Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> Blog
Kapott egy Ășj fa utĂĄnzatĂș vĂĄltĂł fejet, mivel ez tökĂ©letesen passzol többi elemhez, a szĂnĂ©t Ă©s mintĂĄjĂĄt tekintve. RĂ©gi fa vĂĄltĂł fej meg bekerĂŒl a TS-be.
ElĆször is kupak le az aljĂĄrĂłl, 12es fĂșrĂłval felfĂșrni a belsejĂ©t, majd egy rossz vĂĄltĂł fej beĂĄldozĂĄsa (kopott), el vĂĄgni Ă©s rĂĄ helyezni az aljĂĄt. Ăn itt rĂĄ is ragasztottam, bĂĄr szorosan fogta, Ă©s vĂ©gĂŒl mehet fel a helyĂ©re.
Ăgy a vĂĄltĂł szoknya is rögzĂthetĆ rĂĄ.
Ăs mĂ©g kettĆ dolog javĂtva.
Az egyik a kilomĂ©ter Ăłra Ă©s egyben a sebessĂ©g mĂ©rĆ nem mindig mƱködött az utĂłbbi 2 hĂ©tben. LeginkĂĄbb nem ment. A jeladĂł csatlakozĂłjĂĄn volt egy kicsi sĂ©rĂŒlĂ©s, erre gondoltam a hiba okĂĄnak, Ășgy hogy cserĂ©lve. UtĂĄna prĂłba, de nem mozdult ki. CserĂ©ltem jeladĂłt is Ă©s Ășjra prĂłba. Most mĂĄr mƱködött, de Ăgy utĂłlag belegondolva, lehet hogy az elsĆ prĂłbĂĄn nem elĂ©ggĂ© gyorsultam fel vele, csak nekem tƱnt Ășgy a kis utcĂĄban Ă©s becsaptam sajĂĄt magamat vele. Most mĂĄr mindegy is :)
A hĂĄtsĂł ablak mosĂł csĆve szĂ©tjött a csomagtartĂł csatlakozĂĄsĂĄnĂĄl, most kapott egy hosszabb csövet toldĂĄskĂ©pp hogy ne feszĂŒljön.










Lexus Tuning hĂĄtsĂł lĂĄmpĂĄk. Ăra: 10.000,- Ășjonnan + 1 db ledes Ă©gĆ 1.600,- (tolatĂł lĂĄmpa)



Fel hĂłlyagosodĂłt a festĂ©k, aztĂĄn kapargatĂĄs utĂĄn jött az Ăv csere ;)
SzĂn + lakk 4.905,- A javĂtĂł elem egy mĂĄsik 146rĂłl lett levĂĄgva.



TanulĂł voltam mikor meg lett az elsĆ alfĂĄm , egy dĂzel 90 lovas, örĂŒltem is neki nagyon, csak sajnĂĄlatosan nagyon sok baja volt karosszĂ©riailag, fĆleg hogy kapott hĂĄtulrĂłl meg egy picit elĆröl is. Belseje is oda volt mĂĄr, a ragasztĂłk elengedtek, de hĂĄt a remĂ©ny hogy majd egyszer olyan lesz mit szeretnĂ©k, akkoriban 2012.ben 400 ezertĆl kezdĆdtek a 145-146osok , Ă©s ment milliĂłig. 230.000 vettem egy 46ost, majd jĂł lesz tanulĂł autĂłnak, mĂĄr volt 1 Ă©ve jogsim, Bravoval mĂĄszkĂĄltam elĆtte. Nagyon meg szerettem az alfĂĄm, meg mivel elsĆ autĂł nem akartam hogy 5 Ă©v mĂșltĂĄn a vasba menjen, mindig csinĂĄlgattam rajta valamit, akkor mĂ©g nem szerelgettem mint ma, csak tanulgattam hogy mi merre mennyi. Volt egy donor 146 , szint Ășgy zöld, cserĂ©ltem lököst elĆl, egy bal elsĆ sĂĄrvĂ©dĆt, motorhĂĄztetĆt meg mĂ©g kisebb dolgokat. Tettem rĂĄ Lancia alufelnit, akĂĄr milyen ĂĄllapotban volt mindig szerettem, csak tudtam hogy sok dolog lesz mĂ©g vele. PrĂłbĂĄltam a tetĆkĂĄrpitot is megcsinĂĄlni, de elsĆre nem lett olyan jĂł, gyƱrött lett az anyag, kb 2 Ă©v mĂșlva le is cserĂ©ltem, na mĂĄsodszor mĂĄr jĂłl sikerĂŒlt, a technika nem volt mindegy :) Volt hogy el tört az elsĆ dob elĆtt a kipufogĂł, kuka is volt az egĂ©sz rendszer, le is lett cserĂ©lve, de amĂg abban a 2 napban eltört kipuval jĂĄrtam mindenki felfigyelt, a turbĂł is megszĂłlalt :) Ja Ă©s volt rajt valamikor egy T.Spark felĂrat :) Biztos szebb volt tĆle :) Volt baj mĂ©g a kĂ©peket vissza a nĂ©zve a hĂĄtsĂł tengellyel, de Ă©n mĂĄr ezekre nem is emlĂ©keztem. Amit nagyon szeretek benne az a tetĆ ablak. Az utolsĂł kĂ©pen lĂĄtszik a kĂ©k megjelenĂ©se, lehet ezĂ©rt is lett aztĂĄn kĂ©k az autĂł :)











