Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
*Olajcsere elĹ‘tt kapott motor öblĂtĹ‘ adalĂ©kot amivel 10 percig járt alapjáraton ahogy az elĹ‘ volt Ărva
*Eresztett az olajteknĹ‘, Ăgy hát lett Ăşj tömĂtĂ©s Ă©s ki lett takarĂtva az olaj szivattyĂş szűrĹ‘je is
*Liqui moly 10w40 Diesel motor olaj
*Mann Filter olaj szűrő és levegő szűrő
*Új olaj nyomás mérő a digitális mérő órához
*4 db Ăşj H1 izzĂł, tompĂtott Ă©s reflektor. Evvel nem olyan sárgás a világĂtás
*Az erős helyzetjelző ki került belőle és vissza ment két új sima, na ez viszont sárga mint ahogy gyárilag
*Cserére szorult a jobb belső kormány összekötő is
Óra állás : 346000 km












Egy 156os fa kormányát láttam hirdetĂ©sben, mivel 98as autĂłban volt, Ăgy hát egy prĂłbát megĂ©r hátha jĂł az enyĂ©mbe is, mivel egy idĹ‘ben Ă©pĂĽltek :) Hát elĹ‘ször is kellett javĂtani, mert meg volt kopva, vettem hozzá nagy kopásállĂłságĂş anyagot, ami ugyan olyan mint a lĂ©gzsáknak a kĂĽlsĹ‘ borĂtása. A felĂşjĂtás rendben is volt, a kormány felrakása nem, mert az eredeti kormány mögött ott a lĂ©gzsák tekercse, ami a fa kormány mögött nincs kialakĂtva, Ăgy hát vissza az eredeti amĂg lesz megoldás, vagy is már van csak meg is kell csinálni :) RemĂ©lem össze jön :) Fa utánzatĂş sebessĂ©g váltĂł fej, E-bayen KĂnábĂłl jött, alakĂtani kellett szĂnt Ăşgy. Egy rossz gyári sebváltĂł fejnek az alja kellett rá toldásnak, Ă©s hogy fogja a váltĂł szoknyát. elvágtam, átragasztottam kĂ©t komponenses ragasztĂłval, Ă©s bevontam evvel a műszerfal anyaggal. Király lett :) Ja Ă©s egy kicsit belĂĽl fel kellett fĂşrni, mert nem ment rá teljesen a sebváltĂł rĂşdra.
Költségek:
Fa kormány 4.500,- + 2.500,- posta
Kormányhoz anyag 5.500,-, de ez 100x140 cm
Sebváltó fej postával 1.252,-










