyszíni bírsággal. Be lettem fenyítve, hogy a forgalmi ott marad másnap náluk, ha nem teszek eleget. :-) Na mindegy. Így is már csúnya volt a fólia. Így legalább ki van szedve, hogy elvigyem újrafóliáztatni.
Megigazítottam a hátsódobot. Utoljára úgy hegesztettük, hogy a cső egy kicsit ferde lett és így feszítette a gumit, ami tartja a dobot.
Leszedtem, elvágtam a csövet, visszatettem a dobot és a csövet is, majd bejelöltem. Megint leszedtem apám hegesztett és 5 perc alatt vissza is ment a helyére. Most már nagyon jól áll. Örülök neki.
Visszacseréltem a hátsódobot. Egy kicsit nekem furán áll, de nem is tudom. :-) Nagyon jó halk. Nem is kell ez a brügés. De jó kellemes. Hogy lehettem ekkora birka, hogy egyáltalán feltettem. Közlekedni nem lehetett. Hánynom kellett tőle.
Apám hegesztett. Jó munkás ember. Egy kicsit ferdén álltottam be, de ez már az én hibám. :-D Örülök. Megint kuss van bent, ha nem vísítana valami. :-) De hamarosan az is megoldódik.
Össze lett ma rakva a gép. Vártam rá kb 3 hetet. Harmadjára kaptam meg a kocsihoz való kuplung hidraulikacsövet. (11.150 Ft)
Kapott egy másik hátsó dobot. Hangos. Szerintem majd jön le róla. 3000-4000 közötti fordulaton van nagy hangja. Majd visszamegy a másik. (2.000 hegesztés).
A munkadíj meg 25.000 Ft volt.
Ja, még volt váltóolaj is. Az izé nem tudom. (7200 postával, nem emlékszem)
Megérkeztek az alkatrészek. Csak sajnos hiába siettem velük a hosszú hét végére való tekintettel a szerelő se dolgozott. :-)
Kuplung szerkezet, kinyomó csapágy, kuplung tárcsa, hosszbordásszíj és a két csapágya + postaköltség 78.900 pézbe került.
Kész lehetne már. Még szükség van fékcsővekre és kuplung hidraulikuscsőre. De ezt már a szerelővel intéztetem. Lehet gyorsabb. Még a kipufogót el kéne vinnem, de az még nem került le a kocsiról.
A nagyobb tárcsák berakása után 2x öntöttem folyadékot a helyére, mert valaki megitta. Idegesített, de mindegy is, emrt menni kellett a kuplung miatt. Rükiből már nem jött ki a váltó. Nem is nagyon akart úgy se, amikor leállítottam. A lábán ment le a szerelőhöz.
A hidraulikos folyadék az eldurrant jobb első fékcsőnél és a kuplungnál is menekült. Kinyomó csapágy eltört. Arról el ne felejtsek képet lőni. Kuplung szerkezet meghalt. Csoda, hogy ment. ???
Eddigi dolgok:
Kuplung szett, hosszbordásszíj készlet, fékcsövek, apróságok meg ami kell még.
A srác nagyon ügyesen dolgozik és kurv@ gyors. Ilyen még nem b........
Átvizsgálva, hogy a motorolajat hol engedi. Olajteknőnél (okosabb lettem ide paszta kell nem tömítés :-))) ) és a szelepfedélnél volt megint. ez orvosolva lesz. Remélem, mert már ezt nagyon untam. Szép tiszta blokkot akarok! :-)