Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Kapott egy Ăşj fa utánzatĂş váltĂł fejet, mivel ez tökĂ©letesen passzol többi elemhez, a szĂnĂ©t Ă©s mintáját tekintve. RĂ©gi fa váltĂł fej meg bekerĂĽl a TS-be.
Először is kupak le az aljáról, 12es fúróval felfúrni a belsejét, majd egy rossz váltó fej beáldozása (kopott), el vágni és rá helyezni az alját. Én itt rá is ragasztottam, bár szorosan fogta, és végül mehet fel a helyére.
ĂŤgy a váltĂł szoknya is rögzĂthetĹ‘ rá.
És mĂ©g kettĹ‘ dolog javĂtva.
Az egyik a kilomĂ©ter Ăłra Ă©s egyben a sebessĂ©g mĂ©rĹ‘ nem mindig működött az utĂłbbi 2 hĂ©tben. Leginkább nem ment. A jeladĂł csatlakozĂłján volt egy kicsi sĂ©rĂĽlĂ©s, erre gondoltam a hiba okának, Ăşgy hogy cserĂ©lve. Utána prĂłba, de nem mozdult ki. CserĂ©ltem jeladĂłt is Ă©s Ăşjra prĂłba. Most már működött, de Ăgy utĂłlag belegondolva, lehet hogy az elsĹ‘ prĂłbán nem elĂ©ggĂ© gyorsultam fel vele, csak nekem tűnt Ăşgy a kis utcában Ă©s becsaptam saját magamat vele. Most már mindegy is :)
A hátsó ablak mosó csőve szétjött a csomagtartó csatlakozásánál, most kapott egy hosszabb csövet toldásképp hogy ne feszüljön.










Télen nulla fok környékén már nehezen tartotta meg az alapjáratot, csak 500as fordulaton járt a motor 2-3 mp-ig, és ezt úgy általában ötször el kellett játszani, mire hatodjára elindult rendesen.
Hibakód volt az 'izzitás alacsony jel', úgy hogy kapott új relét, de nem az volt a gond mivel ugyanúgy indult.
KicserĂ©ltem a legtömeg mĂ©rĹ‘t, mivel az is hiba volt az agyában, bár erre azt az infĂłt kaptam hogy az sok mindentĹ‘l kiĂrhatja. Most bent egy teljesen ugyan olyan Bosch legtömeg mĂ©rĹ‘ (bontott), Ă©s indul rendesen ahogy kell neki ugyan olyan idĹ‘ben hosszabb állás után.




Hát eljött az olajcsere ideje, kicsit később mint kellett volna. 14.000 km után. Most 331.000-nél járunk. Kapott olaj szűrőt, és digitális olajnyomás és turbó nyomás mérő órát, + olajnyomáshoz egy adaptert.
-Olajnyomás mérő óra (digitális) HD 7.180,-
-Turbó nyomás mérő óra HD 6.990,-
-Mérő órához tartó 2 db 4.760,-
-Olajnyomás adapter 3.225,-
-Olajszűrő Mann 2.025,-
-Olaj Mol10w40 5.000,-



